Pagina 3 van 6 Eerste 123456 Laatste

Discussie: Hoe te vermageren

Warlock's schermafbeelding
    iTrader
    0
    veeel water drinken, zie dajje steeds een flesje water dicht bij u hebt
    evt met wa grenadine fzo bij, maar zkr geen frisdrank en liever ook geen fruitsappen
    voor de rest als ge geen goesting hebt in sport (ik ook ni), koop u ne hometrainer fzo, kunde lekker tv kijken terwijl ge beweegt
    no votes  

Jinjitsu's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Overdag niet eten en alleen 's avonds soep en wat brood en tussendoor eventueel een stuk fruit. Val je 10 kilo op 4 weken mee af.

Da heb ik net gedaan, en ik ga er nog een 5 tal kilo(of meer) eraf doen.

Btw, ik ben 1,74 m en ik weeg nu nog 70, maar niet voor lang hopelijk.
    Laatst gewijzigd door Jinjitsu; 24 november 2004 om 18:08
    no votes  

Sacristar's schermafbeelding
    iTrader
    0
    tja om af te vallen moet ge meer calorieen verbruiken als dat ge opneemt en dat kunt ge dus alleen maar doen door op uw voeding te letten en/of door te sporten.

geen van beide vallen zo maar eventjes in't kort uit te leggen, dat zal van u wat bijlezen en bijleren vragen als ge dat serieus neemt.

http://www.dutchbodybuilding.com
    in tegenstelling tot wat de naam doet vermoeden zul je daar ook zeer aktieve forums vinden die betrekking hebben tot gewichtsverlies.
    Veel handige FAQ's en stickies, veel mensen met een overdosis aan kennis bij wijze van spreken.
    nadeel is echter dat het een behoorlijk populair forum is en dat de kans dus bestaat dat je thread binnen de kortste keren naar de volgende pagina verdwijnt zonder nottige replies te krijgen..
    no votes  

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door oya
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    welja, kheb dus nen redelijk dikken buik. En die moet weg. Kben zoal bezig met veel midner snoepen en weinig cola drinken. Meer water enzo, meer fruit eten. Vo sport heb ik nie echt veel tijd.

Heeft iemand nog tips, want kzou toch nen kkg of 15 moeten afvallen en kzou weer graag nen strakke, gespierde buik krijgen ipv die bierton ier.

Enkel serieuze antwoorden plz
    mvg oya
    1 zin: play american football dude
    je vermagert niet echt maar je vet verandert in spiermassa(maar natuurlijk verlies je ook gewicht door te lopen)
    je moet de sport echt eens proberen,je zal het waarschijnelijk leuk vinden omdat je met jouw kaliber makkelijk iemand omver hit
    no votes  

Hale's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jinjitsu
    Overdag niet eten en alleen 's avonds soep en wat brood en tussendoor eventueel een stuk fruit. Val je 10 kilo op 4 weken mee af.

Da heb ik net gedaan, en ik ga er nog een 5 tal kilo(of meer) eraf doen.

Btw, ik ben 1,74 m en ik weeg nu nog 70, maar niet voor lang hopelijk.
    en dit is een voorbeeld van hoe het niet moet.
    je lichaam krijgt bijna geen voedingstoffen meer waardoor het zich in een soort spaarstand zet en heel zuinig omgaat met wat het binnen krijgt.
    als je dan terug normale hoeveelheden begint te eten, weet je lichaam geen blijf met die overdreven hoeveelheden ( het heeft nl geleerd met extreem weinig rond te komen ) en stockeert het het merendeel als vet.

resultaat : even veel kilos er terug aan ( en dikwijls zelfs meer ).
    :o
    no votes  

Bramboogie's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    heel vlug afvallen door niet te eten is idd erg ongezond, en je gaat ze dan ook makkelijk en snel terug krijgen

het systeem van de weight watchers is een goed systeem, je leert er in eerste instantie je eetgewoonte aanpassen...

wat je echter ook moet doen is tijd nemen om te eten... eet wat trager, dan ga je met minder te eten even voldaan zijn
    www.bramboogie.be (version 5.5)

no votes  

evil aardappel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Azijn drinken, echt waar, dan valt gerap af (ken mensen die dat gedaan hebben).
    no votes  

lloerdy's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    *agrees with the potato*
    :]
    ---- I'm fairly certain that the above mentioned views and opinions do not represent my own in any way whatsoever ----
    no votes  

iTrader
    0
    gewoon zien dat ge genoeg beweging hebt en zodoende veel energie verbruikt, dan mag je eten wat je wilt en vermager je nog. Gewoon beginnen sporten en uw buik is plat op een maand tijd zeker weten. Je moet gewoon doorzettingsvermogen hebben, veel mensen doen wat sit-ups en wat pomp oefeningen als ze zich slecht voelen, dit brengt weinig op, het enige wat je krijgt is een kort moment van "satisfaction" want langer dan 3 dagen hou je dat toch niet vol als je geen discipline hebt. Spiegel uzelf niet aan andere mensen.Gewoon keiveel bewegen bv: zwemmen, krijg je keiharde buikspieren van + een veel betere conditie. Ik was 3 jaar gestopt met voetballen en was 10 kg verzwaard (79-80 kg en ben 1.86m groot) Deze zomer terug zwaar beginnen bewegen terug beginnen sjotten en nu door weinig te doen gewoon hetgene wat ik wou doen voetballen en terug sportief te zijn weeg ik 69 kg , ik probeer naar 75 te gaan maar lukt me totaal niet want kvind me atm wat te mager, maar er komt niks bij
    no votes  

Suphafly's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    het meest s'morgens eten
    dan 'smiddags u lunch
    en dan uw avondeten

en als ge dorst hebt alleen water drinken en als ge tussen door honger krijgt ook water drinken
    dan gaat ge wel vermageren
    Sleep is the cousin of death
    Last.fm
    no votes  

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door evil aardappel
    Azijn drinken, echt waar, dan valt gerap af (ken mensen die dat gedaan hebben).
    wa doet ge die mensen toch aan ...
    no votes  

Sacristar's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Suphafly
    het meest s'morgens eten
    dan 'smiddags u lunch
    en dan uw avondeten

en als ge dorst hebt alleen water drinken en als ge tussen door honger krijgt ook water drinken
    dan gaat ge wel vermageren
    Ge zijt beter dat ge kleine maaltijden nuttigt en die sprijdt over uwen dag. Dan zal na een tijd (echt niet lang, na 2 weken merk je dat al als je je er aan houdt) je metabolisme versnellen.

en idd, vooral niet van die atkins dieeten of koolsoepdieeten doen. soep is goed voor je honger even te stillen maar niet om van te leven.
    no votes  

Bramboogie's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    idd, zorg voor kleine tussendoortjes van niet te veel calorieën of vetten... zorg dat uw maag in werking blijft
    www.bramboogie.be (version 5.5)

no votes  

GADGET's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)
    ik zou het allemaal zo ver ni gaan zoeken. T'is ni da ge hier 150kg ofzo weegt of wel ?

zoniet:
    Ge kunt beginnen met geen frisdrank nimeer te drinken, en water in de plek. Liter of 3 per dag zou leuk zijn.
    Dan kunde ook iederen dag gaan lopen (best in een fitnesszaal op de loopband, aangezien het nu winter wordt en ge da toch ni volhoudt).
    En als ge dan nog ies een gespierde buik wilt hebben, moete wa situps doen ook. (lig op de grond met u rug, benen in hoek op een stoel ofzo) nu heb je dus 2x hoek van 90gr... en dan doen tot je niet meer kan zeg maar. even rusten, en weer. Nog ies rusten en weer. (rust niet te lang btw, halve minuut ofzo) Dit ook 5x in de week proberen doen, mssch best na dat je gelopen hebt.
    en euh, buikspieren zie je pas als er geen laagje vet meer boven ligt...Dus je moet eerst al vermagerd zijn voor je effectief resultaat van die oefening gaat zien. Voor de rest zou ik gewoon eten. (ik weet natuurlijk ook niet wat jij gewoon noemt probeer het aantal snickers etc (bij wijze van spreken) wat te beperken)
    no votes  

Stichero's schermafbeelding
    iTrader
    0
    ge kunt veel vermageren, ma zorgt dan wel dadder sport bij doet waar
    ik ben vroeger 17 kilo vermagerd door de weight watchers en ik zagger miss wat magerder uit maar dat buikje bleef er nog. ik baskette toen nog maja dat traint u buikje niet echt é... indien ge een strakke buik wil doe dan elke dag wat sit-ups
    uw ontbijt is keibelangrijk! alez da denkik toch want ik ontbijt nooit kword meestal rond 2 uur wakker
    uw middageten moet groenten en fruit bevatten
    en 's avonds kunde een kommeke soep drinken ofzo en een stukje fruit
    zorgt dadde voor 8 uur 's avonds eet é
    en alsde dan nog honger hebt, pakt nen wortel en knabbelt erop
    en dan doorspoelen met water
    1.5 l of 2 l per dag water is idd een verreiste
    Q: What is the leading cause of pedophilia?
    A: Sexy children.
    no votes  

Pagina 3 van 6 Eerste 123456 Laatste

Regels voor berichten