Pagina 4 van 7 Eerste 1234567 Laatste
    Koonut's schermafbeelding
    iTrader
    215 (100%)
    https://www.9lives.be/forum/b-s-xbox...te-settup.html
    Ik zou graag hebben dat mijn negatief verkregen feedback van stinkdiertje verwijdert word. Bieden is kopen. Testen doe je op de staat, niet of het product je al dan niet ligt.

Ik vrees dat hij nog nooit een stuur in zijn handen heeft gehad want na 15minuten uitgebreid te mogen testen en alles perfect werkend te zien, heeft hij er waarschijnlijk 14minuten met tegen de muren gereden. Ik heb hem de volledige lijst met ffb test opties laten afgegaan in de thrustmaster software. Alles werkt perfect.

Wanneer ik hem erop wees dat hij na verloop van testen een verplichting had reageerde hij vrij arrogant en stroef en liet hij weten zijn belofte in te trekken. Geen probleem zei ik, maar dan volgt er feedback die gepast is, en verder is er niet gebeurd. Nu beweert hij in feedback dat het stuur schade bevat buiten de oppervlakkige krassen die te zien zijn en dat ik ook nog eens begon te schelden...

Liquid_Ninja's schermafbeelding
    iTrader
    106 (96%)
    Verwachtingen zijn die soms door omstandigheden niet ingevuld kunnen worden.. . En dan wil ik die negatieve itrader wel pakken als het mij geld bespaard..

iTrader
    215 (100%)
    Ik heb hier nu toch wel een heel absurde negatieve itrader gekregen betreffende een gratis spel dat Kenneke10 wou weggeven.
    https://www.9lives.be/forum/search.php?searchid=6044955

Ik heb die vrijdag dat ik mogelijk het spel ging afhalen via sms confirmatie gevraagd om toen zaterdag ipv vrijdag af te komen omdat ik er toch niet zo makkelijk ging geraken als voorzien. Zonet ook men pm nagekeken en ik had expliciet vermeld vrijdag "mogelijk" kan komen wat dus geen zekerheid was.
    Gezien het een gratis spel was en ik geen antwoord kreeg via sms ben ik dit verder uit het oog verloren en toen ik het hem het opnieuw zag aanbieden in diezelfde thread men schouders opgetrokken en maar gelaten voor wat het was. Het was een freebie, no big loss. Gelieve dit recht te zetten aub.

StanTem's schermafbeelding
    iTrader
    212 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koonut Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik heb hier nu toch wel een heel absurde negatieve itrader gekregen betreffende een gratis spel dat Kenneke10 wou weggeven.
    https://www.9lives.be/forum/search.php?searchid=6044955

Ik heb die vrijdag dat ik mogelijk het spel ging afhalen via sms confirmatie gevraagd om toen zaterdag ipv vrijdag af te komen omdat ik er toch niet zo makkelijk ging geraken als voorzien. Zonet ook men pm nagekeken en ik had expliciet vermeld vrijdag "mogelijk" kan komen wat dus geen zekerheid was.
    Gezien het een gratis spel was en ik geen antwoord kreeg via sms ben ik dit verder uit het oog verloren en toen ik het hem het opnieuw zag aanbieden in diezelfde thread men schouders opgetrokken en maar gelaten voor wat het was. Het was een freebie, no big loss. Gelieve dit recht te zetten aub.
    Heb geïnformeerd bij Kenneke10.
    Vragen? Opmerkingen? Suggesties? -> PM
    PSN: joertjeuhn
    Twitch - offline

Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    636 (100%)
    Nooit sms gekregen, feedback blijft dus staan.

iTrader
    215 (100%)
    Ik heb in de vroege namiddag een sms gestuurd, wat je ook beweert. Dat je geen tijd had of deze niet hebt opgemerkt maakt mij niet echt uit, dat je achteraf met wat slechte feedback afkomt is wel iets heel anders. In principe is er zelfs geen recht van feedback van beide kanten uit. Het itrader systeem beperkt zich tot buy, sell en trade. Voor gratis dingen weg te geven word er geen feedback optie voorzien. Voor gratis software weg te geven werd er in het verleden al op de vingers getikt om feedback te vergaren.

lestef's schermafbeelding
    iTrader
    25 (90%)
    Screenshot van sms lost het probleem wel op denk ik

iTrader
    212 (100%)
    Het itrader systeem beperkt zich tot buy, sell en trade. Voor gratis dingen weg te geven word er geen feedback optie voorzien. Voor gratis software weg te geven werd er in het verleden al op de vingers getikt om feedback te vergaren.
    Klopt niet. Van zodra er een deal is, mag er een iTrader uitgedeeld worden.
    Het mag echter geen voorwaarde zijn om een deel te sluiten. Voorbeeld: gratis game x in ruil voor een iTrader mag niet.
    Twitch - offline

iTrader
    215 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door StanTem Bekijk bericht
    Voorbeeld: gratis game x in ruil voor een iTrader mag niet.
    Hier heb je je voorwaarde.
    https://www.9lives.be/forum/b-s-play...on-gratis.html
    Game ligt hier toch maar stof te vangen, doosje is gebroken van boven.
    een i trader zal in dank afgenomen worden.

iTrader
    212 (100%)
    Is geen voorwaarde in dat geval.
    Ik geef zelf ook gratis dingen weg en plaats dat op net dezelfde manier. Een iTrader wordt in dank afgenomen, maar krijg ik er geen? Even goed...
    Twitch - offline
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    636 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door StanTem Bekijk bericht
    Is geen voorwaarde in dat geval.
    Ik geef zelf ook gratis dingen weg en plaats dat op net dezelfde manier. Een iTrader wordt in dank afgenomen, maar krijg ik er geen? Even goed...
    Was geen voorwaarde zoals stantem zegt. Ken de regels hier ook wel een beetje. heb het in pb ook gemeld screenshot van de verzonden sms en het is opgelost zo simpel is het.

iTrader
    215 (100%)
    Ik heb al wel wat maffe dingen meegemaakt op buy en sell, maar dit slaagt toch echt nergens op. Kenneke, ge zijt de defenitie van nen triestige mensch. Gezien de recente thread dat ge hebt aangemaakt, mag dat niet echt een excuus zijn, ma bon, we zullen het hier maar bij laten dan. Petje af 9lives.

iTrader
    636 (100%)
    Geef gewoon toe dat je niks van je hebt laten horen, zij gewoon eerlijk kan hem nog altijd aanpassen.

iTrader
    215 (100%)
    Manneke... dat ge zelf de absurditeit van deze niet inziet. Hebt ge me uberhaupt de juiste gsm nr doorgegeven? Bewijs van mijn sms heb ik niet, ik zit midweg een verhuis en kuis dagelijks al het onnodig sms verkeer op om het wat overzichtelijk te houden.

Sjoepap's schermafbeelding
    iTrader
    153 (100%)
    ik denk dat de prijs (gratis of 1000 euro) er niet toe doet of een negatieve iTrader gepast is. Een deal was gemaakt en verkoper is niet komen opdagen. Ik vind het dan niet absurd dat er een negatieve iTrader uitgedeeld wordt. Ten slotte heeft Kenneke10 moeite en tijd verloren.

Moest er een bewijs van de SMS zijn dan is dit een andere zaak, doch dat is er niet.
    dandys rule ok ?

Pagina 4 van 7 Eerste 1234567 Laatste

Regels voor berichten