Pagina 2 van 45 Eerste 12345612 ... Laatste

Discussie: feedback topic crew

Kwertie's schermafbeelding
    iTrader
    161 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    De (officiële) reactie erop is als volgt :
    Indien u een ticket wenst door te verkopen/ door te geven aan iemand anders, dient u een kopie van uw passpoort mee te geven + volmacht (Uitleg waarin u toestemming geeft van de verkoop van uw ticket aan de desbetreffende koper + handtekening van verkoper). Als u wilt kopen is dezelfde regel van kracht, maar dan andersom.

U kan ook uw tickets aanbieden aan de Exchange Desk of er zich inschrijven om er te kopen:
    Tomorrowland

Wanneer de Main ticket buyer zich samen met de koper/begunstigde zich aanmeldt aan de kassa,
    moet de Main Ticket Buyer zijn identiteitskaart tonen, waarna iedere koper/begunstigde het festival kan betreden.
    We staan een beetje tussen 2 vuren zo, het wordt idd wel gedaan, maar in feite mag het niet... Je kan het vergelijken met iemand die een week zijn/haar caravan op een gewone parking zet voor een week. In feite mag het niet (max 48u dacht ik), maar als er niemand over klaagt, wordt het getolereerd.
    .
    Buy&Sell Moderator. Probleem? Report!

Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    693 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Hoe kan je eigenlijk buy en sell mod worden??? je kan geen ogen genoeg hebben , gezien ik hier vrij veel tijd spendeer.

Kwertie's schermafbeelding
    iTrader
    161 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Da's waar, meestal komt er een nieuwe mod aan de hand van een "sollicitatiethread" die we hier dan bij general zetten als sticky (tijdelijk). Maar wat ook mogelijk is, is dat't we gewoon zelf rechtstreeks aan de member(s) vragen als we zien dat iemand heel actief is en dan vooral op de stukken waar wij zelf minder ogen hebben.

Dit kan verschillen volgens subforum, maar meestal gaat het wel op die manier.
    .
    Buy&Sell Moderator. Probleem? Report!

Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    693 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    OK , bedankt voor de feedback.

Cerv.Be's schermafbeelding
    iTrader
    266 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjoepap Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    En de keys gratis weggeven in een thread op het B&S Software forum, mag dat?
    @Mods, zou dit bvb ook mogen met keys van Humble Bundle? Soms heb ik daar wel wat keys van op overschot, omdat ik de games al heb.. Kunnen ze beter nuttig wegegeven worden.
    ~ Desktop: Intel Core i5 6600K @ 4.5 Ghz - Asus Pro Gaming Z170I - Corsair 2x8GB DDR4 @ 2933 Mhz - GTX 970 4GB - 4.0TB - Zalman ZM600-GT
    ~ Equipment: BenQ 2420Z @ 144hz - NZXT Manta (mini-ITX) - Corsair Strafe - Asus ROG Gladius - Asus ROG Orion Pro - Manjaro @ Crucial BX500 240GB SSD
    ~ XPS 15 9550: Intel Core i7 6700HQ @ 2.6Ghz - 2x8GB DDR4 - GTX 960M 2GB - 15" @ 3840x2160 - openSUSE @ Samsung PM951 500GB SSD
    ~ My Deals: 9lives.be: 266(100%), eBay: 192(100%), 2dehands.be: 23(100%) | ~ Steam: CervDotBe | ~ Hattrick: Schumi-47

Sjoepap's schermafbeelding
    iTrader
    153 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    keys gratis weggeven mag hoor. Ik heb dat zonder problemen gedaan, daar kan niemand iets op tegen hebben (en 't was nog eens leuk ook :d )
    dandys rule ok ?

iTrader
    32 (97%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Deal met brutality...

Ik kocht een gtx 760 op dit forum, deed een bod van200 euro ervoor en we hadden een deal. Hij gaf mij al zijn gegevens en ik ging deze namiddag betalen. Plots kijk ik terug in het topic (wat nu plots deleted is) zie ik dat er een andere persoon ook interesse heeft. De forum regels zijn toch "je moet verkopen aan de persoon waarmee je een deal hebt?"

Nu na telefonish contact gaat hij de grafische kaart verkopen aan Thaiko (Bekijk profiel: Thaiko - 9lives - Games Forum)

Wat kan ik hier aan doen?

JoskeVermeulen's schermafbeelding
    iTrader
    102 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gamer Bekijk bericht
    Als iemand expliciet om een iTrader vraagt voor een gratis code,... is dit tegen de regels en wordt er meestal opgetreden.
    Geldt die regel nog steeds? Want ik zie in B&S Software een hele hoop "gratis keys in ruil voor itrader" van de Humble Bundle, want ik heb er hier ook nog liggen die ik niet gebruik en overweeg om deze hier binnenkort op te zetten moest niemand in de vriendenkring interesse hebben.

paraDOTbe's schermafbeelding
    iTrader
    161 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door popsnor Bekijk bericht
    Deal met brutality...

Ik kocht een gtx 760 op dit forum, deed een bod van200 euro ervoor en we hadden een deal. Hij gaf mij al zijn gegevens en ik ging deze namiddag betalen. Plots kijk ik terug in het topic (wat nu plots deleted is) zie ik dat er een andere persoon ook interesse heeft. De forum regels zijn toch "je moet verkopen aan de persoon waarmee je een deal hebt?"

Nu na telefonish contact gaat hij de grafische kaart verkopen aan Thaiko (Bekijk profiel: Thaiko - 9lives - Games Forum)

Wat kan ik hier aan doen?
    Tja, niet veel... Neem aan dat hij wel u geld terug stort!? Enige wat je kan doen is een neutrale of negatieve iTrader geeft. Aangezien je geen schade hebt ondervonden, lijkt een neutrale iTrader meer op zijn plaats. Wil je hem echt 'pakken' zou je een negatieve kunnen geven...

iTrader
    32 (97%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paraDOTbe Bekijk bericht
    Tja, niet veel... Neem aan dat hij wel u geld terug stort!? Enige wat je kan doen is een neutrale of negatieve iTrader geeft. Aangezien je geen schade hebt ondervonden, lijkt een neutrale iTrader meer op zijn plaats. Wil je hem echt 'pakken' zou je een negatieve kunnen geven...
    Ging het net betalen toen ik dit ondervonden had. Ben dus al blij dat ik geen geld heb overgeschreven, maar dan nog "een deal is een deal". Ga even kijken wat de mods zeggen, een itrader kan ik hem niet geven aangezien er geen topic meer is.

paraDOTbe's schermafbeelding
    iTrader
    161 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Mods zullen het zelfde zeggen... Mods moeten enkel wel even de thread terug zichtbaar zetten, zodat je wel die iTrader kan aansmeren! Deal is inderdaad een deal...

iTrader
    32 (97%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paraDOTbe Bekijk bericht
    Mods zullen het zelfde zeggen... Mods moeten enkel wel even de thread terug zichtbaar zetten, zodat je wel die iTrader kan aansmeren! Deal is inderdaad een deal...
    Vind het gewoon storend, had deze kaart echt nodig en nu moet ik weer een nieuwe zoektocht gaan doen.

iBMW's schermafbeelding
    iTrader
    86 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Vind het gewoon storend, had deze kaart echt nodig en nu moet ik weer een nieuwe zoektocht gaan doen.
    Negatieve itrader is volgens mij dan toch op zijn plaats, aangezien je hier wel degelijk nadeel uit ondervindt. Kwestie van andere mensen te waarschuwen.

StanTem's schermafbeelding
    iTrader
    226 (100%)
    Mentioned
    12 Post(s)
    Ging het net betalen toen ik dit ondervonden had. Ben dus al blij dat ik geen geld heb overgeschreven, maar dan nog "een deal is een deal". Ga even kijken wat de mods zeggen, een itrader kan ik hem niet geven aangezien er geen topic meer is.
    Daarvoor contacteer je het best een moderator. Ze controleren dit topic niet altijd direct.
    Vragen? Opmerkingen? Suggesties? -> PM
    PSN: joertjeuhn
    Board game collectie: StanTem

iTrader
    32 (97%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door iBMW Bekijk bericht
    Negatieve itrader is volgens mij dan toch op zijn plaats, aangezien je hier wel degelijk nadeel uit ondervindt. Kwestie van andere mensen te waarschuwen.
    Heb wel ondertussen mijn huidige grafische kaart verkocht...

Regels voor berichten