Pagina 43 van 43 Eerste ... 333940414243

Discussie: feedback topic crew

Slafes's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Toch wel he... Al die klanten die nu stonden aan te schuiven bij de Carrefour en er geen konden bemachtigen en een ander verrijkt zich er mee... Niet netjes en ik ben dus ook één van de "gedupeerden".

Ik weet niet of het forum zich daar in kan vinden...

Tailball's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Slafes Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Toch wel he... Al die klanten die nu stonden aan te schuiven bij de Carrefour en er geen konden bemachtigen en een ander verrijkt zich er mee... Niet netjes en ik ben dus ook één van de "gedupeerden".

Ik weet niet of het forum zich daar in kan vinden...
    Neenee dat zeg ik niet.
    Ik kan me er ook niet in vinden (dit zijn zo fenomenen die je ook tegenkomt bij concerttickets).

Ik reageerde op Yvez, die zei dat zijn itrader hier nochtans in orde was.
    Natuurlijk is die in orde, de mensen op het forum hebben er geen nadeel aan ondervonden. Hij verkoopt iets onder de prijs, zij kopen en krijgen hun pakketje netjes opgestuurd.
    Het oplichten is eerder gebeurd.

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    67 (100%)
    Hij heeft er maar 40 gekocht eh, geen 4000.
    Piss off the easily pissed off.

Iphigeneia's schermafbeelding
    iTrader
    103 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tailball Bekijk bericht
    Neenee dat zeg ik niet.
    Ik kan me er ook niet in vinden (dit zijn zo fenomenen die je ook tegenkomt bij concerttickets).

Ik reageerde op Yvez, die zei dat zijn itrader hier nochtans in orde was.
    Natuurlijk is die in orde, de mensen op het forum hebben er geen nadeel aan ondervonden. Hij verkoopt iets onder de prijs, zij kopen en krijgen hun pakketje netjes opgestuurd.
    Het oplichten is eerder gebeurd.
    Dus alle winkels zijn ook oplichters omdat ze met winst iets verkopen?
    Man man, waar maakt gij u druk over in de wereld. Laat die gast zijn centjes toch tellen. De mensen die er nu een gekocht hebben aan 35 voelen zich niet benadeeld daar de prijs onder de NP van toen lag...

Hij heeft gewoon een goede deal gekregen, misschien als medewerker misschien wel via een partner van een IT bedrijf... wat boeit het?
    Dat hij niet aan de grote klok gaat hangen dat hij er winst uit maakt, tjah als gij het waart geweest zou het dan anders zijn??

Wat een onzin dat hier over gemekkerd moet worden... Tijd teveel zeker
    Laatst gewijzigd door Iphigeneia; 5 juli 2019 om 08:23
    Be who you want to be. Not who you are forced to be.

iTrader
    22 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Iphigeneia Bekijk bericht
    Dus alle winkels zijn ook oplichters omdat ze met winst iets verkopen?
    Als ze valse aankoopbewijzen leveren, dan wel.

Heb er zelf geen probleem mee dat er met winst wordt verkocht, maar dan moet het wel correct gebeuren.

Slafes's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    800 euro winst met voorkennis van zaken en een vals verhaal vertellen. Op zijn minst dubieus. Niks mis met verkopen aan winst. Meer dan het dubbele en een zwarte handel drijven Inkomsten moet je aangeven he. Of het nu om 40 of om 4000 stuks zou gegaan hebben...

iTrader
    0
    Wat zijn de voorwaarden voor een terugbetaling?
    Het product moet in de originele verpakking, ongebruikt samen met de betalingsbewijs/kassaticket teruggebracht worden binnen de 30 dagen .*Bepaalde productfamilies kunnen echter niet worden teruggenomen en/ of geruild: de producten die moeten geactiveerd worden: gsm, telefoonen iTunes-kaarten, gps-systemen met een real time updatesysteem (Hd-Traffic), computers met een besturingssysteem. Het product kan uitzonderlijk worden geruild of terugbetaald nadat werd gecontroleerd of het product niet werd geactiveerd (of als de verpakking niet werd geopend). Een pc/tabletten waarvan het besturingssysteem is gestart, wordt als geactiveerd beschouwd. Uitgepakte verbruiksartikelen (inkt, snoeren, accu’s, accessoires, batterijen, ...) worden niet geruild of terugbetaald en dat geldt ook voor kleine, reeds gebruikte huishoudtoestellen (om hygiënische redenen). Om namaak van culturele producten te bestrijden kunnen we boeken, software en videospellen, cd’s, dvd’s en Blu-ray’s noch terugnemen, noch ruilen.
    Als er kasticketten van 50€ bijzitten, dan kan je dus teruggaan naar de carrefour om uw geld terug te krijgen. Dat is dan 15€ in the pocket.
    Behalve als het kasticket datteert van begin juni. De 22ste juni zei hij dat hij ze ongeveer 2 weken had, dus tis nu de moment als je ontevreden bent.
    Met veel geluk liggen er nog ssd's in die winkel ook, dan kunt ge uw 15€ winst meteen opgebruiken en naar huis gaan met gratis SSD's.
    Laatst gewijzigd door Dieter85; 5 juli 2019 om 09:25

StanTem's schermafbeelding
    iTrader
    212 (100%)
    Tgoh ja, op zich kunnen wij als mods zoiets weinig controleren.
    De verkoper heeft een berisping gehad voor het overtreden van het aantal te verkopen exemplaren, maar daar blijft het dus bij.
    Vragen? Opmerkingen? Suggesties? -> PM
    PSN: joertjeuhn
    Twitch - offline

ns_ripper's schermafbeelding
    iTrader
    91 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dieter85 Bekijk bericht
    Als er kasticketten van 50€ bijzitten, dan kan je dus teruggaan naar de carrefour om uw geld terug te krijgen. Dat is dan 15€ in the pocket.
    Behalve als het kasticket datteert van begin juni. De 22ste juni zei hij dat hij ze ongeveer 2 weken had, dus tis nu de moment als je ontevreden bent.
    Met veel geluk liggen er nog ssd's in die winkel ook, dan kunt ge uw 15€ winst meteen opgebruiken en naar huis gaan met gratis SSD's.
    Je kreeg er een kopij bij van een kassaticket van de Carrefour in Diest met 1 ssd op aan 49,9 euro. Volgens mij werkt hij of een kennis daar idd. Het personeel wist dat al 2 weken voor de promotie heb ik uit goede bron vernomen.
    don't argue with idiots, they only drag you down to their level and beat you with experience

Murugan's schermafbeelding
    iTrader
    139 (99%)
    Ach ja,ze zullen goed gebruikt worden bij mij
    Maar dubieus is het wel idd.
    Desktop: be quiet! Silent Base 601/X5650@4GHz/Asus Rampage II Extreme/Corsair H80i V2/12GB Corsair XMS3/GTX 1070/Antec TruePower Quattro 850Watt/Samsung 850 EVO 500GB+3GB HD/Asus Xonar DG/Corsair K70/Corsair M65 RGB/Iiyama XUB2792QSU-B1
    Laptop: Dell Latitude E5520 / I3-2330M / 8GB RAM / Kingston SSDNow V300 120GB / Intel HD 3000
    Retro: 486SX-25/486DX-33/Socket 3-5-7 systems/Atari 2600 Junior/Atari 2600 4-switch/Atari 7800/Atari 1040STE/NES/Amstrad GX4000/Spectrum Vega/C64 Mini

Pagina 43 van 43 Eerste ... 333940414243

Regels voor berichten