Bekijk resultaten enquête: Doe jij privézaken op je werk?

Aantal stemmers
125. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Ik doe het geregeld.

88 70,40%
  • Ik heb het al eens gedaan, maar liever niet.

26 20,80%
  • Ik heb het nog nooit gedaan, maar heb er geen problemen mee.

6 4,80%
  • Ik ben er absoluut tegen en zal het nooit doen.

5 4,00%
Pagina 1 van 313 123451151101 ... Laatste

Discussie: [deleted]

[deleted]
    Guest

[deleted]

[deleted]
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Welke boeken zijn het best om mijn Frans terug bij te spijkeren? Zowel vocabularium als grammatica (hoger dan het beginnerniveau)
    no votes  

moloko's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Als ik naar deze site ga kan ik nergens zien welke tv ondersteund word.Er staat wel help maar als ik daar op klik gebeurt er niks.

TV met een kaartje | Telenet.be
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zubrowka Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Welke boeken zijn het best om mijn Frans terug bij te spijkeren? Zowel vocabularium als grammatica (hoger dan het beginnerniveau)
    Kun je niet in je vriendenkring vragen of iemand zijn boeken nog op zolder liggen heeft?

(De mijne van het 5e en 6e middelbaar liggen er nog, maar ik kan die jammergenoeg niet missen; ik zal ze zelf nog nodig hebben)
    Goddelijkheid?
    Daarvoor moet je bij bestendigheid zijn!
    no votes  

JohnnyricoMC's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door moloko Bekijk bericht
    Als ik naar deze site ga kan ik nergens zien welke tv ondersteund word.Er staat wel help maar als ik daar op klik gebeurt er niks.

TV met een kaartje | Telenet.be
    Toggle efkens uwe script/adblocker op die pagina. Als dan een dropdown-lijstje na een refresh zichtbaar wordt kunt ge beginnen zoeken wat precies ge moet whitelisten, daarna kan uwe blocker terug aan.
    .
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Twee vraagjes:

ik heb eens in een droom een papieren document voorbij zien komen waarop stond: act of trinity. Weet iemand wat dat betekent, ik ken dat laatste woord niet eens. Het slaat nergens op...

En Ithaca ook eens voorbijkomen, maar kan me niet meer herinneren. Weet iemand wat dat eventueel betekent?
    no votes  

Sick`'s schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ElevationBoy Bekijk bericht
    Twee vraagjes:

ik heb eens in een droom een papieren document voorbij zien komen waarop stond: act of trinity. Weet iemand wat dat betekent, ik ken dat laatste woord niet eens. Het slaat nergens op...

En Ithaca ook eens voorbijkomen, maar kan me niet meer herinneren. Weet iemand wat dat eventueel betekent?
    About Trinity
    People are emotional, irrational, pack animals.
    no votes  

Prodigy's schermafbeelding
    iTrader
    25 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik heb een paar maand geleden mijn auto verkocht, hoe lang duurt het vooraleer je de rest van uw verzekeringspremie terugkrijgt?
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Is er ergens een website waar op staat waar er ergens 'battingcages' staan in Belgie?
    1 leden vonden dit bericht nuttig.  

RB26DETT's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Mag ik deze speakers op deze radio/versterker aansluiten?
    Ik heb over alles en iedereen een mening. Vraag er naar!
    no votes  

eS's schermafbeelding
    iTrader
    25 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Iemand ervaring met het bestellen van een relatief grote partij goederen uit china en de mogelijke douanekosten? Ik zou een aantal ledlampen willen bestellen, en heb gemerkt dat de prijs per 10 stuks onder de $4 zakt (vs bijna $8/stuk als gewone prijs). Totale prijs zou zo rond de €33 uitkomen (ipv €55 aan gewone prijs), dit natuurlijk zonder importtaks (volgens dutycalculator €7 -> totaal €40 = aanvaardbaar).

Vraag: wat is het risico dat de douane de waarde veel hoger inschat (prijs China = $4/stuk vs €10-15 in België) en de taxatie veel hoger uitvalt (met waarde van €130 komt het op een €25 aan tax, komen hier nog verborgen kosten als handling fees bij?).

Kortom: bestel ik best in bulk of splits ik ze op in pakketjes van max €22?
    no votes  

Muscleduck's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Als je zeker wilt zijn splits het op. Normaal zou er een factuur bij moeten zitten en moet de verzender de waarde ook opgeven, dus ik voorie geen problemen. Indien ze toch meer vragen voor de btw kan je altijd je factuur doorsturen om te bewijzen dat je minder hebt betaald.
    Twitch|Steam|PSN
    i7 4770k|16 GB Corsair Vengeance|RX580
    no votes  

Deckard's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eS Bekijk bericht
    Iemand ervaring met het bestellen van een relatief grote partij goederen uit china en de mogelijke douanekosten? Ik zou een aantal ledlampen willen bestellen, en heb gemerkt dat de prijs per 10 stuks onder de $4 zakt (vs bijna $8/stuk als gewone prijs). Totale prijs zou zo rond de €33 uitkomen (ipv €55 aan gewone prijs), dit natuurlijk zonder importtaks (volgens dutycalculator €7 -> totaal €40 = aanvaardbaar).

Vraag: wat is het risico dat de douane de waarde veel hoger inschat (prijs China = $4/stuk vs €10-15 in België) en de taxatie veel hoger uitvalt (met waarde van €130 komt het op een €25 aan tax, komen hier nog verborgen kosten als handling fees bij?).

Kortom: bestel ik best in bulk of splits ik ze op in pakketjes van max €22?
    Reken bij de waarde van de producten op zich ook nog de verzendingskosten bij. Die worden ook in rekening gebracht voor berekening BTW. En indien je voor een bedrag > 22 EUR bestelt, reken dan ook nog de kosten erbij die Bpost/Fedex/UPS aanrekent voor het inklaren van de goederen. Ook die worden in rekening gebracht voor berekening BTW.

En verder een gouden tip: als je niet teveel gedoe wil, kies indien mogelijk voor Fedex of UPS en vermijd Bpost. Kost misschien iets meer, maar je zal uw bestelling 9 van de 10 keer op tijd krijgen zonder gedoe.
    no votes  

ShadowJoker's schermafbeelding
    iTrader
    98 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Zijn er hier mensen die al besteld hebben bij CDJapan? Omdat ik zie verschillende verzendingsmogelijkheden maar niet precies welke te kiezen. Iemand die ervaring heeft met een pakket van die site?
    no votes  

eS's schermafbeelding
    iTrader
    25 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Deckard Bekijk bericht
    Reken bij de waarde van de producten op zich ook nog de verzendingskosten bij. Die worden ook in rekening gebracht voor berekening BTW. En indien je voor een bedrag > 22 EUR bestelt, reken dan ook nog de kosten erbij die Bpost/Fedex/UPS aanrekent voor het inklaren van de goederen. Ook die worden in rekening gebracht voor berekening BTW.

En verder een gouden tip: als je niet teveel gedoe wil, kies indien mogelijk voor Fedex of UPS en vermijd Bpost. Kost misschien iets meer, maar je zal uw bestelling 9 van de 10 keer op tijd krijgen zonder gedoe.
    Tis via dealextreme.com = geen verzendkosten die aan klant doorgerekend worden. Inklaringskosten = handling fee = iets van €10 ofzo? Fedex en UPS zijn te duur in verhouding van de waarde van het pakket (+ €20 verzending voor pakket van €30). Zal dus vermoedelijk toch maar gewoon splitsen om onder de €22 te blijven.
    no votes  

Pagina 1 van 313 123451151101 ... Laatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten