Pagina 2 van 26 Eerste 12345612 ... Laatste

Discussie: ID fraude

iTrader
    48 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TNTim Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Waarom zelf gaan?
    Leg samen voor een hitman met anderen uit die Faceboekgroep.
    Hij kan misschien ideeen uitwerken met die gast uit het botervlootjes topic?

reborn snake's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Taipan# Bekijk bericht
    Vandaag heeft iemand me aangesproken dat hij zogezegd 100 euro naar me heeft gestort voor een PS4 en liet me mijn ID zien.
    Dus hij is er nog altijd mee bezig blijkbaar..

Nu, ik zit in een Facebook groep met andere gedupeerden, en 1 iemand daarvan is te weten gekomen wie het precies is..
    Blijkbaar had de politie uit NL de man kunnen traceren via een bankrekeningnummer dat hij gebruikte..

Maar; waarom is hij dan nog niet gevat

Heb hem zelf eens opgezocht op Facebook, en als je zijn 'wall' bekijkt, dan weet je genoeg...
    Puur uit interesse, hou oud is hem?

En waarom ga je niet gewoon langs bij de flikken met zijn adres? En verplicht hen om van hun luie dikke reet te komen en hun fucking job te doen?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Recipe4hate Bekijk bericht
    Hij kan misschien ideeen uitwerken met die gast uit het botervlootjes topic?
    Dan duurt het nog 10 jaar voor er iets gedaan wordt.

heeft hij nota bene al IETS gedaan met die boter?
    If it's idiotproof we'll just build a better idiot

Xtralecherus's schermafbeelding
    iTrader
    146 (100%)
    PM mij eens zijn naam/FB link ben gewoon curieus xD.

Lt. ZweedVoet's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Vandaag heeft iemand me aangesproken dat hij zogezegd 100 euro naar me heeft gestort voor een PS4 en liet me mijn ID zien.
    Dus hij is er nog altijd mee bezig blijkbaar..

Nu, ik zit in een Facebook groep met andere gedupeerden, en 1 iemand daarvan is te weten gekomen wie het precies is..
    Blijkbaar had de politie uit NL de man kunnen traceren via een bankrekeningnummer dat hij gebruikte..

Maar; waarom is hij dan nog niet gevat

Heb hem zelf eens opgezocht op Facebook, en als je zijn 'wall' bekijkt, dan weet je genoeg...
    Kom posten die shit, hij neemt het met uw privacy ook ni zo nauw.
    Czech here dé mascotte van Off-Topic, De Palettenkop!

silent785's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    Pics or it didn't happen.
    100%

Taipan#'s schermafbeelding
    iTrader
    143 (100%)
    Hier is zijn Facebook: https://www.facebook.com/brian.sewrattan?ref=ts&fref=ts

De reden waarom de politie van Belgïe (weer) niets doet, is omdat deze persoon in Nederland woont.
    Ze mogen het enkel doorgeven aan de politie daar, en hopen dat zij iets ondernemen.

Gaming rig: Intel i7 7700k @ 4,8ghz - Asus Z270F Strix - NZXT S340 Elite + Kraken X62 - 16gb DDR4 3200mhz - AORUS GTX 1080 Ti - 250gb SSD - BenQ XL2730 - Razer Huntsman - Razer Nari Ultimate - Razer Naga Trinity - Razer Golathius Chroma - Razer Nommo Chroma

Playstation 4 PRO Spiderman Edition - Nintendo Switch - Samsung 49' UHD HDR TV

ptah's schermafbeelding
    iTrader
    34 (100%)
    Rij naar de grens met NL en doe een aangifte bij het eerste politiekantoor.
    Als iedereen een aangifte zou doen tegen deze persoon zullen ze snel handelen.
    Panzer vorwärts

iTrader
    143 (100%)
    Dat is wat de Belgische politie mij dus ook al voorstelde; maar er zijn al gedupeerden uit NL zelf die klacht tegen hem hebben gelegd.
    Heeft dit nut dan?

Gaming rig: Intel i7 7700k @ 4,8ghz - Asus Z270F Strix - NZXT S340 Elite + Kraken X62 - 16gb DDR4 3200mhz - AORUS GTX 1080 Ti - 250gb SSD - BenQ XL2730 - Razer Huntsman - Razer Nari Ultimate - Razer Naga Trinity - Razer Golathius Chroma - Razer Nommo Chroma

Xtralecherus's schermafbeelding
    iTrader
    146 (100%)
    Dat is wat de Belgische politie mij dus ook al voorstelde; maar er zijn al gedupeerden uit NL zelf die klacht tegen hem hebben gelegd.
    Heeft dit nut dan?
    Vanaf een aantal mensen die klacht gaan neerleggen zullen prolly inzien hoe ernstig de zaak is. Vrij triestig is het wel.

Sadoke's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Damn Taipan, da zuigt echt een pak!

Waarschijnlijk word je ID nu ook op tornet ergens verkocht zodat anderen er ook nog mee kunnen scammen. Ik heb een vriend gehad met ongeveer hetzelfde verhaal en hij heeft er toch wel anderhalf jaar miserie mee gehad en vaak kwade emails gekregen. Alleszins veel geluk en laat het er zeker niet bij!
    Ik heb zo'n schijt aan alles, dat ik stront tekort kom...

iTrader
    21 (100%)
    Heeft dit nut dan?
    Ge hebt godverdomme bewijs dat hij uw ID gestolen heeft en al gebruikt heeft voor oplichting.
    Contacteer die kaaskoppen en zeg hun maar al te duidelijk dat als ze niets doen, dat ge een klacht zult neerleggen bij hun meerderen.

Of gaat ge mij wijsmaken dat ze "niets kunnen doen" tegen een oplichter en fraudeur waartegen meerdere klachten en bewijs bestaat, terwijl ze weten waar hij zit.

Net ook zijn facebook gezien, waarom verbaast het mij niks dat het weer een van dat soort typetjes is.

iTrader
    143 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door reborn snake Bekijk bericht
    Ge hebt godverdomme bewijs dat hij uw ID gestolen heeft en al gebruikt heeft voor oplichting.
    Contacteer die kaaskoppen en zeg hun maar al te duidelijk dat als ze niets doen, dat ge een klacht zult neerleggen bij hun meerderen.

Of gaat ge mij wijsmaken dat ze "niets kunnen doen" tegen een oplichter en fraudeur waartegen meerdere klachten en bewijs bestaat, terwijl ze weten waar hij zit.

Net ook zijn facebook gezien, waarom verbaast het mij niks dat het weer een van dat soort typetjes is.
    Ja klopt wel wat je zegt; ik ga toch naar NL moeten gaan om het daar af te dwingen.
    Aan de Belgische politie heb je toch niets..

En inderdaad; zijn Facebook zegt genoeg..

iTrader
    21 (100%)
    Ja klopt wel wat je zegt; ik ga toch naar NL moeten gaan om het daar af te dwingen.
    Aan de Belgische politie heb je toch niets..

En inderdaad; zijn Facebook zegt genoeg..
    Dat is hun schuld niet

De Belgische politie kan niets doen aan iemand die niet in België zit, die geven die info door aan de NL politie en het is aan hun om er iets aan te doen.

Maar die zullen wss wel denken "het kan ons niks schelen, dat belgisch boerke gaat toch niets doen"

hoogstwaarschijnlijk weet dat gastje dat ook en vizeerd hij daarom juist belgische mensen.

Lt. ZweedVoet's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    "Hij biedt ook spullen te koop aan op Marktplaats, vangt het geld en stuurt je niets. Hij kan liegen dat het gedrukt staat. Heeft in maart 2009 een zoon gekregen, maar vriendin met zoon gewoon achtergelaten in Leeuwarden. Een meer onbetrouwbaar type kan je in heel Nederland niet vinden. Bijzonder jammer dat we dergelijke mensen in Nederland toe moeten laten! Had beter in zijn eigen corrupte land kunnen blijven. Hoort daar beter thuis, in plaats van hier de sfeer op alle fronten verzieken. evil"

brian sewrattan

Brian Sewrattan Puinruimers & Slopers
    Zegt dat ge wat puin hebt om te komen halen, en smijt nen baksteen tege zenne kop.
    Czech here dé mascotte van Off-Topic, De Palettenkop!

FlyGuy94's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Kheb het ook zitten. Ik heb op kapaza ingegaan op een ondertussen verwijderd zoekertje van een 780 ti. Verdomme had ik dit maar 2 dagen eerder gelezen.
    Ik vond het al verdacht toen hij een ID doorspeelde van een waal. Stommekloot dak ben.
    Ik heb geen ID doorgespeeld maar hij heeft wel mijn naam en adres. Kan je een overschrijving nog annuleren binnen een bepaald termijn?
    @Taipan# Welke facebookgroep is dat?
    PSN: laurens8520 Steam: FlyGuy94 Origin: dordon1994 Uplay FlyGuy1994

Pagina 2 van 26 Eerste 12345612 ... Laatste

Regels voor berichten