iTrader
    18 (100%)
    De man die zijn eigen dood had gefaked hier op 9lives, de reden daarvoor is eigenlijk nog steeds onbekend.
    no votes  

hatetn's schermafbeelding
    iTrader
    45 (100%)
    vanaf september terug naar school ale niet echt maar toch leren + examens.

het is al veel te lang geleden dat ik nog naar school ben geweest
    no votes  

kil911ler's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bosvos Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Maar over dat containergeval: Het maakt sowieso niet uit wat ze er mee doen, het is een plaag. Alles wat niet meer in goede staat is, maar wel verkoopbaar wordt is sommige winkels tegen verminderde prijs verkocht. Alles wat niet te redden valt vliegt in de container (waar ook vleesafval van de beenhouwerij enz ligt. Als er daar eens ene serieus ziek van wordt staan ze aan uwe winkel hé. Dan moet de winkel in kwestie niet eens in fout zijn, slechte reclame is slechte reclame
    Yep, vleeswaren die nog 1 of 2 dagen goed zijn, worden afgeprijsd (en duidelijk). Al etgeen dat slecht is, wordt weggegooid in een container. Deze container is beveiligd met een slot though, dus as men ziek wordt van slecht vlees... dan gade toch mogen uitleggen hoe je diene container hebt kunnen openkrijgen
    no votes  

Bosvos's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kil911ler Bekijk bericht
    Yep, vleeswaren die nog 1 of 2 dagen goed zijn, worden afgeprijsd (en duidelijk). Al etgeen dat slecht is, wordt weggegooid in een container. Deze container is beveiligd met een slot though, dus as men ziek wordt van slecht vlees... dan gade toch mogen uitleggen hoe je diene container hebt kunnen openkrijgen
    Hier staan die dus open, maar ze staan wel op een plaats waar alleen personeel zou mogen komen...

Meer containers is daar een oplossing voor, maarja, Delhaize zit op z'n geld tegenwoordig
    | Last.fm |
    no votes  

Lorim's schermafbeelding
    iTrader
    73 (100%)
    In een kleinere delhaize waar mijn vriendin werkte werd bv slechte hesp verwerkt in vleessla enzo, en hop, nieuwe datum opgeplakt en niemand die het merkt

no votes  

=CID=Drone's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Dan moet ge eens in de Delhaize komen werken. Sommige klanten zijn zo arrogant dat ze een scène maken terwijl ze weten dat ze niet in hun recht zijn.

Zo komen er soms mensen een fles (of meerdere) wijn terugbrengen, omdat er een kurksmaak waargenomen werd. Geen probleem, ware het niet dat ze wel heel de fles hebben uitgezopen.

Of mensen die een pak kaas komen kopen en later op de dag terugkomen met een pak kaas van hetzelfde merk, helemaal beschimmeld (wat waarschijnlijk in hun eigen frigo lag, want aan de kassa laten ze niemand iets meenemen wat duidelijk slecht is)

Maar over dat containergeval: Het maakt sowieso niet uit wat ze er mee doen, het is een plaag. Alles wat niet meer in goede staat is, maar wel verkoopbaar wordt is sommige winkels tegen verminderde prijs verkocht. Alles wat niet te redden valt vliegt in de container (waar ook vleesafval van de beenhouwerij enz ligt. Als er daar eens ene serieus ziek van wordt staan ze aan uwe winkel hé. Dan moet de winkel in kwestie niet eens in fout zijn, slechte reclame is slechte reclame
    ik weet maar al te goed hoe arrogant mensen kunnen zijn, der moet ge zelfs niet voor in een delhaize ofzo werken, als vrijwilliger bij een kruisvereniging op een recreatiepark staan is al erg genoeg met zen momenten

laat mensen maar zagen en klagen zou ik zeggen, als ze niet kunnen aantonen dat ze het in uwe winkel hebben gekocht moet ge ze maar wandelen sturen, doen ze moeilijk of worden ze agressief => politie bellen.

mensen zullen altijd wel een reden vinden om te klagen over winkel X wegens Y, dus der moet ge u nie veel van aantrekken.

wat ik dan niet snap, als ge toch niks uit die containers moogt pakken, waarom worden die dan niet afgesloten met een slot/ketting/ . . . ?

als men ze dan open krijgt kunde tenminste een klacht indienen wegens vandalisme(?)
    Walther Hagens
    31/10/1947 - 5/4/2006
    no votes  

hatetn's schermafbeelding
    iTrader
    45 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lorim Bekijk bericht
    In een kleinere delhaize waar mijn vriendin werkte werd bv slechte hesp verwerkt in vleessla enzo, en hop, nieuwe datum opgeplakt en niemand die het merkt

er zijn bepaalde bedrijven waar vervallen producten moeten worden teruggestuurd. die draaien dat gewoon mee met het nieuwe en verkopen dat dan weer.
    no votes  

iTrader
    18 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hatetn Bekijk bericht
    er zijn bepaalde bedrijven waar vervallen producten moeten worden teruggestuurd. die draaien dat gewoon mee met het nieuwe en verkopen dat dan weer.
    Ferrero NV. Daar nog een vakantiejob gedaan, en daar werd alles verzameld in de retour om achteraf terug in de productie te steken.

Is wel ook al enkele jaren terug
    Laatst gewijzigd door Morrissey; 4 mei 2011 om 16:11
    no votes  

iTrader
    28 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door =CID=Drone Bekijk bericht

wat ik dan niet snap, als ge toch niks uit die containers moogt pakken, waarom worden die dan niet afgesloten met een slot/ketting/ . . . ?

als men ze dan open krijgt kunde tenminste een klacht indienen wegens vandalisme(?)
    Dat zou de bedoeling moeten zijn idd. Bij ons zijn die een tijd op slot geweest, maar tijdens de werkuren worden die containers zoveel gebruikt dat we ze gewoon openlaten en tegenwoordig steekt er zoveel in dat ze niet meer toe geraken :')

Maar als ge bij een grotere keten van het een of ander werkt, dan weet je dat het een tijdje kan duren eer er nieuw gerief/meer gerief ter beschikking gesteld wordt.

't is de fout van de winkels én de snuffelaars imo. Iemand met een beetje gezond verstand weet dat er niks bruikbaars in zo'n stinkende container ligt. En als je echt het geld niet hebt moet je het lef maar hebben om te gaan vragen of ge de oudbakken muffins moogt hebben na sluitingstijd, er zullen er genoeg zijn die ze meegeven. (Maar brood wordt bij ons teruggestuurd denk ik, dus er schiet in feite niet veel meer over van 'bruikbare' producten die worden weggesmeten)
    | Last.fm |
    no votes  

iTrader
    13 (100%)
    wel ja, als ge ze niet meer toe krijgt

ik ga nu niet snuffelen in containers, maar ik ben ook niet "vies" om iets van de snelverkoop/breukgoederen te nemen.

de meeste dingen kunt ge toch invriezen ( zeker iets uit de o'cool ) waardoor hun houdbaarheid met een paar maanden word "verlengd"

zelfs dan krijg ik nog opmerkingen, zeker in de makro, bv een blik soep dat uit zijn verpakking is gehaald en waar een licht deukje inzit is natuurlijk al "slecht" he
    Walther Hagens
    31/10/1947 - 5/4/2006
    no votes  

iTrader
    28 (100%)
    Ik denk wel dat een gedeukt blik vroeger direct slecht was, maar tegenwoordig zit daar blijkbaar een beschermende coating in die blikken.
    Ik koop ook geregeld iets van de snelverkoop, een worstenbroodje tijdens m'n pauze ofzo

Vroeger deden we dat veel meer, een jaar of 4-5 geleden stond er nog elke dag een winkelkar of een rek in de winkel met alle afslag in. Maar ik geloof dat ze dat bij Delhaize nergens meer doen (buiten de afdeling bakkerij/beenhouwerij enz dan).

Onlangs kwam er zelfs een vrouw naar mij, ze had net de laatste zak houtskool mee, maar daar was een kleine scheur in (zoals in bijna alle zakken van op zo'n pallet ) en ze wilde 'm meenemen tegen halve prijs :')

Dat zijn dan meestal de sjiekste mensen met de duurste auto die zoiets willen flikken xD
    | Last.fm |
    no votes  

Li1quid's schermafbeelding
    iTrader
    99 (98%)
    PSN: Li1quid
    no votes  

Pandekip's schermafbeelding
    iTrader
    213 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door glashelder Bekijk bericht
    "De kleine kast had een afmeting van dertig op veertig centimeter."

De journalist heeft dat weer van een of andere gehoord (hoogstwaarschijnlijk de mams) en zo overgenomen... Zonder er dus bij stil te staan of dit wel kan... In mijn tijd had je voor een kast nog 3 maten nodig, nl. LxBxH.
    no votes  

Muscleduck's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lorim Bekijk bericht
    De groenten in pickles zijn ook de vervallen groenten die ze daar in gooien.
    Twitch|Steam|PSN
    i7 4770k|16 GB Corsair Vengeance|RX580
    no votes  

iTrader
    13 (100%)
    Ik denk wel dat een gedeukt blik vroeger direct slecht was, maar tegenwoordig zit daar blijkbaar een beschermende coating in die blikken.
    Ik koop ook geregeld iets van de snelverkoop, een worstenbroodje tijdens m'n pauze ofzo

Vroeger deden we dat veel meer, een jaar of 4-5 geleden stond er nog elke dag een winkelkar of een rek in de winkel met alle afslag in. Maar ik geloof dat ze dat bij Delhaize nergens meer doen (buiten de afdeling bakkerij/beenhouwerij enz dan).

Onlangs kwam er zelfs een vrouw naar mij, ze had net de laatste zak houtskool mee, maar daar was een kleine scheur in (zoals in bijna alle zakken van op zo'n pallet ) en ze wilde 'm meenemen tegen halve prijs :')

Dat zijn dan meestal de sjiekste mensen met de duurste auto die zoiets willen flikken xD
    tis niet den eerste keer dat ik ne "dikke auto" aan den aldi ofzo zie staan of zulke mensen hoor klagen over iets

snelverkoop ( produkten die bijna "over tijd zijn ) en breukgoederen is iets wat ze inderdaad beter zichtbaar zouden maken, de lokale uitzondering niet meegerekend, is de makro in deurne daar de "kampioen" in.

alle snelverkoop en breukgoederen ligt daar per afdeling op een bepaalde plaats, zelfs nu tijdens de verbouwingen

daar kunt ge op sommige ogenblikken voor €100 aan €200 goederen ( "nieuwprijs" ) kopen
    Walther Hagens
    31/10/1947 - 5/4/2006
    no votes  

Pagina 105 van 343 Eerste ... 55595101102103104105106107108109115155205 ... Laatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten