Pagina 7 van 8 Eerste ... 345678 Laatste

Discussie: Pfff bpost

kiewitcity's schermafbeelding
    iTrader
    144 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door astragtuner Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Paar weken terug een defecte canton speaker voor reparatie opgestuurd naar Duitsland.
    Was daar beschadigd toegekomen en zeiden dat de nieuwe behuizing mij €362 ging kosten. (trouwens nieuwe speaker kost €348 )
    Ik heb voet bij stuk gehouden en gezegd dat zij verantwoordelijk waren dat ze geen beschadigd pakket mogen ontvangen.
    Daarvoor toch een kwartiertje gebeld met service center van Canton.
    We zijn uiteindelijk tot een akkoord gekomen en nieuwe behuizing + reparatie heeft me €120 gekost.

So what.
    Onlangs DPD geprobeerd....is nie veel beter.
    Pakketje was een dag te vroeg, maar ipv dat bij de buren achter te laten, kreeg ik bericht dat de chauffeur het in het dichtsbijzijnde afhaalpunt had achtergelaten.
    Was maar een 18km verwijderd van mijn voordeur.
    DPD die zeiden dat mijn huis niet bestond, 2 keer hebben ze mijn pakket retour gestuurd..tot Medion het per ups verstuurde toen was het dadelijk hier.was herstelling v laptop.

iTrader
    0
    Mentioned
    10 Post(s)
    Hier bij mij is dpd de beste koerier, nog nooit geen problemen gehad en altijd perfect geleverd. Volgens mij is de chauffeur dan toch een van de belangrijkste schakels in het verzendproces.

Verstuurd vanaf mijn SM-G390F met Tapatalk

Svartálfar's schermafbeelding
    iTrader
    31 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    So what.
    Onlangs DPD geprobeerd....is nie veel beter.
    Pakketje was een dag te vroeg, maar ipv dat bij de buren achter te laten, kreeg ik bericht dat de chauffeur het in het dichtsbijzijnde afhaalpunt had achtergelaten.
    Was maar een 18km verwijderd van mijn voordeur.
    Ben zelf ook niet altijd tevreden geweest van DPD maar dit is toch echt niet iets voor over te klagen. Dit is gewoon hoe ze werken, persoon niet thuis, pakje gaat naar ophaalpunt. Geen gezever met dingen die afgetekend worden door zogezegd buren die het dan niet blijken te hebben ofzo.

Destel's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Mentioned
    7 Post(s)
    Kreeg vandaag tijdens 't werk een e-mail dat Bpost mijn pakje geleverd heeft. Ik dacht dat 't bij de buren (een bakker, staat ingesteld via bpost als alternatief voor mocht ik niet thuis zijn) ging zijn, blijkt bij het thuiskomen gewoon tegen de voordeur te liggen. Ik woon in een drukke straat tussen een tankstation, bakker, apotheker, nachtwinkel, ... Veel voetverkeer, sjans dat het er nog lag dus.

Zat te denken om te doen alsof ik niets gekregen heb, maar weet niet of ik mij tot dat niveau wil verlagen. Het is denk ik wel het enige wat ik kan doen om zo'n toestanden aan te kaarten.
    PS4 / Xbox 360 / Wii / NES // Raspberry Pi Zero W / 3B / 3B+
    MacBook Pro 15" (2018) / iMac 27" (2017) // iPhone XR / iPad Air 2
    Projecten: frequency trainer

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Destel Bekijk bericht
    Zat te denken om te doen alsof ik niets gekregen heb, maar weet niet of ik mij tot dat niveau wil verlagen. Het is denk ik wel het enige wat ik kan doen om zo'n toestanden aan te kaarten.
    Zou ik niet doen, temeer daar je zonder camera nooit zeker weet hoe het gegaan is. Mss heeft postbode wel degelijk aan een buur geleverd, en buur is het dan voor uw deur komen leggen om wat voor reden dan ook.

Als het nog gebeurt dan kan je dit eens aankaarten met de postbode indien mogelijk.

Als het pakje echt eens "geleverd" is en je vindt het nergens meer terug, dan kan je idd een klacht indienen.

Destel's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Mentioned
    7 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CCatalyst Bekijk bericht
    Zou ik niet doen, temeer daar je zonder camera nooit zeker weet hoe het gegaan is. Mss heeft postbode wel degelijk aan een buur geleverd, en buur is het dan voor uw deur komen leggen om wat voor reden dan ook.

Als het nog gebeurt dan kan je dit eens aankaarten met de postbode indien mogelijk.

Als het pakje echt eens "geleverd" is en je vindt het nergens meer terug, dan kan je idd een klacht indienen.
    De bakker (directe buur) was open, neemt met veel plezier mijn pakketjes aan, staat ook ingesteld via Bpost als alternatief voor wanneer ik niet thuis ben en houdt mijn pakjes bij tot wanneer ik er om kom.

De postbode heeft het daar gelegd
    PS4 / Xbox 360 / Wii / NES // Raspberry Pi Zero W / 3B / 3B+
    MacBook Pro 15" (2018) / iMac 27" (2017) // iPhone XR / iPad Air 2
    Projecten: frequency trainer

McBr@in's schermafbeelding
    iTrader
    35 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    DPD ziet af heb ik de indruk. Heb mij zo een SecretLab bureaustoel besteld, levering uit magazijn in Polen. Pakje was op 2 dagen van Polen naar het DPD Depot in Mechelen. Sinds dan zit het vast in het Depot in Mechelen. DPD contacteren kan je vergeten, callcenter raak je niet binnen en op mail antwoorden ze al een week niet. Staat al sinds 26/03 in Mechelen.

Verzender heeft hetzelfde probleem, zij willen het wel opvolgen, maar krijgen ook gewoon geen feedback van DPD. Dus niemand die momenteel kan helpen.
    Ik ga nu gewoon proberen een refund vragen en koop dan wel ergens een andere bureaustoel die via andere pakketdienst geleverd kan worden.

Voorlopig wel positieve ervaringen met PostNL & BPost. Altijd mijn leveringen op max 2-3 dagen binnen. Ik snap dat er door COVID-maatregelen vertragingen kunnen optreden, maar een pakket dat inmiddels 14 dagen op hetzelfde depot ligt is wat overdreven lijkt me dan.
    I'm very responsible, whenever something goes wrong they always say I'm responsible.

CoBalT's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door McBr@in Bekijk bericht
    DPD ziet af heb ik de indruk. Heb mij zo een SecretLab bureaustoel besteld, levering uit magazijn in Polen. Pakje was op 2 dagen van Polen naar het DPD Depot in Mechelen. Sinds dan zit het vast in het Depot in Mechelen. DPD contacteren kan je vergeten, callcenter raak je niet binnen en op mail antwoorden ze al een week niet. Staat al sinds 26/03 in Mechelen.

Verzender heeft hetzelfde probleem, zij willen het wel opvolgen, maar krijgen ook gewoon geen feedback van DPD. Dus niemand die momenteel kan helpen.
    Ik ga nu gewoon proberen een refund vragen en koop dan wel ergens een andere bureaustoel die via andere pakketdienst geleverd kan worden.

Voorlopig wel positieve ervaringen met PostNL & BPost. Altijd mijn leveringen op max 2-3 dagen binnen. Ik snap dat er door COVID-maatregelen vertragingen kunnen optreden, maar een pakket dat inmiddels 14 dagen op hetzelfde depot ligt is wat overdreven lijkt me dan.
    Hier van 't zelfde.. ook al bijna 4 dagen onderweg vanuit duitsland.
    op 09/04 was het onderweg vanuit NL naar het depot.. is daar nog niet toegekomen

edit: ondertussen levering gehad van 1 doos.. terwijl op de doos staat 2/2. waar is doos 1? echt knoeiers. Daar gaat mijn dochter haar paascadeauke (eerste speeltuintje)
    Laatst gewijzigd door CoBalT; 11 april 2020 om 11:45

McBr@in's schermafbeelding
    iTrader
    35 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Mijne is nog altijd niet geleverd en ze zijn gewoon niet bereikbaar. Geen idee dus wat de huidige status is. Pakje staat nog altijd gewoon in depot in Mechelen. Ik vermoed dat het binnenkort gewoon return to sender zal gaan omdat ze het niet kunnen of willen leveren.

Ik snap dat ze misschien op dit moment een capaciteitsprobleem hebben en heb daar alle begrip voor. Mij stoort vooral het gebrek aan communicatie.
    I'm very responsible, whenever something goes wrong they always say I'm responsible.

Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    658 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Mss ga ik binnenkort in pakjes sorteercentrum werken ...

astragtuner's schermafbeelding
    iTrader
    92 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik heb tegenwoordig een camera hangen vanvoor... Sindsdien laten ze niks meer liggen aan de voordeur en bellen ze steeds aan
    PSN: MagicHandsV3_0

astragtuner's schermafbeelding
    iTrader
    92 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Liet een pakje sturen naar een adres anders dan het mijne. Had voorkeur ingesteld om het bij een afhaalpunt af te halen. Waar geleverd? Idd op het adres zelf. Kan daar maar morgenmiddag zijn. Prutsers
    PSN: MagicHandsV3_0

iTrader
    132 (97%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Liet een pakje sturen naar een adres anders dan het mijne. Had voorkeur ingesteld om het bij een afhaalpunt af te halen. Waar geleverd? Idd op het adres zelf. Kan daar maar morgenmiddag zijn. Prutsers
    Ge zijd zelf nen prutser ,dat voorkeur is pas bedoeld als niemand thuis is ..

Cerv.Be's schermafbeelding
    iTrader
    266 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Stopt allemaal es met zagen, oh nee we hebben een paar dagen langer moeten wachten op ons pakje . Een klein beetje meer begrip zou wel mogen, bij bpost worden ze overspoeld momenteel.
    ~ Desktop: Intel Core i5 6600K @ 4.5 Ghz - Asus Pro Gaming Z170I - Corsair 2x8GB DDR4 @ 2933 Mhz - GTX 970 4GB - 4.0TB - Zalman ZM600-GT
    ~ Equipment: BenQ 2420Z @ 144hz - NZXT Manta (mini-ITX) - Corsair Strafe - Asus ROG Gladius - Asus ROG Orion Pro - Win 10 Pro @ Samsung 840 250GB SSD
    ~ XPS 15 9550: Intel Core i7 6700HQ @ 2.6Ghz - 2x8GB DDR4 - GTX 960M 2GB - 15" @ 3840x2160 - Win 10 Pro @ Samsung PM951 500GB SSD
    ~ My Deals: 9lives.be: 265(100%), eBay: 192(100%), 2dehands.be: 23(100%) | ~ Steam: Cerv.Be | ~ #9lives CS:GO | APEX | RL discord: https://discord.gg/yr2W4B6

kiewitcity's schermafbeelding
    iTrader
    144 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cerv.Be Bekijk bericht
    Stopt allemaal es met zagen, oh nee we hebben een paar dagen langer moeten wachten op ons pakje . Een klein beetje meer begrip zou wel mogen, bij bpost worden ze overspoeld momenteel.
    Eigenlijk gene last van, al 4 mooi op tijd geleverd.
    Zowel post NL als b post.
    Zalando besteld staat op verwerking, mischien vandaag nog of maandag.zullen zien.
    Dingen vd Brico 9 dagen wachten, bel er hene en de dag erop zijn ze hier.hadden me vergeten denk ik.brico zelf leverde.

Regels voor berichten