Pagina 3 van 10 Eerste 1234567 ... Laatste
    GETHEZ's schermafbeelding
    iTrader
    98 (100%)
    De 2 knoppen 'forum' en 'wat is er nieuw' op een licht andere plaats steken aub...

als ik naar de bovenkant ga om daar dieper of minder diep in het forum wil gaan => zie hieronder als voorbeeld, ik weet ni echt hoe ge dit moet noemen:

Forum>Algemene info, Mededelingen en Feedback>Algemene info - Mededelingen - Feedback>Het grote 9lives-ideeëntopic (+ Praga's nieuwjaarsbrief)
    ik gebruik dit vaak, maar als ik hier dan per ongeluk met mijn muis over ga terwijl ik al gedrukt heb gaat hij bijvoorbeeld naar de activiteitsfeed en moet ik altijd de back knop gebruiken van mijn browser of terug op het ballonnetje drukken om dan te starten vanaf de top front page...

kweet ni echt of het duidelijk is, maar het gaat dus over die drop down menu's van die 2 knoppen die openklappen...

je kan ze misschien, mits een scheiding naast de profiel en privéberichtenknop plaatsen...meer naar rechts dus...

my2cents

SSOIDNH:

Laatst gewijzigd door GETHEZ; 21 december 2015 om 21:08

glashelder's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    En meer specifiek over het moderatiebeleid: doe in hemelsnaam eens iets aan die eindeloze stroom van trolls hier op het forum. Ondertussen posten ze hier al zo vaak en serieus en lang dat ze volgens mij zelf niet eens meer weten dat ze troll zijn. Of ze gaan met elkáár in discussie. 't Is hier precies een soort trollforum met dan af en toe een paar echte mensen ertussen.
    "A confident people is not exclusive. A great religion affirms other religions. A great culture affirms other cultures. A great nation affirms other nations. A great individual affirms other individuals, validates the being-ness of others and the vitality." ~ Leonard Cohen

Oij's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Wat glas zegt +100. Die trolls zijn vrij tot zeer irritant.
    En in de lijn daarvan ; off topic gaan een beetje strenger aanpakken. Het moet daarom niet op een forum als Tweakers gaan lijken, waar elke vorm van off topic gaan in de kiem wordt gesmoord(alhoewel ik dit wel kan appreciëren), maar pagina na pagina off topic hoeft toch niet.

Tammiej's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Ik ben hier nu ongeveer een weekje aan het rondwandelen op dit forum maar ik denk dat ik weer snel weg ben en omwille van deze redenen:

- Het stoort mij enorm dat het forum zo traag laadt.
    - Die trollen waar ik hierboven ook al veel over heb gelezen. Ik snap niet dat jullie hier niet wat strenger op toezien. Ik heb ook nog een forum gehad (nmctforum, u welbekend misschien zelfs) en dan was er ook wel redelijk veel getroll. Het was gewoon aan de mods om te bespreken en (definitief of tijdelijk) te bannen. Uiteraard is het misschien een beetje kort door de bocht om een klein forum te vergelijken met een massaforum maar uiteindelijk komt het op hetzelfde neer. Gewoon verwijderen, die posts. In de prullenbak ermee.
    Als ik een topic doorlees zoals bijvoorbeeld "Te volwassen voor mijn leeftijd" (http://www.9lives.be/forum/vrije-tij...-leeftijd.html) zie ik een interessante topic. Verder is het gevuld met een stuk getroll, maar ook met offtopic afwijkingen rond de juiste studiekeuze maken, wat ook interessante materie is. Waarom is dit nog niet gesplitst ondertussen in een nieuwe topic?
    - Ik start zelf een nieuwe topic in offtopic (wat doe je met oudejaar) krijg ik meteen onder mijn dak dat ik niet origineel genoeg ben. Not that I care maar erg bevorderend is het natuurlijk niet voor nieuwelingen. Nuja dat zal er natuurlijk altijd wel ergens zijn, daar moet ik misschien maar tegenkunnen.

Nariwari's schermafbeelding
    iTrader
    47 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tammiej Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik ben hier nu ongeveer een weekje aan het rondwandelen op dit forum maar ik denk dat ik weer snel weg ben en omwille van deze redenen:

- Het stoort mij enorm dat het forum zo traag laadt.
    Hier laadt alles supersnel.

Tweak37's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tammiej Bekijk bericht
    Als ik een topic doorlees zoals bijvoorbeeld "Te volwassen voor mijn leeftijd" (http://www.9lives.be/forum/vrije-tij...-leeftijd.html) zie ik een interessante topic. Verder is het gevuld met een stuk getroll, maar ook met offtopic afwijkingen rond de juiste studiekeuze maken, wat ook interessante materie is. Waarom is dit nog niet gesplitst ondertussen in een nieuwe topic?
    Je moet zoiets reporten. Reports worden bijna altijd zeer snel opgevolgd. Als er niet gereport wordt kan het inderdaad even duren voor een mod een bepaalde ontspoorde thread opmerkt. Dit kunnen (zullen) we proberen te verbeteren, maar dat zal altijd wel enigszins zo blijven.

Crashtestdummy's schermafbeelding
    iTrader
    0
    een subforum voor verbouwingen
    |^^^^^^^^^^^^^^^^^^\||____
    |....The BEER TRUCK.... ||||'""|""°\_,__
    |___MIJN VIDEOS__l||__|__|___|) _____|
    |(@)(@)""""""""""""**|(@)(@)****|(@)|
    COPY THE BEER TRUCK INTO YOUR SIG TO HELP THE WORLD HAVE MORE BEER! AYE!

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tweak37 Bekijk bericht
    Je moet zoiets reporten. Reports worden bijna altijd zeer snel opgevolgd. Als er niet gereport wordt kan het inderdaad even duren voor een mod een bepaalde ontspoorde thread opmerkt. Dit kunnen (zullen) we proberen te verbeteren, maar dat zal altijd wel enigszins zo blijven.
    Jullie weten al maanden wie de trollen hier zijn op het forum, ze zijn zonder twijfel al tientallen keren gerapporteerd. Op den duur interesseert het niemand nog aangezien er toch niks aan gedaan wordt. Dan krijg je inderdaad geen meldingen meer binnen en dan wordt het nog erger. Het moderatieteam doet niks en de forummers worden apathisch.

iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paradijsappel Bekijk bericht
    Jullie weten al maanden wie de trollen hier zijn op het forum, ze zijn zonder twijfel al tientallen keren gerapporteerd. Op den duur interesseert het niemand nog aangezien er toch niks aan gedaan wordt. Dan krijg je inderdaad geen meldingen meer binnen en dan wordt het nog erger. Het moderatieteam doet niks en de forummers worden apathisch.
    Ik protesteer tegen de opmerking dat het moderatieteam niets doet. Maar trollen aanpakken is gemakkelijker gezegd dan gedaan. I.t.t. wat je misschien denkt, kunnen we niet zomaar leden naar eigen goeddunken bannen. We moeten het infractiesysteem volgen (en daar zijn op zich goede redenen voor, want dat houdt willekeur en machtsmisbruik binnen de perken). Maar je moet het nu eenmaal echt al wel bont maken om tot een perm ban te geraken. Misschien is hier een hervorming op zijn plaats, moeten de infracties zwaarder doorwegen en langer geldig blijven. Of moet er een troll-infractie ingevoerd worden. Zeker iets om eens te bespreken.

Exit's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    trolls blocken heeft ook weinig effect
    men komt onder een andere naam terug en moet dan terug 'gezocht' worden als troll
    posts wissen/aanpassen en verder negeren van die topics is beter alternatief.
    The Exit is here -------------- Or here www.samexit.be
    LEEST ER NU NIEMAND NOG EEN HANDLEIDING???????
    veel probs zijn opgelost als men gewoon eens een handleiding zou lezen

iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Exit Bekijk bericht
    trolls blocken heeft ook weinig effect
    men komt onder een andere naam terug en moet dan terug 'gezocht' worden als troll
    posts wissen/aanpassen en verder negeren van die topics is beter alternatief.
    Yes, en wat dat betreft is reporten dus belangrijk, want anders is de discussie mogelijk al ontspoord eer een mod zijn werk doet. En als ik kijk naar de reports de laatste tijd is er altijd snel gereageerd (vaak binnen een uur) en zijn de posts in kwestie meestal verwijderd.
    En in het algemeen is er natuurlijk de aloude internetwet: do not feed the troll!

iTrader
    0
    Ik protesteer tegen de opmerking dat het moderatieteam niets doet. Maar trollen aanpakken is gemakkelijker gezegd dan gedaan. I.t.t. wat je misschien denkt, kunnen we niet zomaar leden naar eigen goeddunken bannen. We moeten het infractiesysteem volgen (en daar zijn op zich goede redenen voor, want dat houdt willekeur en machtsmisbruik binnen de perken). Maar je moet het nu eenmaal echt al wel bont maken om tot een perm ban te geraken. Misschien is hier een hervorming op zijn plaats, moeten de infracties zwaarder doorwegen en langer geldig blijven. Of moet er een troll-infractie ingevoerd worden. Zeker iets om eens te bespreken.
    Ik vind niet dat infracties zwaarder moeten doorwegen of langer geldig blijven, dat systeem heeft toch enkel nut voor gewone leden en zij maken het zelden te bont om daar permanent de gevolgen van te moeten dragen. Trollen maken gewoon een nieuwe account aan en doen weer vrolijk verder. Je zal naar andere manieren moeten kijken dan het traditionele verbannen als je echt van de trollen wilt af geraken en daar denk ik dat het schoentje knelt. Het draait en ze veroorzaken niet te veel overlast, dus waarom iets veranderen. Wat ik mij dan altijd afvraag is hoe groot de onzichtbare schade is. Hoeveel (nieuwe en oude) leden het gewoon voor bekeken houden omdat de sfeer verpest wordt. Misschien heeft dat zelfs geen impact, ik weet het niet.

Praga's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Weet dat we met zijn allen deze topic goed in de gaten houden, dat we reeds heel wat interessante zaken en ideeën hebben opgedaan en dat we jullie zeker dankbaar zijn voor zoveel feedback!
    "Tho' I walk through the Valley of Death, I shall fear no evil, 'cause I'm the meanest mother in the valley!"

JPV's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mss simpel: elke infraction binnen de maand na een andere telt dubbel, elke infraction op Actua/sport houdt in dat je onmiddellijk je toegang tot die fora verliest tot je geen infractions meer hebt.

Trollen is per definitie het negeren van elke regel, bannen heeft dan ook geen effect tenzij je maandenlang er echt keihard op zit en ze het beu zijn. Behoudt anders voorlopig hun account, maar laat ze enkel nog op Off topic toe. Dan k;unnen ze nog iets, en zullen ze mss minder vlug van account veranderen.

Verder: directere moderatie, idd.

Enneuh:
    http://www.9lives.be/forum/misc.php?do=showrules
    Hoewel de beheerders en de moderatoren van het [ARG:2 UNDEFINED] zullen proberen om alle laakbare berichten uit dit forum te weren, is het voor ons onmogelijk om alle berichten te bekijken. Alle berichten komen voor rekening van de auteurs ervan, en geen van de eigenaren van het [ARG:2 UNDEFINED], noch Jelsoft Enterprises Ltd. (ontwikkelaars van vBulletin) kunnen voor de inhoud van berichten verantwoordelijk worden gehouden.

Door met deze regels akkoord te gaan, garandeer je dat je geen berichten zult plaatsen die obsceen, grof, seksueel getint, haatdragend of dreigend zijn, of anderszins in strijd met de wet.

De eigenaren van het [ARG:2 UNDEFINED] behouden zich het recht voor om welke reden dan ook discussies te verwijderen, te wijzigen, te verplaatsen of te sluiten.

------------------
    Ik ben toch wel trots lid te zijn van het [ARG:2 UNDEFINED] forum.
    “If you think you are too small to make a difference, try sleeping with a mosquito.”
    Dalai Lama XIV

Exit's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JPV Bekijk bericht
    Behoudt anders voorlopig hun account, maar laat ze enkel nog op Off topic toe. Dan k;unnen ze nog iets, en zullen ze mss minder vlug van account veranderen.
    ze enkel laten posten op offtopic heeft zelfde effect van een ban. ze bereiken dan te weinig publiek die erop reageert...
    zullen als nog nieuwe account maken zodat ze elders kunnen posten en/of off topic gaan in threads.
    enige optie is dat elke gebruiker die trolls doorziet en er totaal niet op reageert, dan hebben ze geen 'publiek' (en dus geen doel meer) en zal men er wel mee stoppen.
    maar ...
    Laatst gewijzigd door Exit; 25 december 2015 om 10:41 Reden: typo
    The Exit is here -------------- Or here www.samexit.be
    LEEST ER NU NIEMAND NOG EEN HANDLEIDING???????
    veel probs zijn opgelost als men gewoon eens een handleiding zou lezen

Pagina 3 van 10 Eerste 1234567 ... Laatste

Regels voor berichten