Oorspronkelijk geplaatst door
kay-gell
Goh mannen, ik geloof niet dat het hier gedaan gaat zijn. Ik ben er van overtuigd dat we er een oplossing voor vinden.
Maar toch, het is de moment om iedereen hier eens te bedanken.
Ben hier ook terecht gekomen voor de games en stilletjes aan 't forum leren kennen.
De voorbije 11 jaar heel wat leuke mensen leren kennen.
Ik wil niet eens weten hoeveel uren van m'n leven ik hier versleten heb en wat ik in die periode allemaal heb meegemaakt.
Vaak hardop zitten lachen met reacties, mee geleefd met anderen,...
En al is het voor een groot deel allemaal digitaal toch heb ik 't gevoel echt wel een band te hebben opgebouwd met héél veel mensen hier.
En ja, het kan er soms nogal es hard aan toegaan (vnl in pol&actua), maar dat hoort er ook bij en gelukkig!
Ik kan mij gewoon echt niet voorstellen dat ik 's avonds niet in de zetel zit en niet eens snel naar 9lives surf om te kijken wat sommigen hier te zeggen hebben of om te zien hoe sommigen hier onbaatzuchtig anderen verder helpen en daar hun tijd zomaar insteken.
Kan mij niet voorstellen dat er een moment gaat zijn dat ik een vraag heb waar ik niet direct een antwoord op heb en hier geen antwoord op vind.
S nachts opblijven en discussiëren over de presidentsverkiezingen, hier komen lezen hoe iedereen ne PS5 probeer te bemachtigen, wat zou ik het allemaal toch zo missen.
Waar ga ik naartoe om m'n verhaal te doen als ik ergens een random WC onderkak?
Zo een geweldige community en mensen waarvan ik het geluk heb om de voorbije 11 jaar te mogen hebben leren kennen. En ik ben zeker dat we dat gaan blijven mogen doen.
Maar allesinds ne dikke merci aan iedereen die mij hier heeft doen lachen, janken, geholpen heeft, opgejaagd heeft,...
I love this place!