Warrick's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Kunt ge zo'n brief ook niet terug in de postbus steken? Ofwel ben ik totaal mis
    "Ideas are worthless unless we act on them"

KBE's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Warrick Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Das wat ik gedaan heb met opschrift, woont hier niet.
    Keer benieuwd dat het effectief gaat helpen, heb al de wijkagent ook ingelicht erover.
    Die moeten toch mee komen bij zo zaken.
    Steam : Sync
    PSN : X_SyncBE

iTrader
    0
    Mentioned
    14 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Five-seveN Bekijk bericht
    Toch raar dat ze die deurwaarder dan wel naar uw juist adres kunnen sturen maar hun aanmaningen niet.
    Helemaal niet gek, de deurwaarder controleert de gegevens die hij krijgt maar hij heeft wél toegang tot de gegevens van het rijksregister zoals laatst gekende adres. Dat kan een regulier bedrijf niet. Zij "sturen" die dus niet naar het juiste adres, ze vragen aan de deurwaarder om uit te vissen waar de wanbetaler zit.

Waelvis's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    6 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Taxandrian Bekijk bericht
    Je zou denken dat nu de winkels stilaan terug open mogen, en met het verlengde Hemelvaartsweekend, de overheid de middenstanders wat zou steunen om tenminste wat van de gederfde inkomsten te recupereren.
    Nou, hier dus mooi niet want de gemeente vond het blijkbaar een goed idee om meteen ook de parkeerwachters de straat op de sturen.
    Blijkbaar willen die ook snel geld verdienen want heb net een parkeerboete gekregen terwijl ik mijn parkeerschijf wel gelegd had. Waarschijnlijk denken ze van: voor €10 gaat toch niemand moeite doen...kassa kassa.
    Die klootviool mag van geluk spreken dat ik hem nergens gezien heb...

Weet iemand trouwens hoe je best klacht indient om je geld terug te krijgen (Indigo Park/Streeteo). Want neem aan dat ze toch ook een foto moeten nemen voor ze een parkeerboete uitschrijven? Of hoeft dat zelfs niet?
    Mijn mama moet nu voor de 3e keer naar de vrederechter omdat ze een boete aanvecht.

Ze had zich ergens geparkeerd en haar schijf gelegd. Maar blijkbaar was dit een bewonerszone. Dus 20€ boete.
    Maar ze was ervan overtuigd dat ze in haar recht was, en is met haar gsm in de hand al filmend te voet haar "route" afgegaan en is nergens een bord tegengekomen.

Ze heeft dat filmpje doorgemaild. Ze kreeg een mail terug dat ze voorlopig niets moest doen.

2 dagen later stond er plots wel een bord.

Een paar weken later plots gerechtsdeurwaarder aan de deur.

Vrederechter geeft haar gelijk maar apcoa wil niet toegeven.
    All that grows in the skulls of the living are flowers of fear

Vogroth's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Collect and go
    Vandaag toch alleen, normaal ben ik daar heel snel buiten, maar vandaag om verschillende redenen een uur staan aanschuiven. Komen daar mensen met 2 van die grote karren buiten met 9 bakken collect and go, een pak sixpacks aan water en dergelijke...
    Onze max was ooit 5 bakken... Kijk ik snap heus dat je voor een maand inkopen doet, maar om expres dan 5 verschillende merken van water gaat bestellen gaat er bij mij toch niet in....
    Xboxlive: Vogroth Steam: MrsMetalCookie Battlenet: Vogroth#2386
    The Custombeast: NZXT H440 Red/Black - i5-6600k CPU - 3,5 GHz - SYTHE Fuma tower power SCFM-1000 - MSI Z170 Gaming Pro Carbon - MSI GTX 1070 gaming x 8G - Corsair 16GB DDR4 Red 3000 mhz - Corsair RM550X - WD 1TB - SAMSUNG SSD 256GB - SAMSUNG 24 Inch monitor - CORSAIR K70 RGB Rapidfire - CORSAIR SABRE RGB - SEHNHEISER GSP350

Destel's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Mentioned
    9 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vogroth Bekijk bericht
    Collect and go
    Vandaag toch alleen, normaal ben ik daar heel snel buiten, maar vandaag om verschillende redenen een uur staan aanschuiven. Komen daar mensen met 2 van die grote karren buiten met 9 bakken collect and go, een pak sixpacks aan water en dergelijke...
    Onze max was ooit 5 bakken... Kijk ik snap heus dat je voor een maand inkopen doet, maar om expres dan 5 verschillende merken van water gaat bestellen gaat er bij mij toch niet in....
    Nu hamsteren lijkt me onnozel, heb al weken niets meer zien ontbreken in de winkelrekken. Misschien dat 't voor een kinderopvang of nachtwinkel of iets dergelijks is?
    PS4 / Xbox 360 / Wii / NES // Raspberry Pi Zero W / 3B / 3B+
    MacBook Pro 15" (2018) / iMac 27" (2017) // iPhone XR / iPad Air 2
    Projecten: frequency trainer

Tonerider's schermafbeelding
    iTrader
    53 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Warrick Bekijk bericht
    dit dus. ge moet gewoon het adres doorstrepen en op de enveloppe `woont niet op dit adres ` schrijven en dan teruggeven aan de postbode of in zo`n rode postbus deponeren.

Remake's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    6 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vogroth Bekijk bericht
    Collect and go
    Als er verschillende merken van hetzelfde opstaan lijkt me dat dan gewoon iemand te zijn die winkelt voor iemand anders?

iTrader
    0
    Mentioned
    6 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tonerider Bekijk bericht
    dit dus. ge moet gewoon het adres doorstrepen en op de enveloppe `woont niet op dit adres ` schrijven en dan teruggeven aan de postbode of in zo`n rode postbus deponeren.
    Ja dat moet ge zo inderdaad doen. Maar wat als er geen afzender op de envelop staat? Doet de post daar dan verder nog iets mee? Want als zij het ook wegsmijten zonder verdere actie dan kan ik me beter de moeite besparen van het naar hun te gaan brengen.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Five-seveN Bekijk bericht
    Ja dat moet ge zo inderdaad doen. Maar wat als er geen afzender op de envelop staat? Doet de post daar dan verder nog iets mee? Want als zij het ook wegsmijten zonder verdere actie dan kan ik me beter de moeite besparen van het naar hun te gaan brengen.
    Ze hebben daar een afdeling die onbezorgbare post mag open doen om zo te proberen de afzender te vinden.

Tomski's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Vanmorgen aan het werk in de voortuin toen de zuurvrouw euhm buurvrouw passeerde. If looks could kill....

iTrader
    0
    Mentioned
    14 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk bericht
    Vanmorgen aan het werk in de voortuin toen de zuurvrouw euhm buurvrouw passeerde. If looks could kill....
    She would be ashes? ;p

iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Kzit in de wagen te wachten tot mijn pa terugkomt van de winkel, komt de eigenaar van de wagen die naast mij geparkeerd stond, terug van de winkel. Wanneer die in zijn wagen wilt instappen, zwiert hij zijn deur open en kletst die hem tegen mijn deur. Denkt ge dat meneer door heeft dat hij mijn wagen geraakt heeft? Of dat hij gezien heeft dat ik er in zat? Nee, zelfs geen sorry of niks. Klootzak.

En dan ben ik eens benieuwd hoeveel mensen er tegen mijn wagen gezeten hebben als ik er niet ben. Krijg dus het schijt van zulke mensen.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gines Bekijk bericht
    Kzit in de wagen te wachten tot mijn pa terugkomt van de winkel, komt de eigenaar van de wagen die naast mij geparkeerd stond, terug van de winkel. Wanneer die in zijn wagen wilt instappen, zwiert hij zijn deur open en kletst die hem tegen mijn deur. Denkt ge dat meneer door heeft dat hij mijn wagen geraakt heeft? Of dat hij gezien heeft dat ik er in zat? Nee, zelfs geen sorry of niks. Klootzak.

En dan ben ik eens benieuwd hoeveel mensen er tegen mijn wagen gezeten hebben als ik er niet ben. Krijg dus het schijt van zulke mensen.
    Ik parkeer mij altijd naast piekfijn verzorgde (niet-geleasde) dure bakken of getunede wagens. Mensen die met dat soort auto's rijden gaan hun deur heus niet riskeren door ze zomaar open te gooien tegen het portier van een ander.

Tonerider's schermafbeelding
    iTrader
    53 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    Controller die niet goed meer werkt. RB toets mankeert dikwijls, dus vandaag terug op post gedaan voor garantie. Was nog geen zes maand oud.
    En vanavond geprobeerd om Division 2 te spelen met keyboard en muis. Man dat slaagt tegen. Ik haalde nog maar een tiende van de score die ik meestal haal. En ik heb geen reserve controller Dat worden enkele lastige dagen ... misschien tijd om nog eens een boek te lezen.

Regels voor berichten