Pagina 3 van 3 Eerste 123
    Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door S.conceiçao7 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    welja ik koop ook altijd waar het goedkoopst is,

echter, heb nu rise of the tomb raider besteld op ebay, een shop met 99,8 % goeie reviews, en was 3 euro goedkoper dan bol.com

maar na een week dus nog steeds niet ontvangen.
    int vervolg toch maar voor het snellere en zekerdere bol.com gaan denk ik, heel die brexit doet er ook niet goed aan denk ik
    Hangt er ook maar puur vanaf met wat dat verzonden is, als dat gewoon Royal mail untracked is dan is dat retetraag, royal mail tracked international kan soms in bepaalde gevallen ook 8 dagen duren ( hangt er ook vanaf hoe snel de shop het voor jou verzend na betalen )

DPD vanuit de UK heb ik op 2 dagen binnen, DHL express uit de UK de volgende ochtend als ik voor de namiddag bestel, gewone verzendingen via amazon ook binnen 3-4 dagen en dat is ook gewoon royal mail tracked wat hier dus Bpost is bij levering.

Ik denk dat je gewoon bij tamzakken hebt gekocht die hun tijd nemen om effectief te verzenden, want meer dan een week uit de UK heb ik nog nooit meegemaakt, enkel bij Royal Mail untracked maar dat is dan ook het goedkoopste wat er is.

Over dat PostNL gedoe, dat is totaal random wie aan je deur levert, soms is dat in een PostNL busje, soms in een oude afgedraaide witte camionette met een turk in, hun klantendienst trekt ook op de botten als je belt en ze kunnen nooit het depot of de chauffeur contacteren als die aan het rijden is want die mannen werken gewoon in opdracht van PostNL en die klantendienst die je zogezegd in Belgie belt van PostNL linkt je gewoon door naar Nederlandse support medewerkers…

Heb paar weken geleden eens moeten bellen omdat het op zaterdag moest komen en toen was het opeens maandag en het enige wat die ''klantendienst'' kan doen is je pakket nummer vragen en dan samen met jou op de tracking kijken, maar contact op nemen met je lokaal depot of de chauffeur zit er niet in, dat is bij DHL en DPD toch anders.
    Laatst gewijzigd door Noscoped420; 15 november 2018 om 21:51

S.conceiçao7's schermafbeelding
    iTrader
    255 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Noscoped420 Bekijk bericht
    Hangt er ook maar puur vanaf met wat dat verzonden is, als dat gewoon Royal mail untracked is dan is dat retetraag, royal mail tracked international kan soms in bepaalde gevallen ook 8 dagen duren ( hangt er ook vanaf hoe snel de shop het voor jou verzend na betalen )

DPD vanuit de UK heb ik op 2 dagen binnen, DHL express uit de UK de volgende ochtend als ik voor de namiddag bestel, gewone verzendingen via amazon ook binnen 3-4 dagen en dat is ook gewoon royal mail tracked wat hier dus Bpost is bij levering.

Ik denk dat je gewoon bij tamzakken hebt gekocht die hun tijd nemen om effectief te verzenden, want meer dan een week uit de UK heb ik nog nooit meegemaakt, enkel bij Royal Mail untracked maar dat is dan ook het goedkoopste wat er is.
    idd royal mail untracked :'(

allé we leren weer bij..... pff volgende keer echt bol.com !
    f*ck brexitters.....

en hoe lang denk je dat ik nu nog zal moeten wachten, in veronderstelling dat ze vorige vrijdag effectief op de bus hebben gedaan?

thx
    make america great again

StanTem's schermafbeelding
    iTrader
    210 (100%)

f*ck brexitters.....

en hoe lang denk je dat ik nu nog zal moeten wachten, in veronderstelling dat ze vorige vrijdag effectief op de bus hebben gedaan?

thx
    Hangt ook af van de post hier, want ze staken weer vandaag
    Vragen? Opmerkingen? Suggesties? -> PM
    PSN: joertjeuhn
    Twitch - offline

iTrader
    17 (95%)
    Gisteren om 14u besteld, vandaag netjes afgeleverd door PostNL

LouGarou's schermafbeelding
    iTrader
    254 (100%)

f*ck brexitters.....

thx
    Probleem is niet die Brexit, maar Bpost. Bij mij 2 pakketten die verloren zijn geraakt van Amazon (royal mail).
    Bij twijfels, eet een snoepje.

S.conceiçao7's schermafbeelding
    iTrader
    255 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LouGarou Bekijk bericht
    Probleem is niet die Brexit, maar Bpost. Bij mij 2 pakketten die verloren zijn geraakt van Amazon (royal mail).
    op ebay betaal ik steeds met paypal.
    -> claim indienen

bovendien, bpost staakt nu vandaag opnieuw, dus extra wachttijd is best aangewezen. nog niet panikeren.
    make america great again

Pagina 3 van 3 Eerste 123

Regels voor berichten