puni's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    20 Post(s)
    https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20201126_94549712

Tegenover in hun eigen livefeed, maar zonder apart artikel:

'Negentig procent heeft halfjaar na coronabesmetting nog antistoffen'
    De overgrote meerderheid (90 procent) van de mensen die besmet zijn geweest met het coronavirus, had een halfjaar later nog steeds antistoffen tegen het virus in het bloed. De antistoffen worden na verloop van tijd bovendien sterker, waardoor er minder van nodig zijn om hetzelfde werk te doen. Die conclusies trekken onderzoekers van het Nederlandse Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) op basis van een groot lopend onderzoek naar immuniteit tegen het virus.

Ben ik de enige die het vreemd vindt dat die twee studies elkaar eigenlijk gewoon carrement tegenspreken?
    Troj: Gij geeft het concept 'forumhoer' anders wel nieuwe dimensies .

Mijn FM09-journal: http://www.9lives.be/forum/football-...rnal-puni.html

Balsaus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Jammer, het post-covid tijdperk gaan we niet meemaken op 9lives
    We are the Universe experiencing itself

iTrader
    0
    Mentioned
    17 Post(s)
    Kwaliteit komt altijd bovendrijven. Nu dat de etterende covid-zweer in Brussel aan 't helen is, heeft Vlaams-Brabant zich terug genesteld op de plek waar ze horen te zitten; de provincie met het minste aantal besmettingen.

En dan een beetje meer serieux aan de dag leggen. In w47 lijkt het verschil tussen Vlaanderen, Brussel en Wallonië bijna helemaal weggewerkt. Voor iedereen die was aan 't roepen en schreeuwen dat de scholen de motor waren van de besmettingen : we zouden ondertussen langzaam de impact van het openen van die scholen moeten zien, maar toe nu toe blijft het aantal besmettingen dalen..

puni's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    20 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ugar Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Kwaliteit komt altijd bovendrijven. Nu dat de etterende covid-zweer in Brussel aan 't helen is, heeft Vlaams-Brabant zich terug genesteld op de plek waar ze horen te zitten; de provincie met het minste aantal besmettingen.

En dan een beetje meer serieux aan de dag leggen. In w47 lijkt het verschil tussen Vlaanderen, Brussel en Wallonië bijna helemaal weggewerkt. Voor iedereen die was aan 't roepen en schreeuwen dat de scholen de motor waren van de besmettingen : we zouden ondertussen langzaam de impact van het openen van die scholen moeten zien, maar toe nu toe blijft het aantal besmettingen dalen..
    Moet wel gezegd worden dat er een belangrijke nuance is: Hoger onderwijs en 2e+3e graad middelbaar zijn (als ik het goed voorheb) volledig overgeschakeld op afstandsonderwijs. Ik heb een vaag vermoeden dat zeker die eerste groep wel degelijk zijn rol heeft gespeeld. Dat zijn uiteindelijk ook gewoon volwassen mensen.
    Troj: Gij geeft het concept 'forumhoer' anders wel nieuwe dimensies .

Mijn FM09-journal: http://www.9lives.be/forum/football-...rnal-puni.html

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door puni Bekijk bericht
    Moet wel gezegd worden dat er een belangrijke nuance is: Hoger onderwijs en 2e+3e graad middelbaar zijn (als ik het goed voorheb) volledig overgeschakeld op afstandsonderwijs. Ik heb een vaag vermoeden dat zeker die eerste groep wel degelijk zijn rol heeft gespeeld. Dat zijn uiteindelijk ook gewoon volwassen mensen.
    Hoger onderwijs volledig in afstandsonderwijs, vanaf volgende week mag vaardigheidsonderwijs (ik veronderstel dat dit de labo's zijn) terug, 2de en3e graad hebben maximaal 50% les in school.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

[LRRP]'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    +1
    Liever een diesel waar de chauffeur deftig kan rijden dan een patser in een benzine! - Serial
    Mijn dieselke heeft 420pk aan nog geen 2500rpm Beat that naft! - |) ][ |V| ][
    [/url]

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    71 (100%)
    Mentioned
    23 Post(s)
    https://www.hln.be/dossier-coronavir...neca~a4d6b893/

Slaat toch echt op niets dat Di Rupo nu al aangeeft om gewoon zijn eigen idee te volgen ongeacht het resultaat van het overleg morgen. M'n hersenen smelten als ik dat soort onzin lees daags voor het overleg.
    We sit on a throne, waiting for God to bend the knee.

iTrader
    0
    Mentioned
    17 Post(s)
    Volgens heel wat mensen hier op het forum, en ik spreek dan niet over jou, waren het de kleinste kinderen die de grootste ziektenverspreiders waren
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Kennaah's schermafbeelding
    iTrader
    167 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carrion Bekijk bericht
    https://www.hln.be/dossier-coronavir...neca~a4d6b893/

Slaat toch echt op niets dat Di Rupo nu al aangeeft om gewoon zijn eigen idee te volgen ongeacht het resultaat van het overleg morgen. M'n hersenen smelten als ik dat soort onzin lees daags voor het overleg.
    Ik vind vooral dat ze spreken over versoepeling, terwijl de maatregelen maar tot 13 december zijn aangekondigt.

We kunnen even goed een punt maken, dat ze nu al impliciet besluiten alles te houden zoals nu tot januari.

Plus als di rupo het wilt, dan zal de federale regering wel volgen.
    3DS Friendscode: 0834-2425-2785
    PSN: gogeta-san

iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Als dit artikel klopt was de sluiting van de winkels dus een politieke beslissing, niet gestoeld op adviezen van de expertengroep?

Voor alle duidelijkheid: de experts hebben nooit een sluiting van de winkels bepleit, dus allicht maken zij hier geen probleem van. Shoppen zal allicht wel gepaard gaan met strengere regels rond 'crowd control' in de straten en het in goede banen leiden van 'mensenstromen'. "Er zijn namelijk straten waarvan je zo al weet dat het er veel te druk zal worden zonder extra maatregelen", klinkt het. Lees: de Nieuwstraat in Brussel, de Meir in Antwerpen, enzovoort. Vlaams minister van Economie Hilde Crevits (CD&V) zit vandaag samen met de evenementensector om te kijken hoe zij - vanuit hun expertise - kunnen helpen.
    https://www.demorgen.be/nieuws/dit-l...mite~b0c41dbc/

Regels voor berichten