ValeRossi46's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SomeDude Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Die zorgverleners zitten er vaak gewoon zelf tussen
    Maat v mij werkt in een rusthuis.. En die hebben richtlijnen omtrent hygiëne gekregen, en hebben een papier moeten tekenen als ze dat niet nakomen per onmiddelijk ontslaan worden, hebben daar een redelijk probleem met covid en zijn al veel mensen gestorven.
    En hij zegt da zelf.. Hij heeft het da moeilijk mee, die mensen worden in ne zak gestoken en in een kist met een slot op.. Zonder afscheid.. Das hard
    Tzal uw moeder ma zijn.. Afschuwelijk
    Laatst gewijzigd door ValeRossi46; 24 mei 2020 om 20:57

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tja, die bubbel van 4, daar hebben we hier ook over gediscussieerd toen ze er mee afkwamen.
    Het was voor mij toen al vrij duidelijk dat het nonsens was. Een (relatief) ingewikkelde regel invoeren die totaal niet te controleren is, dat heeft weinig zin...

Al moet ik ook wel zeggen dat ik verschiet van sommige mensen in mijn familie, die blijkbaar echt geen gezond verstand hebben en gewoon doen alsof er niks meer aan de hand is... Stel dat je nu door zo'n roekeloos gedrag iemand anders infecteert, en die wordt ernstig ziek, dat wil je toch niet op je geweten hebben?

Tonerider's schermafbeelding
    iTrader
    53 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    Zoals met vele zaken zullen de meeste de kans dat het hen overkomt gewoon geringschatten. Net zoals mensen nog steeds gsm`en achter het stuur of na enkele pinten toch nog steeds de auto nemen.
    Dat en vrijheid is belangrijk dan verantwoordelijkheid.
    5 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

ValeRossi46's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JorisBlack Bekijk bericht
    Tja, die bubbel van 4, daar hebben we hier ook over gediscussieerd toen ze er mee afkwamen.
    Het was voor mij toen al vrij duidelijk dat het nonsens was. Een (relatief) ingewikkelde regel invoeren die totaal niet te controleren is, dat heeft weinig zin...

Al moet ik ook wel zeggen dat ik verschiet van sommige mensen in mijn familie, die blijkbaar echt geen gezond verstand hebben en gewoon doen alsof er niks meer aan de hand is... Stel dat je nu door zo'n roekeloos gedrag iemand anders infecteert, en die wordt ernstig ziek, dat wil je toch niet op je geweten hebben?
    Zo redeneer ik ook omdat er best zwakke mensen tussen zitten, en ik probeer dat ook zo goed mogelijk.
    Dat leger aan mensen dat crème lekken en bbq partys geeft denkt er anders over he.
    Versoepeling wilt voor velen extravert bbqen zeggen.
    Ik hem vroeger nooit een uitnodiging gehad en nu moet het opeens. Damn

iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SomeDude Bekijk bericht
    Die zorgverleners zitten er vaak gewoon zelf tussen
    Niet alle zorgverleners komen in contact met Corona, dus voor velen onder hen is dat ook gewoon een ver-van-mijn-bed-show.

TNTim's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nineshots Bekijk bericht
    Niet alle zorgverleners komen in contact met Corona, dus voor velen onder hen is dat ook gewoon een ver-van-mijn-bed-show.
    Klopt, maar net die beroepscategorie zou ten volle moeten beseffen welk leed ze anderen kunnen aandoen als ze hen besmetten met Corona en daardoor extra behoedzaam zijn.

Vraag me soms af of verpleegkundigen hun diploma bij een doos cornflakes krijgen.
    Ik heb er een paar in mijn vriendenkring en het wantrouwen tov traditionele geneeskunde, o.a. vaccins, en hun affiniteit met homeopathie is soms om triest van te worden.
    (Begin eerlijk gezegd scholen ervan te verdenken dat ze door het enorme tekort de lat véél lager leggen dan zou moeten.)

puni's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    9 Post(s)
    Misschien moeten mensen stoppen met hun persoonlijke bevindingen te extrapoleren naar een volledige groep personen.
    Troj: Gij geeft het concept 'forumhoer' anders wel nieuwe dimensies .

Mijn FM09-journal: http://www.9lives.be/forum/football-...rnal-puni.html
    4 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    70 (100%)
    Mentioned
    9 Post(s)
    De viering van het Ros Beiaard gisteren en dan de burgemeester over de afstand tussen de verschillende mensen met een domme grijns op z’n gezicht horen zeggen “bwa, een Dendermondse meter eh”.
    Laatst gewijzigd door Carrion; 25 mei 2020 om 10:06
    We sit on a throne, waiting for God to bend the knee.

iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ValeRossi46 Bekijk bericht
    Maat v mij werkt in een rusthuis.. En die hebben richtlijnen omtrent hygiëne gekregen, en hebben een papier moeten tekenen als ze dat niet nakomen per onmiddelijk ontslaan worden, hebben daar een redelijk probleem met covid en zijn al veel mensen gestorven.
    En hij zegt da zelf.. Hij heeft het da moeilijk mee, die mensen worden in ne zak gestoken en in een kist met een slot op.. Zonder afscheid.. Das hard
    Tzal uw moeder ma zijn.. Afschuwelijk
    idd. Hier in de kennissenkring toch al twee overlijdens van de grootouders in rusthuizen.

ik vind het wel crazy dat ze in de VS covid patienten specifiek naar rushthuizen sturen. Dit hou je toch niet voor mogelijk?
    https://www.nbcnews.com/news/us-news...ients-n1191811

dee's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik ben in Krefel nu en blijkbaar werken ze met personal shoppers.
    Je hebt dus 4 verkopers in een mega grote winkel die iedereen 1 per 1 komen halen.
    De enige manier dat ik opschuif in de rij is door mensen die uit de rij stappen.
    Je moet je handen ontsmetten maar mag niets aanraken.
    Wat een waanzin.
    ( \_/ )
    (='.'=)
    (")_(")*

kimme1975's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dee Bekijk bericht
    Je hebt dus 4 verkopers in een mega grote winkel die iedereen 1 per 1 komen halen.
    De enige manier dat ik opschuif in de rij is door mensen die uit de rij stappen.
    Wat een waanzin.
    Welkom in het nieuwe normaal ;-)
    Hack & slash hell yeah!!

PSN: kimme1975
    Xbox Live: kimme1975

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Mentioned
    47 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kimme1975 Bekijk bericht
    Welkom in het nieuwe normaal ;-)
    Wat betekent dat eigenlijk? Denk je dat die personal shoppers gaan blijven, 1 voor 1 winkelen? Dat je niks meer mag aanraken vanaf nu tot over 20 jaar? Want dan kun je toch pas spreken over een "nieuw normaal". Dat dat wordt gezegd over aanpassingen die blijvend zijn, of waarvan ze blijvend zouden mogen zijn, dat snap ik. Maar hier slaat het toch op niks?

Ging jij trouwens niet nog 2 weken geleden je verontschuldigingen aanbieden als bleek dat je de cijfers verkeerd had geïnterpreteerd en er wel degelijk een daling was van het aantal besmettingen?
    PSN: A_Loser_Baby
    Activision: Loser#9680379

iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dee Bekijk bericht
    Wat een waanzin.
    Dit weekend naar 'den hubo' geweest. Er stond daar nen kerel die de karren aan het ontsmetten was. Mensen pakken een kar vast met hun handen en deze handen gaan normaal rond de volledige bar meestal. Sommige pakken ze op de zijkant of in het midden vast. De 'professionele' ontsmetter met zijn spuitbus ontsmettingsmiddel gaf een licht vernevelingetje op de bovenkant en wreef dan met zijn vodje heel lichtjes enkel op de bovenkant van het handvat links en rechts. Ontsmet dan gewoon niet he
    Wat een vals gevoel van veiligheid.

jack|herrer's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zwarten Bekijk bericht
    Dit weekend naar 'den hubo' geweest. Er stond daar nen kerel die de karren aan het ontsmetten was. Mensen pakken een kar vast met hun handen en deze handen gaan normaal rond de volledige bar meestal. Sommige pakken ze op de zijkant of in het midden vast. De 'professionele' ontsmetter met zijn spuitbus ontsmettingsmiddel gaf een licht vernevelingetje op de bovenkant en wreef dan met zijn vodje heel lichtjes enkel op de bovenkant van het handvat links en rechts. Ontsmet dan gewoon niet he
    Wat een vals gevoel van veiligheid.
    Idem in de carrefour hier. Daar spuiten ze dan nog eerst op uw handen ook. Maar het was zo rijkelijk bespoten dat ik welgeteld mijn pink kon ontsmetting.
    Doe dan idd niks.

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JorisBlack Bekijk bericht
    Zal ik eens voorspellen wat er gaat gebeuren: we gaan er allemaal een beetje voor opdraaien, en net als altijd zullen de armsten het nog moeilijker krijgen en de rijkeren het amper merken.
    Zo snel verandert de wereld niet...
    https://www.standaard.be/cnt/dmf20200524_04970031

Regels voor berichten