Pagina 1 van 2 12 Laatste
    Racemaniac's schermafbeelding
    iTrader
    0

da houdt ge toch ni voor mogelijk....

we kwamen juist teruggereden van leuven (naar antwerpen), en op een stuk stonden daar grote borden met file, waarschuwing dat een tunnel was afgesloten, en dat men op 1 rijstrookj moest rijden, iedereen op 1 rijstrook, en rustig da stukske aanschuiven (ging nog redelijk vooruit)
    op vele automobilisten na die da ni nodig achtten, en gewoon al pinkend naar die ene rijstrook voorbij schoten om op de laatste moment in te voegen.... (ze waren elkander zelfs aan't inhalen...)

nu dat dat gebeurt, normaal, ge hebt nu eenmaal van die eikels die zich te goed voelen, of die die ene minuut aanschuiven (als't da al was) echt ni kunnen tolereren, maar dat daar geen agent of zo stond begrijp ik dus ni hé... te pas en te onpas staan agenten op de meest debiele plaatsen te flitsen, met als enig doel zoveel mogelijk mensen op de bon te zwieren, en dan op zo'n plaats, waar ze minstens even hoge trefkans hebben (er kwamen er veel langs het rijtje door hoor, ni enkelen), en waar het er wel toe doet (die gingen ni bepaald traag hoor, als die ff ni opletten konden ze fameus het invoegpunt missen, of daar botsen) staan ze ni, wa kan nu in godsnaam de moeite zijn daar een agent of zo te zetten die ni meer moet doen dan daar de nummerplaten opschrijven, en dan die mensen een fikse boete geven....
    Carmageddon 0wn4ge!!!!
    steun de virtuele perpetuum mobile part 1-10(dood ) part B --|-- Expert op gebied van Rode Blokskes
    all ph33r teh mighty strijksmiley --|-- zo herkent ge een echte TNG'er --|-- help ons de wereld te veroveren!
    no votes  

Logicritus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Dat ze me maar een fikse boete geven, i don't care
    no votes  

SilentSpring's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Logicritus
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Dat ze me maar een fikse boete geven, i don't care
    i don't care (van milk inc ft sylvie ofzo vo diegene diet nie dooremme)

no votes  

m4nTiS's schermafbeelding
    iTrader
    0
    soz, maar dak daar van moet wakkerliggen?

Ik leef, ik ben gezond, heb een toffe vriendin en een goede familie en ik verdien nog goed m'n kost ook + ik ben content met wat ik heb.

Als er iets slecht is zal ik da zo wel oplossen...mor om daar m'n slaap over te laten of er nen topic over te beginnen...no thnx...der zen plezanter zaken te doen.
    It's good 2 be the King
    ---> ---> ---> ---> ---> ---> mobro.co/m4nTiS <--- <--- <--- <--- <--- <---
    no votes  

Pemphigus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ge hebt wel gelijk

Maar de politie staat enkel op zo'n debiele plek omdat die quota moeten halen (voor onze lieve regering)
    dus staan ze te flitsen op plaatsen waar snelheid niet aangepast is en waar mensen te snel rijden.

Veiligheid?? Dat kan de regering toch niet schelen, geld wel.
    no votes  

Ollie's schermafbeelding
    iTrader
    0
    In principe MOET je door rijden tot het einde om daar pas in te voegen (ritsen). Ik snap jou ongenoegen dus helemaal niet.
    no votes  

Asserti's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    iedereen zou da moeten doen, op de 2 rijstroken aanschuiven tot op het laatste moment en dan ritsen, in duitsland doen ze het daar ook zo, en geloof me, het verkeer draait daar veeel vlotter en hoffelijker dan hier in belgie (mss is er ook nog mentaliteitsverandering nodig ook )

wel grappig eigenlijk, tis al den 3e thread ier van u da'k hier lees over u en het verkeer

let maar op da ge op nen dag geen verkeersagressor wordt

*edit* lol, ik had de post boven mij dus nog niet gezien voor ik dit hier typte
    "My boy told me that I can drive my '51 chevy the rest of my life and all the life I had before and not make as much polution as one of them new cars cost to make. I stick with the '51 chevy" Seasick Steve
    no votes  

*~Lientjeuhhh~*'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    idd moest iedereen nekeer blijven doorrijden, ipv gelijk ne zot direct op 1 rijstrook te rijden, tzou vele beter zijn.

spijtig genoeg krijgde boze blikken en opgestoken vingers toegeworpen als ge da durft doen
    no votes  

Anendel's schermafbeelding
    iTrader
    5 (86%)
    wel, het verkeer, ge hebt gelijk... ik stoor me er ook elke keer aan. Daarom da ik liever met de trein rij.
    Zoals gisteren avond op de E19 van Antwerpen naar Brussel. Het was nog niet zo laat: 22.30u ongeveer en er was nog redelijk veel verkeer. Ikke, braaf als ik ben, mij mooi aan de maximum snelheid houden. Ik had toch geen behoefte vroeg thuis te zijn.
    Ik zal u zeggen, op de +- 45 kilometer heb ik welgeteld zelf 5 wagens voorbij gestoken die de 120 niet haalden. Voor de rest werd ik constant ingehaald vaak tegen redelijk hoge snelheid. Type auto's: zware BMW's, porsche, mercedes (P-nummerplaat ook weer) en golfkes... Enkele waren op enkele seconden volledig uit het zicht verdwenen.
    Daarbovenop kwam ik nog een Poolse vrachtwagen tegen zonder achterlichten en een aftands wrak dat volgens mij al 10 jaar niet meer door een keuring is geraakt.

Soms zou ik enorm graag politie in burger willen zijn. De dingen die ik heb meegemaakt met arrogante chauffeurs de laatste tijd. Ik weet niet hoe het komt, maar het valt me nu veel meer op dan vroeger (pakweg een jaar geleden).
    no votes  

Tah_b00nz0r's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the revenge
    wel, het verkeer, ge hebt gelijk... ik stoor me er ook elke keer aan. Daarom da ik liever met de trein rij.
    Zoals gisteren avond op de E19 van Antwerpen naar Brussel. Het was nog niet zo laat: 22.30u ongeveer en er was nog redelijk veel verkeer. Ikke, braaf als ik ben, mij mooi aan de maximum snelheid houden. Ik had toch geen behoefte vroeg thuis te zijn.
    Ik zal u zeggen, op de +- 45 kilometer heb ik welgeteld zelf 5 wagens voorbij gestoken die de 120 niet haalden. Voor de rest werd ik constant ingehaald vaak tegen redelijk hoge snelheid. Type auto's: zware BMW's, porsche, mercedes (P-nummerplaat ook weer) en golfkes... Enkele waren op enkele seconden volledig uit het zicht verdwenen.
    Daarbovenop kwam ik nog een Poolse vrachtwagen tegen zonder achterlichten en een aftands wrak dat volgens mij al 10 jaar niet meer door een keuring is geraakt.

Soms zou ik enorm graag politie in burger willen zijn. De dingen die ik heb meegemaakt met arrogante chauffeurs de laatste tijd. Ik weet niet hoe het komt, maar het valt me nu veel meer op dan vroeger (pakweg een jaar geleden).
    ik denk da ook ooit als ik op men fietske zit en aan het trainen ben en kzie zo al die mensen me hun gsm bellen, mij gelijk zot voorbij vliegen enz... dan is da ook van zo, hmmz kon ik die nu ma flitsen.

en jah er zullen altijd personen zijn die er onderuit kunnen kruipen. Gij houdt u schoon aan de snelheid op die baan en ge passeert er 10x en het kan goe zen da ze u den 11de keer als ge 1x eens te hard rijdt flitst, terwijl die paljasse mé hun goflkes er 12x voorbij sjezen en geen ene keer geflitst worden! mja das nu eenmaal iets waar ge imo nix aan kunt doen
    no votes  

Darkness's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    de regering gaat eerst superboetes opleggen en dàn verhogen ze pas drastisch de pakkans. zo hebben ze geld te over binnen en klagen de mensen niet meer over de pakkans

teringregering, denken ze nu echt dat we hen niet doorhebben
    |
    |
    |
    V
    dat rijmt

no votes  

stoffer's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ollie
    In principe MOET je door rijden tot het einde om daar pas in te voegen (ritsen). Ik snap jou ongenoegen dus helemaal niet.
    inderdaad
    ---
    no votes  

Racemaniac's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ollie
    ten eerste stond ar al heel lang ervoor aangeduid dat ge op 1 rijstrook moest
    ten 2e stonden op die stukke nwaar zij vol doorreden rode kruisen boven de rijstrook, moet ge dus ni meer rijden.... ten 3e op een lastige plaats waar ge der weinig aan kunt doen heeft m'n moeder al wel eens een boete voor zoiets gekregen....

trouwens nog straffer heb ik gezien in een tunnel waar 1 rijstrook gebruikt werd (werken), iedereen op 1 strook, de strook erlangs enkelen die da ni doorhadden, en die rustig probeerden in te ritsen, en dan nog een strook erlangs ene die blijkbaar haast had en met motor op volle toeren er voorbij vloog, als die ni had opgelet zou hij tegen 120 op de werken zijn gevlogen, en weer geen politie te bespeuren
    Carmageddon 0wn4ge!!!!
    steun de virtuele perpetuum mobile part 1-10(dood ) part B --|-- Expert op gebied van Rode Blokskes
    all ph33r teh mighty strijksmiley --|-- zo herkent ge een echte TNG'er --|-- help ons de wereld te veroveren!
    no votes  

Demonium's schermafbeelding
    iTrader
    0
    pf waar maak je je druk om! bij u is dan één keer en ge maakt een drama van hier tot ginder, de mensen die je voorbij reden staan mss elke dag in de file denk daar maar eens over na! dan bent ge dat op den duur ook spuugzat en dan rij je door en je bent een vrij mens! ga buiten spelen en maak u er ni druk om dat zeg ik
    Navyfield: M-pro
    no votes  

NemesisBE's schermafbeelding
    iTrader
    0
    ehehehe, lol da hebben wij gisteren ook gedaan
    in de craeybeckxtunnel altijd fun!
    "Wovon man nicht sprechen kann, darüber muß man schweigen." - Ludwig Wittgenstein
    no votes  

Pagina 1 van 2 12 Laatste

Regels voor berichten