Pagina 36 van 36 Eerste ... 263233343536
    Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Eigenlijk bestel je ook beter op een moment zodat het op Zondag komt, geen drukte en al die mensen die dan voor Bpost leveren hebben tijd.
    Als je iets op Amazon besteld en de tracking zegt Zaterdag via Taxipost dan mag je 8 van de 10 keer je stoel vast houden dat dat pas op Maandag komt, laatste 4 keer op een Zaterdag stond opeens op mijn tracking iets van ''pakket aangeboden niet thuis, levering volgende werkdag'' en er was niemand geweest.

Gevraagd aan mijn broer die er werkt en dat betekend gewoon dat ze het scannen en terug gooien omdat ze niet rondkomen die dag en komen zelfs niet eens in je buurt van je adres.
    Anyway ik bestel nooit meer op Amazon op een Donderdag of Vrijdag want dat pakket op Zaterdag is hier meestal noppes.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Noscoped420 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Anyway ik bestel nooit meer op Amazon op een Donderdag of Vrijdag want dat pakket op Zaterdag is hier meestal noppes.
    Je kan dit toch zelf configureren?

Dit is een screenshot van de .de.

Op de .fr kan je naast zaterdag nu ook zondagsleveringen configureren op een Belgisch adres, waaruit ik veronderstel dat zondagsleveringen (voorlopig) enkel voor bestellingen vanaf de .fr gedaan worden.

Hier komt de zaterdagman over het algemeen niet langs als het een pakket is dat meer een envelop is dan echt een pakket (met weliswaar een pakketlabel en geen postzegel). Dan scant hij het uit, smijt hij het bij de brievenpost van de volgende maandag en done with it. En let op dat kunnen dan ook zaken zijn als 4TB SSD's van 600 EUR oid.

Alles dat groter is of waarvan hij weet dat de "gewone" fietspostbode het niet kan of wil bezorgen brengt hij wel altijd zelf, toch voor zover ik weet.

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Ja maar die voorkeuren lossen dan niet echt mijn ''probleem'' op, als je de eerste voorkeur kiest komt het 8/10 keer toch niet op zaterdag en kies je optie 2 dan komt het helemaal niet op Zaterdag.
    Ik bestel tegenwoordig gewoon altijd max op Woensdag middag en dan niet meer tot Zondag, meestal is het toch niet dringend wat ik op Amazon bestel en daarom heb ik ook bv geen Prime, en zelfs zonder prime duurt het maar 2 dagen.

dragonflo's schermafbeelding
    iTrader
    39 (98%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CCatalyst Bekijk bericht
    Je kan dit toch zelf configureren?

Dit is een screenshot van de .de.

Op de .fr kan je naast zaterdag nu ook zondagsleveringen configureren op een Belgisch adres, waaruit ik veronderstel dat zondagsleveringen (voorlopig) enkel voor bestellingen vanaf de .fr gedaan worden.

Hier komt de zaterdagman over het algemeen niet langs als het een pakket is dat meer een envelop is dan echt een pakket (met weliswaar een pakketlabel en geen postzegel). Dan scant hij het uit, smijt hij het bij de brievenpost van de volgende maandag en done with it. En let op dat kunnen dan ook zaken zijn als 4TB SSD's van 600 EUR oid.

Alles dat groter is of waarvan hij weet dat de "gewone" fietspostbode het niet kan of wil bezorgen brengt hij wel altijd zelf, toch voor zover ik weet.
    Ik kan dit alleszins niet instellen bij een Belgisch adres..

Exentro's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Op welke Amazon kopen jullie het vaakst? Ik heb een eigen blog met enkele affiliate links naar Amazon DE, maar vraag me eigenlijk wel af of mijn medelandgenoten vaker op de FR of UK zitten te shoppen.
    [SIZE=1][FONT=arial]Fractal Design Define R6 Blackout || Intel I7 7700K @ 4,9ghz || Asus ROG STRIX Z270F || Corsair Vengeance RGB PRO 16GB/3200 DDR4 || Asus ROG Strix GTX 1080 OC 11G ||Samsung 860 EVO 500GB || NZXT Kraken X62 || Seasonic Focus Plus Gold 750W

DogFacedGod's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Exentro Bekijk bericht
    Op welke Amazon kopen jullie het vaakst? Ik heb een eigen blog met enkele affiliate links naar Amazon DE, maar vraag me eigenlijk wel af of mijn medelandgenoten vaker op de FR of UK zitten te shoppen.
    Alle drie eigenlijk. Ik vergelijk gewoon iedere keer welke de goedkoopste is. Ik denk wel dat FR mijn favoriet is omdat zij afhaalpunten hebben in België.

Scheermateriaal gekocht op UK, headset op DE, bluetooth/amplifier op FR,...

Mijn Spaans of Italiaans is niet goed genoeg om te shoppen op de zuiderse Amazons.
    o/

rscaboy's schermafbeelding
    iTrader
    111 (98%)
    voornamelijk DE omdat je de taal daar kan instellen op Nederlands of Engels. Op uk moet je verzendkosten betalen dus die is meestal duurder. fr vermijd ik omwille van de taal.
    PSN: rscaboy_belgium

Natsu's schermafbeelding
    iTrader
    26 (96%)
    Ik vergelijk altijd via hagglezon en bestel dan waar iets het goedkooste is. Duitsland, Italië of Spanje.

https://www.hagglezon.com/en/s/bose%20quietcontrol%2030

Die quietcontrol is in Spanje zelfs al 149€ geweest, heb die toen besteld, zending is kwijtgeraakt dus hebben ze nieuwe gestuurd en 2 weken later ook die andere toegekomen
    If you expect the world to be fair with you because you are fair, you're fooling yourself. It's like expecting a lion not to eat you, because you didn't eat him
    Aion : Natsumiko on Server Deyla (65 sorcerer) legion leader of Lionhearts (Rank 1 legion Asmodian)
    The Secret World: Grimm, Natsumiko
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Cerv.Be's schermafbeelding
    iTrader
    265 (100%)
    Eerste keer dat ik behoorlijk lang moet wachten op mijn bestelling op Amazon. Alles was nochtans in stock & verkocht door Amazon zelf. 18 augustus besteld en komt morgen of vrijdag aan. De andere helft van de bestelling staat nog altijd op uiterste bezorgdatum van 10 september.

Vreemd.
    ~ Desktop: Intel Core i5 6600K @ 4.5 Ghz - Asus Pro Gaming Z170I - Corsair 2x8GB DDR4 @ 2933 Mhz - GTX 970 4GB - 4.0TB - Zalman ZM600-GT
    ~ Equipment: BenQ 2420Z @ 144hz - NZXT Manta (mini-ITX) - Corsair Strafe - Asus ROG Gladius - Asus ROG Orion Pro - Win 10 Pro @ Samsung 840 250GB SSD
    ~ XPS 15 9550: Intel Core i7 6700HQ @ 2.6Ghz - 2x8GB DDR4 - GTX 960M 2GB - 15" @ 3840x2160 - Win 10 Pro @ Samsung PM951 500GB SSD
    ~ My Deals: 9lives.be: 265(100%), eBay: 192(100%), 2dehands.be: 23(100%) | ~ Steam: Cerv.Be | ~ #9lives CS:GO | APEX | RL discord: https://discord.gg/yr2W4B6

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cerv.Be Bekijk bericht
    De andere helft van de bestelling staat nog altijd op uiterste bezorgdatum van 10 september.

Vreemd.
    Voeg nog eens toe aan je winkelmandje en check of de leverdatum dan korter bij zou liggen. Indien ja gewoon de oude bestelling annuleren en de nieuwe plaatsen. Probeer evt ook met andere verkoper die door Amazon laat verzenden (als er zijn aan dezelfde prijs).

Als het een heel zwaar/groot item is kan dat ook de reden zijn, afaik heeft dat dan te maken met een tekort aan transportruimte tussen warenhuis en belgie, maar augustus/september is niet meteen de periode waarin zich dat zou voordoen.

Gray's schermafbeelding
    iTrader
    0
    enkele weken geleden parfum besteld van Amazon spanje en natuurlijk uitgelopen onderweg... (ondertussen een nieuw ontvangen en wel in redelijke staat.)
    Weet iemand hoe je het product nu juist terug stuurt? Volgens Amazon mag ik mijn koerier kiezen en betalen zij daarna het geld terug.

Ik heb de 3 labels afgeprint.
    1 moet in de doos, en 2 (de factuur en het verzendlabel) moeten op de doos geplakt worden?

En dan?
    Ik dacht, ik vul online zo een verzendlabel in en BPOST komt het oppikken en de kous is af, maar ik merk dat er op dat verzendlabel van amazon dat ik op de doos moet plakken OOK al een (rma)barcode staat?
    Kan ik dat gewoon vervangen met het label van BPOST?

Mefke's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Wat kabels besteld. Meestal maak ik gebruik van .de gezien mijn mindere kennis van het Frans. Op .de, waar ik ze al besteld had kleine 2 jaar terug, werden ze nergens opgestuurd naar België.
    Dan maar gaan zoeken naar dezelfde op .fr. Gevonden en besteld: sturen ze ze op vanuit Duitsland.
    De ondoorgrondelijke redeneringen van Amazon

Verstuurd vanaf mijn GM1903 met Tapatalk
    PC: Intel Core i5-6500 Boxed - 16GB Ram - Sapphire Radeon RX 480 NITRO+ 4G - 525GB SDD + 420GB HD + 1TB HD
    Console: PSX - PS3

nixie's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gray Bekijk bericht
    enkele weken geleden parfum besteld van Amazon spanje en natuurlijk uitgelopen onderweg... (ondertussen een nieuw ontvangen en wel in redelijke staat.)
    Weet iemand hoe je het product nu juist terug stuurt? Volgens Amazon mag ik mijn koerier kiezen en betalen zij daarna het geld terug.

Ik heb de 3 labels afgeprint.
    1 moet in de doos, en 2 (de factuur en het verzendlabel) moeten op de doos geplakt worden?

En dan?
    Ik dacht, ik vul online zo een verzendlabel in en BPOST komt het oppikken en de kous is af, maar ik merk dat er op dat verzendlabel van amazon dat ik op de doos moet plakken OOK al een (rma)barcode staat?
    Kan ik dat gewoon vervangen met het label van BPOST?
    Probeer da is in zo een Cubee dinb te steken.
    Je moet dan die barcode scannen.

Voor alles dat ik via amazon heb teruggestuurd moest ik niets zelf betalen.
    Gewoon label afdrukken en op de post doen.

Was wel altijd Prime denk ik
    Laatst gewijzigd door nixie; 16 september 2019 om 10:29
    PS: ik wissel regelmatig letters van plaats, mijn excuses hiervoor!
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Pagina 36 van 36 Eerste ... 263233343536

Regels voor berichten