Lolplayer's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Misschien interessant om te vergelijken, maar waar ging het bij jullie fout ?
    Of is er nooit echt een oorzaak geweest en is het heel geleidelijk gegaan ?

Bij mij was het op kot gaan (massa's boefen) en een enkelbreuk (stoppen met sport), waardoor ik in 4 jaar van 64 naar 87 kilo ben gegaan :/
    Wie wil er LOL ranked spelen ?

==> stuur pm indien je in bronze zit en lol wil spelen
    ==> age of empires spelers mogen zich ook aanmelden
    no votes  

iTrader
    8 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reverz Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Veel te kort door de bocht imo... de producten van everyday moeten vaak niet onder doen voor de merkvarianten kwa smaak. Ik pak bv ook altijd gerookte zalm van everyday... ik proef nauwelijks verschil met "goeie" gerookte zalm maar dan spreken we over belachelijke prijsverschillen (x3-4 ofzo).

Er zijn wel zaken van everyday die echt niet te vreten zijn... daarvoor pak ik dan ook wel duurdere varianten. Ik zie alleen geen reden om meer te betalen gewoon om geen witte producten te moeten kopen ofzo.
    Wel ik geef je daar zeker gelijk, maar daarom het punt ook dat ik tussen haakjes zet. Het moet ook echt lekkerder zijn dan.
    Of je moet in ieder geval zelf het verschil proeven. Nu ga ik er ergens wel vanuit dat de markt klopt en dat er een reden is dat deze producten duurder zijn (buiten reclame etc). Kwaliteit kan ook veel ten goede komen voor stoffen die erin zitten en gezond zijn voor je lichaam.
    no votes  

kay-gell's schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spartagon Bekijk bericht
    Off Topic.
    Mijn mening is net andersom.
    Als ik het veel eet zou ik net de betere kopen (er vanuit gaande dat deze lekkerder is :-) ).
    Ah nee, ik kijk eerst gewoon naar de macros en dan de prijs.
    Smaak is ondergeschikt tbh, maar met een blik tonijn kunt ge niet echt misgaan. Kunt daar ook wel sowieso lekker gerechtjes mee maken.
    no votes  

Reverz's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lolplayer Bekijk bericht

Bij mij was het op kot gaan (massa's boefen) en een enkelbreuk (stoppen met sport), waardoor ik in 4 jaar van 64 naar 87 kilo ben gegaan :/
    Geleidelijk eigenlijk. Ik ben nooit ECHT dik geweest toen ik nog op school zat maar ik stond wel altijd aan de zware kant omdat ik eigenlijk ook niks deed van sport buiten dat uurtje LO op school dan. Toen ook dat dan nog weg viel was het hek helemaal van de dam

Bij de meeste mensen is dat ook het grote probleem denk ik. Slecht weinig mensen zetten op een jaar bv 10kg aan denk ik... bij de meesten is het een proces van veel jaren, maar als je natuurlijk 10 jaar aan een stuk elk jaar 2-3 bij komt...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spartagon Bekijk bericht
    Kwaliteit kan ook veel ten goede komen voor stoffen die erin zitten en gezond zijn voor je lichaam.
    Dat dacht ik aanvankelijk ook maar als je dan gaat vergelijken zie je vaak geen verschil OF de verschillen zijn echt marginaal.
    no votes  

iTrader
    4 (100%)
    zelfgemaakte pitta ftw
    no votes  

iTrader
    2 (100%)
    Goede vraag. Bij mij eigenlijk geleidelijk, toen ik op mijn 11 jaar gestopt ben met basketballen wegens blessures. Toen altijd sport gedaan, 3x/week, en dan opeens niets meer. Langzaamaan blijven fretten en onvoldoende toezicht van mijn ouders gekregen. Zij hebben ook nooit ingegrepen, wat ik nu niet goed begrijp.

Toen ik 20 was en 150 kg woog (voor 1m95) resoluut een streep onder getrokken. Ingeschreven op de fitness, veel beginnen opzoeken en lezen en in anderhalf jaar tijd doorgegroeid naar 95-100 kg, waar ik nu blijf schommelen. Om me écht nog beter in mijn vel te voelen zou ik er nog een kilo of 5 willen afpitsen, maar puur conditioneel sta ik meer dan goed en kan ook in alle kleren die ik zelf pas.

Enige waar ik nog steeds mee blijf zitten zijn de striemen en het buikske. Willen of niet, dat krijg ik er op natuurlijke wijze niet meer af denk ik. Een operatie? Ik kan niet ontkennen dat ik er zeker aan denk, maar mijn vriendin probeert dit telkens uit mijn hoofd te praten. We zien wel
    no votes  

iTrader
    4 (100%)
    Als kind altijd al een fatto geweest, ook geen ouders die ingrepen. Dan in het middelbaar zelf besloten er iets aan te doen en redelijk hard vermagerd. En dan was die wonderbare hogeschool er met al die bickyburgers en pintjes
    no votes  

Scifo's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Van nature altijd ne smalle geweest, ik kon veel vettigs eten maar niets bijkomen. Ook heel mijn jeugd gevoetbald gehad tot mijn 22ste ongeveer, dan gaan werken. (woog toen zo’n 75kg) Zittend beroep, nogal ne snoeper – gene grote eter. Vorig jaar jan 2013 (7 jaar later) woog ik op mijn zwaarst 86kg, kreeg ook veel opmerkingen over mijn “pens”, ik schaamde me er eigelijk ook serieus voor. Je kent dat wel, op stap gaan en buikske intrekken lol.

Kben dan ook op dit topic gestoot, en de geheimen van kcal in > kcal uit ontdekt. Jezus, nooit bij stilgestaan eigelijk (of weten hoe het lichaam werkt) Kben dan in juli 2013 10 kg afgevallen (76kg)

Dan het topic ontdekt van body weight training. Begonnen met krachttraining ahv 100-pushups programma. Kwilde in feite nog meer spieren bijkweken, dus halters gekocht. De term “Bulken” kwam veel ter sprake, opnieuw beginnen fretten om spieren bij te kweken.

Jan 2014: woog opnieuw 86kg

Nu dus terug aan het afvallen, 82 kg (maart 2014) ^^

Binnenkort mijn progress nog eens updaten als ik onder de 80kg zit (juli 2013 vs jan 2014):
    https://dl.dropboxusercontent.com/u/...rgelijking.jpg
    Laatst gewijzigd door Scifo; 28 maart 2014 om 14:47
    no votes  

Général Zantas's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scifo Bekijk bericht
    Kben dan ook op dit topic gestoot, en de geheimen van kcal in > kcal uit ontdekt. Jezus, nooit bij stilgestaan eigelijk (of weten hoe het lichaam werkt) Kben dan in juli 2013 10 kg afgevallen (76kg)
    Doet da weg of ge hebt den dacuba op uw dak!
    le Général Zantas, dictateur de Palombie
    no votes  

Scifo's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Général Zantas Bekijk bericht
    Doet da weg of ge hebt den dacuba op uw dak!
    Lol
    no votes  

RonnoR's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)

Hier rond de lagere school al. Nadeel was dat mijn moeder vaak te weinig eten maakte (naar mijn mening), waardoor ik met honger van tafel ging en daardoor 's avonds stiekem koekskes meenam naar mijn kamer . Dan rond het middelbaar begon het terug wat mee te vallen, tot ik de wondere wereld van alcohol leerde kennen rond mijn 16. Uiteindelijk dan gepiekt rond het 6de middelbaar (82kg - 1m76). Eind dat jaar besloten om er toch iets aan te doen omdat ik mij ongemakkelijk voelde zelfs in een T-shirt. Heeft een jaar en half geduurd ofzo, tot ik op 65 kg zat. Zo'n 4 jaar later nu weeg ik nog steeds 68kg en probeer ik dat gewoon te onderhouden door gezond te eten en 3x de week te gaan powertrainen. Het grote nadeel is wel dat ik nog steeds monsterlijke hoeveelheden kan eten en mij daardoor vaak moet inhouden aan tafel, maar ik heb daar mee leren leven eigenlijk..
    Come home with your shield, or on it.
    no votes  

Muscleduck's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Bij mij was het vanaf het 5e leerjaar. Ik was vroeger de smalste thuis en ik wou daarom wat bijkomen en dus begon ik mij echt ongemakkelijk te eten, maar goed dat ging nog. Dan in het 1e middelbaar is het helemal fout gegaan omdat ik donuts leerde kennen. 's morgens als ontbijt donuts (ik krijg dat nu zelfs bijna niet meer binnen), en op weg naar en van school passeerde ik 2 frituren. Ik at soms 3x op een week iets van de frituur. Frieten, soms alleen eens een vleeske, maar toch. Tegenwoordig is het vooral opletten dat ik mij niet vol stamp. Ik kan echt soms momenten hebben waarop ik meer dan een halve kilo spaghetti met saus opeet in een kwartier zonder dat ik het in de gaten heb.

@Ronnor: grappig, ik ben even groot en mijn doel is 80 Mss nog naar 75 afzakken.
    Raptr | Steam | PSN | Last.FM | Mobile Vikings | Generation Connect | Duty Calculator | Spam
    i5 2500K | 16 GB Kingston HyperX | 590 GTX
    no votes  

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kakature Bekijk bericht
    Ahja ok, maar het is wel koud toch? Dat bedoelde ik

Ik lust dat jammer genoeg niet
    Rauw gebakken zegt ons moeder tegen iets dat koud is maar al gebakken is.

Verstuurd vanaf mijn SM-C101 met Tapatalk
    no votes  

RonnoR's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Muscleduck Bekijk bericht
    Bij mij was het vanaf het 5e leerjaar. Ik was vroeger de smalste thuis en ik wou daarom wat bijkomen en dus begon ik mij echt ongemakkelijk te eten, maar goed dat ging nog. Dan in het 1e middelbaar is het helemal fout gegaan omdat ik donuts leerde kennen. 's morgens als ontbijt donuts (ik krijg dat nu zelfs bijna niet meer binnen), en op weg naar en van school passeerde ik 2 frituren. Ik at soms 3x op een week iets van de frituur. Frieten, soms alleen eens een vleeske, maar toch. Tegenwoordig is het vooral opletten dat ik mij niet vol stamp. Ik kan echt soms momenten hebben waarop ik meer dan een halve kilo spaghetti met saus opeet in een kwartier zonder dat ik het in de gaten heb.

@Ronnor: grappig, ik ben even groot en mijn doel is 80 Mss nog naar 75 afzakken.
    Ja ik weeg relatief weinig, ik begrijp niet direct waarom. Maten van mij die een pak minder gespierd zijn wegen dan ook zo in de 70 kg terwijl ik er onder zit . In het begin heb ik veel op dat gewicht zitten letten, terwijl ik nu eerder gewoon in de spiegel kijk voor te zien hoe het er uit ziet. Natuurlijk kan je aan de hand van de weegschaal wel gemakkelijk checken of je iets bent bijgekomen, terwijl dit voor u zelf in de spiegel niet direct zichtbaar is imo, als je 2kg bv. bent bijgekomen. Daarom weeg ik mij toch nog elke week .
    Come home with your shield, or on it.
    no votes  

Muscleduck's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Ik ben er al bijna 10 afgevallen en ik zie het ook niet ze
    Raptr | Steam | PSN | Last.FM | Mobile Vikings | Generation Connect | Duty Calculator | Spam
    i5 2500K | 16 GB Kingston HyperX | 590 GTX
    no votes  

Pagina 124 van 347 Eerste ... 2474114120121122123124125126127128134174224 ... Laatste

Regels voor berichten