puni's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    8 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carrion Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Een kleine omzet is een van de risico's die je erbij neemt als je als zelfstandige aan de slag wilt. Het zijn dan wel unieke tijden, maar je kan als zelfstandige niet de ene na de andere premie verwachten wanneer uw zaak terug open mag. Als je de beelden ziet van Nederland gisteren zal er al bij al wel wat volk naar de terrasjes komen eens ze open zijn.

Het enige wat ik nog zou kunnen bedenken is een premie die achteraf vereffend wordt na het indienen van de inkomsten en belastingen en indien nodig een terugbetaling van de premie. Maar we weten dat de meeste zelfstandigen wel creatief omgaan met hun belastingen.
    Een kleine omzet omdat uw zaak niet genoeg draait of ge niet genoeg volk trekt. Niet omdat uw financi├źle planning overhoop ligt omdat ge nu maar aan 30% capaciteit moogt werken..
    Troj: Gij geeft het concept 'forumhoer' anders wel nieuwe dimensies .

Mijn FM09-journal: http://www.9lives.be/forum/football-...rnal-puni.html

iTrader
    0
    Mentioned
    7 Post(s)
    Ik vind dat op zich geen slechte beslissing. .
    de typische botte bijl vd Vlaamse regering

eerst een premie voor iedereen, ook diegenen die het neit nodig hebben (uithaal bv)
    daarna stopzetten als alles terug open mag. Blijkbaar hebben ze zichzelf wijsgemaakt dat de dag na opening we terug in de wereld van voor 13 maart 2020 zitten.paar maanden later dan waarschijnlijk een paar correcties omdat ze door hebben dat hun botte bijl niet werkt

horeca open klinkt leuk, maar neit rendabel heeft geen zin

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Normaal gezien ging ik men Corona energiepremie vorige week of de week ervoor ontvangen (econ.werkloos vanaf begin april). Echter nog altijd niets gezien.
    Zijn er nog die hier op wachten?

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ABnormal Bekijk bericht
    Normaal gezien ging ik men Corona energiepremie vorige week of de week ervoor ontvangen (econ.werkloos vanaf begin april). Echter nog altijd niets gezien.
    ja, hier ook nog niks gezien...

Kennaah's schermafbeelding
    iTrader
    166 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik vind dat op zich geen slechte beslissing. Als je die hinderpremie gewoon blijft doorbetalen ga je veel minder stimulans hebben bij uitbaters om hun zaak terug open te doen. Veel kleine kroejes waren al op sterven na dood nog voor de crisis, net zoals het onverstandig is om gezonde bedrijven niet te helpen is het even onverstandig om geld te blijven pompen in zaken die sowieso amper levensvatbaar zijn.
    Dan gaan die zaken failliet en betaald de staat een vervanginsinkomen.
    3DS Friendscode: 0834-2425-2785
    PSN: gogeta-san

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door iceman1604 Bekijk bericht
    Idem..

iTrader
    0
    Mentioned
    7 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kennaah Bekijk bericht
    Dan gaan die zaken failliet en betaald de staat een vervanginsinkomen.
    maar wie Belgie kent?
    De hinderpremie wordt door vlaanderen betaalt en stempelgeld door de federale overheid .
    waarom zelf betalen als je het andere niveau er kunt voor laten opdraaien?

EvilTwin's schermafbeelding
    iTrader
    44 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ditto. Mijn vrouw is HR verantwoorlijke op haar werk en heeft net ff gebeld : ofwel op 08/06 ofwel op 22/06 wordt er uitbetaald ...
    How fast light may ever travel, darkness is already waiting. TAK!

ironhorn's schermafbeelding
    iTrader
    76 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ABnormal Bekijk bericht
    Als uw dossier tijdelijke werkloosheid ontvangen en in orde is bij de rva, kan de Vlaamse overheid de gegevens raadplegen en de premie uitbetalen . Belangrijke noot: Wanneer je je uitkering tijdelijke werkloosheid hebt ontvangen, betekent dit niet automatisch dat je dossier in orde is bij de RVA, aangezien de uitbetalingsinstellingen (vakbonden en hulpkast), momenteel reeds kunnen uitbetalen, voor ze de goedkeuring van de RVA hebben gekregen.

Wil je zekerheid ivm uw dossier bij de rva, bel of stuur een mailtje (contactformulier). Voor meer info over de uitbetaling van de premie kan je bellen naar 1700 en hun website raadplegen: https://www.vlaanderen.be/water-en-e...rgievergoeding
    DISCLAIMER:
    The author is liable for neither the proper nor correct grammatical contents of the message.

GG: Beste zwamclan van't forum!

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Toevallig genoeg blijkbaar toch vandaag op mijn rekening gestort (vlaamse energiepremie)

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Toevallig genoeg blijkbaar toch vandaag op mijn rekening gestort (vlaamse energiepremie)
    Ik zal nog even geduld moeten hebben

ValeRossi46's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    In coronatijden ander werk kunnen vinden, heel goeie voorwaarden ook.
    Met veel plezier een wederzijds akkoord geregeld met men voormalige werkgever, nooit verwacht in deze periode.

Gonzo the Great's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kingjulie Bekijk bericht
    Of...
    We komen tot de conclusie dat mensen sterven en dat alles in het leven risico's kan inhouden. We zien mensen die sterven aan corona als een normale zaak. Ouderen leven wat minder lang, we doen gezamenlijk meer moeite om gezond te leven.
    Zonder vaccin of groepsimmuniteit, zet ik behoorlijk wat geld in dat het zal lopen zoals hierboven.
    Ik vrees er ook voor.
    Ik weet niet meer waar ik het hoorde, maar een toepasselijk gezegde is: "Alles went. Als ik u elke morgen een djoef op u muil geef wordt ge dat ook gewoon. Maar dat maakt het niet toffer."

Ik ben geen Negative Nancy, dus als ik kritiek geef op beleid, durf ik ook zeggen wat ik wel wil, en dat was direct gaan voor echte controle: massaal testen, tracing veel serieuzer nemen met alle middelen (ook apps, baat het niet schaadt het niet), strenger toezicht op quarantaine van reizigers, enkelbandjes voor overtreders, versoepelingen die teveel mensen in een kleine ruimte brengen beperken tot die controle er is, alles wat openlucht kan buiten doen (les alst goe weer is) enz... Met een maand voorbereiding en 2 maand dat doen, hadden we al veel verder kunnen staan.

We hebben nog 4 maand en de zomer is voorbij. Winter is coming! Dit moet echt onder controle deze zomer, dat moet de enige prioriteit zijn. Als we de cijfers op dit niveau laten stagneren en zo de winter in gaan, is 2021 ook om zeep.

Er zijn nu al meer kritische stemmen en experten, die de initiele aanpak onderuit haalden. Hoog tijd om het huidig beleid en de toekomstplannen dan ook een grondige review te geven lijkt me, want dezelfde pipos zitten nog steeds aan het roer. En laten horen welke maatregelen zij dan wel een beter idee vinden. Maar zoals je terecht opmerkte: dit zal weer ijdele hoop zijn...

de hamster's schermafbeelding
    iTrader
    182 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gonzo the Great Bekijk bericht
    Ik vrees er ook voor.
    Ik weet niet meer waar ik het hoorde, maar een toepasselijk gezegde is: "Alles went. Als ik u elke morgen een djoef op u muil geef wordt ge dat ook gewoon. Maar dat maakt het niet toffer."

Ik ben geen Negative Nancy, dus als ik kritiek geef op beleid, durf ik ook zeggen wat ik wel wil, en dat was direct gaan voor echte controle: massaal testen, tracing veel serieuzer nemen met alle middelen (ook apps, baat het niet schaadt het niet), strenger toezicht op quarantaine van reizigers, enkelbandjes voor overtreders, versoepelingen die teveel mensen in een kleine ruimte brengen beperken tot die controle er is, alles wat openlucht kan buiten doen (les alst goe weer is) enz... Met een maand voorbereiding en 2 maand dat doen, hadden we al veel verder kunnen staan.

We hebben nog 4 maand en de zomer is voorbij. Winter is coming! Dit moet echt onder controle deze zomer, dat moet de enige prioriteit zijn. Als we de cijfers op dit niveau laten stagneren en zo de winter in gaan, is 2021 ook om zeep.

Er zijn nu al meer kritische stemmen en experten, die de initiele aanpak onderuit haalden. Hoog tijd om het huidig beleid en de toekomstplannen dan ook een grondige review te geven lijkt me, want dezelfde pipos zitten nog steeds aan het roer. En laten horen welke maatregelen zij dan wel een beter idee vinden. Maar zoals je terecht opmerkte: dit zal weer ijdele hoop zijn...
    Ik snap wat je zegt, maar wat je nodig hebt om effectief aan tracing en dergelijke te doen is competente beleidsmakers en een bevolking die een minimum aan discipline kan opbrengen...iets dat we geen van beiden hebben.

We hebben geluk dat onze gezondheidszorg zo een bergen verzet, want van onze 6 ministers van mondmaskers en de rest van de piewies in Brussel of de clowns die al maanden in het geniep cava gaan zuipen in elkaars hof of met honderden op elkaar gaan kruipen aan de kust gaan we het echt niet moeten hebben.
    Laatst gewijzigd door de hamster; 3 juni 2020 om 03:41

Tonerider's schermafbeelding
    iTrader
    53 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    Goed bezig mannen, bende kleuters

https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200602_04978847

Regels voor berichten