Pagina 6 van 8 Eerste ... 2345678 Laatste

iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    48 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Five-seveN Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Vanaf dat je spreekt van "ik verwacht niks terug maar ik verwacht vanuit spontaniteit wel iets terug", ja dan verwacht je dus wel iets terug.

Ik ben nog misbruikt gevoeld voor iets, behalve als ik helemaal zelf de "en nu verwacht ik echt wel iets spontaans terug" situatie creeerde.
    Wat dan mijn eigen fout was. Sommigen doen dat om vrouwen te kunnen krijgen. Sommigen doen dat om vrienden te kunnen krijgen. Sommige ouders doen dat om vanalles gedaan te kunnen krijgen van hun kinderen. Ga zo maar door. Allemaal foute boel imo.
    Nu snap ik je toch niet hoor. Wanneer je altijd klaarstaat voor anderen terwijl, wanneer je hulp hard zou kunnen gebruiken, er nooit iets terugkomt, dan blijft dat toch niet duren?

iTrader
    0
    Mentioned
    14 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eniac Bekijk bericht
    Nu snap ik je toch niet hoor. Wanneer je altijd klaarstaat voor anderen terwijl, wanneer je hulp hard zou kunnen gebruiken, er nooit iets terugkomt, dan blijft dat toch niet duren?
    Dat blijft inderdaad niet duren, maar is dat erg en zoja wiens schuld is dat dan? Wie doet er dan iets fout?
    Er wordt geroepen kloters, misbruikers, opportunisten, ... ik denk dat niet. Dat vind ik zelf allemaal nogal overdreven.
    Laatst gewijzigd door Five-seveN; 29 augustus 2020 om 02:09

iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    48 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Five-seveN Bekijk bericht
    Dat blijft inderdaad niet duren, maar is dat erg en zoja wiens schuld is dat dan? Wie doet er dan iets fout?
    Er wordt geroepen kloters, misbruikers, opportunisten, ... ik denk dat niet. Ik zou eerder denken naieveling met uw emotionele chantage.
    Er is toch geen emotionele chantage? Er wordt toch niet gezegd dat de andere partij moet klaarstaan? Er wordt gewoon vastgesteld dat het zo niet is. En dan worden al eens (terechte) conclusies getrokken, en eindigen vriendschappen.

Oldskooler's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Laat me erbij zeggen dat dat eerste deel vooral sloeg op professioneel vlak.
    Het bedrijfsleven is hard, tot zeer hard.

Al op enkele plaatsen gewerkt, en veel mensen zien komen en gaan.
    En goed doen voor anderen ontploft telkens in uw gezicht. Er wordt zeer gauw de mentaliteit gecreëerd van laat die zot dat maar doen.

Als naïeve jongeling denk je van je moet hard werken en goed zijn voor anderen en zo groei je door.
    Die 'spontaniteit' om samen iets tot een goed einde te brengen, waarbij je dus ook iets van anderen verwacht, wat je toch op uw werk verwacht, mag je op uw buik schrijven.
    Veel achterbaksheid gezien en meegemaakt.

En je moet niet denken dat je de steun van het management mee hebt.
    Die kiezen ronduit voor het gemakkelijkste, de ivoren toren, voor het geld, en de rest interesseert hun geen zier.
    Als die dan door hebben van je doet iets goed, je kan het voor hun gemakkelijkheidshalve blijven doen, en zo blijf je zelf wegzinken in de shit.

Ook uiteraard de desillusie te denken dat managers bronnen zijn van jarenlange ervaring en opgebouwde kennis.
    Eerder van smerig spel, machtsbelustheid, en totale vervreemding van de praktijk.

Maar desalniettemin. Na een tijd word je gewoon wijzer en heb je je lesje wel geleerd.
    Nu ga ik ook voor minimale input, en probeer ik me in te werken in het systeem van easy life en lucht.
    Vooral niet te goed uw best doen.
    Laatst gewijzigd door Oldskooler; 29 augustus 2020 om 13:05
    3 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

AreVee's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    8 Post(s)
    Vrouwen, al verschillende keren en ik ben nog niet zeker of k het nu wel allemaal snap .

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AreVee Bekijk bericht
    Vrouwen, al verschillende keren en ik ben nog niet zeker of k het nu wel allemaal snap .
    Hehehe, herkenbaar. Ik heb al 2 keer in m'n leven gedacht dat ik 'dé vrouw' voor altijd had gevonden. En al 2 keer achteraf m'n gedachten moeten herzien.
    Maar het is allemaal hun eigen schuld ze

biotek's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oldskooler Bekijk bericht
    Laat me erbij zeggen dat dat eerste deel vooral sloeg op professioneel vlak.
    Het bedrijfsleven is hard, tot zeer hard.

Al op enkele plaatsen gewerkt, en veel mensen zien komen en gaan.
    En goed doen voor anderen ontploft telkens in uw gezicht. Er wordt zeer gauw de mentaliteit gecreëerd van laat die zot dat maar doen.

Als naïeve jongeling denk je van je moet hard werken en goed zijn voor anderen en zo groei je door.
    Die 'spontaniteit' om samen iets tot een goed einde te brengen, waarbij je dus ook iets van anderen verwacht, wat je toch op uw werk verwacht, mag je op uw buik schrijven.
    Veel achterbaksheid gezien en meegemaakt.

En je moet niet denken dat je de steun van het management mee hebt.
    Die kiezen ronduit voor het gemakkelijkste, de ivoren toren, voor het geld, en de rest interesseert hun geen zier.
    Als die dan door hebben van je doet iets goed, je kan het voor hun gemakkelijkheidshalve blijven doen, en zo blijf je zelf wegzinken in de shit.

Ook uiteraard de desillusie te denken dat managers bronnen zijn van jarenlange ervaring en opgebouwde kennis.
    Eerder van smerig spel, machtsbelustheid, en totale vervreemding van de praktijk.

Maar desalniettemin. Na een tijd word je gewoon wijzer en heb je je lesje wel geleerd.
    Nu ga ik ook voor minimale input, en probeer ik me in te werken in het systeem van easy life en lucht.
    dit , en als je dan zelf in een management positie komt en achter de gordijnen mag kijken wordt dit enkel maar meer bevestigd , met het goed kunnen uitleggen kom je zeer ver in het bedrijfleven en wordt het je te moeilijk of te heet gewoon een andere positie gaan bekleden

GETHEZ's schermafbeelding
    iTrader
    103 (100%)
    Mentioned
    12 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Loser Bekijk bericht
    Wie heeft gevonden, heeft niet goed gezocht.
    Dees is een mooitje...

Mag ik dit op uw conto schrijven of is dit een citaat??

Kennaah's schermafbeelding
    iTrader
    167 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Dat zoveel mogelijk van de wereld zien geen streefdoel meer is: met corona meer en meer besef, dat wereld gewoon op slot kan.
    Natuur is al geen must meer voor mij in de zin van: Een bergtop met een boserrond, zal overal bijna hetzelfde eruit zien. Of daar nu eikenbomen of palmbomen staan. Ge staat hoog ziet ver en alles beneden is groen of een andere kleur afhankelijk vant seizoen. Er zullen wel unieke plekken zijn qua natuur.
    Het is ook geen streefdoel meer om jaarlijks op 3 weken 1 land te zien en naar volgende te gaan.
    Ik focus mij op paar bestemmingen en die wil ik optimaal verkennen. Zelfs al wilt da zeggen 4keer naar hetzelfde land reizen.

Romantiek: Het westerse idee dat wij hebben van liefde op eerste zicht, begin ik meer en meer absurd te vinden. Een klik moet er quasi onmiddelijk zijn of het gaat niets worden.
    Vind dat een raar concept : ge zoekt iemand om jaren mee samen te zijn, maar beslist op een klein momentopname of dat gaat lukken of niet.
    Lijkt me nog meer natte vingerwerk dan een sollicitatiegesprek, daar zijn tenminste verschillende rondes, soms nog wat onvalide testen.
    Verder dat trouwen iets is dat ge pas na enkele jaren moogt doen en ge verontwaardigt moet zijn als koppel da onmiddelijk doet.
    Ik denk dan: Stel dat iedere relatie een houdbaarheidsdatum heeft, wat maakt uit dat ge dan int begin of opt einde trouwt?
    3DS Friendscode: 0834-2425-2785
    PSN: gogeta-san

iTrader
    0
    Mentioned
    4 Post(s)
    Na mijn verblijf in Brazilië geleerd dat alles mag zolang je niet betrapt wordt.

En dat je als individu een verschil kunt maken in bijvoorbeeld in het milieu als de rest van de wereld er zich niets van aantrekt.

Ook dat veel beleidsmakers niet handelen vanuit het principe van een goed beleid te doen, maar vanuit persoonlijk gewin. Welk beleid brengt mij het meeste op.

Verstuurd vanaf mijn Mi A1 met Tapatalk

Genius's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Piemel in de poep, dacht dat mijn vriendin dat nooit wou maar na een paar keer wilt ze niks liever.
    The ardent golfer would play Mount Everest if somebody put a flagstick on top

GETHEZ's schermafbeelding
    iTrader
    103 (100%)
    Mentioned
    12 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Genius Bekijk bericht
    Piemel in de poep, dacht dat mijn vriendin dat nooit wou maar na een paar keer wilt ze niks liever.
    Genius* comment...

In de gloria !!!

Genius's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    The ardent golfer would play Mount Everest if somebody put a flagstick on top
    2 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Genius Bekijk bericht
    'k Wou dat ik ook een kleine piemel had, dan kon ik dat ook doen

makila's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    13 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oldskooler Bekijk bericht
    Hahaha de nagel op de kop.

Ik werk nu aan 50% van wat ik vroeger als jonge snaak deed, door minder naïef te zijn.
    Denk je dat men minder of meer tevreden is van mij? Antwoord: exact hetzelfde. (als ik toch moet kiezen dan zou ik zeggen dat ze zelfs iets meer tevreden zijn dan vroeger)

Die verdiende opslag krijg ik toch nooit, zolang het werk af is en zolang de baas zijn target haalt is het goed, de rest interesseert die mens niet.
    Hij/zij zegt wel dat het hem interesseert maar dat is meestal fake eens de targets gehaald zijn.

En ja ik doe wel nog altijd extra inspanningen als men het vraagt (het hangt er ook vanaf wie het vraagt), maar niet uit eigen initiatief, dat wordt toch nooit geapprecieerd.
    (Indien ik uitzonderlijk toch een baas heb die dat wel apprecieert (dat gebeurt) dat ben ik WEL bereid om die inspanning speciaal voor die mens nog wel te doen. Maar anders niet)
    Laatst gewijzigd door makila; 30 augustus 2020 om 17:37

Regels voor berichten