Pagina 1 van 10 12345 ... Laatste

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)

Wat beschouw jij als jouw grootste verwezelijking?

Na weer een nacht muziek te bingen en veel na te denken en in een existentiele crisis te wezen, toch eens benieuwd wat dat bij jullie is.
    Kan iets simpels zijn qua droomjob, bepaalde studie afgemaakt. Iemands leven gered. Iemand op een positieve manier beinvloedt. Nageslacht. Sportieve of educatieve of psychologische prestatie. Reis,..

Ik kan voor mezelf eigenlijk niets bedenken.
    Depressing.
    Vraag me zelfs af of ik ooit iemand positief heb beinvloedt. Kan niet zeggen dat ik altijd een goed persoon ben geweest.

Wat niet is, kan nog komen natuurlijk.

Keep it clean. Weet ook wel wat big voor de ene is, is mss niet big voor de andere. Of dat bijv zelfs ook een "idioot" een kind kan krijgen.

Gewoon.. wat beschouw jij voor jezelf je grootste verwezelijking.

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Denk dat er veel gaan zeggen eigen huis enzo, which is cool en understandable.
    Maar doel ook meer zo op " i really made a difference here-momenten".

JPV's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    101 Post(s)
    's avonds naar ouders die me totaal niet kenden durven bellen om te zeggen dat hun kind met een mes in bed lag (was haar schreeuw om aandacht).
    “ik heb het nog nooit gedaan dus ik denk wel dat ik het kan"
    Mij nodig? Tag me @JPV
    5 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

wiseguy444's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JPV Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    's avonds naar ouders die me totaal niet kenden durven bellen om te zeggen dat hun kind met een mes in bed lag (was haar schreeuw om aandacht).
    Terecht iets om zeer fier op te zijn. Als ouder van 2 tieners kan ik u alleen maar bedanken voor uw initiatief.
    Zelf in mijn jeugdjaren enkele vrienden en kennissen gehad die overleden zijn door ongevallen, zelfmoord, drugs en daar blijven veel mensen achter waarvan de levens verwoest zijn.
    Op die moment heb je veel meer gered dan enkel dat kind.

JPV's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    101 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wiseguy444 Bekijk bericht
    Terecht iets om zeer fier op te zijn. Als ouder van 2 tieners kan ik u alleen maar bedanken voor uw initiatief.
    Zelf in mijn jeugdjaren enkele vrienden en kennissen gehad die overleden zijn door ongevallen, zelfmoord, drugs en daar blijven veel mensen achter waarvan de levens verwoest zijn.
    Op die moment heb je veel meer gered dan enkel dat kind.
    Ik ben er redelijk zeker van dat dat kind geen zelfmoord ging plegen, ze kraste gewoon veel in bed. Maar de manier waarop ze die avond online afscheid nam was wel anders dan normaal en was voor mij van: 'help me'.

Ze had op dat moment wegens onverwerkt liefdesverdriet nood aan psychologische hulp. En dat heeft ze dan gelukkig gekregen van haar ouders (ze was een achterkomertje, ouders waren oud van mentaliteit en hadden was haar totaal niet begrepen)
    “ik heb het nog nooit gedaan dus ik denk wel dat ik het kan"
    Mij nodig? Tag me @JPV
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Mulan's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    25 Post(s)
    Mijn dochter.

Eigenlijk heel veel "verwezenlijkt" (meerdere diploma's, eigen huis op 26, jobs in de zorg waarbij ik vooral bij mijn tieners een indruk heb nagelaten, hebben enkele mij als volwassene nog gezegd) maar dat nooit al zo aangevoeld.
    Maar bij mijn dochter heb ik meermaals per week het gevoel: "damn, wat heb ik toch een fantastisch kind op de wereld gezet en wat doe ik toch een goede job met haar opvoeding!" veel vaker dan dat ik denk: "godverdomme, gijse klein ettertje, op dit moment wil ik je afstaan voor adoptie!"

Verstuurd vanaf mijn Mi A3 met Tapatalk

Yvezz's schermafbeelding
    iTrader
    55 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Het schouderklopje va de meestergast, van mijn een van mijn vorige werkgevers.
    Dit na succesvol 3-4maand de leiding over genomen te hebben van mijn lijnchef.
    Corsair Graphite 780T//Antec Truepower 650W/Asus Prime Z370a/Intel I5 8600k(Delid by lestef)//Corsair H115i//Corsair 16GB DDR4 Ram/Asus ROG Strix GTX1070 8G/Soundblaster ZX/256GB C:\-/2,996TB Games/2TB Opslag//Logitech G15/Logitech G502/Logitech G25//Logitech G640//Afterglow XBOX ONE Wired//Logitech C310//TrackIR V_5//Playseat Evo White// --Foempie den toeten -- Gali Balli & de 40 Gardoemas. Treut, zever in pakskes, en haal die vodde uit auwe mond
    Als rood groen wordt, loop je geen blauwtje, en dat staat zwart op wit.-- Ik zit wat anders in elkaar.

iTrader
    0
    Mentioned
    7 Post(s)
    persoonlijk vlak.
    Ooit op mijn 15-16 jaar mijn beste vriend van voor een aanstormende trein getrokken. (Niet zo last minute als in de filmen)
    Ik denk wel dat hij had blijven liggen. De issues die hij toen had wil ik echt mijn ergste vijand niet toewensen zonder verder in detail te treden.

Sportief vlak.
    Ooit geselecteerd geweest voor de nationale ploeg van belgie in een nobele onbekende sport. Beetje zoals onderwaterbiljart. Niemand die het praktisch speelt dus kan je wel carriere maken.
    Ma toch om geselecteerd te zijn uit een hele hoop mensen was een leuk gevoel. Spijtig was ik al te oud om nog iets van betekenis te zijn tegen al die jonge veulens.

Carriere vlak.
    Goh momenteel kan ik door Belgie rijden ettelijke gebouwen/projecten tegenkomen waar ik aan meegewerkt heb. Stuk voor stuk groene ecologische pareltjes, vaak in de prijzen gevallen. Er was hier zelfs op 9lives een topic waar een van mijn persoonlijke projecten in brussel (waar ik het ontwerp van de technische installaties heb uitgewerkt) lovend besproken werd. Stiekem genieten
    Laatst gewijzigd door zwarten; 20 oktober 2020 om 09:57

Musk's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    21 Post(s)
    Gemiddeld 141 ton afval per jaar kunnen reduceren bij een klant, door logistieke optimalisaties door te voeren. Ben daar nog elke dag trots op

Is intussen al enkele jaren geleden dus het loopt op!
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    45 Post(s)
    Alle clichés rond carrière, huis, ... negerend:

Jammer genoeg tevergeefs, maar als eerste bij iemand gestopt die van een dak was gevallen en dan via telefonische instructies hartmassage moeten geven. Ik vond dat logisch, maar achteraf hoor je toch van veel mensen dat ze het niet zouden kunnen.
    6 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Nordkapp's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    April 2017- januari 2018
    Van 148kg naar 75kg gegaan
    5 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

utred?'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Ik heb ooit eens iemand op 9lives van mening doen veranderen.
    8 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    45 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door utred? Bekijk bericht
    Ik heb ooit eens iemand op 9lives van mening doen veranderen.

zarathustra's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    20 Post(s)
    Niks eigenlijk?

Ik heb kinderen, huis, een job, ben relatief gezond etc maar dat is allemaal redelijk default en niet echt 'verwezelijking'. Dat is imo meer niet gefaald hebben dan iets verwezelijkt hebben.
    *** Also sprach Zarathustra ***

kay-gell's schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)
    Mentioned
    36 Post(s)
    Dat ik iemand op 9lives heb kunnen wijsmaken dat em mij van mening heeft doen veranderen en die da blijkbaar nog altijd gelooft.
    #red9lives
    Niet opgeven mannen
    10 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Regels voor berichten