makila's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    13 Post(s)
    Ja blijkbaar zijn er jongeren die speciaal naar de kust zijn afgezakt, niet voor het strand, de afkoeling, een ijsje of even een pootje te baden, maar gewoon met de bedoeling om ruzie te stoken en te vechten. Dat is gewoon doelbewust dat die boel komen schoppen ..
    no votes  

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    https://www.standaard.be/cnt/dmf20200808_97194324

Ik zie op FB dat veel van mijn kennissen op vakantie zijn in Frankrijk, en geef ze maar eens ongelijk. F*ck de Belgische kust, waarom wilt iemand daar in hemelsnaam nog naar toe...
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Hoe kan je dit nog verdedigen als je niet Calvo of Almaci noemt... deze groep ligt aan de basis van de oorzaak van de 2de golf in Antwerpen en reizen nu even naar het strand om daar boel te maken.

Kzou direct alle toeristen verbieden zoals bij de eerste golf als ik daar burgemeester was voor het Vlaams Belang nog meer stemmen gratis krijgt.
    Laatst gewijzigd door KingCunta; 8 augustus 2020 om 23:23
    2 leden vonden dit bericht nuttig.  

iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Hetzelfde in Berlare. Provinciaal domein tot en met donderdag gesloten door problemen met "Brusselse en Leuvense toeristen" die zich massaal niet aan de regels hielden. Gratis inkom en het zou één van de weinige provinciale domeinen zijn die niet met een reservatiesysteem werkt.

https://www.hln.be/in-de-buurt/berla...rang~a20c86c9/
    no votes  

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    https://www.standaard.be/cnt/dmf20200808_97450880

Gelukkig is Marc er nog om te zeggen wat men moet doen. Oef! Ik was al even ongerust toen ik hem 1 uur lang op geen enkel mediakanaal zag.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.  

iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JorisBlack Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    https://www.standaard.be/cnt/dmf20200808_97450880

Gelukkig is Marc er nog om te zeggen wat men moet doen. Oef! Ik was al even ongerust toen ik hem 1 uur lang op geen enkel mediakanaal zag.
    We hebben daar een uitdrukking voor: schoenmaker, blijf bij je leest!

Als die man beleid wil voeren, dan moet hij maar bij de PVDA gaan janken om een plaatsje op de lijst.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KingCunta Bekijk bericht
    Hoe kan je dit nog verdedigen als je niet Calvo of Almaci noemt... deze groep ligt aan de basis van de oorzaak van de 2de golf in Antwerpen en reizen nu even naar het strand om daar boel te maken.

Kzou direct alle toeristen verbieden zoals bij de eerste golf als ik daar burgemeester was voor het Vlaams Belang nog meer stemmen gratis krijgt.
    Een uur nadat dit bekend werd, kreeg ik er al 'reclame' over van het VB

Cerv.Be's schermafbeelding
    iTrader
    266 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JorisBlack Bekijk bericht
    https://www.standaard.be/cnt/dmf20200808_97194324

Ik zie op FB dat veel van mijn kennissen op vakantie zijn in Frankrijk, en geef ze maar eens ongelijk. F*ck de Belgische kust, waarom wilt iemand daar in hemelsnaam nog naar toe...
    Waarom gaat iedereen altijd naar dezelfde spots als Oostende en Blankenberge? Er zijn echt nog rustige stukken langs onze kust.
    ~ Desktop: Intel Core i5 6600K @ 4.5 Ghz - Asus Pro Gaming Z170I - Corsair 2x8GB DDR4 @ 2933 Mhz - GTX 970 4GB - 4.0TB - Zalman ZM600-GT
    ~ Equipment: BenQ 2420Z @ 144hz - NZXT Manta (mini-ITX) - Corsair Strafe - Asus ROG Gladius - Asus ROG Orion Pro - Manjaro @ Crucial BX500 240GB SSD
    ~ XPS 15 9550: Intel Core i7 6700HQ @ 2.6Ghz - 2x8GB DDR4 - GTX 960M 2GB - 15" @ 3840x2160 - openSUSE @ Samsung PM951 500GB SSD
    ~ My Deals: 9lives.be: 266(100%), eBay: 192(100%), 2dehands.be: 23(100%) | ~ Steam: CervDotBe | ~ Hattrick: Schumi-47
    no votes  

de hamster's schermafbeelding
    iTrader
    182 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cerv.Be Bekijk bericht
    Waarom gaat iedereen altijd naar dezelfde spots als Oostende en Blankenberge? Er zijn echt nog rustige stukken langs onze kust.
    Omdat die simpele duiven enkel Blankenberge en Oostende kennen uiteraard...
    no votes  

ilgonwe's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Vanuit Brussel zijn Blankenberge, Knokke en Oostende rechtstreeks bereikbaar met de trein (in relatief korte tijd). In principe zou je veel minder volk zien als de treinen niet meer zouden rijden maar voorlopig lijkt het eerder dat ze nog meer treinen gaan inzetten.
    no votes  

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Omdat die een station hebben...
    Nieuwpoort is al de hele zomer extreem rustig bijvoorbeeld, want daar geraak je niet met de trein.

De etablissementen in die gemeentes zoals Blankenberge en Oostende zijn ook meer gericht op dat soort volk natuurlijk
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Hallucinante ontwikkelingen. En de mensen staan erbij zoals een koe die naar een voorbijrazende trein staart.
    270219 - 155453
    no votes  

KnightOfCydonia's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    7 Post(s)
    De eufemismes die journalisten toch maar kunnen blijven verzinnen kennen toch echt geen grenzen.

Dat het woord jongeren wanneer het gaat om misdrijven al een bepaalde bijklank/kleur gekregen heeft is al triest genoeg, maar nu met corona komen daar nog eens volksbuurten en Brusselse toeristen bij...

We zouden niet willen stigmatiseren nietwaar? Want het virus doet dat toch ook niet...

De gevolgen zijn echter voor iedereen: avondklok in heel de provincie Antwerpen, en nu dus geen enkele dagjestoerist meer in bepaalde kustgemeenten...

Mij niet gelaten: ik ben ook geen fan van de Belgische kust... maar de rechtvaardigheid van zo'n maatregel lijkt me toch op het randje... Zeker hoog tijd om de extra subsidies voor kustgemeenten ook eens te verlagen nu de Noordzee duidelijk niet meer van iedereen in dit land is.
    no votes  

Tonerider's schermafbeelding
    iTrader
    53 (100%)
    Mentioned
    10 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de hamster Bekijk bericht
    Omdat die simpele duiven enkel Blankenberge en Oostende kennen uiteraard...
    wees blij dat ze daar blijven. Anders zijn die minder gekende stukken ook naar de knoppen.
    Smart enough to know I`m not smart enough.

iTrader
    18 (100%)
    Mentioned
    7 Post(s)
    Ik denk dan met zoveel plezier terug aan de verschillende dagreisjes en tweedaagse uitstappen die ik had naar het Franse stuk, een uurtje de grens over, beginnende voorbij Calais. De Opaalkust is iets verder maar jongens, wat is het daar toch zwart/wit met Blankenberge. Zowel qua drukte, als qua ‘soort’ volk dat er komt...

Enfin, dat relschoppen is nooit goed te praten, maar om dan meteen alle dagtoeristen te weren, ook de 99% met alleen maar goede bedoelingen? Moge dit na Corona ontploffen in hun gezicht. Een spreekwoord met badwater en een kind komt in me op.
    no votes  

Vile's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Kunnen de Kust burgemeesters de noodtoestand niet uitroepen en eventueel de federale regering het leger laten sturen om de veiligheid te waarborgen? De politie treedt veel te mak op. ‘k Ga frequent naar Knokke-Heist, maar het is toch de eerste keer dat ik zoveel Noord-Afrikanen zie.
    Laatst gewijzigd door Vile; 9 augustus 2020 om 07:44
    no votes  

Regels voor berichten