Pagina 10 van 10 Eerste ... 678910
    cdp1193's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    M'n verhuis naar het buitenland om verder te studeren. Het feit dat ik hier met zaken werk waar je in België enkel van kunt dromen en dat sommigen hier letterlijk de wereldautoriteit zijn in hun vak is werkelijk enorm stimulerend .
    All men dream: but not equally. Those who dream by night in the dusty recesses of their minds wake in the day to find that it was vanity: but the dreamers of the day are dangerous men, for they may act their dreams with open eyes, to make it possible.
    Last.fm | RYM

Nijntje's schermafbeelding
    iTrader
    2 (75%)
    Mentioned
    9 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cdp1193 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    M'n verhuis naar het buitenland om verder te studeren. Het feit dat ik hier met zaken werk waar je in België enkel van kunt dromen en dat sommigen hier letterlijk de wereldautoriteit zijn in hun vak is werkelijk enorm stimulerend .
    In wat voor sector? Klinkt boeiend man! Zo'n dingen zijn lifechanging experiences doorgaans. GL!

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nijntje Bekijk bericht
    In wat voor sector? Klinkt boeiend man! Zo'n dingen zijn lifechanging experiences doorgaans. GL!
    Geneeskunde specifiek in de kankerdiagnostiek (en nu ook de pathofysiologie van COVID).
    Vooral de cultuurshock is erg life-changing. Je leert eigenschappen van verschillende culturen te cherrypicken naarmate die jou nuttig lijken te zijn. Wij Belgen zijn bijvoorbeeld verbaal niet sterk en we nemen vaak een nogal onderdanige positie aan. Dat leer je snel af in het buitenland. Onze eetcultuur is echter iets wat ik wel mis.

Ik vind het vooral een verwezenlijking omdat het een grote sprong in het ongewisse was. Ik ben trots dat ik off the beaten path ga.
    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
    Laatst gewijzigd door cdp1193; 9 november 2020 om 13:38
    All men dream: but not equally. Those who dream by night in the dusty recesses of their minds wake in the day to find that it was vanity: but the dreamers of the day are dangerous men, for they may act their dreams with open eyes, to make it possible.
    Last.fm | RYM
    2 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

hell-side-boy's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cdp1193 Bekijk bericht
    Geneeskunde specifiek in de kankerdiagnostiek (en nu ook de pathofysiologie van COVID).
    Vooral de cultuurshock is erg life-changing. Je leert eigenschappen van verschillende culturen te cherrypicken naarmate die jou nuttig lijken te zijn. Wij Belgen zijn bijvoorbeeld verbaal niet sterk en we nemen vaak een nogal onderdanige positie aan. Dat leer je snel af in het buitenland. Onze eetcultuur is echter iets wat ik wel mis.

Ik vind het vooral een verwezenlijking omdat het een grote sprong in het ongewisse was. Ik ben trots dat ik off the beaten path ga.
    Nice! In welk land woon je nu?

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hell-side-boy Bekijk bericht
    Nice! In welk land woon je nu?
    Nederland dus het is niet super exotisch maar toch net wat anders.

Last.fm | RYM

Regels voor berichten