Pagina 4 van 45 Eerste 1234567814 ... Laatste

Discussie: feedback topic crew

Splitr's schermafbeelding
    iTrader
    81 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Hij heeft wel gelijk aan de ene kant. Als je zo'n dingen koopt is er altijd risico dat het niet goed aankomt.
    Now playing: Tony Hawk's Pro Skater 1+2, Fortnite

Alles wat ik te koop aanbied zal ook op andere plaatsen worden aangeboden

Kwertie's schermafbeelding
    iTrader
    160 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Het is niet omdat iets gedemonteerd is, dat het niet meer kan werken, maar er is wel een kans dat het niet meer zal werken natuurlijk.
    Die kans is er altijd , vb als iemand een beeldkaart uit z'n pc haalt, zal die ook werkend uit de pc komen, maar tijdens het uithalen/versteken kan er in't slechtste geval altijd iets fout gaan. Het kan evengoed zijn dat diegene die het erin steekt een "fout" maakt ook...

Ik wil nog maar eens verduidelijken dat wij hier onmogelijk kunnen weten wie hier dus gelijk heeft.
    .
    Buy&Sell Moderator. Probleem? Report!

Ramones73's schermafbeelding
    iTrader
    63 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Splitr Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Hij heeft wel gelijk aan de ene kant. Als je zo'n dingen koopt is er altijd risico dat het niet goed aankomt.
    Ja maar dat is buiten de kwestie, het gaat om een lege behuizing en de verpakking was goed het werkt gewoon niet.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kwertie Bekijk bericht
    Het is niet omdat iets gedemonteerd is, dat het niet meer kan werken, maar er is wel een kans dat het niet meer zal werken natuurlijk.
    Die kans is er altijd , vb als iemand een beeldkaart uit z'n pc haalt, zal die ook werkend uit de pc komen, maar tijdens het uithalen/versteken kan er in't slechtste geval altijd iets fout gaan. Het kan evengoed zijn dat diegene die het erin steekt een "fout" maakt ook...

Ik wil nog maar eens verduidelijken dat wij hier onmogelijk kunnen weten wie hier dus gelijk heeft.

Snap jullie standpunt , vind het gewoon niet juist dat de verkoper enkel reageert met " pech gehad , mijn probleem niet " , ipv een oplossing te zoeken ...

(zo komt het over)

Zie pm
    " Everyone is entitled to be stupid, but some simply abuse the privilege "

sameram1101's schermafbeelding
    iTrader
    142 (94%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Deze koper. Bekijk profiel: IIcon - 9lives - Games Forum
    koopt zogezegd 2 abbo's hier

http://www.9lives.be/forum/b-s-xbox/...00-ms-pts.html

Dan stuurt hij me een vreemde print screen...
    Het is zijn goed recht van zijn info onzichtbaar te maken,
    maar volgens mij verbergt dat wit vlakje dat er geen geld genoeg opstaat.

Na 3 dagen wachten om zeker te zijn geef ik hem een negatieve itrader
    en hij geeft mij gewoon 1 weer???
    Nu is ie wel veranderd naar neutraal maar ik wil hem helemaal weg!

Denk ook niet dat hij naar de politie zal gaan...
    Voor 66€ dat hij NIET heeft gestort.
    Image - TinyPic - Free Image Hosting, Photo Sharing & Video Hosting

iTrader
    160 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Kan je er niet mee naar de bank gaan en vragen om bevestiging van die storting ofzo?
    De printscreen toont toch dat de storting doorgegaan is. Als de storting geblokkeerd zou zijn wegens te laag saldo, denk ik niet dat er effectief -66 in zijn historiek zou staan. Trouwens, het is toegelaten om bij de bank onder 0 te gaan, zolang de intresten dan betaald worden.

Printscreen garandeert idd geen 100% zekerheid, maar lijkt op't eerste zicht wel ok.

/edit: zoals in pm ook gezegd, heb je wel gelijk in dit geval
    Laatst gewijzigd door Kwertie; 6 oktober 2013 om 11:40
    .

sameram1101's schermafbeelding
    iTrader
    142 (94%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Kan je er niet mee naar de bank gaan en vragen om bevestiging van die storting ofzo?
    De printscreen toont toch dat de storting doorgegaan is. Als de storting geblokkeerd zou zijn wegens te laag saldo, denk ik niet dat er effectief -66 in zijn historiek zou staan. Trouwens, het is toegelaten om bij de bank onder 0 te gaan, zolang de intresten dan betaald worden.

Printscreen garandeert idd geen 100% zekerheid, maar lijkt op't eerste zicht wel ok.
    Mijn doorgegeven rekeningnr komt op Iban BE51 0014 7846 0862
    en niet op BE51 0014 7846 9516

Dat ziet er hier helemaal niet OK uit.

Laatst gewijzigd door sameram1101; 29 september 2013 om 19:39

iTrader
    145 (99%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Toevallig deze thread tegengekomen

Ik had in buy en sell een PS3 console te koop met custom fw.

Daar dit tegen de regels is heeft een zekere Sir.K de thread verwijderd, wat zijn volste recht is.
    Daarna heb ik een pm naar hem gestuurd of ik de advertentie terug mocht plaatsen zonder cfw vermeld in de advertentie.
    Omdat hij daarna nog online is geweest en me geen antwoord gegeven heeft... zou ik er ever verder willen gaan in deze thread.

In het buy & sell forum zijn er nog consoles, handhelds waarin duidelijk staat dat er custom firmware opstaat. Deze threads zijn niet verwijderd (van mij moet niets verwijderd worden).
    Dat is natuurlijk mijn zaak niet maar graag daar zou ik graag even met hem in discussie willen gaan.
    Iedereen gelijk voor de wet toch?
    Dit is een open forum, en ik zou graag willen weten waarom hij niet iedereen over dezelfde lijn trekt?
    Ik lig daar niet wakker maar een duidelijk gepast antwoord zou wel op zijn plaats zijn vind ik Sir.K.

Ik kijk volle verwachting uit naar een reply van Sir K en niet van een ander crewmember.

paraDOTbe's schermafbeelding
    iTrader
    161 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chosen_1 Bekijk bericht
    Toevallig deze thread tegengekomen

Ik had in buy en sell een PS3 console te koop met custom fw.

Daar dit tegen de regels is heeft een zekere Sir.K de thread verwijderd, wat zijn volste recht is.
    Daarna heb ik een pm naar hem gestuurd of ik de advertentie terug mocht plaatsen zonder cfw vermeld in de advertentie.
    Omdat hij daarna nog online is geweest en me geen antwoord gegeven heeft... zou ik er ever verder willen gaan in deze thread.

In het buy & sell forum zijn er nog consoles, handhelds waarin duidelijk staat dat er custom firmware opstaat. Deze threads zijn niet verwijderd (van mij moet niets verwijderd worden).
    Dat is natuurlijk mijn zaak niet maar graag daar zou ik graag even met hem in discussie willen gaan.
    Iedereen gelijk voor de wet toch?
    Dit is een open forum, en ik zou graag willen weten waarom hij niet iedereen over dezelfde lijn trekt?
    Ik lig daar niet wakker maar een duidelijk gepast antwoord zou wel op zijn plaats zijn vind ik Sir.K.

Ik kijk volle verwachting uit naar een reply van Sir K en niet van een ander crewmember.
    Alle mods kunnen helaas niet alles zien en ik denk niet dat ze actief naar dat zoeken. Niets weerhoud je om die threads te bad posten. Ik denk dat je gewoon pech hebt gehad of dat iemand anders je thread gebad post heeft. :-)

StanTem's schermafbeelding
    iTrader
    226 (100%)
    Mentioned
    12 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chosen_1 Bekijk bericht
    ...
    Zoals hierboven al gezegd, komt waarschijnlijk omdat iemand jouw post gereport heeft.
    Ook ik report zaken die tegen de regels zijn, want de moderatoren zien uiteraard niet alles.
    Vragen? Opmerkingen? Suggesties? -> PM
    PSN: joertjeuhn
    Board game collectie: StanTem

Sir. K's schermafbeelding
    iTrader
    106 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Je hebt gisteren nog pm terug gekregen. Geen enkele console met cfw wordt getolereerd, we zien gewoon ook niet alles. Het gaat dus zeker niet om 'vriendjespolitiek'. Hopelijk is hiermee alles uitgeklaard.

iTrader
    145 (99%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sir. K Bekijk bericht
    Je hebt gisteren nog pm terug gekregen. Geen enkele console met cfw wordt getolereerd, we zien gewoon ook niet alles. Het gaat dus zeker niet om 'vriendjespolitiek'. Hopelijk is hiermee alles uitgeklaard.
    Nog eens bedankt voor je verhelderde pm. Alles is helemaal uitgeklaard, dank je wel, alsook aan StanTem & paraDOTbe voor hun reactie

fredenevy's schermafbeelding
    iTrader
    323 (98%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Probleempje met deze trhead: http://www.9lives.be/forum/varia/938...-100-euro.html

bij afsluitingsuur had ik het hoogste bod van 80 euro. Met verzending bij zou dit dus op 84 euro.
    In PM om af te handelen zegt de verkoper dat ik 86 euro moeten betalen. Met de vraag waarom ik meer moest betalen dan de werkelijke kostprijs antwoorde hij mij: "zag juist dat boy138 een bod van 81 euro had gedaan wat ik over het hoofd had gezien "

Hij wou nu "meer" geld aangezien er nog een bod was binnengekomen na afsluitingsuur. Tevens was hij met de laatste bieder ook PM's aan het sturen om dit af te handelen.
    Ik zei dat ik enkel de werkelijke prijs wou betalen en geen cent meer, en daarna heb ik niets meer gehoord van de TS...
    Heb hem uiteindelijk een negatieve i-trader gegeven.

Nu heeft hij mij ook eentje weergegeven met de vermelding dat ik hem heb uitgemaakt en dergelijke... Ik ben in deze zaak heel sereen gebleven.
    Ik zou graag hebben dat deze "pay-back i-trader" wordt verwijderd.
    Graag reactie van de mods aub
    Alvast bedankt
    Zwaait de bisschop met zijn mijter, let dan op voor uwen schijter...

http://psnprofiles.com/FredEnEvy

iTrader
    226 (100%)
    Mentioned
    12 Post(s)
    Voor zo'n dingen report je beter de onterecht gegeven negatieve iTrader. De mods zijn al op de hoogte van het probleem, want ik zie dat Kwertie al gereageerd heeft in dat topic.

Een negatieve iTrader uit wraak mag dus niet, jij bent hier nergens in de fout gegaan.

iTrader
    160 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Een report had idd ook gemogen, maar er is eigenlijk ook een apart topic voor, waar eigenlijk nog niemand gebruik heeft van gemaakt .
    http://www.9lives.be/forum/algemene-...ck-wat-nu.html

Soit, de feedback werd verwijderd. Het mag idd niet om een "wraak" itrader terug te geven.
    .

iTrader
    226 (100%)
    Mentioned
    12 Post(s)
    Een report had idd ook gemogen, maar er is eigenlijk ook een apart topic voor, waar eigenlijk nog niemand gebruik heeft van gemaakt .
    http://www.9lives.be/forum/algemene-...ck-wat-nu.html

Soit, de feedback werd verwijderd. Het mag idd niet om een "wraak" itrader terug te geven.
    Op frenenevy zijn profiel zie ik de negatieve iTrader nochtans nog steeds staan.

Regels voor berichten