Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    - Volk wat de bus op stapt met een mondmasker op maar het hangt onder hun neus, dan denk je oh dat is maar voor een seconde terwijl ze opstappen en hun mobi kaart scannen of ze kwamen net aan, maar nee dan gaan ze ook zo zitten en blijven ze zo zitten.

- Dat iets als een Panos blijkbaar nog steeds niet terug open is, eigenlijk ook niet op gelet de laatste 2 weken, of het moet net die aan Hasselt station zijn maar dat betwijfel ik. Beetje vreemd als frituren en sommige broodjeszaken wel open zijn maar helaas geen worstenbroodje om 9u s'ochtends terwijl je op de bus wacht dus de enige andere keuze in coronatijd is iets snoepachtig uit de vending machine van het station.

- Van dat tokkie volk aan het station ( nee ik ga er geen dieper op in wat voor soort volk ) wat per 2-3-4 rond hangt , natuurlijk zonder mondmasker en natuurlijk met een Bluetooth luidspreker met MC shjamahach on the air, dan nog eens lekker een dikke rochel achterlaten op het midden van de stoep en dan uiteindelijk nog eens een man uitlachen die aan het station gratis van die blauwe mondmaskers aan het uitdelen was, opvoeding 0.0%

Maar daar mag je dan natuurlijk niets over zeggen want dat is niet politiek correct.
    Anyway dat was allemaal nog voor 12u s'middags dus het was al een leuke ochtend
    2 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

biotek's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    moe nu blijkbaar account hebben om op hln comments te lezen ..pfft no more guilty pleasures

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik moet dringend iets anders gaan zoeken denk ik, maar anderzijds doe ik mijn job wel graag, dus zit in een spagaat. Ik betrap mijn eigen erop dat ik veel overuren klop zonder dat ik daar vergoed voor word. Ik werk op een van het grootste advocatenkantoren van België en bied ondersteuning aan ongeveer 25 advocaten. Dit is echt teveel vind ik? Hoe kan ik kerk in het midden houden? Ik wil vermijden dat ze zeggen: “je moet sneller doorwerken.”

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door biotek Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    moe nu blijkbaar account hebben om op hln comments te lezen ..pfft no more guilty pleasures
    Geloof mij 9lives is bij sommige momenten een tweede HLN.

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Ik probeer al 2 weken een pakketje samen te stellen met producten van het Kruidvat om te laten leveren met de post.
    Maar als het ene product in stock komt is er een ander weer niet meer leverbaar, je kan bij hen blijkbaar geen producten reserveren om dan samen een pakket te laten maken.
    Is dat met opzet zodat je moeilijk een pakket van meer dan 50 euro kan vormen om geen verzendkosten te moeten betalen of wat?

neutrofiel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door niemandsland Bekijk bericht
    Geloof mij 9lives is bij sommige momenten een tweede HLN.
    Idd, ooit eens een kerel tegengekomen die 2 oude mensen voor 200k int zak wou zetten

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk bericht
    Ik probeer al 2 weken een pakketje samen te stellen met producten van het Kruidvat om te laten leveren met de post.
    Maar als het ene product in stock komt is er een ander weer niet meer leverbaar, je kan bij hen blijkbaar geen producten reserveren om dan samen een pakket te laten maken.
    Is dat met opzet zodat je moeilijk een pakket van meer dan 50 euro kan vormen om geen verzendkosten te moeten betalen of wat?
    Nee dat is gewoon zodat ze niet voor u een product moeten bij houden tot een ander weer op voorraad komt want dan kunnen ze het eerste product 5 minuten later aan iemand anders verkopen wat enkel dat product moet hebben, of producten moet hebben die wel op stock zijn incl 1 van die producten.

Je kan hoogstens discussieren of dat geen ouwbollige manier van werken is maar dat kiest de winkel zelf, anders kunde toch gewoon naar het kruidvat want dat is toch open.

Ascari's schermafbeelding
    iTrader
    138 (100%)
    Mentioned
    16 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Noscoped420 Bekijk bericht
    - Volk wat de bus op stapt met een mondmasker op maar het hangt onder hun neus, dan denk je oh dat is maar voor een seconde terwijl ze opstappen en hun mobi kaart scannen of ze kwamen net aan, maar nee dan gaan ze ook zo zitten en blijven ze zo zitten.

Battle.net id: Chaoz#21712 - Origin id: Kayoz1
    Intel Core i7-5820K @4.3 GHz @full custom loop - ASUS X99-E WS/USB3.1 @Bitspower AIX99 monoblock - Kingston HyperX Savage 32GB DDR4-2666 -
    Inno3D RTX2080 iChill Frostbite - Samsung 950 Pro 512GB NVMe M.2 SSD - 2x Crucial MX300 750GB - Corsair HX1200i - Hex Gear R80 - LG 34UB88-B IPS monitor - Astro A40 TR Headset + MixAmp
    Corsair Glaive mouse - Corsair Strafe RGB MX Silent keyboard - Corsair MM600 Dual sided Mousepad

Elosopardo's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Vandaag bijna tweemaal omver gereden met mijn speed pedelec. Een keer door een bus die een rond punt opreed (waar ik toen reeds op aan het rijden was) waarvan de bestuurder vond dat ik niet op de weg mocht rijden, wat dikke onzin is aangezien we ons in een zone 30 bevonden en ik op de weg mag rijden op plaatsen waar je niet meer dan 50km/u mag.
    Tweede keer door wielertoeristen die los haaientanden negeerden op de weg.
    Ik doe mijn best om het slechte imago van speedpedels niet te bevestigen, maar ik ben er zeker van dat als ik een ongeval had voorgehad op één van die twee plaatsen, het volgens de meesten allemaal mijn schuld was.
    Visca Barça

straight_six's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Negeerden..mss was het verkeerd ingeschat omdat ze niet verwachten dat jij aan 40 per uur af komt.

Heb vandaag iets gelijkaardigs tegengekomen. Ik fietste op het fietspad en aan de andere kant kwam er zo een speedpedelec af en die was toch ook veel vlugger bij me dan verwacht waardoor ik me plots aan de kant moest gooien.

Imo horen die niet op het fietspad maar dat heeft niets met jouw voorval te maken. Ik heb ook al gedacht om er 1 te kopen, maar ik vind het veel te gevaarlijk met al die schoolgaande jeugd en auto's die de snelheid constant verkeerd inschatten.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

iTrader
    0
    Mentioned
    16 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk bericht
    Eens kijken bij Nederlandse drogisterijen of je daar niet alles in 1x kan bestellen

Elosopardo's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door straight_six Bekijk bericht
    Negeerden..mss was het verkeerd ingeschat omdat ze niet verwachten dat jij aan 40 per uur af komt.

Heb vandaag iets gelijkaardigs tegengekomen. Ik fietste op het fietspad en aan de andere kant kwam er zo een speedpedelec af en die was toch ook veel vlugger bij me dan verwacht waardoor ik me plots aan de kant moest gooien.

Imo horen die niet op het fietspad maar dat heeft niets met jouw voorval te maken. Ik heb ook al gedacht om er 1 te kopen, maar ik vind het veel te gevaarlijk met al die schoolgaande jeugd en auto's die de snelheid constant verkeerd inschatten.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk
    Op het ronde punt kan ik nog akkoord gaan, maar de buschauffeur had me duidelijk wel gezien, want hij want hij was gestopt om te toeteren en daarna me alsnog de pas af te snijden. Ik reed ook absoluut geen 40 daar. Op het tweede punt reden ik en andere gewone fietsers achter mij bijna stapvoets, daar kan ik iets moeilijker inkomen. Ik vind speedpedelec rijden wel ok, je moet je gewoon aan de verkeersregels houden en ervan uitgaan dat je nergens voorrang hebt (buiten bij verkeerslichten ofc). Ik word vaak scheef bekeken vooral door wielertoeristen terwijl het juist die groep is die de verkeersregels zeer vaak naast zich neerleggen. Ik spreek uiteraard uit mijn eigen ervaring he
    Visca Barça

coldplayke's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    5 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wartaal Bekijk bericht
    Doet me heel hard hier aan denken:
    The Missing Missing Reasons | Issendai.com

Mss helpt het ook wat in je situatie, die website.
    Ik heb deze ochtend een paar van de posts doorgenomen, en ik herken onze situatie in veel zaken. Interessante website, bedankt voor de link.
    We are each our own devil and we make this world our hell - Oscar Wilde <3

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    70 (100%)
    Mentioned
    9 Post(s)
    Debiele motards die hier een meeting aan het houden zijn met een man of 50, continu hun toeren omhoog zitten te jagen om maar stoer lawaai te maken en te tuuten. Bende idiote aandachtszoekers. Er is een reden waarom niemand jullie moet
    We sit on a throne, waiting for God to bend the knee.
    3 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

AreVee's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    5 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carrion Bekijk bericht
    Debiele motards die hier een meeting aan het houden zijn met een man of 50, continu hun toeren omhoog zitten te jagen om maar stoer lawaai te maken en te tuuten. Bende idiote aandachtszoekers. Er is een reden waarom niemand jullie moet
    Hier ook al sinds het begin van de lockdown diverse crossmotards op de opspuiting niet zo ver van ons huis, het is sowieso al een plek waar je eigenlijk niet mag rijden (maar bon zolang ze daarin niet overdrijven denk ik dan iedereen zijn hobby) maar in deze tijden dan met verschillende gaan crossen terwijl je zelf u aan de regels probeert te houden, het pikt al wel is... .
    Ik hou niet van vlees maar ik eet het uit principe (Hans Teeuwen).

Regels voor berichten