Japser's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    In de colruyt moet ge geen verplichte kar meer pakken en ze ontsmetten ze ook niet meer. Is dit in andere supermarkten ook zo?
    no votes  

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LSDsmurf Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Absurd ja.

Gelukkig komt er volgende week een sofwareupdate, dan kunnen de contacttracers toch al meer dan 10 man contactpersonen digitaal bijhouden per gecontacteerde persoon
    Ik ken via via iemand die enkele weken als contact tracer heeft gewerkt (tot recent, want blijkbaar hadden ze veel te veel volk aangenomen).
    Dat is een van de domste mensen die ik ken.
    Daarbovenop zit het merendeel van de contact tracers daar blijkbaar met hun vingers te draaien...
    no votes  

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JorisBlack Bekijk bericht
    Daarbovenop zit het merendeel van de contact tracers daar blijkbaar met hun vingers te draaien...
    Soms Netflix kijken: https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200628_05003356
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Ff geleden dat ik hier nog eens gekeken heb... Dr bestaan precies nog mensen die de maatregelen nog au sérieux nemen

Let op, het virus zelf en het gevaar voor kwetsbare mensen neem ik wel serieus. Opletten met wie ik in contact kom (en met wie zíj in contact komen), mondmasker op het werk en in de winkel, hygiëne meer dan anders verzorgen.

Maar onze zich zelf tegensprekende, na 560 dagen nog altijd niet gevormde regering die in hoogconjunctuur een begrotingstekort kon creëren en nu nodeloos ingewikkelde maatregelen die kennelijk niet eens op de gekende karakteristieken van SARS-COV-2 afgestemd zijn maar eerder op nattevingerwerk om niet volledig incompetent te lijken, blijft afkondigen, kan niet meer op mijn vertrouwen rekenen. Volgens mij was dat de meest complex zin die ik ooit heb geschreven.
    no votes  

ilgonwe's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Japser Bekijk bericht
    In de colruyt moet ge geen verplichte kar meer pakken en ze ontsmetten ze ook niet meer. Is dit in andere supermarkten ook zo?
    Op termijn gaan de meeste ketens over tot "zelfreiniging", maar het kan duren tot augustus. Colruyt biedt klanten wel afneembare handvaten aan zodat de desinfectie van de kar zelf niet nodig is:
    https://www.colruyt.be/nl/over-colru...nkelkarren-uit

De kleine winkels (en sommige grote zoals Ikea) laten de klanten zelf al desinfecteren.
    no votes  

Pan's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ilgonwe Bekijk bericht
    Op termijn gaan de meeste ketens over tot "zelfreiniging", maar het kan duren tot augustus. Colruyt biedt klanten wel afneembare handvaten aan zodat de desinfectie van de kar zelf niet nodig is:
    https://www.colruyt.be/nl/over-colru...nkelkarren-uit

De kleine winkels (en sommige grote zoals Ikea) laten de klanten zelf al desinfecteren.
    Dat ontsmetten is iets wat de winkels zelf verzonnen hadden. Dat hoefde nooit.
    no votes  

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    70 (100%)
    Mentioned
    11 Post(s)
    Ik gebruik gewoon van die plastic handvatten die ik eens gratis bij carrefour gekregen heb. En dat is niet zozeer uit angst om corona te krijgen, maar die karretjes kunnen soms echt vettig zijn.
    We sit on a throne, waiting for God to bend the knee.
    no votes  

BlackOccult's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    9 Post(s)
    Hier nog altijd winkelkar verplicht en zelf het handvat ontsmetten.
    BlackOccult, not the woman we deserve but the woman we need. - @polletpoulet
    no votes  

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    25 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carrion Bekijk bericht
    Ik gebruik gewoon van die plastic handvatten die ik eens gratis bij carrefour gekregen heb. En dat is niet zozeer uit angst om corona te krijgen, maar die karretjes kunnen soms echt vettig zijn.
    Ik vraag mij af wat dat effectief helpt. Als dat virus op die handvaten zit, dan zit dat toch in no time ook op uw eigen plastic handvaten?
    no votes  

jack|herrer's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    Lekker hoe sommige mensen omgaan met verantwoordelijkheid. Stukje uit de communicatie van vandaag.

Vorige week bezocht een van onze collega's het hoofdkantoor met een lichte neusverkoudheid. Later heeft deze collega positief getest op COVID-19. Volgens het protocol moesten meerdere collega's worden getest en in quarantaine worden geplaatst. Dit zou zijn voorkomen als deze collega zich zou hebben gehouden aan de regel om niet te reizen en met klachten het kantoor in te gaan.
    Tenenkrullend dit.

Edit: Er misschien even een belangrijk detail bij vermelden. Thuiswerk is de norm tot zeker september. Wie om speciale reden toch naar kantoor wilt, moet toestemming vragen en 1 van de beschikbare plaatsen reserveren. Kantoor is daar normaal voor 1500 personen.
    Laatst gewijzigd door jack|herrer; 2 juli 2020 om 10:54
    no votes  

Pan's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jack|herrer Bekijk bericht
    Tenenkrullend dit.
    Ik zou zo iemand ontslaan wegens dringende redenen. Dat is uw collega's opzettelijk in gevaar brengen.
    no votes  

kay-gell's schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)
    Mentioned
    19 Post(s)
    Och dat is bij ons op het werk ook. Ik ga even naar de dokter en dan kom ik door, het is maar wat buikpijn.
    De week erna nog twee collega's ziek, word daar kotsmisselijk van echt.
    no votes  

puni's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    10 Post(s)
    Het probleem is dat ge ergens een lijn moet trekken. Mijn neus loopt per definitie altijd als het wat frisser wordt (zoals nu), moet ik dan de helft van de tijd in ziekenverlof?

Hij spreekt over een lichte neusverkoudheid eh, da's de facto gewoon een loopneus en dat kan zoveel redenen hebben.. Ik vind dat toch een hele moeilijke.
    Troj: Gij geeft het concept 'forumhoer' anders wel nieuwe dimensies .

Mijn FM09-journal: http://www.9lives.be/forum/football-...rnal-puni.html
    no votes  

NemesisBE's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Timothy555 Bekijk bericht

Zijn jullie nu echt gewoon slaafse regelvolgers (meeesteeeeeer, da mag niiiii) of geloven jullie echt dat het risico op een besmetting toeneemt omdat er 6 in plaats van 4 kinderen op het springkasteel zitten.
    De kans op besmetting is statistisch groter ja. En ge zou ervan verschieten hoe snel het virus zich kan vermenigvuldigen als er 6 ipv 4 kinderen het virus zouden oplopen.
    Dus cut the crap, doe niet zo stoer en hou u aan de regels. Als je het zelf niet zo belangrijk vindt, doe het dan voor uw medemens.
    "Wovon man nicht sprechen kann, darüber muß man schweigen." - Ludwig Wittgenstein
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door puni Bekijk bericht
    Het probleem is dat ge ergens een lijn moet trekken. Mijn neus loopt per definitie altijd als het wat frisser wordt (zoals nu)
    Same. Maar ik weet het verschil wel tussen loopneus wegens temperatuurverschil of hooikoorts en loopneus wegens een infectie (bv verkoudheid). In dat laatste geval heb ik andere (lichte) klachten. Maar ja dat kunnen collega's niet verifiëren -- zij horen enkel gesnotter.
    no votes  

Regels voor berichten