Pagina 2 van 2 Eerste 12

Discussie: Bpost lui?

nixie's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Da is een beetje een dubbel geval.
    Langs de ene kant zullen er postbodes zijn die effectief tam zijn en langs de andere kant hebt ge een te hoge werkdruk
    PS: ik wissel regelmatig letters van plaats, mijn excuses hiervoor!

Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    131 (99%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door astragtuner Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Vanmorgen kwam de bestelwagen tegen mijn brievenbus gereden, om vanuit het vensterraampje briefje in te steken dat ik niet thuis was en morgen mijn pakketje mag gaan ophalen.
    Nochtans werkt de bel, stonden er 2 wagens op de oprit, gordijnen waren open en er brandde licht in huis.
    Daar gaat mijn game-namiddag
    Hier rijdt de postbode met z'on bestelwagen die de kranten levert 's ochtends op het voetpad, zo tussen de auto's
    Aan één kant snap ik het wel: sneller, easy. Maar tzal duren tot dat er één van zijn oprit komt gevlamd, of de postbode een spiegel afrijd
    PSN: Jonas89

MuSSo's schermafbeelding
    iTrader
    394 (98%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door astragtuner Bekijk bericht
    Vanmorgen kwam de bestelwagen tegen mijn brievenbus gereden, om vanuit het vensterraampje briefje in te steken dat ik niet thuis was en morgen mijn pakketje mag gaan ophalen.
    Nochtans werkt de bel, stonden er 2 wagens op de oprit, gordijnen waren open en er brandde licht in huis.
    Daar gaat mijn game-namiddag
    Tegenwoordig is dat bij ons de tendens het laatste jaar als er een pakje via bpost komt.
    PSN: KensheeBe || Steam: Kenshee

wiseguy444's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Tegenwoordig is het bij ons ook zo. Iedere keer gaan klagen bij bpost en de vrouw aan het loket zegt dat we moeten blijven klagen want dat er anders niets gaat veranderen.
    Is blijkbaar de nieuwe manier van werken opgelegd door bpost.

Muscleduck's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LouGarou Bekijk bericht
    Het tam zijn snap ik dan wel niet, als ze dan toch aan uw voordeur staan voor een briefje in de bus te steken, kunnen ze dan toch ineens aanbellen en het pakje eventueel overhandigen?
    Een postbode wordt voor heel de dag betaald, ongeacht hoe lang hij werkt. Als hij overal een halve minuut kan sparen is hij misschien een uur vroeger thuis dat hij betaald wordt om thuis te zitten.
    Twitch|Steam|PSN
    i7 4770k|16 GB Corsair Vengeance|RX580

MuSSo's schermafbeelding
    iTrader
    394 (98%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Muscleduck Bekijk bericht
    Een postbode wordt voor heel de dag betaald, ongeacht hoe lang hij werkt. Als hij overal een halve minuut kan sparen is hij misschien een uur vroeger thuis dat hij betaald wordt om thuis te zitten.
    Klopt, maar dan moet bpost dit duidelijk communiceren naar zijn klanten en zich anders organiseren. Want de vraag die dan meteen heeft die werknemer die de "verplichte" afhaalbriefjes in de bus steekt effectief het pakje mee?
    PSN: KensheeBe || Steam: Kenshee

Satkan's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    Ik laat het om eerlijk te zijn altijd brengen naar de dichtst bijzijnde krantenwinkel of cubee. Veel betrouwbaarder en open buiten de kantooruren.
    Ik heb niet de mogelijkheid om dit forum elke dag te checken. Wil je mij snel contacteren, stuur dan even een PM, dan krijg ik een mailtje!
    Verzendingen zijn niet altijd evident, dus sterke voorkeur voor afhaling! Anders kan het wel eens een weekje duren. (Na betaling)

HelpYouFall's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    De 'service' van Bpost is al jarén achteruit aan het gaan. Wie dat niet ziet is of blind of heeft nog heel veel chance met zijn postbode. Bidden maar dat hij blijft dan
    Ik zeg trouwens niet dat het die mannen hun schuld persé is (hoewel er inderdaad wel echt tamzakken tussen zitten), maar heel den boel die daar vierkant draait.
    Laatste jaren is het verloop ook echt gigantisch, om de paar maanden nen andere (toch hier in centrum Antwerpen en zuidrand)
    You are a can.

Pagina 2 van 2 Eerste 12

Regels voor berichten