Pagina 1 van 3 123 Laatste

iTrader
    0

Question Afslankingspillen Kruidvat

Hallo allemaal

Onlangs in de kruidvat zag ik afslankingspillen staan in de kruidvat. Van kruidvat zelf maar ook van andere merken.
    Iemand ervaring mee, dewelke en werken ze dan ook echt?

Alvast merci voor te antwoorden
    no votes  

Shyheim's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    moesten die werken, waren er al lang geen dikke mensen meer

die pillen zijn wss gwn hongerremmers of maaltijdvervangers (als ze dan al iets doen, 't kruidvat wat), waardoor ge uiteindelijk wel zult afslanken, maar op een ongezonde manier.
    formerly known as LessThanJake

steam
    psn
    no votes  

Dreetn's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Zeer ongezond, en meestal enkel vochtafdrijvend.
    Allé man, sterven met nen V12 in u bakkes geramd. Das toch nen droom da uitkomt! - BlueSkyraider
    Dat een boxster voor vrouwen en kappers is, tot daar aan toe. - |) ][ |V| ][
    Beter aan de verkeerde kant in de juste auto, dan aan de juste kant in de verkeerde auto. - Brechen
    no votes  

iTrader
    0
    Ja dat wist ik al wel
    Maar ik zoek eerder mensen die het al gebruikt hebben om te zien wat het met hen deed. Want ik hoor verhalen dat mensen er hartfalen van krijgen enz. Vrij eng...
    no votes  

iTrader
    0
    Dat komt volgens mij door anorexia en niet door pillen... Denk niet dat pillen dat kunnen veroorzaken?
    no votes  

Solid Snake 111's schermafbeelding
    iTrader
    52 (98%)
    Enige manier die eventueel sneller gaat dan evenwichtige voeding en veel sport is een proteinedieet. Zelf gedaan, je voelt je er zodanig goed bij, geen honger, meer energie, ... 10 kilo eraf op 4 weken zonder sport. Uiteraard correleert uw gewichtsverlies met uw initieel overgewicht, ik woog "maar" 87 voor 1m78.
    Een ander veelgebruikte manier zijn lipase-inhibitoren. Pilleke na de maaltijd en de opgegeten vetten worden niet opgenomen door de dunne darm(eg. Alli & XLs-Medical). But that shit literally makes you shit butter-brix.
    Alles wat "afslankpil" heet moet ge vanaf blijven, zeker van de kruidvat. Trust a med student
    Yo Snake go sneak that shit!
    no votes  

makila's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dreetn Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Zeer ongezond, en meestal enkel vochtafdrijvend.
    Als je vochtafdrijvende pillekes wil hebben dan bel je toch gewoon naar een arts en vraagt een voorschrift voor D. F. Kost amper 1€ voor tientallen pillekes. En dan heb je nog een véél betere kwaliteit dan de pillekes van het kruidvat (die amper goedkoper of zelfs duurder zijn!)

Maw je koopt bucht en het is niet eens goedkoper. Maw ik zou die pillen gewoon links laten liggen sé!
    Laatst gewijzigd door makila; 4 juni 2011 om 22:43
    no votes  

sir oinksalot's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    en hoe zit het met die penis verlengende pillen die ze bij het kruitvat verkopen?
    1 leden vonden dit bericht nuttig.  

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pall-Mall Bekijk bericht
    Want ik hoor verhalen dat mensen er hartfalen van krijgen enz. Vrij eng...
    Lijkt me straf dat die pillekes dan zouden verkocht worden in het Kruidvat, moesten ze zo 'bijwerkingen' hebben. Enig idee van de samenstelling van die pilletjes die je bedoelt?
    no votes  

Flunitrazepam's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bart Religion Bekijk bericht
    werken zijn Amfetamines,
    Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het hier altijd windstil....
    no votes  

godf@ther's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Solid Snake 111 Bekijk bericht
    Enige manier die eventueel sneller gaat dan evenwichtige voeding en veel sport is een proteinedieet. Zelf gedaan, je voelt je er zodanig goed bij, geen honger, meer energie, ... 10 kilo eraf op 4 weken zonder sport. Uiteraard correleert uw gewichtsverlies met uw initieel overgewicht, ik woog "maar" 87 voor 1m78.
    Een ander veelgebruikte manier zijn lipase-inhibitoren. Pilleke na de maaltijd en de opgegeten vetten worden niet opgenomen door de dunne darm(eg. Alli & XLs-Medical). But that shit literally makes you shit butter-brix.
    Alles wat "afslankpil" heet moet ge vanaf blijven, zeker van de kruidvat. Trust a med student
    Geef is wat meer uitleg over die 2 methodes, kostprijs enzo en hoe ge daar aan begint?
    no votes  

Meitzl's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    die 2de wil je echt niet. Het is zoals hij zegt: je neemt geen vet meer op. Dat is ten eerste zeer ongezond, en ten tweede, mja..

Slappe kak hé vent. Na termijn zo erg dat je het gewoon niet meer kan ophouden. En in uw broek schijten = no fun for you.
    no votes  

nTFs's schermafbeelding
    iTrader
    118 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door shadowstep0705 Bekijk bericht
    Iemand uit mijn klas pakte ook pillekes uit het kruitvat, en die was al zo mager

Ze begon minder en minder te eten en op het einde at ze niets meer. Ze is gestorven, creperend van de honger

1 raad: blijf van die pillen af!
    Ze was misschien beter naar het kruidvat geweest.
    Dan had ze nu nog geleefd.
    I5-8600K | Asrock Z370 Extreme 4 | RTX 2070
    no votes  

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Solid Snake 111 Bekijk bericht
    Das volledig waar van dat Proteïnedieet. Mijn ma heeft dat ook gedaan en is ook zoiets van een 11,5kg kwijt op 4 weken. De eerste week (dat je alleen groente mag eten) zag ze wel wat af, omdat er niet echt veel variatie in zat en ze snakte naar een stukje brood. (Iedereen van ons gezin zijn broodeters en pasta-eters enz.)
    Maar na die 4 weken is wel heel haar eet patroon veranderd. Ze eet nog wel af en toe brood maar tegenover een gewone mens is dat miniem.
    no votes  

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Meitzl Bekijk bericht
    die 2de wil je echt niet. Het is zoals hij zegt: je neemt geen vet meer op. Dat is ten eerste zeer ongezond, en ten tweede, mja..

Slappe kak hé vent. Na termijn zo erg dat je het gewoon niet meer kan ophouden. En in uw broek schijten = no fun for you.
    T'is niet dat je helemaal geen vet meer opneemt he, maar wel minder door inhibitie van uw gastro-enterale lipasen. Helaas kunnen deze behoorlijk wat bijwerkingen geven: flatulentie, vettige diarree, lage suikerspiegel, hoofdpijn, luchtweginfecties... Alli van GSK is de 'goedkoopste', 32,99 euro voor 32 tabletten van 60mg; die tabletten moeten 3x pd bij de maaltijden worden ingenomen. Qua gewichtsverlies gaat dat tot een 10% gewichtsafname...
    no votes  

Pagina 1 van 3 123 Laatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten