Pagina 5 van 7 Eerste 1234567 Laatste
    lestef's schermafbeelding
    iTrader
    26 (91%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjoepap Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    ik denk dat de prijs (gratis of 1000 euro) er niet toe doet of een negatieve iTrader gepast is. Een deal was gemaakt en verkoper is niet komen opdagen. Ik vind het dan niet absurd dat er een negatieve iTrader uitgedeeld wordt. Ten slotte heeft Kenneke10 moeite en tijd verloren.

Moest er een bewijs van de SMS zijn dan is dit een andere zaak, doch dat is er niet.
    +1

Koonut's schermafbeelding
    iTrader
    217 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjoepap Bekijk bericht
    ik denk dat de prijs (gratis of 1000 euro) er niet toe doet of een negatieve iTrader gepast is. Een deal was gemaakt en verkoper is niet komen opdagen. Ik vind het dan niet absurd dat er een negatieve iTrader uitgedeeld wordt. Ten slotte heeft Kenneke10 moeite en tijd verloren.
    Sjoepap ge hebt me de ogen geopend. Een situatie proportioneel beoordelen is inderdaad allesbehalve normaal. Het is inderdaad volledig hetzelfde wanneer iemand bijna 50 of 75% van zijn maandloon, laten we zeggen u hypothetische 1000 euro, teniet ziet gaan in een frauduleuze aankoop van bvb een luxe gsm die uiteindelijk niet naar behoren werkt. Compleet hetzelfde als een dvd case die teveel ruimte in neemt.

Bij deze vraag ik vergiffenis bij Kenneke. Ik hoop dat ik ooit nog iets kan doen om al de verloren tijd goed te maken, het was niet mijn bedoeling om u een gans weekend thuis te houden.

Sjoepap's schermafbeelding
    iTrader
    153 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koonut Bekijk bericht
    Sjoepap ge hebt me de ogen geopend. Een situatie proportioneel beoordelen is inderdaad allesbehalve normaal. Het is inderdaad volledig hetzelfde wanneer iemand bijna 50 of 75% van zijn maandloon, laten we zeggen u hypothetische 1000 euro, teniet ziet gaan in een frauduleuze aankoop van bvb een luxe gsm die uiteindelijk niet naar behoren werkt. Compleet hetzelfde als een dvd case die teveel ruimte in neemt.

Bij deze vraag ik vergiffenis bij Kenneke. Ik hoop dat ik ooit nog iets kan doen om al de verloren tijd goed te maken, het was niet mijn bedoeling om u een gans weekend thuis te houden.
    Blij te zien dat we je geholpen hebben Koonut. Nu, ik zou het mij niet al te veel aantrekken hoor, mensen zullen je nu niet beschouwen als "oplichter" omwille van die 1ne negatieve iTrader. Je hebt een foutje gemaakt en dat kan gebeuren, we zijn allemaal mensen! Neem het gewoon mee als les naar de toekomst dat je niet zomaar je kat kan sturen naar een afspraak.

je ziet, sarcasme helpt je niet echt verder in de wereld, en al zeker niet op een internetforum
    dandys rule ok ?

Svartálfar's schermafbeelding
    iTrader
    31 (100%)
    Vind het maar bijzonder kinderachtig van beide partijen.

ge wilt iets gratis, maar komt niet opdagen? laat iets weten uit fatsoen.
    Oh nee iemand die ik iets gratis wou geven is niet komen opdagen BOE STOUTE MENS IEDEREEN MOET HET WETEN NE NEGATIEVE ITRADER NEH.

Dikke onzin allemaal. Verkopers mogen hier veel te veel, kopers hebben ook rechten. Maar als er dan eens iemand komt klagen over iemand die items nooit verzend of maanden te laat etc. wordt er niks aan gedaan.

StanTem's schermafbeelding
    iTrader
    221 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Svartálfar Bekijk bericht
    Maar als er dan eens iemand komt klagen over iemand die items nooit verzend of maanden te laat etc. wordt er niks aan gedaan.
    Er zijn nochtans enkele leden hun B&S-rechten kwijtgespeeld.
    Makkelijk spreken als je van niks weet.
    Vragen? Opmerkingen? Suggesties? -> PM
    PSN: joertjeuhn
    Board game collectie: StanTem

Sjoepap's schermafbeelding
    iTrader
    153 (100%)
    + niet vergeten dat het een gezamenlijke verantwoordelijkheid is van zowel mods maar ook zeker van de leden zelf .

Als je iets ziet dat niet door de beugel kan:
    - rapporteer het dmv de "report" knop
    -of bespreek het in deze of de feedback mods thread

Verwacht niet dat de mods alles zien en horen.
    dandys rule ok ?

iTrader
    3 (100%)
    Of het nu gratis is of niet maakt op zich niets uit. Wanneer een deal is afgesproken en je houdt je vrij in de veronderstelling dat iemand bij je komt aanbellen en er komt niemand opdagen, is nooit leuk.

Druide's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Als er niet opgedaagd word en niks laten weten dan is dat voor mij ook een negatieve i-trader.
    Heeft niks met kinderlijk te maken maar met Fatsoen.
    Ik breng zelf op de hoogte als ik door omstandigheden 5 min te laat zou komen.
    Dus vind die i-trader best verantwoord nu. (ook omdat hij niks van bewijs kan voorleggen)
    CPU: Intel Core i7-7700 - GPU: GTX 970 - SSD: Crucial BX200 480GB - SSD: Intel Raid 0 Volume 500GB - SSD: Cx2-8b256-q11 NVMe LITEON 256GB - SSD: PNY CS900 240GB - HDD: Seagate Desktop HDD 4TB - HDD: Seagate Desktop HDD 4TB (2013) - HDD: Seagate IronWolf 4TB (2016) - HDD: Seagate IronWolf 6TB (2017) - HDD: Samsung Spinpoint F1 1TB - RAM: Crucial BLS8G4D240FSB.16FBR2 2x8GB - MBD: MSI Z270 XPOWER GAMING TITANIUM (MS-7A58)

Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    645 (100%)
    Dit gaat over een minimum aan respect al is het gratis, 2€ of 1000€, mocht ik die sms gehad hebben of al zei hij dat hij niet moest hebben geen enkel probleem.

Cerv.Be's schermafbeelding
    iTrader
    265 (100%)
    Manneke... dat ge zelf de absurditeit van deze niet inziet. Hebt ge me uberhaupt de juiste gsm nr doorgegeven? Bewijs van mijn sms heb ik niet, ik zit midweg een verhuis en kuis dagelijks al het onnodig sms verkeer op om het wat overzichtelijk te houden.
    Alhoewel ik het ook een klein beetje dwaas vind om een negatieve itrader te geven voor zoiets betwijfel ik dat Kenneke zou liegen over een ontvangen SMS. In dit moderne tijdperk van smartphones waar alles mooi per zender/afzender staat gecatalogiseerd, dagelijks uw sms'n opkuisen om overzicht te bewaren klinkt ook maar als een makkelijke smoes. ;-) Denk dat er ook geen enkele reden is om hier met woorden als triestige mens te beginnen smijten.
    ~ Desktop: Intel Core i5 6600K @ 4.5 Ghz - Asus Pro Gaming Z170I - Corsair 2x8GB DDR4 @ 2933 Mhz - GTX 970 4GB - 4.0TB - Zalman ZM600-GT
    ~ Equipment: BenQ 2420Z @ 144hz - NZXT Manta (mini-ITX) - Corsair Strafe - Asus ROG Gladius - Asus ROG Orion Pro - Win 10 Pro @ Samsung 840 250GB SSD
    ~ XPS 15 9550: Intel Core i7 6700HQ @ 2.6Ghz - 2x8GB DDR4 - GTX 960M 2GB - 15" @ 3840x2160 - Win 10 Pro @ Samsung PM951 500GB SSD
    ~ My Deals: 9lives.be: 265(100%), eBay: 192(100%), 2dehands.be: 23(100%) | ~ Steam: Cerv.Be | ~ #9lives CS:GO | APEX | RL discord: https://discord.gg/yr2W4B6
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    217 (100%)
    Ik krijg soms 30 tot 40 sms'n voor mijn appartement per dag om nogma te zwijgen over het aantal telefoontjes. Wondelgem is best populair. Als ik dat niet opkuis op het eind van den dag word ik de volgende ochtend al schuimbekkend wakker.

Ik blijf erbij, die negatieve itrader is triestige zever, geen haar op mijne kop dat gelooft dat Kenneke deze 20 dagen na datum geeft omdat hij zich niet gerespecteerd voelt. Ma bon, ik geloofde dan ook niet dat er ook ma 1 mod akkoord ging gaan met hem en hoe verkeerd was ik.

Verstuurd vanaf mijn Moto G (5) met Tapatalk

ns_ripper's schermafbeelding
    iTrader
    94 (100%)
    Ik krijg soms 30 tot 40 sms'n voor mijn appartement per dag om nogma te zwijgen over het aantal telefoontjes. Wondelgem is best populair. Als ik dat niet opkuis op het eind van den dag word ik de volgende ochtend al schuimbekkend wakker.

Ik blijf erbij, die negatieve itrader is triestige zever, geen haar op mijne kop dat gelooft dat Kenneke deze 20 dagen na datum geeft omdat hij zich niet gerespecteerd voelt. Ma bon, ik geloofde dan ook niet dat er ook ma 1 mod akkoord ging gaan met hem en hoe verkeerd was ik.

Je hebt een smartphone, want je gebruikt tapatalk van uw moto g5. Je had ook een pb kunnen sturen.
    Laatst gewijzigd door ns_ripper; 27 april 2018 om 18:13
    don't argue with idiots, they only drag you down to their level and beat you with experience

iTrader
    217 (100%)
    Een on?

ns_ripper's schermafbeelding
    iTrader
    94 (100%)
    Een on?

Pb. Woordenboeken op gsm's... (Grr)
    don't argue with idiots, they only drag you down to their level and beat you with experience

Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    645 (100%)
    Koonut zijn i trader zal aangepast worden op vraag van mij, blijf er wel bij dat ik in mijn recht ben ma soit en mij uit maken voor triestig persoon hoefde ook niet echt.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Pagina 5 van 7 Eerste 1234567 Laatste

Regels voor berichten