Pagina 1 van 4 1234 Laatste

iTrader
    0

Laminaat laten leggen

Even een vraagje.
    Wij hebben recent een laminaatvloer laten leggen.Eerst hadden we een prijsofferte laten maken om te zien wat de kostprijs ervan zou zijn.
    Enkele dagen later zijn we dan alles gaan bestellen en afspraken gemaakt wanneer ze de laminaatvloer zouden komen leggen.
    Maar moest er tijdens dit laatste ook geen papier getekend worden voor akkoord,dat we dus akkoord zijn met de prijs voor levering en plaatsing?
    Zoja,wij hebben dit dus niet moeten doen.
    Als wij nu weigeren te betalen kunnen ze ons dan iets aandoen?Bijv een rechtzaak of intresten eisen wegens te laat betaald.
    no votes  

Xeromem's schermafbeelding
    iTrader
    0
    wat ben je eigenlijk van plan??
    betaal gewoon... die mensen verdienen er hun brood mee
    no votes  

bludgeoned's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    ik snap het ook niet hoor.
    Hebben ze zich niet gehouden aan de prijsafspraken of zijn jullie gewoon laag bij de grond?
    no votes  

Vitabis's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    vind ik ook
    no votes  

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xeromem Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    wat ben je eigenlijk van plan??
    betaal gewoon... die mensen verdienen er hun brood mee
    Kijk he,ze moeten de plinten nog komen plaatsen,wij zijn daarvoor al 4x terug naar de winkel geweest om te vragen wanneer ze het komen doen,de laatste x werd ons gevraagd : Kunnen jullie dat niet zelf doen?Wij hebben daarop toen nee geantwoord.
    Ze gingen bekijken wanneer dat ging gaan,maar hierop wachten we al 3 weken ondertussen,maar de plinten zijn hier ook wel.
    En ook beweren ze dus dat de prijs van de plinten op hun prijsofferte voor 6cm is ipv 9cm wat wij dus gevraagd hadden,die 9cm,en dat de eindfactuur dus hoger zou uitvallen.
    Wij hebben niks als bewijs,maar hebben zij een bewijs of beter gezegd iets in handen om een niet betaling voor de rechtbank ofzo te laten komen?
    Wij hebben tenslote niet getekend voor akkoord he.
    Wij zijn geen moeilijke mensen,en willen gerust betalen,maar als zij moeilijk doen,doen wij dat terug.Simpel.
    no votes  

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bludgeoned Bekijk bericht
    ik snap het ook niet hoor.
    Hebben ze zich niet gehouden aan de prijsafspraken of zijn jullie gewoon laag bij de grond?
    Min of meer niet he.
    Wij vroegen plinten van 9cm en ze hebben een prijs gemaakt met plinten van 6cm.
    Nu blijkt dat dus,en zouden we dus al meer moeten gaan betalen om dat die van 9cm een stuk duurder zijn.
    no votes  

SIO's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    stom voorbeeld:

nen aannemer ziet in de prijsofferte witte steen staan, gij bedoelt nen dure marmer ofzo maar ge beschrijft dat niet specifiek, dan is hij in zijn recht dat hij als prijs die voor goedkope namaak geeft ofzo en die dan ook bezigt.

Kortom: het is (denk ik) uw fout dat ge die 9cm niet specifiek hebt laten beschrijven. Zijn op zo'n zaken dat ze hun winst halen Ik zou toch maar betalen, of enkel de vloer betalen en iemand anders zoeken die de plinten voor een lagere prijs wil komen zetten?
    no votes  

[TFT]Poky's schermafbeelding
    iTrader
    15 (94%)
    wat wij hebben meegemaakt is, wij hebben een stuk bijgebouwd en daar moest op die gevel krepi komen.

Nu die mensen dat dat hebben gedaan hebben het varken uitgehangen, nerges afgeplakt. Dus krepi overal, op de raamlijsten houtafwerking enz.

Nu wij hebben nooit iets getekend bij die mensen en hebben dus gewoon niet betaald voor hun schijt vakmanschap. Nooit meer iets van gehoord ze kunnen u niets maken DENK ik als er niks op papier staat
    no votes  

User_BELGIUM's schermafbeelding
    iTrader
    0
    ai ai ai weer één die geen officiële offerte heeft laten opmaken en niet getekend heeft..

kzal het u simpel uitleggen hoe het zou kunnen zijn:

1) Ge gaat extra moeten betalen omdat het 9cm's zijn
    2) Ge gaat de werkuren mogen betalen

T'is gij nie die ze in de zak zult zetten ze (zoals het overkomt in u 1e post)
    T'zijn zij die gij in de zak zullen zetten

..want zo ziet het er toch naar uit.. (+ persoonlijk ervaring)

@ Poky nope ze kunnen niets doen ertegen, in tegendeel, laat iemand komen en ge kunt schadevergoeding eisen
    justisiehuis (gratis advies) raadt een advocaat aan, die stelt een architect aan die komt zien hoeveel kosten er gemaakt zijn en hoeveel kosten er nodig zijn om het af te werken/ op te lossen in geval van smospotten, dien spreekt met de aannemer in kwestie en probeert een regeling te treffen
    Laatst gewijzigd door User_BELGIUM; 24 mei 2007 om 12:56
    “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
    ― Lou Holtz
    no votes  

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door User_BELGIUM Bekijk bericht
    ai ai ai weer één die geen officiële offerte heeft laten opmaken en niet getekend heeft..

Wel een offerte laten maken,hebben ze zelfs hier liggen.
    En daar staat enkel plinten op niet iets van standaard of iets van 6-9cm niks enkel plinten.

Maar als ik u dus goed begrijp,als wij nu niet betalen,omdat er niks getekend is voor akoord kunnen ze ons niks maken?
    Want eerlijk gezegd zijn we momenteel niet echt geneigd om te gaan betalen.
    Enkel en alleen al omdat het antwoord op eventueel plaatsen van de plinten ons veel te lang duurt,en omdat we van de afwerking niet tevreden zijn,en dat vinden ze blijkbaar normaal daar.
    Als ik bij men werkgever niet iets deftig maak,kan ik opnieuw beginnen,maar blijkbaar is dat tegenwoordig bij veel bedrijven niet meer zo.
    En ik merk ook dat tegenwoordig de aannemers koning zijn en niet meer de klant zoals het gezegd : Klant is koning.
    no votes  

GADGET's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)
    door klanten als u zoude voor minder u motto even gaan aanpassen.

Wij maken ook soms geen offerte op met handtekeing en goed voor akkoord etc.. maar er is nog maar 1 klant die niet betaald heeft. En die heeft btw wél moeten betalen achteraf. Dus ik zou er zo zeker nog ni van zijn da ge 'safe' zit. En ik hoop nog nen hoop intresten derbij ook.

Ni betalen.. als het werk ni in orde is, das iets anders (en dan heb ik het ni over mierenneuken, want da kan iedereen). Dan late da maar vaststellen door nen expert en dan kunde nog altijd iets overeenkomen ivm de prijs.

(en pas maar op bij wie da ge da doet, ni betalen... tzou wel ies kunnen tegenvallen. )
    no votes  

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GADGET Bekijk bericht
    door klanten als u zoude voor minder u motto even gaan aanpassen.

Wij maken ook soms geen offerte op met handtekeing en goed voor akkoord etc.. maar er is nog maar 1 klant die niet betaald heeft. En die heeft btw wél moeten betalen achteraf. Dus ik zou er zo zeker nog ni van zijn da ge 'safe' zit. En ik hoop nog nen hoop intresten derbij ook.

Ni betalen.. als het werk ni in orde is, das iets anders (en dan heb ik het ni over mierenneuken, want da kan iedereen). Dan late da maar vaststellen door nen expert en dan kunde nog altijd iets overeenkomen ivm de prijs.

(en pas maar op bij wie da ge da doet, ni betalen... tzou wel ies kunnen tegenvallen. )

What the fuck kerel.
    Er zijn hier 3 aannemers tot nu al geweest,en telkens zeggen wij onze plannen en is het antwoord : Jammer meneer en mevrouw a nee he,want das zo ongelukkig he,het zal zo en zo moeten gebeuren.Dus aannemer is koning ipv de klant.
    En bij ons is er WEL een offerte opgemaakt geweest.Dat JULLIE geen offerte opmaken soms ja se,das dan u probleem.
    En waarom moeten we dan bij 2 van de 3 aannemers tekenen voor akkoord,maar net bij de deze niet,waar er ook een offerte is bij gemaakt geweest.
    Dus maw,want das net hetzelfde,ga ik naar de garage horen voor een nieuwe wagen,maken ze mij ook steeds een prijsofferte,eens ik die gehad heb,zeg ik tegen de verkoper,ja ik ga er nog is een nachtje over slapen,en dan kom ik morgen wel terug eventueel.
    Maar ik ga niet terug,en die verkoper besteld achter mijn rug zonder handtekening van mijn kant die wagen toch,en bellen ze mij +/- 3 maand later op om te zeggen dat men nieuwe wagen er is,en dat ik hem mag komen halen.
    Dan ben ik dus verplicht die wagen te kopen?DAT ZAL WEL ZIJN!!!!
    DENK HET NIET.
    no votes  

aXl_'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    kunt ge die plinten van 9 cm ni teruggeven en die van 6 laten plaatsen? 9 cm is like, huge voor plinten

edit: en ni specifiek tegen u maar tegen de helft van deze thread:

bezittelijk voornaamwoord: uw
    persoonsvorm: u

hij zegt trouwens dat ze niet steeds een offerte met handtekening etc. opmaken, niet dat er geen offertes opgemaakt worden (net zoals bij u dus blijkbaar).
    En het verschil met uw autoverkoper is dat ze uwe laminaat al effectief zijn komen leggen blijkbaar. Dat gaat maw ni pakken als gij nu zegt: salut en de kost
    Laatst gewijzigd door aXl_; 26 mei 2007 om 08:59
    no votes  

GADGET's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vanhool Bekijk bericht
    What the fuck kerel.
    Er zijn hier 3 aannemers tot nu al geweest,en telkens zeggen wij onze plannen en is het antwoord : Jammer meneer en mevrouw a nee he,want das zo ongelukkig he,het zal zo en zo moeten gebeuren.Dus aannemer is koning ipv de klant.
    En bij ons is er WEL een offerte opgemaakt geweest.Dat JULLIE geen offerte opmaken soms ja se,das dan u probleem.
    En waarom moeten we dan bij 2 van de 3 aannemers tekenen voor akkoord,maar net bij de deze niet,waar er ook een offerte is bij gemaakt geweest.
    Dus maw,want das net hetzelfde,ga ik naar de garage horen voor een nieuwe wagen,maken ze mij ook steeds een prijsofferte,eens ik die gehad heb,zeg ik tegen de verkoper,ja ik ga er nog is een nachtje over slapen,en dan kom ik morgen wel terug eventueel.
    Maar ik ga niet terug,en die verkoper besteld achter mijn rug zonder handtekening van mijn kant die wagen toch,en bellen ze mij +/- 3 maand later op om te zeggen dat men nieuwe wagen er is,en dat ik hem mag komen halen.
    Dan ben ik dus verplicht die wagen te kopen?DAT ZAL WEL ZIJN!!!!
    DENK HET NIET.
    zever,

als ik uwen eerste post lees is het al afgesproken door allebei dat die laminaat moest gelegd worden. Dus ni 'efkes prijs vragen en opeens staan ze daar me hunne laminaat.. en der was toevallig niemand thuis en de deur stond per ongeluk open en ze hebben da der efkes snel komen inleggen ofzo ?' Kdenk het ni e... vergelijking met den auto gaat totaal ni op, want hier is effectief werk verricht zonder tegenspraak van undere kant.

Ik vin het persoonlijk laag bij de grond om nu een reden te zoeken om niet te betalen. Ok, dat u plintjes ni correct zijn... probeert daarover dan nog ies te onderhandelen.

Gewoon niet betalen omda er nix op papier staat is gewoon bedrog.
    no votes  

iTrader
    0
    Vraag eens aan test aankoop.
    no votes  

Pagina 1 van 4 1234 Laatste

Regels voor berichten