Pagina 1 van 324 123451151101 ... Laatste
    Airw4ve's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)

Elektronisch roken Deel 2

Vorige topic was gesloten dus effe een vervolg aangemaakt.

Link naar deel 1 vd discussie http://www.9lives.be/forum/algemene-...aping-289.html

Deze liquid is ook ne dikke aanrader, toevallig tegen gekomen op de beurs in Parijs

Mac Sauce Breezy : Frisse tropische fruitliquid

Mac Sauce - Breezy - vapexpress
    of
    https://www.svapoweb.it/en/liquid-fo...-sauce-eliquid
    Laatst gewijzigd door Airw4ve; 15 november 2014 om 14:10
    no votes  

Hara-K1ri's schermafbeelding
    iTrader
    34 (97%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    haha, had net een minuut eerder ook eentje gemaakt. Kzal de mijne sluiten gewoon mijn stuk nog es quoten.

Geen idee waarom ons vorige topic gesloten werd? Bij deze een nieuwe geopend voor de geïnteresseerden.

Gisteren mij wat nieuw materiaal besteld, een Russian 91%, Fogger v5.0, magma rda, ohm meter, wat drip tips,... Hopelijk zal het niet te lang duren eer het verscheept wordt en ik het kan gebruiken.

Nu nog eens uitkijken voor een goeie box mod, maar door het nieuws dat er een mvp 3.0 uit komt wil ik wat afwachten om meer gedetailleerdere specs te zien. Maar het zal jeuken als mijn budget weer wat opgelapt is, stond zo gisteren op het punt om al een hana clone te bestellen, maar was te laat en ze waren uitverkocht. Al vind ik een ipv2s zeker niet mis staan, en dat is een authentiek product.
    no votes  

iTrader
    34 (97%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    pbusardo heeft een eerste kijk gegeven op de Aspire Nautilus... moet zeggen dat ze verdomd goed hun belofte als cloud chaser clearomizer nakomen, zo'n damp dat er uit die clearomizer komt.

https://www.youtube.com/watch?v=DEyeOLV_xfU
    no votes  

Hatchetman's schermafbeelding
    iTrader
    212 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Moet lukken, zit net Nostra over de streep te trekken (of hij mij tis maar hoe ge t beziet )om er ook één mee te bestellen in de vs.
    Zien er idd goed uit dampsgewijs hé?
    Laatst gewijzigd door Hatchetman; 13 november 2014 om 13:54
    Spelling aub hatchet
    no votes  

scorbaworba's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Heb de Atlantis ook in pre order staan
    Ook de vaporshark rdna 40 komt eraan
    suck my mod heeft ook een video van de atlantis
    https://www.youtube.com/watch?v=EX34...33BcQBU0bG1mmA
    no votes  

iTrader
    34 (97%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Doet heel wat RTA's verbleken, en dit met fabriekscoils...
    no votes  

Matthias92's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Hoe meer damp, hoe beter!
    no votes  

Nostradamus2000's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    ja lap daar zit ik dan met 3 naitilus minis
    no votes  

iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    no votes  

iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    scorba waar hedde den uwen besteld? benieuwd of Nathan ze binnekort al heeft.

Aspire Atlantis Tank
    no votes  

scorbaworba's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nostradamus2000 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    scorba waar hedde den uwen besteld? benieuwd of Nathan ze binnekort al heeft.

Aspire Atlantis Tank
    vaporshark bij uk ecigstore , de atlantis kon je toen nog niet bestellen
    Dan maar de atlantis bij Aspire Atlantis Clearomizer - Elektrische e-sigaret - Rookesigaret.nl gekocht
    Ben ook benieuwd naar de KangerTech SUBTANK maar daar ga ik even reviews voor afwachten , wegens slechte ervaring met de aerotank mega
    Laatst gewijzigd door scorbaworba; 14 november 2014 om 00:06
    no votes  

iTrader
    212 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Schaamteloos gestolen van een ander forum maar neem aan dat niet iedereen op alle forums zit.

KU Leuven: Elektronische sigaret vermindert drang naar tabak

Elektronische sigaret vermindert drang naar tabak gevoelig | Nieuws

Zie ook:
    E-sigaret helpt bij stoppen met roken - HLN.be

E-sigaret helpt bij stoppen met roken | ONDERZOEK | De Morgen

Elektronische sigaret vermindert drang naar tabak gevoelig

Een elektronische sigaret biedt rokers een haalbare uitweg uit hun tabaksverslaving: de drang naar tabak wordt via e-roken succesvol onderdrukt, met slechts minimale neveneffecten. Dat concluderen wetenschappers van de KU Leuven in het International Journal of Environmental Research and Public Health.

De e-sigaret met nicotine werd ontwikkeld als een minder schadelijk alternatief voor de tabakssigaret: de hoeveelheid toxische stoffen ligt naar schatting 100 tot 1.000 keer lager, en e-roken imiteert de handeling. In een studie gespreid over 8 maanden gingen de onderzoekers bij 48 proefpersonen na wat het effect is van e-roken: vermindert een elektronische sigaret op korte termijn de drang naar een tabakssigaret en helpt ze om het roken op lange termijn een halt toe te roepen?

De rokers – die niet van plan waren om te stoppen met roken – werden verdeeld in drie groepen: twee e-sigaretgroepen, die tijdens de eerste twee onderzoeksmaanden zowel elektronisch als tabak mochten roken, en een controlegroep die enkel toegang kreeg tot tabak. In een tweede fase van het onderzoek kreeg ook de controlegroep de e-sigaret aangeboden en werden alle deelnemers zes maanden lang gemonitord via een webtool, waar ze regelmatig hun bevindingen deelden met het onderzoeksteam.

De e-sigaret bleek in het labo even doeltreffend om de drang naar nicotine te onderdrukken als een tabakssigaret, terwijl de uitgestoten hoeveelheid schadelijke koolstofmonoxide lager lag. Op lange termijn bleken de rokers hierdoor meer geneigd om hun sigaretten voor e-sigaretten in te ruilen en hun tabaksverslaving af te bouwen. Op het einde van de acht maanden durende studie onthield 21% van alle deelnemers zich volledig van het roken van tabak (biologisch geverifieerd, via CO-meting). Over alle groepen heen was het aantal gerookte tabakssigaretten per dag afgenomen met 60%.

“Alle groepen boeken quasi dezelfde resultaten zodra we hen een e-sigaret aanbieden”, concluderen professor Frank Baeyens en dr. Dinska Van Gucht van de Eenheid Leerpsychologie en Experimentele Psychopathologie. “Mits praktische ondersteuning bij het gebruik biedt de e-sigaret met nicotine vele rokers een succesvol alternatief om minder of zelfs geen tabak te roken: ze voeren nog steeds de handeling uit, inhaleren nicotinedamp, maar de schadelijke effecten van een tabakssigaret blijven hen bespaard.”

“Ter vergelijking: van alle rokers die louter op wilskracht proberen te stoppen, slaagt slechts 3 à 5% erin 6 tot 12 maanden rookvrij te blijven na een stoppoging”, aldus Baeyens.

Anders dan in onze buurlanden mogen e-sigaretten met nicotine momenteel niet verkocht worden in België. Gelet op de onderzoeksresultaten ijveren de onderzoekers voor een nieuw juridisch kader omtrent nicotinehoudende vloeistoffen in ons land.
    Spelling aub hatchet
    no votes  

Plut0r's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hatchetman Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    @ Airwave

Kun je even de link naar deel 1 in de eerste post zetten aub?
    Misschien handig voor nieuwe dampers later?
    Wel bij deze zou ik het graag ook es proberen

Waar koop ik het best (prijs/kwaliteit)? En wat juist? Rook nu gemiddeld een 15 sigaretten per dag en ik zou dat toch wel drastisch willen verminderen
    “That’s not mean. Mean is when I made Jen Mancini ride her bike home after I ass-fucked her.”

--Johnny Chase
    no votes  

Airw4ve's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    @ Hara kiri

Ik had de dubbele post ook gezien, wil lukken da we allebeide op tzelfde moment 1 aanmaken lol

@ Hatchetman

Link in de 1ste post gezet ;-)
    no votes  

iTrader
    212 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Een set als deze is erg goed om te beginnen, heb je een goede damper voor redelijk "weinig" geld.
    Kit Aspire premium - le petit vapoteur

Daar neem je dan best nog een batterij bij om op te dampen terwijl de andere aan het opladen is. Batterijen gaan ook stuk langer mee als je kan roteren.
    Batterie Aspire CF VV 1600 MA

Pakje coils, 1.8 ohm nemen in selectievak imho. Met zo een coil doe je 2 weken tot een maand afhankelijk van je liquid, zou er stuk of 5 nemen?
    Résistance Aspire BVC - le petit vapoteur

En dan wat liquid, is veel keuze in. De merken die ze daar hebben zijn allemaal wel de moeite waard, moet je even een smaakbeschrijving zoeken die je aanstaat. Imho niet te erg achter tabaksmaken zoeken. Je gaat ongeveer 3-5ml dampen per dag gok ik met uw 15 sigaretten. Kun je ongeveer het kostenplaatje wat uitrekenen na de eerste dure aankoop met hardware erbij. 12mg nic is goed om te beginnen.
    Eliquides : Quel e-liquide choisir, e-liquide sans propylène glycol, e-liquide VG - le petit vapoteur

Enigste wat je nog zou kunnen veranderen is een klein boxmodje ipv zo een lange ronde batterij maar dan ga je wat duurder uitkomen. Weet zelfs niet of het voorgenoemde binnen budget valt? Met die setup geef je het allesinds een eerlijke kans ivg met cigalikes wat 10x niks is.

Als je dadelijk voor een boxmodje wil gaan laat ff weten, dan zoek ik daar wat links van. Wacht ook ff met bestellen imho, misschien iemand die de laatste maand begonnen is beter advies
    Laatst gewijzigd door Hatchetman; 15 november 2014 om 14:20
    Spelling aub hatchet
    no votes  

Pagina 1 van 324 123451151101 ... Laatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten