Hawk's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Noscoped420 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Mij boeit dat geen reet, ook al gehad dat er op de bus 30 man zit tegenwoordig, dus op elke rij wel ene.
    Ge weet als ge een bus of trein pakt dat er volk achter of voor u kan zitten dus erover melken is nutteloos.
    Ik verwachtte alleszins geen stampvolle trein op een dinsdagnamiddag om 14u45 buiten de schoolvakantie.
    non plus ultra
    no votes  

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hawk Bekijk bericht
    Ik verwachtte alleszins geen stampvolle trein op een dinsdagnamiddag om 14u45 buiten de schoolvakantie.
    Met de NMBS verwacht ik elke dag op elk uur een stampvolle trein omdat er maar 3 wagons aanhangen terwijl het traject vlot 100km of meer is.
    Dat noemt men na 15 jaar de trein te pakken het ''NMBS optimisme'' omdat het nog veel erger kan.
    no votes  

JPV's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    91 Post(s)
    Met de NMBS verwacht ik elke dag op elk uur een stampvolle trein omdat er maar 3 wagons aanhangen terwijl het traject vlot 100km of meer is.
    Dat noemt men na 15 jaar de trein te pakken het ''NMBS optimisme'' omdat het nog veel erger kan.
    waarom zou het aantal kilometers iets zeggen over het aantal wagons die men er moet aanhangen? Mensen blijven niet per se zitten tot het einde van het traject eens ze opstappen hoor.
    “ik heb het nog nooit gedaan dus ik denk wel dat ik het kan"
    Mij nodig? Tag me @JPV
    no votes  

kay-gell's schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)
    Mentioned
    33 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JPV Bekijk bericht
    waarom zou het aantal kilometers iets zeggen over het aantal wagons die men er moet aanhangen? Mensen blijven niet per se zitten tot het einde van het traject eens ze opstappen hoor.
    Lap, heel m'n leven de trein verkeerd gepakt.
    no votes  

Renegadexxripxx's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    Mentioned
    6 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
    Lap, heel m'n leven de trein verkeerd gepakt.
    Wij limburgers zijn dan ook teweerse mensen.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.  

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JPV Bekijk bericht
    Dat zegt idd niets maar valt me altijd op dat de ochtendspits Tongeren-Antwerpen rechtstreeks vaak maar iets van 5 wagons heeft, maar in Aarschot al zo vol zit als een camion met varkens naar de slachtbank.
    Eigenlijk tussen Hasselt en Antwerpen blijft die zo goed als even vol zitten, enkel in Leuven gaan er af maar komen er ook weer op en dan in de Luchthaven bv komen er ook weer zeker evenveel bij dan als er af gaan.

En dat traject is toevallig iets van 100+-km, anyway het was eerder een mop dat de meeste trajecten met belachelijk weinig rijtuigen rijden terwijl andere trajecten met 15 wagons rijden waarvan 9 leeg.
    Anyway dit is een topic voor het NMBS topic, en een onderwerp dat toch al doodgemept is dus ik ga het bij mijn lame mop houden.
    no votes  

JPV's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    91 Post(s)
    Dat zegt idd niets maar valt me altijd op dat de ochtendspits Tongeren-Antwerpen rechtstreeks vaak maar iets van 5 wagons heeft, maar in Aarschot al zo vol zit als een camion met varkens naar de slachtbank.
    Eigenlijk tussen Hasselt en Antwerpen blijft die zo goed als even vol zitten, enkel in Leuven gaan er af maar komen er ook weer op en dan in de Luchthaven bv komen er ook weer zeker evenveel bij dan als er af gaan.

En dat traject is toevallig iets van 100+-km, anyway het was eerder een mop dat de meeste trajecten met belachelijk weinig rijtuigen rijden terwijl andere trajecten met 15 wagons rijden waarvan 9 leeg.
    Anyway dit is een topic voor het NMBS topic, en een onderwerp dat toch al doodgemept is dus ik ga het bij mijn lame mop houden.
    Raar toch dat die trein tussen Hasselt en a'pen zo goed als even vol blijft zitten, maar er toch nog blijkbaar wel betekenisveel volk bijkomt in Aarschot.

Ma soit, dat Limburgers de hunne graag iets langer willen, weten we ondertussen al
    “ik heb het nog nooit gedaan dus ik denk wel dat ik het kan"
    Mij nodig? Tag me @JPV
    no votes  

BlackOccult's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    17 Post(s)
    Die aparte wandelrichtingen in de steden, heeft dat een grote invloed tegen de verspreiding van het virus?

Enkele keren gaan winkelen in Heist-op-den-Berg en Leuven de afgelopen weken. In Heist wordt dat gerespecteerd, in Leuven negeert de helft het, terwijl ik dacht dat daar slimme mensen woonden/studeerden. Ik heb mij mateloos geërgerd op de Bondgenotenlaan...
    no votes  

puni's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    17 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BlackOccult Bekijk bericht
    Die aparte wandelrichtingen in de steden, heeft dat een grote invloed tegen de verspreiding van het virus?

Enkele keren gaan winkelen in Heist-op-den-Berg en Leuven de afgelopen weken. In Heist wordt dat gerespecteerd, in Leuven negeert de helft het, terwijl ik dacht dat daar slimme mensen woonden/studeerden. Ik heb mij mateloos geërgerd op de Bondgenotenlaan...
    Ik negeer dat ook, ik ga de straat niet oversteken om 200m verder de straat nog eens over te steken.. Los van het feit dat de meerwaarde daarvan echt wel nihil is, ge wordt niet ziek van iemand te kruisen (met of zonder masker).
    Troj: Gij geeft het concept 'forumhoer' anders wel nieuwe dimensies .

Mijn FM09-journal: http://www.9lives.be/forum/football-...rnal-puni.html
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Slecht nieuws over het vaccin van Oxford...

https://www.bloomberg.com/news/artic...premium-europe

Men wou de eerste dosissen van het vaccin dit jaar nog leveren, ik hoop dat het mogelijk blijft.
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    4 Post(s)
    Afwachten en zien, meer kunnen we toch niet doen.
    Epidemioloog Pierre Van Damme zei daarstraks in Gert late night dat ze de eerste lading vaccins verwachten in maart.
    no votes  

Yvezz's schermafbeelding
    iTrader
    52 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    De cijfers stijgen weer onrustwekkend, als ik tijdens de middagpauze van veel scholen hier door de stad fiets, begrijp ik wel waarom.
    Corsair Graphite 780T//Antec Truepower 650W/Asus Prime Z370a/Intel I5 8600k(Delid by lestef)//Corsair H115i//Corsair 16GB DDR4 Ram/Asus ROG Strix GTX1070 8G/Soundblaster ZX/256GB C:\-/2,996TB Games/2TB Opslag//Logitech G15/Logitech G502/Logitech G25//Logitech G640//Afterglow XBOX ONE Wired//Logitech C310//TrackIR V_5//Playseat Evo White// --Foempie den toeten -- Gali Balli & de 40 Gardoemas.
    Als rood groen wordt, loop je geen blauwtje, en dat staat zwart op wit.-- Ik zit wat anders in elkaar.
    no votes  

Cerv.Be's schermafbeelding
    iTrader
    266 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yvezz Bekijk bericht
    De cijfers stijgen weer onrustwekkend, als ik tijdens de middagpauze van veel scholen hier door de stad fiets, begrijp ik wel waarom.
    De pubers die gaan los, vooral omdat ze op school moeten leven onder zware maatregelen. Die leeftijdscategorie trekt er zich sowieso al weinig van aan. Was eigenlijk wel te voorspellen.

Maar ook in het algemeen zie je dat de regels overal al vervaagd zijn. Iedereen kruipt bij mekaar op café, privé samenkomsten worden weer massaal gedaan,... Bubbel van 5 bestaat voor velen al lang niet meer.

Ik zie het najaar maar somber in, we gaan weer kreunen onder zware maatregelen.
    Laatst gewijzigd door Cerv.Be; 9 september 2020 om 07:09
    ~ Desktop: Intel Core i5 6600K @ 4.5 Ghz - Asus Pro Gaming Z170I - Corsair 2x8GB DDR4 @ 2933 Mhz - GTX 970 4GB - 4.0TB - Zalman ZM600-GT
    ~ Equipment: BenQ 2420Z @ 144hz - NZXT Manta (mini-ITX) - Corsair Strafe - Asus ROG Gladius - Asus ROG Orion Pro - Manjaro @ Crucial BX500 240GB SSD
    ~ XPS 15 9550: Intel Core i7 6700HQ @ 2.6Ghz - 2x8GB DDR4 - GTX 960M 2GB - 15" @ 3840x2160 - openSUSE @ Samsung PM951 500GB SSD
    ~ My Deals: 9lives.be: 266(100%), eBay: 192(100%), 2dehands.be: 23(100%) | ~ Steam: CervDotBe | ~ Hattrick: Schumi-47
    1 leden vonden dit bericht nuttig.  

Yvezz's schermafbeelding
    iTrader
    52 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cerv.Be Bekijk bericht
    De pubers die gaan los, vooral omdat ze op school moeten leven onder zware maatregelen. Die leeftijdscategorie trekt er zich sowieso al weinig van aan. Was eigenlijk wel te voorspellen.

Maar ook in het algemeen zie je dat de regels overal al vervaagd zijn. Iedereen kruipt bij mekaar op café, privé samenkomsten worden weer massaal gedaan,... Bubbel van 5 bestaat voor velen al lang niet meer.

Ik zie het najaar maar somber in, we gaan weer kreunen onder zware maatregelen.
    Het zijn niet enkel de kinderen zelf, hier in het stadspark is een speeltuintje, zelfs daar slagen sommige ouders er niet in de regels op te volgen.
    Alle redelijkheid voorbij is dan mijn eerste gedacht, het is voor niemand aangenaam om een masker te moeten gebruiken, doch is het wel verantwoord.
    En telkens als de maatregelen dan weer aangescherpt worden, is weerom de hele zwik gestraft, dikwijls door het toedoen van enkelingen.
    Tijd dat we als maatschappij op een deftige manier zo een individuen op het matje roepen.
    Maar ja, als je daarvoor de ordehandhavers moet lastig vallen, die mensen weten ook niet waar eerst te zijn.

Nog zo een voorbeeld, laatst aan de Lidl hier stond er een vrouw luidkeels te klagen dan Mr. Van Ranst haar geblokkeerd had op sociale media.
    Ze sprak verschillende klanten aan, zonder haar masker op, dat we moeten rebelleren tegen de maatregelen.
    Binnen in de winkel deden verschillende mensen hun beklag, of daar dan op gereageerd is door het personeel weet ik niet, zo lang ben ik niet bezig geweest met mijn boodschappen.

Kan best zijn dat mevrouw problemen heeft met de regels, maar laat anderen dan toch met rust.
    Nu ja, of ze ze alle vijf nog had, betwijfel ik ook sterk aan haar manier van doen.
    Toevallig ligt die winkel dicht tegen een kliniek voor mentaal zwakkere personen, niet de eerste keer dat men daar lastige situaties meemaakt.
    Corsair Graphite 780T//Antec Truepower 650W/Asus Prime Z370a/Intel I5 8600k(Delid by lestef)//Corsair H115i//Corsair 16GB DDR4 Ram/Asus ROG Strix GTX1070 8G/Soundblaster ZX/256GB C:\-/2,996TB Games/2TB Opslag//Logitech G15/Logitech G502/Logitech G25//Logitech G640//Afterglow XBOX ONE Wired//Logitech C310//TrackIR V_5//Playseat Evo White// --Foempie den toeten -- Gali Balli & de 40 Gardoemas.
    Als rood groen wordt, loop je geen blauwtje, en dat staat zwart op wit.-- Ik zit wat anders in elkaar.
    no votes  

iamhollywood's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yvezz Bekijk bericht
    Ik stel mij eerder vragen bij de ellenlange files op de wegen rond kantoorgebouwen .
    Werkgevers vegen compleet hun laars aan de maatregelen. Roepen hun werknemers weer op naar kantoor te komen, respecteren de social distancing niet (geen mondmaskers op de werkvloer, meer werknemers in dezelfde openen ruimte dan toegelaten), delen geen communicatie rond mensen die verplicht in quarantaine zijn moeten gaan, airco draait weer volop etc.
    En zoals eerder besproken, ze willen vooruit en gaan begrijpelijk niet rond de kleinste verkoudheden een spel maken. Tot men zoals een 'Westvlees' negatief in het nieuws komt met massa besmettingen.
    Waar kan hou je imo uw mensen zoveel mogelijk van thuis uit aan het werk.

Cafés en restaurants waar ik tot nu toe geweest ben respecteren net wel enorm goed de maatregelen. Omdat de dreiging op controles en sluitingen voor hun dermate reëel is. Vrijdagavond op terras in Gent, uitbater sprak actief klanten aan om te blijven zitten, waarom: kans dat politieagent er binnenvalt is groot.
    Heb het gevoel dat die dreiging vandaag voor bedrijven veel minder speelt. Iets waar men van mij net wel meer mag op controleren en sensibiliseren. Ik geloof niet in besmettingen in de open buitenlucht, wel binnen collegiaal verband.
    Everybody wants to be hollywood
    no votes  

Regels voor berichten