Pagina 3 van 3 Eerste 123

Discussie: Bpost lui?

Lt. ZweedVoet's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Elegance Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven

Je zult het echt niet geloven hoeveel mensen en defecte bel hebben waarop staat "bel doet het niet,graag kloppen".
    Of bellen naar een telefoonnummer...
    30 sec wachten is wel redelijk lang imo.
    (PCW is dat da center da al die zware pakken (gelijk da klote katten en hondeneten van 30 kilo ) en pakken buiten gewoon formaat doet?)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yvezz Bekijk bericht
    Meer een meer inwijkelingen die er geen zak om malen hoe het de postbode toch een beetje leefbaar te maken.
    Het is hoe ge het bekijkt, ik heb daar geen problemen mee, alles terug retour of alles droppen in een random bus zonder naam op, elke dag een andere bus kiezen om wat af te wisselen..
    Maar pakskes bestellen in nen appartementsblok en uw busnummer er ni opzetten, dan vertik ik het ook om moeite te doen. Kaartje plak ik dan midden op de tussendeur, en dat ze hun plan ermee trekken.

---

Maar ben toch liefst van het meeste vanaf op het einde van den dag. Anders moet ik in de garage die pakken overladen in ne container, en dan boven terug uitladen en in andere containers gooien. Kweetnie, kvind da precies meer werk dan gewoon bellen en heel de nest afgeven.
    Al is elk kantoor anders ingedeeld natuurlijk.
    Laatst gewijzigd door Lt. ZweedVoet; 20 maart 2019 om 21:29
    Czech here dé mascotte van Off-Topic, De Palettenkop!
    New PSN Account (PS4): Click!
    Battlefield 3 Stats: Clicky!
    Battlefield 1 Stats: Clicky!

HelpYouFall's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tailball Bekijk bericht
    Ps. windt u niet zo op. Schelden hoeft al helemaal niet. Een woord dat niet vervoegt moet worden met dt gaan schrijven, maar mij een imbeciel noemen...
    Fijne dag verder!
    Oh ironie haha
    You are a can.

MuSSo's schermafbeelding
    iTrader
    397 (98%)
    Ik werk zelf bij bPost als koerier dienst PCW met grote bestelwagen (niet als postbode)
    Ik wil hier enkele dingen duidelijk maken ,aangezien de klant altijd denkt van "de wereld draait rondt mij".

Vooral in regio waasland... Wilt ge dat uw pakje deftig geleverd wordt? ik zal en aantal tips geven.
    1.Zorg ervoor dat je en grote en goed zichtbare huisnummer heeft staan op uw gevel,postbus,of deur (hoe groter hoe beter)
    2.Wilt ge uw pakske dringend hebben maar ,zijd ge niet thuis ? zorg ervoor dat uw brievenbus van achter open staat! of investeer in en pakjes brievenbus.
    3.Zorg voor en deftige "verzorgde"bel ,gebruik je en draadloze ? controleer of dat de batterijen OK zijn.
    4.Woon je in en appartement? Zorg ervoor dat de naam&voornaam&busnummer die op het pakje staat ook effectief op het bel en brievenbus staat! Komt enorm vaak voor ! pakje---> terug retour.
    5.Nogmaals woon je in en appartement? Wij komen niet naar boven,u komt naar beneden, doe je dat niet ? mag je gerust de dag erna uw pakje gaan afhalen in de postkantoor.

Zijnde bovenstaande zaken niet in orde ,moet je ook niet zeiken dat ge uw pakse niet hebt ontvangen.

Ik bel 2 keer wacht gemiddeld 20-30sec voor de deur (uitgezonderd appartementen) , zijde en minuut later buiten? terwijl ik terug ben ingestapt? verwacht niet dat ik terug kom opdagen ,komt er zelf om.
    Pakjes die in de brievenbus passen moeten in de brievenbus,staat effectief in de regels,past het niet ? dan komen wij aanbellen.

Wij racen met de tijd ! Werkdruk stijgt non-stop ,er wordt meer en meer pakjes besteld ,dus verwacht aub niet dat we 5 minuten voor uw oprit staan te wachten.
    Lees aub eens volledig topic, merci. En laat dan even feedback achter hoe het er aan toe gaat bij bpost zodanig we er enigszins zicht op krijgen.
    PSN: KensheeBe || Steam: Kenshee

Tailball's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HelpYouFall Bekijk bericht
    Oh ironie haha
    Wauw, ik was er echt niet bij precies :/
    Windt u = dialect/spreektaal, dus die kan prima.
    Maar die andere... ai ai ai

Tonerider's schermafbeelding
    iTrader
    52 (100%)
    Wauw, ik was er echt niet bij precies :/
    Windt u = dialect/spreektaal, dus die kan prima.
    Maar die andere... ai ai ai
    Wind u is geen dialect. Gebiedende vorm van 'zich opwinden' en deze vorm is zonder t.

. Een foutief gebruik wordt ook aangetroffen als de zin een wederkerend voornaamwoord bevat, bijvoorbeeld in de zinnen

Wendt u tot de balie.
    Meldt u nu aan!
    De -t is hier onjuist; de vergissing ontstaat doordat u opgevat wordt als persoonlijk voornaamwoord en niet als wederkerend voornaamwoord in de werkwoorden zich wenden en zich aanmelden.[3]

De imperatief moet hier als volgt geschreven worden:

Wend u tot de balie.
    Meld u nu aan!
    Een alternatieve formulering is:

Wendt u zich tot de balie.
    'Windt u zich niet op' had dus correct geweest omdat het de beleefdheidsvorm is. Maar in uw zin is het zonder t.

Tailball's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tonerider Bekijk bericht
    Wind u is geen dialect. Gebiedende vorm van 'zich opwinden' en deze vorm is zonder t.

'Windt u zich niet op' had dus correct geweest omdat het de beleefdheidsvorm is. Maar in uw zin is het zonder t.
    Wat schrijfwijze en correct an betreft, heb je zeker gelijk.
    Echter is het in onze streek wel steeds met een T in gebiedende wijs: "stelt u nie zo aan", "vertelt nog eens een mop", "trekt eens aan mijn vinger".
    Zal van mijn grootvader komen zeker

nixie's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    hahahaha.
    PS: ik wissel regelmatig letters van plaats, mijn excuses hiervoor!

Satkan's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Tja, ik betaal voor een service die niet geleverd wordt. Ik denk dat ze over bpost écht wel recht tot klagen hebben.

Als je in een topic post waar mensen klagen over x, dan moet je ook niet over y beginnen mekkeren.

Ps. windt u niet zo op. Schelden hoeft al helemaal niet. Een woord dat niet vervoegd moet worden met dt gaan schrijven, maar mij een imbeciel noemen...
    Fijne dag verder!
    Ik geef hem wel een beedje geleik, ziden zijken over td fouden is ook maar gewoon fishen om iemand te driggeren.

Ik snap sommige van zijn frustraties wel, bij enorm veel mensen verspil je soms al zoveel tijd aan gewoon het juiste adres te vinden omdat hun huisnummer amper zichtbaar is. En als jij dan elke dag jouw job goed doet, en er dan een heel topic is gemaakt om te claimen dat geen enkele pakjescourier zijn werk doet, dat lokt een reactie uit. Eigenlijk is het slimmer om uit zo'n topics weg te blijven als het je te persoonlijk aanspreekt.

Maar langs de andere kant heb ik ook meestal "het briefje" in mijn brievenbus, ookal was ik thuis. Zoals ik eerder al zei is de krantenwinkel en de cubee een oplossing.
    Wil je investeren in Bitcoin, maar weet je niet hoe?
    Check dan eens mijn website KnowBitcoin.Org!
    Je mag me ook altijd een PM sturen met extra vragen of pointers!

Bompaization's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Wat schrijfwijze en correct an betreft, heb je zeker gelijk.
    Echter is het in onze streek wel steeds met een T in gebiedende wijs: "stelt u nie zo aan", "vertelt nog eens een mop", "trekt eens aan mijn vinger".
    Zal van mijn grootvader komen zeker
    Archaïsche grammatica he, zoals op die oude reclameborden "drinkt Coca-Cola", het heeft wel iets.

Verstuurd vanaf mijn D5503 met Tapatalk
    __________________________________________________ _
    Stel je eens voor dat het niet hypothetisch zou zijn.

RSSD's schermafbeelding
    iTrader
    610 (100%)
    Hier ook een créme van een (vrouwelijke) postbode.
    Zette mijn pakjes al lang op mijn gewenstte plaats vooraleer je dat online kon aangeven.
    Gewoon een kwestie van eens te klappen er mee...

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lt. ZweedVoet Bekijk bericht
    Of bellen naar een telefoonnummer...
    30 sec wachten is wel redelijk lang imo.
    (PCW is dat da center da al die zware pakken (gelijk da klote katten en hondeneten van 30 kilo ) en pakken buiten gewoon formaat doet?)

Het is hoe ge het bekijkt, ik heb daar geen problemen mee, alles terug retour of alles droppen in een random bus zonder naam op, elke dag een andere bus kiezen om wat af te wisselen..
    Maar pakskes bestellen in nen appartementsblok en uw busnummer er ni opzetten, dan vertik ik het ook om moeite te doen. Kaartje plak ik dan midden op de tussendeur, en dat ze hun plan ermee trekken.

---

Maar ben toch liefst van het meeste vanaf op het einde van den dag. Anders moet ik in de garage die pakken overladen in ne container, en dan boven terug uitladen en in andere containers gooien. Kweetnie, kvind da precies meer werk dan gewoon bellen en heel de nest afgeven.
    Al is elk kantoor anders ingedeeld natuurlijk.
    Die zware pakken met honden eten, moet jij die niet zelf meepakken? Wij wel hoor

En inderdaad, ik ben ook liever van al mijn pakken af ipv ze erna weer binnen te sleuren of het risico te lopen dat ze een 2de aanbieding vragen

Maar sommige mensen verwachten ook het onmogelijke, ben ooit eens aan een huis geweest waar een papiertje op hing : "indien niet thuis gelieve het pakje af te leveren op het volgende adres" .. Het adres was 2 dorpen verder (zelfs in een andere provincie)

iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thenry Bekijk bericht
    Die zware pakken met honden eten, moet jij die niet zelf meepakken? Wij wel hoor

En inderdaad, ik ben ook liever van al mijn pakken af ipv ze erna weer binnen te sleuren of het risico te lopen dat ze een 2de aanbieding vragen

Maar sommige mensen verwachten ook het onmogelijke, ben ooit eens aan een huis geweest waar een papiertje op hing : "indien niet thuis gelieve het pakje af te leveren op het volgende adres" .. Het adres was 2 dorpen verder (zelfs in een andere provincie)
    Nee, ze hebben in deze regio een nieuw kantoor geopend dat instaat voor de zware paketten en die buiten normaal formaat zijn. Was echt een overrompeling van honden en kattendozen hier, ben blij dat die niet meer bij ons terechtkomen. (Om nog maar te zwijgen van uwe rug)

iTrader
    2 (100%)
    Ja klopt alle zware dozen en andere gezever is voor ons helaas, en dat katten en hondenvoer dat ze via internet bestellen ongelooflijk.... ..gewoon bellen & smijten aan de voordeur , en dat 30 sec wachten = extra werk vermijden ,terug meenemen ,terug sorteren,dag derna (kans is groot)weer het zelfde adres...Ik vrees dat ge als postbode werkt ? Bij ons zijn ze nogal streng,wij mogen niet zomaar onze plan trekken..

En nog en tip bestel geen grote dure elektronica via het internet ,daar wordt gewoon meegesmeten ,en dat is bij elke postbedrijf waar ik heb gewerkt DHL & PostNL (en vooral dat laatste,ik zou daar persoonlijk geen gebruik van maken!) en op het doos 20 keer "breekbaar" schrijven zal ook niet helpen ... because nobody gives a fuck.
    Ja ik werk als postbode, t'is te zeggen, ik zit in de krantenrondes en chauffeursdiensten. Zone echte fietsronde van 1500 bussen, daar pas ik voor.
    Zijt ge daar direct begonnen of ook nog als gewone facteur gewerkt en dan daarna naar daar gegaan?

Ja, de plakband ligt nooit veraf hier, hoe da sommige dozen binnenkomen, ongeloofelijk.

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Hangt ook van de seller af imo, ik heb in September nog een hele doos vol van Megekko besteld, was eigenlijk een hele pc in onderdelen en dan nog een doos met case in en dat zat in een enorme grote megekko doos met letterlijk 50 van die air cushions in, kwam ook met PostNL en geen enkele verpakking van bv moederbord of cpu ofzo had ook maar een ingedeukt hoekje.

Pagina 3 van 3 Eerste 123

Regels voor berichten