Pagina 3 van 3 Eerste 123

iTrader
    0
    Die problemen met die nvidia's toen hebben niks vandoen met hoe gamers hun kaarten gebruiken, menig miner verteld graag dat hun kaarten beter zijn als er mee gemind is dan dat er mee gegamed zou zijn wat uiteraard onzin is, wat de wetenschap er verder van zegt doet er dan ook niet veel aan toe.

Heb ook nooit beweed dat een ex miner kaart slecht zouden zijn ze mogen er enkel in stikken van me.
    Laatst gewijzigd door Funky22; 26 juli 2018 om 00:54

iTrader
    0
    Ik heb een hele doos vol kapotte videokaarten liggen, en die zijn allemaal kapot gegaan zonder er mee te minen. Vooral AMD dan.
    De kaarten waar ik wel mee gemined heb, en dat zijn er heel wat, die werken allemaal nog. Al een hoop van doorverkocht en geen enkele van teruggezien.
    En ik heb er zelfs bijgezet dat ze gebruikt waren om te minen en guess what: allemaal direct verkocht. En niet aan miners.
    "Uit principe" dat is iets wat veel mensen enkel volhouden zolang ze er niet 1 euro voor moeten betalen. Daarna geldt het principe 'de goedkoopste wint".

iTrader
    0
    Bwa ja ik heb het dan ook niet over dat ze kapot zouden gaan door mining, zelf ook nooit beweerd
    Maar als je sommige ziet die denken nog €50/100 meer te krijgen 2dehands voor hun ex mining kaart dan wat ze huidig nieuw kost, ze komen dan af ja maar toen ik ze kocht heb ik ze toen zelf duurder betaald, tja...

ns_ripper's schermafbeelding
    iTrader
    83 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Funky22 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Bwa ja ik heb het dan ook niet over dat ze kapot zouden gaan door mining, zelf ook nooit beweerd
    Maar als je sommige ziet die denken nog €50/100 meer te krijgen 2dehands voor hun ex mining kaart dan wat ze huidig nieuw kost, ze komen dan af ja maar toen ik ze kocht heb ik ze toen zelf duurder betaald, tja...
    Ge zijt aan het trollen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MinM Bekijk bericht
    probleem is dat iedereen er van uit gaat dat er mee gemined werd. Ik krijg bepaalde kaarten niet aan de straat stenen verkocht.

XFX RX580 8GB GTS XXX OC+

Nieuwprijs alternate 479€
    In NL aan 320€, ik verkoop ze dan aan 250€ en nog wille ze ze niet .....
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Funky22 Bekijk bericht
    Ik zou die ook niet willen hebben, de nieuwprijs is te interessant geworden.
    Dat is niet 20 euro meer dan de nieuwprijs he
    don't argue with idiots, they only drag you down to their level and beat you with experience

iTrader
    0
    Man er zijn al 580 8gb te koop van Sapphire voor €275/299, die ik toch echt wel verkies boven eentje van XFX.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ns_ripper Bekijk bericht
    Ge zijt aan het trollen.
    Vb genoeg te vinden hier/tweakers/mp/2dehands waar miners zonder clue hun kaarten dik boven de huidige np proberen te verkopen, ben er hier zelf nog eentje tegengekomen die €550 vroeg voor asus strix rx580 terwijl de np op moment van verkoop topic toen al €370 was...
    Laatst gewijzigd door Funky22; 26 juli 2018 om 11:57

Pagina 3 van 3 Eerste 123

Regels voor berichten