Tonerider's schermafbeelding
    iTrader
    53 (100%)
    Mentioned
    8 Post(s)
    VDAB die een mail i.v.m. een cursus stuurt en waarbij alle geinteresseerden gewoon in `aan` staan.
    Dan heb je natuurlijk ook nog iemand die daar reply all op doet om te zeggen dat ze eigenlijk niet geinteresseerd is. Lekker alle emailadressen open en bloot.
    Smart enough to know I`m not smart enough.

grungywout's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Lekker GDPR proof daar bij de VDAB

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
    PSN: Grungywout
    Steam: grungywout
    Battle.net: Grungywout#2427
    Twitch - Letterboxd

iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Mijn ergernis van dit weekend, de kloterij van de Nationale Loterij.
    Ik wou gisteren (vrijdag) de Euromillions en de Lotto binnen doen in de winkel waar zo goed als altijd ga.
    In die winkel hebben ze momenteel zo een kleine terminal, maar hebben ze zo een groot toestel aangevraagd.
    Hadden ze gisteren vanuit de Nationale Loterij dat kleine toestel afgesloten terwijl er nog geen nieuw groot toestel was geplaatst
    Dan nog last minute een andere winkel gaan zoeken (was tegen sluitingstijd), uiteindelijk een gevonden, konden ze daar met hun groot toestel de biljetten die uit zo een klein toestel komen niet lezen
    Gelukkig had ik ook de originele formulieren ook bij, zodat ze die wel konden inlezen om te valideren.
    Vandaag (zaterdag) de Lotto binnen gedaan bij een Esso Bruno, ook daar hadden ze een groot toestel en ook daar konden ze die kleine biljetten niet lezen om deze na te kijken

Dat terwijl ik soms bij een krantenwinkel in Hasselt kom en daar kunnen ze met hun groot toestel die kleine biljetten wel zonder probleem "lezen" om na te kijken.

Mulan's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    20 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tha_nOn Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Cheesecake kunt ge toch gewoon nooit omdraaien? Dat stijft wel op (moest in uw geval misschien gewoon nog wat langer in de koelkast) maar als ge dat gewoon wilt omdraaien op eruit te halen gaat ge dat altijd als resultaat hebben. Dat wordt niet zo hard gelijk uwen bodem hé :v

Kvind persoonlijk dat de balans bodem/rest ook nog wat scheef zit. Maar moeilijk in te schatten ondersteboven natuurlijk
    De bedoeling was"bord tegen de bovenkant van de bakvorm, omdraaien, bord tegen de onderkant van de taart en terug omdraaien. Werkt perfect voor mijn rijsttaart, waarom niet voor cheesecake? Waarom? WAAROM???
    en nog wel speciaal de cakevorm ipv cirkel genomen omdat dat dan vast wel "makkelijker" zou gaan... *zucht*
    I'll stick to rijsttaart...

Tonerider's schermafbeelding
    iTrader
    53 (100%)
    Mentioned
    8 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grungywout Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Lekker GDPR proof daar bij de VDAB

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
    ja, ge zou toch verwachten dat men dit onder de knie zou hebben
    Smart enough to know I`m not smart enough.

Regels voor berichten