Loser's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Mentioned
    47 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tolya Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Van ranst bevestigd dit vanochtend plots (lees ik).
    1,5m en naast mekaar, 8 weken na begin lockdown komen ze daarmee af (terwijl het dogma 1,5m is)
    deze regel maakt natuurlijk elke ontmoeiting van 4 man (binnenshuis of zelfs in een hof) compleet onmogelijk.
    Nu snap ik waarom jij alle regels onmogelijk te volgen vindt. Volgens jou is elke uitspraak in elk interview al een regel...
    Maar je maakt het ook met opzet moeilijker dan het is, hoor. Mijn ouders hebben bezoek gekregen, en daar zat iedereen op 1,5m van elkaar, naast elkaar. En waar dat niet naast elkaar ging, zaten ze tegenover elkaar, maar op een meter of 3. Maar je moet natuurlijk ook een beetje van goeie wil zijn.
    PSN: A_Loser_Baby
    Activision: Loser#9680379

iTrader
    18 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door puni Bekijk bericht
    Letselongevallen zijn op tien jaar tijd met 22% gedaald, ongevallen met blikschade met 4% en het aantal dodelijke slachtoffers uit verkeersongevallen met een volle 38%, dit tussen 2008 en 2017.

https://www.vias.be/publications/Sta...allen_2017.pdf

Stop toch met uit uw nek te lullen, aub.
    Voor je zegt dat iemand uit zijn nek lult: ik woon langs de baan waar ik het over heb. Er zijn hier nog NOOIT ongevallen gebeurd.

Niet aan 90, en niet nu aan 50.

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Mentioned
    47 Post(s)
    Een discussie over verkeerssnelheden past misschien beter op het mobiliteitsforum.
    PSN: A_Loser_Baby
    Activision: Loser#9680379
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Archaos's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/05...veblog-11-mei/

Bij de Action in Schaarbeek bijvoorbeeld. "Honderden mensen staan hier aan te schuiven, het is hier een ellenlange file. De klanten die hier buitenkomen, hebben hun karren volgeladen. Soms tot grote wrevel van andere klanten. Zo had iemand hier tientallen dozen met wegwerphandschoenen gekocht."

Allé, we zijn weer goed bezig

Is dat nu zo moeilijk trouwens voor een limiet in te stellen van 1 à 2 dozen per klant? Hebben winkels zo veel schrik dat ze de spullen niet kwijtraken misschien?

iTrader
    0
    Mentioned
    5 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Archaos Bekijk bericht

Bij de Action in Schaarbeek bijvoorbeeld. "Honderden mensen staan hier aan te schuiven, het is hier een ellenlange file. De klanten die hier buitenkomen, hebben hun karren volgeladen. Soms tot grote wrevel van andere klanten. Zo had iemand hier tientallen dozen met wegwerphandschoenen gekocht."

Is dat nu zo moeilijk trouwens voor een limiet in te stellen van 1 à 2 dozen per klant? Hebben winkels zo veel schrik dat ze de spullen niet kwijtraken misschien?
    Zéker niet te verwachten dit soort taferelen. Ze hadden beter alle winkels open gelaten en dezelfde regels toegepast zoals in de voedingswinkels, nu krijgen we weer twee weken aan een stuk hamstertoestanden.

kay-gell's schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)
    Mentioned
    16 Post(s)
    Ze mogen het van mij hebben se, snap niet dat ge iets al 8 weken kunt missen maar het dan ineens zo dringend is om uren buiten voor te staan aanschuiven
    2 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

puni's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    8 Post(s)

Dat van die limiet had inderdaad gewoon gemoeten. Los daarvan moogt ge ervan uitgaan dat daar wel een serieus aantal nachtwinkelclowns en dergelijke tussen zitten die hopen om munt te slaan uit deze miserie. Gewoon weer een prijscap zetten op dat soort materiaal, controles en bij woekerprijzen inbeslagname.
    Troj: Gij geeft het concept 'forumhoer' anders wel nieuwe dimensies .

Mijn FM09-journal: http://www.9lives.be/forum/football-...rnal-puni.html

iTrader
    0
    Mentioned
    5 Post(s)
    Ik ben niet van plan om te gaan winkelen op de manier die nu gehanteerd wordt, dan blijf ik wel online kopen. Ik ga al zeker niet vrijwillig ergens met een mondmasker rondlopen tenzij het echt verplicht is zoals bij het afzetten van de kinderen in de opvang. Al sinds het begin van de lockdown ben ik hier gewoon naar de supermarkt in het dorp blijven gaan zonder mondmasker of ander panisch gedrag, uiteraard wel steeds kar en handen ontsmet en steeds afstand proberen houden. Ik weiger ook aan te nemen dat dit het nieuwe normaal wordt, en dat we in afwachting van een vaccin dat nog jaren op zich kan laten wachten op deze manier moeten leven.

Ook al het nieuws omtrent Corona weiger ik nog te bekijken of te lezen, ik ben het gewoon allemaal kotsbeu en ik leef nog liever als een kluizenaar dan mee te draaien in deze nieuwe manier van leven. Ik zal hier nu wel bakken stront en verwijten naar mijn hoofd krijgen maar dit is hoe ik er over denk.

iTrader
    22 (100%)
    Mentioned
    19 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
    Ze mogen het van mij hebben se, snap niet dat ge iets al 8 weken kunt missen maar het dan ineens zo dringend is om uren buiten voor te staan aanschuiven
    Ja dit dus he. Ik snap ook niet wat er zo belangrijk kan zijn om daar vanaf dag 1 uur 1 dat de winkels opengaan met duust man in de rij te gaan staan. Onzin toch.
    Ons ga je deze week nog niet in winkels zien in elk geval (behalve voor levensmiddelen). Al 2 maand via webshops aan het werken voor de rest en dat gaat toch ook allemaal.
    Laatst gewijzigd door eniac; 11 mei 2020 om 11:07

Destel's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Mentioned
    9 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Timothy555 Bekijk bericht
    Voor je zegt dat iemand uit zijn nek lult: ik woon langs de baan waar ik het over heb. Er zijn hier nog NOOIT ongevallen gebeurd.

Niet aan 90, en niet nu aan 50.
    Dus de maatregel heeft geholpen om het aantal ongevallen op 0 te houden?

(Je kan cijfers draaien en keren hoe je wilt hé)
    PS4 / Xbox 360 / Wii / NES // Raspberry Pi Zero W / 3B / 3B+
    MacBook Pro 15" (2018) / iMac 27" (2017) // iPhone XR / iPad Air 2
    Projecten: frequency trainer

Renegadexxripxx's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    ik misschien in de ikea, ik heb het ribbetjesrack/pannenorganiser nodig :d.

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)

Da is voor ne dag of 2-3, daarna business as usual... Kijk naar de voorbije weken... Supermarkten, Containerparken, tuincentra, DHZ zaken... Hebben allemaal hetzelfde stramien gevolgd, eerste dagen lange rijen met hamsteraars, daarna is dat allemaal snel genormaliseerd naar aanvaardbare wachttijden en beperkte drukte.
    Zijn efkes de idioten die hun gang moeten kunnen gaan, daarna ist aan de gewone mensen om normaal te doen

iTrader
    0
    Mentioned
    12 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Renegadexxripxx Bekijk bericht
    ik misschien in de ikea, ik heb het ribbetjesrack/pannenorganiser nodig :d.
    Bestel dat vlug online, tegen dat je het in de winkel gevonden heb is het avond.

Verstuurd vanaf mijn SM-G390F met Tapatalk

Musk's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    13 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eniac Bekijk bericht
    Ja dit dus he. Ik snap ook niet wat er zo belangrijk kan zijn om daar vanaf dag 1 uur 1 dat de winkels opengaan met duust man in de rij te gaan staan. Onzin toch.
    Ons ga je deze week nog niet in winkels zien in elk geval (behalve voor levensmiddelen). Al 2 maand via webshops aan het werken voor de rest en dat gaat toch ook allemaal.
    Al zeker voor de strontproducten die ze in winkels zoals action en Primark verkopen, snap niet dat je dat dringend nodig kunt hebben.

kimme1975's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Vooral Action, IKEA en Primark lange wachtrijen ...

https://www.hln.be/nieuws/binnenland...ikea~a6a283ca/
    Hack & slash hell yeah!!

PSN: kimme1975
    Xbox Live: kimme1975

Regels voor berichten