Pagina 1 van 202 123451151101 ... Laatste

Discussie: NMBS-thread

Tweak37's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)

NMBS-thread

Gelieve hier verder te gaan met alle discussies en frustraties over de NMBS.

Vervolg op http://www.9lives.be/forum/algemene-...l-staking.html

iTrader
    11 (100%)
    Yeuy

JoskeVermeulen's schermafbeelding
    iTrader
    96 (100%)
    De NMBS app (en website treinplanner aangezien deze dezelfde databank gebruiken) werken vaak niet in de ochtend waardoor ik vaak moet gokken wanneer ik hier moet vertrekken om op tijd te zijn.

iTrader
    11 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JoskeVermeulen Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    De NMBS app (en website treinplanner aangezien deze dezelfde databank gebruiken) werken vaak niet in de ochtend waardoor ik vaak moet gokken wanneer ik hier moet vertrekken om op tijd te zijn.
    Anders Railtime.be is gebruiken?

t0tec's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Of voor de Android gebruikers: BeTrains NMBS belgie

Preske's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CL4P-TP Bekijk bericht
    Anders Railtime.be is gebruiken?
    of de railtime app, is iets sneller vind ik
    QUOTE by Killer Queen : Thanks.. Das, Gij zijt misschien gedocumenteerd, maar ik maak dat goed door ervaring.
    People say I have a big ego, but really my ego is tiny in comparison with my enormous talented genius

iTrader
    0
    "Opgelet! Er is belangrijke werfinfo. Raadpleeg het detail van je traject voor meer info."

"Lijn 0 Brussel-Zuid - Brussel-Noord / werken tussen Brussel-Zuid en Brussel-Noord : N 03/04, 04/05, 10/11, 11/12, 17/18, 18/19, 24/25, 25/26 en 30 april/01 mei + 01/02, 02/03, 07/08, 08/09, 09/10, 14/15, 15/16, 16/17, 21/22, 22/23, 23/24, 28/29, 29/30, 30/31 mei + 04/05, 05/06, 06/07, 11/12, 12/13, 13/14 juni. De treindienst wordt aangepast, zie gedetailleerde affiche."

Ik begrijp er niks van, morgen is het de 21ste mei (in vet) werken tussen brussel-noord en brussel zuid. Ik moet het brussel-noord station passeren om bij zuid aan te komen. Zal ik morgen niet kunnen gaan?

iTrader
    0
    De tussenstops zien er normaal uit, ook zijn de reistijden hetzelfde. Zal het dan toch veranderen?

Even nog een ergernis over de NMBS, iedere keer krijg ik een foutmelding dat de sessie is verlopen, dan moet ik de datum + vertrek en aankomst weer instellen . Duurt zo lang om wat simpele dingen te zien. Pageload is ook een ramp.

iTrader
    11 (100%)
    Die werken zijn tijdens de nacht als er dus eigenlijk niks meer rijdt.

iTrader
    0
    Ja, alles was normaal.

Poekie95's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Go Pass he bro.

Ge kunt altijd proberen een campuskaart of een schooltreinkaart voor 3 maanden te verkrijgen van een minder attente loketman, op basis van een attest van uw school. Normaal lukt dat niet als Antwerpen niet uw woonplaats/school is, maar soms hebt ge een loketbediende die het allemaal niet veel meer kan schelen (da's het voordeel van NMBS Mobility) en krijgt ge die toch.
    Laatst gewijzigd door Poekie95; 23 juni 2014 om 02:06
    1. Stop nu met roken - begin er nooit mee / 2. Vermijd te veel zonnestraling / 3. Eet en drink gezond, beweeg regelmatig

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LexElkerlijck Bekijk bericht
    Go pass is 51 euro voor slechts 10 ritten. Ik werk 4 weken en elke dag op en af. 10 ritten = 1 week. 51 * 4 = 204 euro.
    Hoeveel is zo'n campuskaart?

Ik pleit voor een verdere nationalisering van de nmbs opdat wij het openbaar vervoer kunnen benutten tegen lagere prijzen. Verder stimuleert dit het gebruik van het openbaar vervoer wat leidt tot minder files (want minder auto's op de baan) én minder CO2-uitstoot.
    Kweetniet, prijs kan je simuleren op NMBS site (google op nmbs sefora).

Nee aub niet nationaliseren en zeker geen lagere prijzen! De trein zit nu al zo vol . Hogere prijzen zodat er minder volk op zit!
    Laatst gewijzigd door Poekie95; 23 juni 2014 om 02:06
    1. Stop nu met roken - begin er nooit mee / 2. Vermijd te veel zonnestraling / 3. Eet en drink gezond, beweeg regelmatig

iTrader
    0
    Kunt ge op elkaars schoot gaan zitten
    Op sommige mensen hun schoot wil ik zeker niet zitten (zeker niet van een deel van het volk in tweede klas). Dan sta ik nog liever recht! Sowieso sta ik nog liever recht in eerste klas als die vol zit, dan in tweede klas te gaan zitten als er daar nog plaats is!

Maar op uw schoot wil ik wel zitten . Of op die van de TBG of de bestuurder. Of op die van gelijk welke reiziger met een eerste-klas vervoersbewijs.
    Laatst gewijzigd door Poekie95; 23 juni 2014 om 02:05

iTrader
    0
    Soit, je bent me weer niet van dienst aangezien ik mijn antwoord weer zal moeten googlen.
    Oei, Lex, sorry man. Wil je dat ik het voor je opzoek? Als stud geneeskunde ben ik inderdaad de slaaf en de slet van de VRG'ers (en de burgies), hoe kon ik mijn plaats in die hiërarchie vergeten. Sorry dat ik je niet eerder hielp. Geef je me dan wel ff je vertrekstation? Ik heb geprobeerd je 9Lives locatie "ergens" in te geven, maar dat aanvaardt ie niet, dichtste is "Bergen".
    Laatst gewijzigd door Poekie95; 23 juni 2014 om 02:05

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Poekie95 Bekijk bericht
    Op sommige mensen hun schoot wil ik zeker niet zitten (zeker niet van een deel van het volk in tweede klas). Dan sta ik nog liever recht! Sowieso sta ik nog liever recht in eerste klas als die vol zit, dan in tweede klas te gaan zitten als er daar nog plaats is!
    ].
    hoe walgelijk decadent kan je zijn om liever recht te staan in 1ste klas dan te zitten in 2de klas (bij het gepeupel dat zich nooit wast of hoe?, schrik voor melaatsheid)? leef jij in de middeleeuwen ofzo?

Pagina 1 van 202 123451151101 ... Laatste

Regels voor berichten