iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Net een discussie met iemand gehad, en het zou mogelijk zijn om zelf de lichaamstemperatuur van de mens medisch gezien naar beneden of boven te halen?

Dit lijkt mij straf. Of kan iemand dit bevestigen?
    no votes  

da_flux's schermafbeelding
    iTrader
    31 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Warm of koud bad?

Maar lang gaat dat niet duren.

Sent from my SM-T720 using Tapatalk
    no votes  

eS's schermafbeelding
    iTrader
    27 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door makila Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik tank wekelijks ..

Maar door het mondmasker rook ik de stank ineens veel sterker. Dat heeft mij verrast. Was precies 10x sterker. Vermoedelijk omdat ik ook niet gewend ben te tanken met een mondmasker op se.

Nu dat ik weet dat de stank versterkt wordt is de kans 99% dat ik straks ga tanken met mondmasker op zonder enig probleem.

Maar nu moest is echt even de neus vrijmaken. Ik was gewoon totaal verrast door de veel sterkere aanvoelende stank wat ik niet gewoon ben. Misschien heb ik gewoon wel een goed reukorgaan.
    Het is ook niet elke week 35°, dat is ook al een belangrijke invloed. Mondmaskers zorgen er voor dat er minder lucht circuleert (das net heel het punt), waardoor je dus mogelijks wat meer net uitgeademde lucht (met een lager O2/hoger CO2 gehalte) terug inademt. Dit is echter nooit in die mate dat het schadelijk is, maar indien je in een situatie bent waar er sowieso al minder O2 in de lucht zit (bv. extra veel benzinedampen bij 35°).

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door niemandsland Bekijk bericht
    Net een discussie met iemand gehad, en het zou mogelijk zijn om zelf de lichaamstemperatuur van de mens medisch gezien naar beneden of boven te halen?

Dit lijkt mij straf. Of kan iemand dit bevestigen?
    Ooit een aspirientje genomen?
    no votes  

puni's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    13 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ugar Bekijk bericht
    Ik heb net nog eens met een lodderig oog naar de nieuwste cijfers van sciencesano gekeken.

1. Besmettingen lijken nu over heel het land toch wel wat te stijgen. Het gewogen gemiddelde over 7 dagen is in bijna alle provincies verdubbeld. Het lijkt erop dat de nieuwe maatregels op het juiste ogenblik genomen zijn. Anders zouden we overal in België een soort Antwerpenaren geworden zijn,
    2. In Antwerpen lijkt de groei nu toch een beetje minder fors
    Of er wordt gewoon meer getest/sneller getest bij twijfel gezien de omstandigheden? Ik blijf erbij, een stijgend aantal bevestigde besmettingen an sich is een heel matige indicator.

Da's net zoals die wereldwijde 'records' van aantal besmettingen op een dag. Nogal wiedes aangezien er nog nooit zoveel testcapaciteit geweest is.. Er is totaal geen nuance meer in de berichtgeving.
    Troj: Gij geeft het concept 'forumhoer' anders wel nieuwe dimensies .

Mijn FM09-journal: http://www.9lives.be/forum/football-...rnal-puni.html
    2 leden vonden dit bericht nuttig.  

iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    6 Post(s)
    https://www.hln.be/nieuws/binnenland...erke~abebf6a7/
    Positief geteste Antwerpenaren trekken naar tweede verblijf in Middelkerke

hupsakee, beetje verspreiden sé.
    De antwerpenaren zijn zich nog populairder aant maken in België
    no votes  

Tonerider's schermafbeelding
    iTrader
    53 (100%)
    Mentioned
    8 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LSDsmurf Bekijk bericht
    Volgens de berichtgeving was er hinder tot rond 21u30. Als je dan een uur (of twee) later komt dan is de kans heel groot dat je niet meer makkelijk naar huis geraakt. Ik heb net eens gecheckt en de allerlaatste trein die ik in Oostende zou kunnen nemen die stond gisteren om 21u09 op de planning.

Openbaar vervoer is altijd wel een kloterij op drukke momenten.
    als ge weet dat ge om 23.30 in huis moet zitten, weet ge ook dat ge een risico neemt als ge echt wacht tot de laatste trein. `t is niet dat NMBS een goede reputatie heeft in verband met betrouwbaarheid.
    Bovendien weet je dat het druk was en waar de verplaatsing naar de zee gespreid was, de meesten zo lang mogelijk gaan wachten om terug te keren en de drukte zich naar de laatste trein verplaatst.
    Ga dan al om 20 uur naar huis he. Dan heb je ook al een schone dag aan zee gehad en ge beperkt uw risico`s. Gezond verstand, je weet wel.

Anyway, Tommelein zijn idee is volgens mij de enige oplossing. Zorg voor een reservatiesysteem. Wijs mensen toe aan een trein. Sommige mensen zullen dan al eerder naar huis moeten dan dat ze eigenlijk zouden willen, maar het is dan maar zo.
    Smart enough to know I`m not smart enough.
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    8 Post(s)
    Mijn idee... als het daar maar is, hier met die spuit

https://www.trouw.nl/zorg/coronavacc...ngen~b022868f/

Goed artikel trouwens, maakt duidelijk dat er niet met onze veiligheid wordt gesold
    no votes  

iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tonerider Bekijk bericht
    als ge weet dat ge om 23.30 in huis moet zitten, weet ge ook dat ge een risico neemt als ge echt wacht tot de laatste trein. `t is niet dat NMBS een goede reputatie heeft in verband met betrouwbaarheid.
    Bovendien weet je dat het druk was en waar de verplaatsing naar de zee gespreid was, de meesten zo lang mogelijk gaan wachten om terug te keren en de drukte zich naar de laatste trein verplaatst.
    Ga dan al om 20 uur naar huis he. Dan heb je ook al een schone dag aan zee gehad en ge beperkt uw risico`s. Gezond verstand, je weet wel.

Anyway, Tommelein zijn idee is volgens mij de enige oplossing. Zorg voor een reservatiesysteem. Wijs mensen toe aan een trein. Sommige mensen zullen dan al eerder naar huis moeten dan dat ze eigenlijk zouden willen, maar het is dan maar zo.
    Bovenstaande post ging zelfs niet eens over de avondklok.

Bovendien moest de politie volgens de media omstreeks 19u al uitrukken vanwege grote drukte, dus jouw plan om rond 20u te vertrekken zou ook geen succes geweest zijn. Ik heb nog eens extra gekeken op de site van de NMBS. Voor waar ik woon is er om 19u09, 19u13, 20u09 en 21u09 een trein. Als je die mist dan is het wachten tot 5u44 's morgens voor de volgende trein. Dan is het alternatief een taxi bellen (duur) of je ergens laten ophalen door iemand (afhankelijk van anderen en mogelijks bubbelconflict).

Dat is dus exact waarom ik in de zomer niet met de trein naar zee wil, NMBS is idd onbetrouwbaar.
    no votes  

biotek's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    feit is dat dit geen noodzakelijke verplaatsing was dus eigenlijk hebben deze mensen van de provincie antwerpen aan de kust niks te zoeken de volgende 4 weken
    blijf in uw kot is toch niet zo moeilijk te verstaan ....
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bassie82 Bekijk bericht
    https://www.hln.be/nieuws/binnenland...erke~abebf6a7/
    Positief geteste Antwerpenaren trekken naar tweede verblijf in Middelkerke

hupsakee, beetje verspreiden sé.
    De antwerpenaren zijn zich nog populairder aant maken in België
    Toch te gek voor woorden. Alsof de mensen alle logica hebben weggegooid na de lockdown
    no votes  

iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)

Goed artikel trouwens, maakt duidelijk dat er niet met onze veiligheid wordt gesold
    Een tijdje geleden had ik een artikel gelezen over patiënten die het vaccin van Moderna gekregen hadden en sommige hadden toch wel vrij zware bijwerkingen (bij één persoon bv hoge koorts, flauwvallen, heel erg ziek voelen). Dat is dan bij een groep mensen van 18-55 zonder medische problemen. Afwachten hoe goed die vaccins gaan presteren op vlak van veiligheid en werkzaamheid voor diegene die het het meest nodig hebben.
    no votes  

Tonerider's schermafbeelding
    iTrader
    53 (100%)
    Mentioned
    8 Post(s)
    Bovenstaande post ging zelfs niet eens over de avondklok.

Bovendien moest de politie volgens de media omstreeks 19u al uitrukken vanwege grote drukte, dus jouw plan om rond 20u te vertrekken zou ook geen succes geweest zijn. Ik heb nog eens extra gekeken op de site van de NMBS. Voor waar ik woon is er om 19u09, 19u13, 20u09 en 21u09 een trein. Als je die mist dan is het wachten tot 5u44 's morgens voor de volgende trein. Dan is het alternatief een taxi bellen (duur) of je ergens laten ophalen door iemand (afhankelijk van anderen en mogelijks bubbelconflict).

Dat is dus exact waarom ik in de zomer niet met de trein naar zee wil, NMBS is idd onbetrouwbaar.
    't is gewoon belachelijk dom dat iedereen wacht tot het laatste. Maar eigenlijk is het zoals biotek zei: blijf gewoon thuis.
    Als natuurlijk de gouverneur van w-vlaanderen zegt: kom maar af, tja, wat verwacht ge dan.
    De regering stelt de gratis treinritten uit en zij geeft dan het omgekeerde signaal.
    En nmbs geeft ook het signaal van het is ok want we leggen extra treinen in...
    Hou u treinen op het normaal niveau en laat mensen reserveren. Limiet bereikt is limiet bereikt en dan gaat de terugkeer ook minder lastig zijn.
    Smart enough to know I`m not smart enough.
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    8 Post(s)
    Een tijdje geleden had ik een artikel gelezen over patiënten die het vaccin van Moderna gekregen hadden en sommige hadden toch wel vrij zware bijwerkingen (bij één persoon bv hoge koorts, flauwvallen, heel erg ziek voelen). Dat is dan bij een groep mensen van 18-55 zonder medische problemen. Afwachten hoe goed die vaccins gaan presteren op vlak van veiligheid en werkzaamheid voor diegene die het het meest nodig hebben.
    Zoals aangegeven in de tekst, dat zijn zaken waar vaak 'iets' kan tegen gedaan worden. En er zijn voldoende kandidaat vaccins
    no votes  

iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)

Ik hoop zo dat die hun namen bekend worden één van dees, schande vlek voor de rest van hun leven
    no votes  

Destel's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Mentioned
    10 Post(s)
    Zou er animo zijn om mensen die zo'n vaccin weigeren, de terugbetaling van een behandeling met beademingsmachine te weigeren?
    PS4 / Xbox 360 / Wii / NES // Raspberry Pi Zero W / 3B / 3B+
    MacBook Pro 15" (2018) / iMac 27" (2017) // iPhone XR / iPad Air 2
    Projecten: frequency trainer
    no votes  

Regels voor berichten