Pagina 14 van 14 Eerste ... 41011121314

iTrader
    660 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pana Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    + Als ge iets specifiek zoekt, zoals een eettafel, krijgt ge eerst 3/4de pagina van professionele verkopers die nieuwe tafels verkopen. Daar kom ik niet voor naar 2dehands he.
    Dat en mijn frats van gestolen advertentie op 2dehands en marktplaats waar 0 respons op is gekomen...

Ik verkoop nu alleen nog maar via facebook, en dat gaat waanzinnig vlot eigenlijk. Mensen gedragen zich veel beter als ze niet zo anoniem meer zijn.
    Ik weet niet of dat kan als ze reageren via Fb kan ik gelijk niet direct naar hun echte FB pagina ( zal wellicht zo zijn om privacy wat te bewaren ). laatste tijd heel weinig getroll op 2dehands hout vasthouden, gisteren wel iemand op iets gereageerd in het russich

Pana's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kenneke10 Bekijk bericht
    Ik weet niet of dat kan als ze reageren via Fb kan ik gelijk niet direct naar hun echte FB pagina ( zal wellicht zo zijn om privacy wat te bewaren ). laatste tijd heel weinig getroll op 2dehands hout vasthouden, gisteren wel iemand op iets gereageerd in het russich
    Tis wat zoeken maar je kan gewoon naar het profiel gaan hoor.

Gizmoke666's schermafbeelding
    iTrader
    70 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Buiten de onnozelaars en scammers relatief weinig last op tweedehands.be de laatste tijd. Die negeer ik toch.

Er zijn er wel die mijn profiel of chats bijhouden en die soms contact zoeken of ik nog iets heb, voor er iets online staat Altijd makkelijk.

Aan de deur heb ik nog maar 1x last gehad en de vraagprijs bieden of zelfs meer is ook niet altijd een signaal. Ik verkocht de fiets van mijn dochter, eerlijke prijs en perfecte staat en er werd 20 euro meer geboden dan de vraagprijs, ik had er twijfels bij, maar ze zouden die binnen het uur komen afhalen, geen DHL scam ofzo, geen betaallinkcheck, .... En ja hoor, ... die vrouw stond er met haar dochter, hadden blijkbaar dringend fiets nodig en de fietswinkels waren gesloten door corona en deze was perfect en in perfecte staat en uiteindelijk spaarde ze haar nog meer dan 200 uit dan een nieuwe te kopen.

Een tijdje geleden ook in het half nederlands/engels/russisch Bleek studente te zijn aan Ugent die macbook wou kopen, kwam ook mooi op tijd. Die had gerust korting gekregen als ze er naar zou vragen

Facebook marktplaats, daar zet ik niets op, verschrikkelijk wat ik daar krijg. Lokale verkoopsgroepen daar dan weer wel.
    Macbook Pro 16" - i9 - 16GB RAMM - 1TB SSD

Bramstep's schermafbeelding
    iTrader
    49 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Zelf met tweedehands valt het wel mee bij mij.

Vooral 'wat is uw laagste prijs', dan geef ik een getal, dan gaan ze er nog 100 euro onder. Die negeer ik meteen, ik antwoord zelf niet meer op 'wat is uw laagste prijs'.
    Ik merk wel dat ik heel snel de legitieme kopers eruit haal. Gewoon het profiel eens checken en of het een normale babbel is.

Over mensen die aan mijn deur afbieden heb ik niet echt een probleem mee, ik lach dan eens en laat ze vriendelijk weer buiten. Nog voor ze buiten zijn geven ze al toe hoor en heb ik mooi mijn geld. Als ze een uurtje rijden kopen ze het sowieso heb ik al ondervonden.

iTrader
    660 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bramstep Bekijk bericht
    Zelf met tweedehands valt het wel mee bij mij.

Vooral 'wat is uw laagste prijs', dan geef ik een getal, dan gaan ze er nog 100 euro onder. Die negeer ik meteen, ik antwoord zelf niet meer op 'wat is uw laagste prijs'.
    Ik merk wel dat ik heel snel de legitieme kopers eruit haal. Gewoon het profiel eens checken en of het een normale babbel is.

Over mensen die aan mijn deur afbieden heb ik niet echt een probleem mee, ik lach dan eens en laat ze vriendelijk weer buiten. Nog voor ze buiten zijn geven ze al toe hoor en heb ik mooi mijn geld. Als ze een uurtje rijden kopen ze het sowieso heb ik al ondervonden.
    Ik zet soms bewust prijzen iets hoger, je weet dat ze altijd afdingen als je er dan iets af doet zijn ze tevreden.

Bramstep's schermafbeelding
    iTrader
    49 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kenneke10 Bekijk bericht
    Ik zet soms bewust prijzen iets hoger, je weet dat ze altijd afdingen als je er dan iets af doet zijn ze tevreden.
    Ik ook hoor, zo werkt het nu eenmaal. Maar ik heb het over de types die eerst de laagste prijs vragen en dan nog eens hard onderbieden. Vraag geen laagste prijs als je er toch automatisch terug onder biedt. Die blokkeer en negeer ik meteen hoor

iTrader
    660 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Gisteren weer iets dom meegemaakt ik verkocht een grasmaaier met motor probleem ( was wel op FB ) krijg al redelijk snel reactie en komen de prijs overeen ( was ne buitenlander ) maar cava sprak goed nederlands.

Komt die hier aan nogal druk, dringend grasmachine nodig zegt hem k zeg ge weet dat er een probleem is ja is goed zegt hij. Zijne was in panne gevallen en blijkbaar moest die enkel da mes hebben, komt die bij die gras machine nja die is wel kleiner dan de mijne zeg van ge moet hem ni nemen.
    Zit hij wat te denken zegt hij ist goed dat ik alleen da mes eraf haal zeg nee is t volledig machine of niks dan wast hmm anders de helft van de prijs zeg ge kunt nu gaan en plots haalt hij dan toch geld boven en pakt ze mee en ni meer weer gehoord.

bunkerbudy's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Misschien niet altijd even betrouwbaar als je niet goed je hersens gebruikt, maar wel een platform dat 10 keer beter is dan 9lives.
    Het loopt hier ook vol ... en ik zie hier ook heel veel zever gebeuren dat ik tbh op 2de hands niet ziet. Volg deze 2de hands rant nu al even en 9lives is echt niet veel beter ze.
    Mensen die u negeren en lax zijn vind ge hier ook, scalpers vind ge hier ook, mensen daje weken op moet wachten vind ge hier ook, bedriegers vind ge hier ook. En het iTrader
    en rapportering systeem trekt op niks tis niet verplicht, ge kunt geen deftige feedback geven of mensen gaan wenen bij mods die om de gemoederen te bedaren zeggen vecht het
    zelf uit en de iTraders weg doen. Solid systeem... Nuja kijk waarom de rant over 9lives? Geen idee, kvind het even veel rant waard dan 2de hands, om dezelfde als ook andere redenen.
    psnprofiles: Bunkerbudy

iTrader
    660 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Ze mogen hier ook harder op treden das een feit, hoeveel zie ik hun bod intrekken ( terwijl dat bindend is ) dat de reactie van de verkoper 7 dagen mag wachten is ook erover maar die dingen weten ze ook dus hopelijk zal er wel eens iets aan gebeuren.

lestef's schermafbeelding
    iTrader
    28 (91%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    "bindend", zolang je geen contract aangaat is niets bindend ze. Bepaalde regels zijn er om het fair te houden voor iedereen maar TBH maal ik er niet om, de eerste die mij mijn vraagprijs wil geven krijgt wat ik verkoop, dat het nu op een manier tegen de regels of niet, ik beslis nog steeds wat ik aan wie verkoop.
    Komt er ook nog bij dat je hier bijna niets meer verkoopt, of het moet aan rommelmarkt prijzen zijn, ik verkoop liever op tweedehands of Tweakers.

kingping's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    alst over pc's gaat ist op 2dehands en fb maar 1 ding.... GAMING GAMING GAMING!!! alles is gaming

Regels voor berichten