SoliD's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)

9lives @ IRC + RSS-feeds

Blijkbaar weten vele gamers nog niet dat 9lives vrij verspreid op IRC zit & daar willen we met deze thread nog eens de aandacht op vestigen.

Voor wie al met IRC overweg kan [klik hier], je vind ons op irc.be.quakenet.org (of gelijk welke andere QuakeNet server) @ #9lives.be (& de andere kanalen die u vindt verderop in dit bericht)

Wie nog niet vertrouwd is met een IRC netwerk leest best het volgende eens door...
    Ik ga 2 manieren vertellen om bij ons te geraken, namelijk de "webbased" manier en de "mIRC" manier...

Sorry voor de Linuxers, maar ik heb geen ervaring met jullie O.S. omgeving om er een (deftige) uitleg rond te geven, maar ik denk/verwacht dat jullie met deze info er ook wel zullen geraken...

=( Webbased IRC )=

Omdat sommige mensen niet kunnen/mogen/willen mIRC (of ander progje) installeren (vb op school/werk/bij gelegenheid) daarom effe dit kort stukje proza:

Dit vereist JAVA van je webbrowser...
    Ik weet niet juist wat er gebeurd als je de JAVA-plug-in niet geïnstalleerd hebt, maar als hij zeurt erachter, vind je de plug-in hier.

Surf naar de volgende link: http://www.jpilot.com/products/jirc/demo1.html en druk op YES bij de security warning... Vul in het kadertje het volgende in:

Nick Name: Jouw nickname dus
    Channel: 9lives.be
    (blijf maar van da scrollmenutje af, dit heb je toch niet nodig)
    Real Name: Gewoon blabla, nix speciaals eigenlijk, vul in wat je zelf wil
    Server Name: irc.be.quakenet.org
    (blijf maar van da scrollmenutje af, dit heb je toch niet nodig)
    Server Port: Laten staan op 6667

En klik op Connect Now....

Als alles goed is gegaan (en ik zou nie weten hoe je dit zou kunnen misdoen) zie je een hoop tekst voorbijscrollen (de Message Of The Day met de Quakenet regels en settings)...
    Als alles tot rust is gekomen kun je meedoen met onze gezellige babbels...