Tomski's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zarathustra Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik dacht eerst dat het zo een zelfverklaarde kinderloze eind de 20 jarige was. Maar dat klinkt al meer als een mid 50'er die al een tijdje gefrustreerd rondloopt
    Yep, goe eind de 50.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Bij ons staat in het politiereglement:
    Een geluid wordt als niet-hinderlijk beschouwd wanneer dit het gevolg is van spelende kinderen.

mijn ergernis van vandaag, die van heel het weekend eigenlijk. Dat het grootste en belangrijkste evenement van dit jaar niet kan doorgaan. Ons paard blijft nog een jaar op stal.

iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door makila Bekijk bericht
    Wat ivm een baby? Sommige babies krijg je in de nacht NIET stil, ik was zo'n baby. Eten geven, vertroetelen, whatever, I did not give a fuck en ik weende gelijk ne ketter.
    Ik was namelijk een dag slaper.
    Tis precies niet veel veranderd.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Tomski's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Landtlord Bekijk bericht
    Bij ons staat in het politiereglement:
    Een geluid wordt als niet-hinderlijk beschouwd wanneer dit het gevolg is van spelende kinderen.

mijn ergernis van vandaag, die van heel het weekend eigenlijk. Dat het grootste en belangrijkste evenement van dit jaar niet kan doorgaan. Ons paard blijft nog een jaar op stal.
    Deiremonne?

Brecht's schermafbeelding
    iTrader
    32 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    Wij hebben bij ons op de club ook zo een buurvrouw, die belt ook zo voor alles, en Nie alleen bij ons.. Was nen buur nen boom aant planten had die ook al de politie gebeld.. Die belt dus als ze denkt dat wij boven hare vlas hangar vliegen, wat dus niet zo is maar soms gezichtsbedrog is. Ergste is dst volgens de wet wij daar gewoon boven mogen vliegen, en enkel in ons intern reglement staat dat dit niet mag.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk bericht
    Deiremonne?
    Yep, ma kzen ne inwijkeling.

makila's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    5 Post(s)
    Yep, goe eind de 50.
    Ooit buren gehad en die hadden klacht ingediend tegen ons. Onze hond zou hen tijdens de nacht wakker houden.
    Er zijn toen effectief agenten dat in de nacht komen opmeten en wat bleek?
    De hond die hen wakker hield was hun eigen hond blijkbaar.

En ne buurman die officieel klacht indiende nadat ik tegen hem ZELF gezegd had dat ik maden in mijn GFT container had, ik mij daar persoonlijk voor kwam excuseren, en ik heb die maden dan meteen opgeruimd.

Een week na de klacht belt hij aan, hij had nu zelf maden in zijn GFT container. Hij was er echter vies van en hij vroeg of ik die niet voor hem wilde opkuisen.

Ja er zijn vreemde mensen in de wereld.

désiré's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Wat ivm een baby? Sommige babies krijg je in de nacht NIET stil, ik was zo'n baby. Eten geven, vertroetelen, whatever, I did not give a fuck en ik weende gelijk ne ketter.
    Ik was namelijk een dag slaper.
    Ik vermoedde (juist blijkt zo) dat het om buitenspelende kinderen ging.

Aan babies kun je weinig doen en dan nog, tenzij binnen appartement met slechte geluidsisolatie, anders gaat enkel je eigen gezin last hebben.
    En dan nog, mensen zijn doorgaans vrij begripvol; en verstaan wel dat je er weinig kan aan doen.
    Tenzij ze zuur zijn en compleet egocentrisch, natuurlijk.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

lammeken's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Toen we hier 10 jaar geleden komen wonen zijn heb ik mijn tuin aangelegd met zo een tractor van huurland. Die kwamen ze maandagochtend ophalen dus ik rij die zondagavond van de tuin naar de oprit. Nog geen half u later een politiepatrouille met een klacht dat ik op zondagavond in de tuin aan het werken was met zware machines. Die draaiden ook es met hun ogen als ik zei wat er gebeurd was.
    Die heeft geluk dat ze hier niet woont.
    In het oogstseizoen kan het hier ook nogal lawaaierig worden
    Gang is alles,remmen is angst

PSN: yellow-intruder

glashelder's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    En ne buurman die officieel klacht indiende nadat ik tegen hem ZELF gezegd had dat ik maden in mijn GFT container had, ik mij daar persoonlijk voor kwam excuseren, en ik heb die maden dan meteen opgeruimd.
    Wat? Als er nu één plek is waar je best wel eens maden kan hebben én waar het niet meteen verschrikkelijk erg is (redelijk contained, toch) is het wel die container. En twee, wat, is dat verboden of zo?
    "A confident people is not exclusive. A great religion affirms other religions. A great culture affirms other cultures. A great nation affirms other nations. A great individual affirms other individuals, validates the being-ness of others and the vitality." ~ Leonard Cohen

Nahrtent's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zarathustra Bekijk bericht
    Uiteindelijk is dat uw probleem? Maw is het illegaal om dat gewoon weg te smijten ?
    Ik hoop van niet ik smijt massaal brieven weg die niet voor mij zijn. De postbode hier is echt ne lazy fucker.

iTrader
    0
    Mentioned
    5 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door glashelder Bekijk bericht
    Wat? Als er nu één plek is waar je best wel eens maden kan hebben én waar het niet meteen verschrikkelijk erg is (redelijk contained, toch) is het wel die container. En twee, wat, is dat verboden of zo?
    We hadden een gemeenschappelijk kelder en de maden kwamen uit mijn container gekropen (die is niet waterdicht hé). Dus ik vond het gewoon gepast om mij te excuseren maar meteen ook te melden dat ik alles asap ging opruimen/opkuisen en terug in orde zou brengen.

Dat hij dan officieel klacht indient (terwijl ikzelf de verklikker was hé), was al ***lame*** maar dat hij dan daarna ook zelf maden had en dan naar mij kwam smeken om zijn container proper te maken, ... ik wist toen niet goed of ik moest kwaad zijn of in de lach moest schieten.
    Laatst gewijzigd door makila; 22 mei 2020 om 21:12

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nahrtent Bekijk bericht
    Ik hoop van niet ik smijt massaal brieven weg die niet voor mij zijn. De postbode hier is echt ne lazy fucker.
    Als dat foutief is ingestoken, bv niet uw naam en niet uw adres maar wel in de buurt dan zou het gewoon algemeen fatsoen zijn om die toch te gaan afgeven, zeker als het er belangrijk uit ziet of dringend.
    Als je echt niet weet waar dat adres zou zijn is dat iets anders, evenals bv als je ergens gaat wonen maar er blijft post komen op de vorige bewoner zijn naam, heb je niets mee te maken.

Ik zeg nu ook niet dat je het moet gaan afgeven als het 2km verder is maar als het bv letterlijk de volgende straat is of je weet dat het x meter in de buurt is dan is weggooien wel redelijk associaal ja, uiteindelijk kan de ontvanger er niets aan doen dat de postbode slecht is.
    Maarja dan ben je weer een discussie bezig over eigen waarden en goodwill en niet over wettelijk of niet.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0
    Mentioned
    5 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nahrtent Bekijk bericht
    Reclame van den Aldi of andere rommel smijt ik weg. Daar doe ik géén moeite voor.
    Maar boetes, aanmaningen, facturen enzovoorts die steek ik dan toch in de correcte brievenbus. (indien mogelijk)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Noscoped420 Bekijk bericht
    uiteindelijk kan de ontvanger er niets aan doen dat de postbode slecht is.
    Ooit een deurwaarder aan de deur gehad en ik wist van NIETS. Bleek dat alle post op mijn oud addres terechtgekomen was en de nieuwe bewoner had alle brieven (inclusief aanmaningen) dus gewoon weggegooid. Het was een onbetaalde factuur van het ziekenhuis ..

Die mens had nochtans mijn addres. Maar die deed dus de moeite niet, want het was niet voor hem. Amen zei hij. (toen ik hem erover aansprak)

iTrader
    0
    Mentioned
    6 Post(s)
    Reclame van den Aldi of andere rommel smijt ik weg. Daar doe ik géén moeite voor.
    Maar boetes, aanmaningen, facturen enzovoorts die steek ik dan toch in de correcte brievenbus. (indien mogelijk)

Ooit een deurwaarder aan de deur gehad en ik wist van NIETS. Bleek dat alle post op mijn oud addres terechtgekomen was en de nieuwe bewoner had alle brieven (inclusief aanmaningen) dus gewoon weggegooid. Het was een onbetaalde factuur van het ziekenhuis ..

Die mens had nochtans mijn addres. Maar die deed dus de moeite niet, want het was niet voor hem. Amen zei hij. (toen ik hem erover aansprak)
    Toch raar dat ze die deurwaarder dan wel naar uw juist adres kunnen sturen maar hun aanmaningen niet.

Regels voor berichten