Remake's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    7 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carrion Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Als hij tegen Dr. Sheldon Cooper speelt is het nog waar ook
    De puzzelstukken vallen samen.

BlackOccult's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    8 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Remake Bekijk bericht
    Gij speelt waarschijnlijk tegen de kleine van de buren. Zit al sinds begin lockdown met zijn raam open, van 's middags tot na middernacht te tieren tegen zijn scherm.
    Als ik hem nadoe, gaat het raam wel vrij snel dicht, wat op zich handig is als ik in alle rust buiten wil zitten.
    Ik dacht dat gij pas buren had op 3 kilometer van uw domein?

iTrader
    0
    Mentioned
    16 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BlackOccult Bekijk bericht
    Tieren = LUID roepen

Remake's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    7 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BlackOccult Bekijk bericht
    Er staat 1 huis in de buurt. Plus, we hebben aan de andere kant ook een buur, maar daar heb je de auto voor nodig!
    Die kleine zijn raam staat open naar onze kant, en die is niet bepaald stil. Binnen nooit last van, maar zodra je buiten komt, hoor je die continue flippen in de verte

Warrick's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Goeie kennis die me vandaag vertelde heeft dat hij kanker heeft. Voelde me echt zo slecht, 40j :/ al staat er geen leeftijd op natuurlijk.

Hoop dat alles goed komt.
    "Ideas are worthless unless we act on them"

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Partner moet GIPs verbeteren en straks jureren. Bedoeling was een ‘business plan’ opstellen in richting boekhouding/informatica. Overgrote meerderheid (ttz 10 op de 11 lln) zijn de werken copy-paste, de rekensommen kloppen niet, wetgevingen zijn uit verkeerde landen, cijfers als concurrentie/aankoop pand/lidgelden zijn uit de lucht gegrepen (bijv ‘ik heb drie concurrenten in de provincie terwijl er al 15 zijn in de stad zelf), ene wil zelfs CAO’s laten links liggen. Kort samengevat: het werk is zwaar ondermaats.
    Partner had punten zo gegeven dat ze weliswaar gezakt waren op schriftelijk maar met de mondelinge verdediging konden ze slagen.
    Nu heeft hij van school de opdracht gekregen iedereen hoe dan ook een slaag-cijfer te geven én de mondelinge verdediging zo eenvoudig mogelijk te houden. School is bang van de Raad Van Staten.

Ik herinner mij mijn GIP 23 jaar terug, dat nam tijd en zenuwen in beslag. Wij zaten daar mee in, copy paste ging een buis geweest zijn en onze ouders zouden dat maar normaal vinden.
    Waarom zou je ze nog naar school sturen als ze toch automatisch slagen?

Warrick's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Goeie kennis die me vandaag vertelde heeft dat hij kanker heeft. Voelde me echt zo slecht, 40j :/ al staat er geen leeftijd op natuurlijk.

Hoop dat alles goed komt.
    "Ideas are worthless unless we act on them"

Marginal0's schermafbeelding
    iTrader
    127 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Squidward Bekijk bericht
    Ik herinner mij mijn GIP 23 jaar terug, dat nam tijd en zenuwen in beslag. Wij zaten daar mee in, copy paste ging een buis geweest zijn en onze ouders zouden dat maar normaal vinden.
    Waarom zou je ze nog naar school sturen als ze toch automatisch slagen?
    "Bang" zou ik niet zijn. Ze zullen eerder lui zijn, of gewoon cynisch door een verleden aan RvS-tussenkomsten. Feit is dat je eigenlijk de student(en) in kwestie een herexaam moet geven, en ook de nodige extra begeleiding ed. En dan zijn de betrokken lkr natuurlijk hun vakantie deels kwijt. Als je niet kan aantonen dat je dit voldoende gedaan hebt op papier krijgt de student inderdaad zijn attest achteraf op een presenteerblaadje. Gewoon bij de Raad wat met toverwoorden smijten en t'komt in orde. Initiatieven met de beste bedoeling, zeker en vast, maar het draagt allemaal bij tot de debilisering van het huidige onderwijs. Waarom nog moeite doen als je de accreditatie toch krijgt? En daarom draait het blijkbaar de laatste jaren. Dat hebben ze de jongeren vaak duidelijk gemaakt.

Nu met Corona houd ik ook mijn hart vast. In veel gevallen is dit en volgend jaar gewoon verloren. Eender welke school die nu een B-attest of C-attest geeft zal garantie moeten in het stof bijten. Ergens logisch natuurlijk, maar zeer nefast voor het onderwijs. Maar bedankt alvast de regering maar. Scholen sluiten was allicht de logische beslissing, maar nu is het "à volonté".
    Laatst gewijzigd door Marginal0; 26 mei 2020 om 19:58
    "Ignis aurum probat"

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Aan Bpost hebt ge dus twee keer niets hé. Wegens thuiswerk en sluiting van kantoor dien ik talloze aanvragen te doen aan ons hoofdkantoor om enveloppes te verzenden met certificaten (wordt niet per pdf aanvaard, op z'n Belgisch) en zelfs met prior-verzending duurt het 5 of meer werkdagen vooraleer een envelop toekomt bij klanten in fucking België. Heb nog tientallen die nooit zijn toegekomen dus zitten waar, ergens te zweven in een Bpost depot? Who fucking knows.

Taxandrian's schermafbeelding
    iTrader
    29 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Taxandrian Bekijk bericht
    Je zou denken dat nu de winkels stilaan terug open mogen, en met het verlengde Hemelvaartsweekend, de overheid de middenstanders wat zou steunen om tenminste wat van de gederfde inkomsten te recupereren.
    Nou, hier dus mooi niet want de gemeente vond het blijkbaar een goed idee om meteen ook de parkeerwachters de straat op de sturen.
    Blijkbaar willen die ook snel geld verdienen want heb net een parkeerboete gekregen terwijl ik mijn parkeerschijf wel gelegd had. Waarschijnlijk denken ze van: voor €10 gaat toch niemand moeite doen...kassa kassa.
    Die klootviool mag van geluk spreken dat ik hem nergens gezien heb...

Weet iemand trouwens hoe je best klacht indient om je geld terug te krijgen (Indigo Park/Streeteo). Want neem aan dat ze toch ook een foto moeten nemen voor ze een parkeerboete uitschrijven? Of hoeft dat zelfs niet?
    Die parkeerbedrijven, da's precies toch ook maar een louche boeltje...
    Had klacht ingediend, met de vraag om fotografisch bewijs dat ik mijn kaart niet had gelegd. Vandaag de foto's gekregen: zijn dus allemaal uit zo'n hoek genomen dat het lijkt alsof er geen parkeerkaart ligt, én (toevallig?) ook nog eens heel low-res.
    Nu leg ik mijn kaart altijd op een bepaalde manier op mijn dashbord...daar een foto van gemaakt en op 1 van de foto's van hen aangeduid dat er inderdaad iets ligt op de plaats waar de kaart zou moeten liggen. Gevraagd mijn €10 terug te storten, ben benieuwd.
    Maar ik bedoel...wtf. De ruitenwisser die hij/zij heeft moeten opheffen was op letterlijk 10 cm van de parkeerkaart. Nemen ze daar alleen slechtzienden aan ofzo?

kay-gell's schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)
    Mentioned
    16 Post(s)
    Kijk ik uit t raam. Zie een vrouw een pakje sigaretten openen en de plastic op de grond gooien.
    Agressief word ik daarvan

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Geen idee, weet alleen dat zijn tegenstanders allemaal cheaters of homo's zijn.
    Dat manneke is trouwens al rond de 20.
    Op een gameforum is het toch algemeen geweten dat er maar twee soorten tegenstanders zijn. De spelers dat beter zijn, de cheaters, en dan de slechtere spelers, de noobs.

Tweak37's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Twee afleveringen van de campuscup meegepikt tot nu toe, twee keer archislechte kandidaten. Ok ik snap dat ze een leuke mix willen, maar dit was wel heel beschamend.

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tweak37 Bekijk bericht
    Twee afleveringen van de campuscup meegepikt tot nu toe, twee keer archislechte kandidaten. Ok ik snap dat ze een leuke mix willen, maar dit was wel heel beschamend.
    Pol-soc vs rechten was echt om door de grond te gaan. Hoeveel is 45 gedeeld door 9.......

iTrader
    661 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Geen idee, weet alleen dat zijn tegenstanders allemaal cheaters of homo's zijn.
    Dat manneke is trouwens al rond de 20.
    Mijne kleine speelt ook nu constant fortnite en die zit ook altijd te brullen in zijn headset, al paar keer zijn ps4 afgepakt zelf.

Regels voor berichten