Pagina 2 van 2 Eerste 12
    Yones's schermafbeelding
    iTrader
    151 (98%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Hoe is dat hier nu eigenlijk afgelopen ?
    Xbox Live: kTs Yones

iTrader
    12 (93%)
    Mentioned
    8 Post(s)
    Alles werd terugbetaald.
    Weet iemand hoe ik een rating kan wijzigen?

StanTem's schermafbeelding
    iTrader
    224 (100%)
    Mentioned
    11 Post(s)
    De iTrader werd verwijderd.
    Vragen? Opmerkingen? Suggesties? -> PM
    PSN: joertjeuhn
    Board game collectie: StanTem

negruj's schermafbeelding
    iTrader
    15 (94%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Bedankt StanTem

Nu alles achter de rug is wil ik toch even nog wat verduidelijken want ik vind het niet erg positief dat dit topic zou bestaan zonder de situatieschets van mijn kant.

Op geen enkel moment heb ik enige intentie gehad om het geld van Fransz in mijn zakken te steken.
    Dat is niet zo omdat de iTrader mijn obsessie is maar correct handelen vind ik belangrijk. Ik doe niets wat ik zelf ook niet wil meemaken. Correct is correct.

Op het moment dat Fransz zijn eerste vraag om terugbetaling overmaakte, was er voor mij effectief nog geen info vanuit Sunweb over hoe zij de zaak gingen afhandelen. Er was op dat moment zelfs nog geen formele annulatie in mijn mailbox gevallen. Al viel dat natuurlijk wel zeer sterk te verwachten. Maar wat ging Sunweb dan doen?
    - ging Sunweb Fransz terugbetalen (al dan niet met een tegoedbon)
    - ging Sunweb niets terugbetalen omdat de reis gewonnen was?
    - ging Sunweb iets anders verzinnen?

Ik deelde Fransz op zijn vragen mee dat ik info afwachtte en om nog wat geduld vroeg. En dat we wel tot een oplossing zouden komen.

Voor Fransz zal de situatie van onwetendheid niet evident geweest zijn, wat ik ook wel kan begrijpen. Het was immers toch een aanzienlijke som. Het vermoeden onstond bij hem dat ik excuses maakte en het geld niet zou terugbetalen. Het waren geen excuses. Ik was gewoon echt aan het wachten op info van Sunweb en moest ondertussen ook héél veel werken op het werk door de Coronacrisis.

Intussen heeft Fransz vorige week zaterdag ook een heel overzicht gekregen van alle acties die ik op dat moment al naar Sunweb had gesteld.

Gelukkig kreeg ik eerder deze week van Sunweb ook eindelijk een antwoord. Hoewel eindelijk... eigenlijk was dat nog snel gezien dat zij voor 100.000 reizigers een oplossing moeten zoeken.

In alle geval is het optie 3 geworden: Sunweb heeft iets anders verzonnen.
    Ik krijg de prijs volgend jaar.
    Het is dan ook niet meer dan correct dat ik Fransz zijn volledige bedrag terugbetaal dat hij ook aan mij heeft betaald.
    Dat is meteen na het bericht van Sunweb gebeurd.

Ik ben blij dat daarmee de zaak ook proper is afgehandeld en iedereen content is. Uiteindelijk was het goed zaken doen met Fransz. Het was ook voor hem een vervelende situatie gecreëerd door de zotte coronacrisis.
    Het heeft uiteindelijk wat voeten in de aarde gehad maar alles is in orde dus no hard feelings!

Tot de volgende
    life is music! idd
    2 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Regels voor berichten