Pagina 42 van 42 Eerste ... 323839404142

Discussie: feedback topic crew

desolation's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    Graag. Als ge geen compromis wilt vinden dat het voor beide past dan hoeft het idd voor mij niet. Al honderden zaken overdag afgehaald over heel België en ge zijt de eerste die als een steenezel blijft eisen dat het enkel in uw straat moet passen.

Ge hebt mij twee opties gegeven, geen drie. Avond of weekend en niks anders. Ik heb u meerdere opties gegeven echter: afhalen op de receptie van uw werk, afhalen op de middagpauze/lunchpauze, afhalen in de voormiddag, afhalen in de namiddag. Locatie eender waar het voor u uitkomt.
    hier moet iets staan, maar tmag ni zijn wat er al 3 jaar staat.

Karry98's schermafbeelding
    iTrader
    156 (99%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door desolation Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Graag. Als ge geen compromis wilt vinden dat het voor beide past dan hoeft het idd voor mij niet. Al honderden zaken overdag afgehaald over heel België en ge zijt de eerste die als een steenezel blijft eisen dat het enkel in uw straat moet passen.

Ge hebt mij twee opties gegeven, geen drie. Avond of weekend en niks anders. Ik heb u meerdere opties gegeven echter: afhalen op de receptie van uw werk, afhalen op de middagpauze/lunchpauze, afhalen in de voormiddag, afhalen in de namiddag. Locatie eender waar het voor u uitkomt.
    Dit is het laatste dat ik hier post en nadien laat ik een mod oordelen.

Allereerst: Ik geef u wel degelijk 3 opties: avond, weekend en verzending (dat dat laatste voor u geen optie is, neemt niet weg dat ik het aanbiedt).

Je zegt dat je mij verschillende tijdstippen geeft, voormiddag of namiddag. Ik heb aangegeven dat ik overdag tijdens de week niet kan, voormiddag of namiddag is in dat geval hetzelfde. Ik begrijp niet dat jij het volkomen normaal vindt om zaken af te halen op de receptie van een groot bedrijf. Ze zouden nogal lachen als iedereen bij ons zijn persoonlijke zaken zou regelen. Tenslotte kan ik tijdens mijn middagpauze het bedrijf niet verlaten, om redenen die niet relevant zijn.

Verder stel ik voor dat wij afwachten wat een mod hierover te zeggen heeft. Ik heb gevraagd om mijn topic te sluiten zodat dit eerst afgehandeld kan worden.

EDIT: De negatieve itrader die ik u heb gegeven mogen ze voor mij wel wissen. Uiteindelijk heb ik er ook geen baat bij dat je er een negatieve krijgt, dus dit hoeft misschien effectief niet. Daarin heb je misschien wel gelijk.
    Laatst gewijzigd door Karry98; 10 mei 2019 om 18:12

StanTem's schermafbeelding
    iTrader
    212 (100%)
    Hoe ik het zie:

Zowel de verkoper als de verkoper hebben niet om voorhand laten weten hoe ze wilden afhandelen. Er was dan wel een deal, maar er is geen akkoord over de levering. De een kan er niet aan doen dat de ander het niet op een andere manier kan of wil.
    Ik zou beide negatieve iTraders verwijderen. Lijkt me de beste optie.
    Vragen? Opmerkingen? Suggesties? -> PM
    PSN: joertjeuhn
    Twitch - offline

Karry98's schermafbeelding
    iTrader
    156 (99%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door StanTem Bekijk bericht
    Hoe ik het zie:

Zowel de verkoper als de verkoper hebben niet om voorhand laten weten hoe ze wilden afhandelen. Er was dan wel een deal, maar er is geen akkoord over de levering. De een kan er niet aan doen dat de ander het niet op een andere manier kan of wil.
    Bedankt voor de feedback, ik ga hier verder ook geen circus van maken. Zoals ik hierboven aangaf, mag je mijn negatieve itrader aan hem verwijderen.

Afgesloten hoofdstuk.

Kwertie's schermafbeelding
    iTrader
    159 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door StanTem Bekijk bericht
    Hoe ik het zie:

Idd, beetje jammer dat er geen overeenkomst gemaakt kon worden ivm afhandeling.
    .
    Buy&Sell Moderator. Probleem? Report!

Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    634 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kwertie Bekijk bericht
    Idd, beetje jammer dat er geen overeenkomst gemaakt kon worden ivm afhandeling.
    Vrij kinderachtig van de koper verkoper heeft hem drie oplossingen gegeven, in wiens kraam pas het dan niet ?

Pagina 42 van 42 Eerste ... 323839404142

Regels voor berichten