Pagina 7 van 8 Eerste ... 345678 Laatste
    Ludanto's schermafbeelding
    iTrader
    31 (100%)
    Sorry dat ik jullie moet lastig vallen, maar hij heeft mij nu een negatieve iTrader gegeven met als reden "gaat maar vanuit dat men 2,5 week op hem moet wachten voor deal".

Na die hele hetze waren we thans overeen gekomen dat ik het op 19/02 ging ophalen. Dit heeft hij zelf hier bevestigd.
    Hij heeft zijn bericht verwijderd, maar StanTem heeft het in een quote geplaatst.

Kan mijn negatieve iTrader verwijderd worden aub?
    Hij heeft het topic ook verwijderd. Gelet op zijn wispelturigheid verdient hij een sanctie imo.
    History is made by those who break the rules!

StanTem's schermafbeelding
    iTrader
    221 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ludanto Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Sorry dat ik jullie moet lastig vallen, maar hij heeft mij nu een negatieve iTrader gegeven met als reden "gaat maar vanuit dat men 2,5 week op hem moet wachten voor deal".

Na die hele hetze waren we thans overeen gekomen dat ik het op 19/02 ging ophalen. Dit heeft hij zelf hier bevestigd.
    Hij heeft zijn bericht verwijderd, maar StanTem heeft het in een quote geplaatst.

Kan mijn negatieve iTrader verwijderd worden aub?
    Hij heeft het topic ook verwijderd. Gelet op zijn wispelturigheid verdient hij een sanctie imo.
    Klopt.
    De aan u gegeven negatieve iTrader zal daarom verwijderd worden. Er was nu inderdaad een deal.
    Vragen? Opmerkingen? Suggesties? -> PM
    PSN: joertjeuhn
    Board game collectie: StanTem

iTrader
    17 (87%)
    Beste,

Ik heb een revenge itrader gekregen.
    Verhaal ging zo ; persoon bied meeneemprijs op ps4 en vraagt of ik deze kan leveren, waar ik op antwoord , ik zal het aan mijn vriendin vragen omdat ik tijdelijk niet met de auto kan rijden. Waarop persoon zegt dat dit oké is. Ik vraag hem of volgende dag leveren mogelijk is, aangezien vriendin net zelfstandige is, en dacht op tijd gedaan te hebben. Wat niet zo bleek, heb dit ook 5u op voorhand laten weten dat dit niet lukte. Hij/zij vroeg dan voor dag erna, en ik zei ik zal proberen, waarna het niet ging, en ik gezegd heb : Kijk ik kan morgen met iemand anders hem komen leveren ofwel stuur ik hem op. Persoon zegt dan dat zondag hem niet past, en dat hij ook niet direct kan betalen, dat het pas volgende week betaald kan worden (week van 4 Februari) waarop ik antwoord dat ik dan de betaling ten laatste dinsdag (5 Februari) wil hebben, ofdat ik hem anders terug te koop zet op 9Lives, en dat de persoon dan gewoon eerlijk moest zijn over dat het niet ging, en ik hem dan geen negatieve itrader zou geven.

Persoon beloofd dan te betalen, vraagt dan welke bank ik ben etc etc..
    Op zondag 3 Februari, stuur ik naar de persoon, u stort vandaag/morgen het geld dan door? Hij staat klaar om verzonden te worden.
    Waarop ik geen antwoord krijg.
    Pas een dag later, wanneer ik heb gestuurd naar de persoon dat de ps4 verkocht is aan een andere 9liver, antwoord deze dat ik een negatieve itrader zal krijgen, terwijl ik totaal geen fout hier in heb, en mooi lang genoeg heb gewacht, maar deze persoon mij mooi genegeerd heeft. Daarna stuurde hij nog een berichtje met "aaargh spijtig".

Het itrader profiel van deze persoon, zegt vaak genoeg dat deze persoon negeert, geen geld stort of geen producten opstuurt.

De itrader die ik dus heb gekregen (na ik er eentje op zijn profiel heb gezet) is gewoon een pure revenge itrade..

Kan u deze verwijderen?

fredenevy's schermafbeelding
    iTrader
    316 (98%)
    https://www.9lives.be/forum/b-s-play...n-3-games.html

Is het aub mogelijk mijn laatste negatieve i trader te wissen aub?
    Na 24h was hij al aan het verder verkopen.
    Had met moeite de kans om te reageren.
    Thnx
    Zwaait de bisschop met zijn mijter, let dan op voor uwen schijter...

http://psnprofiles.com/FredEnEvy

Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    645 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fredenevy Bekijk bericht

Thnx
    Gij zou hem ne negatieve moeten geven als ge al 1 dag nie kunt wachten

iTrader
    316 (98%)
    Heb ik gedaan...

longpatje's schermafbeelding
    iTrader
    931 (100%)
    Ook wel fijn van MuSSo om direct onder je duiven te schieten :-(
    Fractal Design Define S/Asus Z170 Pro Gaming/Intel I5 6600K/16 Gb Kingston HyperX Fury DDR4 2667 Mhz/XFX RX 580 8 Gb/ OCZ Vertex 240 Gb/ WD 3 + 2 + 1 Gb Hdd/ Acer 8935 /Acer 8930

StanTem's schermafbeelding
    iTrader
    221 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fredenevy Bekijk bericht

Thnx
    Negatieve iTrader werd gewist.
    Vragen? Opmerkingen? Suggesties? -> PM
    PSN: joertjeuhn
    Board game collectie: StanTem

iTrader
    316 (98%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door StanTem Bekijk bericht
    Negatieve iTrader werd gewist.
    Thnx!

Gizmoke666's schermafbeelding
    iTrader
    68 (100%)
    Hoeveel tijd moet je een koper geven om te reageren/af te handelen waar die de meeneemprijs voor geboden heeft voor ik een product weer te koop kan aanbieden?

Product te koop voor €200 meeneemprijs, dinsdagavond en de €200 wordt geboden, ik stuur volgende ochtend pb, pb wordt gelezen en geen reactie. Uiteraard geen erg, niet iedereen heeft altijd tijd en zit constant online.
    Dag erna, nog geen reactie en stuur een 2e pb.

Ondertussen is er iemand uit de buurt die het ook al wil kopen, maar dat wil ik (nog) niet want ik wil zelf geen negatieve iTrader. Ik wil gerust enkele dagen wachten, maar als deal effectief niet doorgaat en ben andere koper ook kwijt, dat zou wel jammer zijn.
    Macbook Pro 13" retina touchbar - i7 - 16GB RAMM - 512GB SSD

rscaboy's schermafbeelding
    iTrader
    111 (98%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gizmoke666 Bekijk bericht
    Hoeveel tijd moet je een koper geven om te reageren/af te handelen waar die de meeneemprijs voor geboden heeft voor ik een product weer te koop kan aanbieden?

Product te koop voor €200 meeneemprijs, dinsdagavond en de €200 wordt geboden, ik stuur volgende ochtend pb, pb wordt gelezen en geen reactie. Uiteraard geen erg, niet iedereen heeft altijd tijd en zit constant online.
    Dag erna, nog geen reactie en stuur een 2e pb.

Ondertussen is er iemand uit de buurt die het ook al wil kopen, maar dat wil ik (nog) niet want ik wil zelf geen negatieve iTrader. Ik wil gerust enkele dagen wachten, maar als deal effectief niet doorgaat en ben andere koper ook kwijt, dat zou wel jammer zijn.
    Wanneer iemand een bod uitbrengt en er na exact 7 dagen nog geen reactie van de verkoper in de thread geweest is, dan mag de bieder zich terug trekken zonder gevolgen/negatieve iTrader.
    Twijfelgevallen kunnen altijd met ons besproken worden en wanneer je als threadstarter bijvoorbeeld 3 dagen niet zou kunnen antwoorden, verwachten we dat je dat meldt in uw thread. Maar normaal gesproken start je geen thread op wanneer je weet dat je niet in staat bent te antwoorden.
    Wacht dus altijd minstens 7 dagen na een akkoord/deal alvorens het geven van negatieve iTraders, anders kunnen deze als misbruik gesanctioneerd worden!

21.) Wanneer iemand een thread start en deze niet opvolgt of reageert op vragen/boden ten laatste 7 dagen na het opstarten van zijn thread, zal de thread gesloten worden en krijgt de threadstarter hiervoor een infraction!
    Idem aan regel 20 dat wanneer je als threadstarter bijvoorbeeld 3 dagen niet zou kunnen antwoorden, verwachten we dat je dat meldt in uw thread. Maar normaal gesproken start je geen thread op wanneer je weet dat je niet in staat bent te antwoorden.
    Wacht dus altijd minstens 7 dagen na een akkoord/deal alvorens het geven van negatieve iTraders, anders kunnen deze als misbruik gesanctioneerd worden!
    7 dagen vanaf het bod denk ik. ze hebben het hier wel over de verkoper maar koper lijkt me aan dezelfde regels gebonden.
    PSN: rscaboy_belgium

iTrader
    68 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rscaboy Bekijk bericht
    7 dagen vanaf het bod denk ik. ze hebben het hier wel over de verkoper maar koper lijkt me aan dezelfde regels gebonden.
    thx

iTrader
    68 (100%)
    Het was me nog niet opgevallen, maar ik zag nu net bij de itrader van de koper dat dit niet zijn eerste keer is. Bod doen, om dan voor maanden te verdwijnen van het forum.

Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    645 (100%)
    Persoonlijk vind ik dit te lang 7 dagen om te reageren.

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    67 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kenneke10 Bekijk bericht
    Persoonlijk vind ik dit te lang 7 dagen om te reageren.
    Inderdaad, 3-4 dagen lijken me meer dan voldoende. Zeker voor leden met een lage of negatieve itrader. Als iemand met een iTrader van 20-30+ een week niet antwoord kan je er als verkoper nog vanuit gaan dat er eventjes iets aan de hand is waardoor de koper niet online kan komen.
    Hell must be empty, all the devils are here.

Pagina 7 van 8 Eerste ... 345678 Laatste

Regels voor berichten