JPV's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    100 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Renegadexxripxx Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Dat is toch je reinste onzin ? Je gaat hiermee er vanuit dat die kinderen dat niet te boven komen. Terwijl de expertise van uw vriendin daar geen uitspraak over maakt. Die maakt enkel de uitspraak dat kinderen daar het dan niet zo snel oppikken of dat het langer duurt eer ze die verbanden kunnen leggen.
    ik zeg nergens dat ze het allemaal niet te boven kunnen komen. Wel dat ze daardoor blijvende vertraging kunnen hebben en dingen niet leren op de momenten dat het best gebeurt;
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Renegadexxripxx
    Dat wilt toch niet zeggen dat ze daardoor minder sociaal vaardig zijn? Dat wil enkel zeggen dat het langer duurt voordat ze allemaal op hetzelfde punt zitten. Maar die problemen zijn er nu al voor andere zaken - en kinderen ontwikkelen nu al zodanig verschillend, en daar spijkeren we dan ook voor bij of komt het met de tijd automatisch in orde. Dan spijkeren we voor deze potentiële risico's dan ook maar bij als het dan toch echt zo kritisch is. Lijkt mij gewoon logischer. Volgens mij loopt het gewoon niet zo'n vaart.
    De tijd die je hebt om zaken bij te spijkeren is beperkt. Zowel in tijd pér schooljaar als in tijd totaal.
    Voor de rest, waarop baseer jij u dat dit specifiek een enorme invloed gaat hebben op heel wat kinderen ? Er zijn geen cijfers over deze impact. er is in deze thread door iemand gepost dat er een verschil is tussen hoe asiaten en westerlingen het sociale aspect interpreteren. Maar zijn er studies die stellen dat de meerderheid van de asiaten in de onmogelijkheid zijn om de sociale cues van westerlingen te begrijpen? Of vormt het geen probleem? Indien het laatste het geval is, is dat dan toch honderd procent bewijs dat het allemaal niet zo erg is, dat zich dat wel goed maakt voor de meeste jongeren.
    communicatie gebeurt in diverse gemeenschappen anders. Dat Aziaten anders reageren wil niet zeggen dat een jongere die nu een bepaald aspect niet kan, dat gewoon op zijn aziatisch in orde zal krijgen;
    “ik heb het nog nooit gedaan dus ik denk wel dat ik het kan"
    Mij nodig? Tag me @JPV
    1 leden vonden dit bericht nuttig.  

zarathustra's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    19 Post(s)
    Dik uur met een masker op het vliegtuig gezeten, mijn eerste masker belevenis. Ik snap het gezaag van mensen toch niet hoor
    *** Also sprach Zarathustra ***
    no votes  

iTrader
    18 (100%)
    Mentioned
    7 Post(s)
    Idem. Ik heb twee vluchten van 3 uur achter de rug, en twee van dik 4 uur. Bij de vlucht van 3 uur, als je taxi naar luchthaven + anderhalf uur op de luchthaven van vertrek + uurtje bij aankomst voor oppikken valiezen + afhalen huurwagen, dan zit je aan dik 7 uur - geen enkel probleem.

Voor mijn werk draag ik het meerdere keren per dag kortere periodes (enkel bij klantencontact), gemiddeld 5 keer per dag een uurtje.

De enige last die ik ervaar zijn m’n oren na 5 uur of meer onafgebroken dragen, die beginnen zo heel licht blauwplekkerig aan te voelen. Zijn oplossingen voor natuurlijk.
    no votes  

puni's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    22 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zarathustra Bekijk bericht
    Dik uur met een masker op het vliegtuig gezeten, mijn eerste masker belevenis. Ik snap het gezaag van mensen toch niet hoor
    Het gros van de mensen heeft niks tegen die maskers an sich vermoed ik, wel tegen het feit dat ge ze tegenwoordig op een hoop plaatsen moet dragen waar ze weinig tot geen toegevoegde waarde hebben.
    Troj: Gij geeft het concept 'forumhoer' anders wel nieuwe dimensies .

Mijn FM09-journal: http://www.9lives.be/forum/football-...rnal-puni.html
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    20 Post(s)
    Ik snap niet dat men maar blijft iedereen die tegen de onzinnige maatregelen is op dezelfde hoop blijft gooien als de personen die tegen maatregelen zijn.

Verstuurd vanaf mijn SM-G715FN met Tapatalk
    no votes  

Renegadexxripxx's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    Mentioned
    7 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JPV Bekijk bericht
    ik zeg nergens dat ze het allemaal niet te boven kunnen komen. Wel dat ze daardoor blijvende vertraging kunnen hebben en dingen niet leren op de momenten dat het best gebeurt;
    De zoveelste "kan".
    Ik zie echt niet in waar jij vandaan haalt dat ze hierdoor blijvende vertraging kunnen hebben noch dat dit tijdssensitief is.

De tijd die je hebt om zaken bij te spijkeren is beperkt. Zowel in tijd pér schooljaar als in tijd totaal.
    Dan moeten ze dat maar bijspijkeren na de schooltijd hé, net zoals men het ook met huiswerk doet. Doen ze dat niet, dan is dat de verantwoordelijkheid van de ouders.

communicatie gebeurt in diverse gemeenschappen anders. Dat Aziaten anders reageren wil niet zeggen dat een jongere die nu een bepaald aspect niet kan, dat gewoon op zijn aziatisch in orde zal krijgen;
    Ik maak die claim dan ook niet dat het op zijn aziatisch in orde komt. Ik claim dan ook alleen dat als aziaten het effectief kunnen leren, dat westerlingen die continue ondergedompeld worden in die normale communicatiewijze dat voor de beperkte impact die een mondmasker heeft in de tijd dat het allemaal niet zo kritisch is als jij claimt. Lijkt mij aannemelijk.
    Laatst gewijzigd door Renegadexxripxx; 20 september 2020 om 21:22
    no votes  

JPV's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    100 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Renegadexxripxx Bekijk bericht
    De zoveelste "kan".
    Ik zie echt niet in waar jij vandaan haalt dat ze hierdoor blijvende vertraging kunnen hebben noch dat dit tijdssensitief is.
    de zoveelste kan omdat ik niet zwart-wit wil denken.

En waar ik dat vandaan haal: uit het feit dat gezinnen waar bepaalde sociale regels niet/niet-goed aangeleerd worden, later niet zomaar opgevangen kunnen worden.
    Dan moeten ze dat maar bijspijkeren na de schooltijd hé, net zoals men het ook met huiswerk doet. Doen ze dat niet, dan is dat de verantwoordelijkheid van de ouders.
    Even na schooltijd oefenen op "begrijp je visuele expressies". Zo werkt dat niet, hé.
    Mij nodig? Tag me @JPV
    1 leden vonden dit bericht nuttig.  

JPV's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    100 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zarathustra Bekijk bericht
    Voor een volwassene snap ik dat ook niet hoor. Ik draag ze op een Brussel-werkdag 2x meer dan 2 uur + dan natuurlijk gewoon nog op het werk en als ik eten haal zelf.
    Mij nodig? Tag me @JPV
    no votes  

Regels voor berichten