Pagina 8 van 11 Eerste ... 4567891011 Laatste
    vanrumst's schermafbeelding
    iTrader
    235 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Spijtig dat er geen variant van 2dehands.be opduikt.

Veel minder serieuze bieders, en de kosten lopen wel op.

Voor veel onderverdelingen moet je betalen. Maximum zoveel zoekertjes per afdeling (tenzij je extra betaald) etc.

iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tja 2dehands is van Marktplaats niet abnormaal dan dat er nu zoveel oplichting op die site is, mp is ook zo een pest met fail beheer.

Nuja mensen kunnen dan wel klagen maar hoeveel van die klager adverteren en kopen nog steeds op die site?
    Laatst gewijzigd door Funky22; 19 december 2019 om 08:50

DoomSayerSantos's schermafbeelding
    iTrader
    120 (98%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Jammer dat hun feedback systeem zo fel achteruit is gegaan.
    Vroeger had je daar toch wat aan.
    Opzich kun er wel nog mooie zaakjes doen.
    PC: Core i9 7900X | Corsair Dominator RGB 32GB | Samsung EVO 90 1TB | ASUS GeForce GTX 2080Ti Strix OC

Selderijstok's schermafbeelding
    iTrader
    247 (99%)
    Mentioned
    0 Post(s)

Betrouwbaarheid 2dehands.be

Ik laat het nu links liggen, zeker op vlak van technologie en multimedia stuff om te verkopen.
    Man man, wat een gezeik en gezaag van sommige en dan nog de pogingen tot scam

Jammer dat LetGo zo plots verdwenen is, heb daar eigenlijk best veel dingen verkocht.

Mulle's schermafbeelding
    iTrader
    172 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Met 2dehands eerlijk nog weinig problemen gehad. Ik gebruik het niet veel. Enkele maanden geleden nog de nieuwe Lego Star Destroyer gekocht van iemand voor die officieel in de winkel lag en iets goedkoper dan de winkelwaarde. Deal perfect verlopen en verzonden geweest via bpost. Enkel het rating systeem werkt niet. We hebben nooit de deal een rating kunnen geven van beide kanten.
    Ik vind eBay rampzalig, 4 aankopen gedaan en maar 1 ooit ontvangen. Gelukkig via paypal altijd mijn geld terug gehad.

Verstuurd vanaf mijn GM1913 met Tapatalk

kiewitcity's schermafbeelding
    iTrader
    144 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mulle Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Met 2dehands eerlijk nog weinig problemen gehad. Ik gebruik het niet veel. Enkele maanden geleden nog de nieuwe Lego Star Destroyer gekocht van iemand voor die officieel in de winkel lag en iets goedkoper dan de winkelwaarde. Deal perfect verlopen en verzonden geweest via bpost. Enkel het rating systeem werkt niet. We hebben nooit de deal een rating kunnen geven van beide kanten.
    Ik vind eBay rampzalig, 4 aankopen gedaan en maar 1 ooit ontvangen. Gelukkig via paypal altijd mijn geld terug gehad.

Verstuurd vanaf mijn GM1913 met Tapatalk
    Die rating dat ligt aan de verkoper,als die niet bevestigd dat het verkocht is via 2 de hands, dan komt de optie om sterren te geven niet.
    Waarom ze nu willen weten of het via hun is verkocht of niet, dat is maar raar.ze houden alles bij.nog effe en het is gelijk op eBay.

iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Da gezeur en gezaag hebt ge hier ook lijkt bij momenten wel een ocmw verkoop forum als je sommige bezig hoort.

iTrader
    12 (93%)
    Mentioned
    2 Post(s)

Betrouwbaarheid 2dehands.be

Ik had onlangs iemand op tweedehands.be die voor mijn gsm meer wou geven dan de nieuwprijs in de winkel

Ook altijd heel veel mensen die een superlaag bod doen met de zin ‘ik kan er vanavond nog omkomen’. Volgens mij zijn dat doppers die dit hele dagen doen. Hopend op een koopje die ze dan nadien kunnen verkopen met winst.

iTrader
    0
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fransz Bekijk bericht
    Ook altijd heel veel mensen die een superlaag bod doen met de zin ‘ik kan er vanavond nog omkomen’. Volgens mij zijn dat doppers die dit hele dagen doen. Hopend op een koopje die ze dan nadien kunnen verkopen met winst.
    Wat jij hier zegt dat werkt ook gewoon. En ik ben geen dopper. Maar ja zou me niet verbazen dat sommige doppers dit ook doen.
    iPhone SE stond al een week ofzo te koop voor 100 euro, stond nog ergens een bod op van 70 euro, waarschijnlijk funbiedertje, ik zeg "50 euro direct opgehaald, ik woon vlakbij". En yep, kon direct komen halen. Verkopers zijn het soms beu om te wachten en willen direct hun cash zien en van de miseri af zijn. Sommige verkopers zijn allergisch voor 2dehands.

Want ja tussen al die bieders van 80 euro "ik kan misschien tijdens het weekend" of 70 euro "maar staan er echt nergens schrammen op en werkt de batterij ECHT nog goed?" of 65 euro "ik moet komen van in Gent en dat is 1 uur rijden en mijn man komt ook mee inspecteren", zou je voor minder zeggen kom maar direct halen voor 50 euro en klaar ermee. En nadien ook niet zagen want je hebt het voor weinig geld gehad. Zo werkt de B&S op dit forum ook ongeveer.
    Laatst gewijzigd door Five-seveN; 25 december 2019 om 02:30

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Dat '' super lage prijs en ik kom er vanavond om '' zie ik op 9Lives ook altijd voorbij komen, als dat mijn topic is ignore ik dat straalgewijs tenzij ik al meer dan een week probeer te verkopen en er is weinig interesse.

Sure snel verkopen is leuk en handig maar daarvoor ga ik echt geen 50% of zo op de prijs af leggen om u straks al aan mijn deur te zien, en al zeker niet als mijn topic pas een paar uur geplaatst is.
    Als ik bv 175 vraag voor iets in nieuwstaat wat 250 kost in de winkel moete niet afkomen met '' 100 of 120 vandaag om 18u opgehaald '' want het zijn altijd die wat zo bieden en dan een week later zelf iets verkopen op 9lives maar er wel nog bijna retail prijs voor willen hebben

Pana's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Heb de indruk, of toch voor de dingen die ik zoek, dat het merendeel van de aanbiedingen op 2dehands toch allemaal maar winkels/commerciele aanbieders en vaak ook gewoon nieuwe producten zijn. Vraag me af wat dat nog met 2dehands te maken heeft.

Onlangs nog wel eens espresso apparaat te koop gezet met een meeneemprijs en een startbod, hollander bood 10 min later de meeneemprijs, belde een half uurtje later om dan s'avonds op te halen. Zalig gewoon.

Spuddy's schermafbeelding
    iTrader
    60 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Een beetje of topic misschien maar voor mij is dit evenzeer een vorm van bedrog. Tim uit Lebbeke verkoopt een gtx 970 voor 150 euro!! Ik wijs die mens er vriendelijk op dat de huidige marktwaarde voor een tweedehands 970, 70 a 80 euro is. Krijg ik dit als antwoord:
    "geen probleem maar je bent vrij te doen wat je wilt en/of te zeggen maar wat is dan de zogezegde vraag??het enige dat ik hier zie is denkt en eerlijk gezegd boeit me dat niet dus gelieve effe ergens anders met je praatjes te gaan.mvg."

Tjah....
    Potato on steroids

tortelduif's schermafbeelding
    iTrader
    42 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Die 'mens ' is misschien gewoon een puber die nog niet veel geleerd heeft over de waarde van voorwerpen en menselijke omgangsvormen .Voor alles bestaat een leercurve .Met het verkopen op 2dehandsssites gaat het meestal als volgt :men kijkt wat anderen vragen en vraagt vervolgens hetzelfde .Dat die artikels al maanden onverkocht blijven dringt schijnbaar niet goed door .

Destel's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spuddy Bekijk bericht
    Een beetje of topic misschien maar voor mij is dit evenzeer een vorm van bedrog. Tim uit Lebbeke verkoopt een gtx 970 voor 150 euro!! Ik wijs die mens er vriendelijk op dat de huidige marktwaarde voor een tweedehands 970, 70 a 80 euro is. Krijg ik dit als antwoord:
    "geen probleem maar je bent vrij te doen wat je wilt en/of te zeggen maar wat is dan de zogezegde vraag??het enige dat ik hier zie is denkt en eerlijk gezegd boeit me dat niet dus gelieve effe ergens anders met je praatjes te gaan.mvg."

Tjah....
    Hoezo is dat bedrog? Moest iedereen altijd de marktwaarde volgen, zou de marktwaarde nooit fluctueren terwijl dat toch gebeurt. Als dat de prijs is waarvoor hij hem wilt laten gaan (en mss wat lager na onderhandelen), dan is dat gewoon zo.
    PS4 / Xbox 360 / Wii / NES // Raspberry Pi Zero W / 3B / 3B+
    MacBook Pro 15" (2018) / iMac 27" (2017) // iPhone XR / iPad Air 2
    Projecten: frequency trainer

Gizmoke666's schermafbeelding
    iTrader
    70 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Op tweedehands.be tel ik er soms ook altijd serieus wat bij hoor ... altijd onnozelaars die 50% of minder bieden van wat je vraagt.

Hier doe ik dat niet.

Laatste tijd wel al goed kunnen handelen op tweedehands.be amper nog van de meldingen gekregen van mensen die meer bieden dan dat ik vraag en juist actief zijn.

Eetkamer verkocht en heel wat lego star wars UCS's sets gevonden en opgehaald.
    Macbook Pro 16" - i9 - 16GB RAMM - 1TB SSD

Pagina 8 van 11 Eerste ... 4567891011 Laatste

Regels voor berichten