Pagina 2 van 2 Eerste 12

Discussie: Pfff bpost

McBr@in's schermafbeelding
    iTrader
    35 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bompaization Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven

Nog niks of niemand gezien natuurlijk.... (deze is wel van PostNL)
    Maak u maar klaar voor een robbertje vechten met de klantendienst om uiteindelijk het te moeten aanklagen bij de verzender (want deze heeft het contract met PostNL en enkel hij kan een klacht indienen bij PostNL om ze tot een onderzoek te bewegen). Laatste bestellingen die via PostNL geleverd werden alleen maar miserie gehad. Zelf pakjes van grote klanten als bol.com & telenet raken hier nooit van de eerste keer geleverd. Altijd een heel gedoe en uiteindelijk altijd geluk gehad dat verzender mij ofwel terug betaalde, of het een 2de keer verstuurde.
    I'm very responsible, whenever something goes wrong they always say I'm responsible.

Hoffman's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Destel Bekijk bericht
    Om dit in de toekomst te voorkomen: op de website van bpost kan je aangeven wat ze moeten doen wanneer je niet thuis bent
    Hier houden ze daar totaal geen rekening mee. Hier in mijn dorp heb ik dat bijna een jaar geleden moeten opgeven, alsook al mijn familieleden en dorpsgenoten.
    Als ik dat ga controleren staat het ook correct opgegeven zoals ik koos, het lokale postkantoor.
    Bij de meerderheid, inclusief mezelf hebben ze daar nog niet 1 keer rekening mee gehouden.
    Bij mij staat zelfs gewoon het enigste postkantoor opgegeven, en nog zetten ze de pakjes gewoon op de grond, voor de brievenbus op 50 cm van het fietspad op een heel drukke verbindingsweg tussen 2 middelgrote steden!

14 dagen geleden staat er weer een pakje op de grond aan de weg, maar ik verwachte helemaal niets.
    Ik raap het op en er staat een naam en adres op van iemand die 7 km verder woont, naam noch straat had ook maar 1 gelijkenis met de onze...

En als je belt, wat ik in dit geval zelf niet zou moeten doen, dan vragen ze toch maar om die mensen te contacteren.. lol het lef... wij hebben geen zin om het juist te doen dus zullen we de bevolking het zelf laten oplossen.

XYRIS's schermafbeelding
    iTrader
    463 (100%)
    Laat dit dan gewoon in een postkantoor/postpunt toekomen kan je dit perfect afhalen, later op de dag of na je werk bv.
    Want met een briefje kan je er pas de dag nadien om.

Heb geen problemen meet met de post sinds jaren, is altijd nu op tijd.
    Pc: Intel Core i7-6700K Skylake | Asus Z170 Pro Gaming | 16GB DDR4 Corsair Vengeance LPX 3000MHz| Nvidia RTX 2060 Founders Edition |
    Samsung 840Pro 128gb & 850 evo 500gb & 2tb WD |BenQ XL2720Z 27" 144Hz |
    Laptop: ASUS N56V | Core I7 3610QM 2,3Ghz Turbo @3.3 | 16GB RAM | Samsung 830 SSD 256 GB | 15,6" FULL HD
    Nvidia Geforce GT 650M

DoomSayerSantos's schermafbeelding
    iTrader
    120 (98%)
    Een perfect post bedrijf bestaat gewoon niet.
    PC: Core i9 7900X | G.Skill TridentZ 16GB | Samsung EVO 90 1TB | ASUS GeForce GTX 2080Ti Strix OC

Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    136 (99%)
    Iets gekocht op 2ehands (maar maakt niet uit), verzonden op 30 juli, nog niet ontvangen...
    PSN: Jonas89

GETHEZ's schermafbeelding
    iTrader
    103 (100%)
    zonder tracking en item met waarde hoeft het voor mij niet meer als ik bpost zou opteren...

ze hebben wat ze willen, u meer laten betalen...

StanTem's schermafbeelding
    iTrader
    221 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jonas89 Bekijk bericht
    Iets gekocht op 2ehands (maar maakt niet uit), verzonden op 30 juli, nog niet ontvangen...
    Ze kunnen u wijsmaken wat ze willen hé via 2dehands
    Vragen? Opmerkingen? Suggesties? -> PM
    PSN: joertjeuhn
    Board game collectie: StanTem
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    136 (99%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door StanTem Bekijk bericht
    Ze kunnen u wijsmaken wat ze willen hé via 2dehands
    Nja, verkoper had zeer goede score. En voor 15€ iemand erop leggen, kweenie. Ik denk meer de fout van Bpost
    PSN: Jonas89

bunkerbudy's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Ik heb vorige week nu toch ook een zeer bizarre ervaring gehad met Bpost. (het is echt gebeurd )

Zaterdag voormiddag kwam er iemand aan mijn deur met de vraag of we een pakketje hadden ontvangen op haar naam.
    Een pakje hadden we niet gekregen maar wel een briefje voor het op te halen bij een Bpost kantoor. Diezelfde dag verwachte ik ook een pakketje.

Omdat ik zelf weg moest en het pakketje er nog niet was ging ik een brief aan de bus hangen dat ze het mochten in de kast van de gang zetten (appartement), maar nog voor ik dit kon op hangen was plots mijn status van de levering gewijzigd naar ontvangen. Ik gaan kijken, niks te vinden. Geen briefje geen pakketje niks... ook niemand aangebeld. Dus ik naar ne buren gaan vragen of ze iets hadden of iemand gezien hadden. Ook hier niks te vinden. Vraagt een van mijn buren of ik ook een vrouw aan de deur had voor een pakketje. Blijkt dat zij met het briefje naar de post gegaan is maar dat ze haar pakje daar ook niet hadden en het dus verloren is gegaan.

Er zijn dus nu al twee pakjes spoorloos. Ik moest weg dus ik vertrek en kom onder weg een busje van Bpost tegen die nog in onze buurt rond rijd. Effe (GTA style) de achtervolging ingezet en de persoon aangesproken toen hij aan een andere deur een pakketje ging afgeven. Ik vroeg nog maar of hij richting ons adres nog moest gaan of al geweest was en hij wist precies meteen waarvoor ik er stond. Hij legde me uit dat hij een vrouw was tegen gekomen die een pakketje verloren was op mijn adres waarna hij haar mijn pakketje heeft aangeboden en zij zei dat dit niet van haar was en ze op een ander adres woont.

Om de een of andere reden heeft hij dit begrepen als dat het pakktje (het mijne) dus verkeerd was en heeft dit gewoon afgescanned en terug mee genomen zonder zelf maar eens aan te bellen en iets te vragen.
    Dit was compleet onlogisch als ook gaat die er zo maar uit van een random persoon dat die post niet zou correct zijn. Ik heb mijn pakketje wel meegekregen van hem daar ter plaatse.

Voor zover ik weet is de vrouw haar pakketje nog steeds zoek (zij was iemand die ooit nog op mijn appartement gewoond heeft)
    psnprofiles: Bunkerbudy

Pagina 2 van 2 Eerste 12

Regels voor berichten