iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    De verdediging van Jurgen Demesmaeker: Ja, hij had het moeilijk met de lockdown... Dit kan iedereen overkomen.

** Ik begrijp het recht op verdediging van iedereen **
    Maar zo kurkdroog ‘kan iedereen overkomen’ Bitch, no.

glashelder's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    6 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coldplayke Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Maar sinds een paar maanden heb ik alle contact verbroken met mijn beide ouders en die beslissing was een stuk moeilijker. Misschien zal ik hier later spijt van krijgen, maar nu op relatief korte termijn merk ik echt dat deze breuk mij deugd doet.
    Ah exact hetzelfde hier. Ik heb jarenlang gehoord van mensen (oa mijn psycholoog) dat ik moest breken met hen, en het leek altijd onoverkomelijk. Tot het niet meer ging en ik gebroken heb. Amai, da's een last van mijn schouders ineens, ik wist niet eens dat die last er zo erg was.
    "A confident people is not exclusive. A great religion affirms other religions. A great culture affirms other cultures. A great nation affirms other nations. A great individual affirms other individuals, validates the being-ness of others and the vitality." ~ Leonard Cohen

Tonerider's schermafbeelding
    iTrader
    53 (100%)
    Mentioned
    8 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Squidward Bekijk bericht
    De verdediging van Jurgen Demesmaeker: Ja, hij had het moeilijk met de lockdown... Dit kan iedereen overkomen.

** Ik begrijp het recht op verdediging van iedereen **
    Maar zo kurkdroog ‘kan iedereen overkomen’ Bitch, no.
    Dat mens is net op het nieuws. Wat een kalf.
    Smart enough to know I`m not smart enough.

coldplayke's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    10 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door glashelder Bekijk bericht
    Ah exact hetzelfde hier. Ik heb jarenlang gehoord van mensen (oa mijn psycholoog) dat ik moest breken met hen, en het leek altijd onoverkomelijk. Tot het niet meer ging en ik gebroken heb. Amai, da's een last van mijn schouders ineens, ik wist niet eens dat die last er zo erg was.
    Inderdaad.

Mijn ma stuurt me om de zoveel weken eens een e-mail om te vragen wanneer ik eens iets laat horen en dan voel ik me schuldig dat ik haar blijf negeren, maar de relatie is te verziekt om dit nu terug een kans te willen geven. Ze is nog steeds meer bezig met haar Grote Gelijk te halen dan onze relatie te verbeteren. Mij kan het niet schelen wie van ons meer gelijk/ongelijk heeft. Ik wil gewoon zo gelukkig mogelijk zijn en dat ging niet meer met haar.
    We are each our own devil and we make this world our hell - Oscar Wilde <3

iTrader
    0
    Mentioned
    15 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coldplayke Bekijk bericht
    Contact onderhouden met toxische mensen enkel en alleen omdat ze familie zijn, doe ik niet meer. Heeft me op korte termijn al een stuk gelukkiger gemaakt. Op lange termijn zullen we zien.
    Idem, familie of niet.

Verstuurd vanaf mijn SM-G390F met Tapatalk

Destel's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Mentioned
    10 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk bericht
    Wtf, een telefonisch consult bij een tandarts? Wat kan die nu via de telefoon doen? Bij een huisarts kan ik dat nog begrijpen, maar een tandarts?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk bericht
    Maar wat kan een tandarts doen via een telefonisch consult, niks, 0,0.
    Voor een huisarts kan dat idd nog wel, help zelfs een oogarts zou dat nog kunnen voor bepaalde zaken, maar een tandarts?
    Dit voorjaar 2 telefonische consultaties met m'n huisarts gehad voor nieuwe medicatie tegen hooikoorts te proberen (en toen die op was, op te volgen) met nog wat vragen om zeker te zijn dat de symptomen niets met COVID-19 hadden te maken. Digitaal m'n voorschriften gekregen en voor de rest niets van gehoord. Met dat ik hier zie passeren dat die daar geld voor kunnen vragen heb ik het net gecheckt op My Partena en die consultaties staan daar ook niet vermeld.

Lijkt me alleszins wel easy money, de huisarts heeft een secretaresse die dat zou kunnen regelen ... Misschien te druk met dat Corona-gedoe om het in orde te brengen?
    PS4 / Xbox 360 / Wii / NES // Raspberry Pi Zero W / 3B / 3B+
    MacBook Pro 15" (2018) / iMac 27" (2017) // iPhone XR / iPad Air 2
    Projecten: frequency trainer

Tha_nOn's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Destel Bekijk bericht
    Dit voorjaar 2 telefonische consultaties met m'n huisarts gehad voor nieuwe medicatie tegen hooikoorts te proberen (en toen die op was, op te volgen) met nog wat vragen om zeker te zijn dat de symptomen niets met COVID-19 hadden te maken. Digitaal m'n voorschriften gekregen en voor de rest niets van gehoord. Met dat ik hier zie passeren dat die daar geld voor kunnen vragen heb ik het net gecheckt op My Partena en die consultaties staan daar ook niet vermeld.

Lijkt me alleszins wel easy money, de huisarts heeft een secretaresse die dat zou kunnen regelen ... Misschien te druk met dat Corona-gedoe om het in orde te brengen?
    Mogelijks staat dat er niet op omdat dat via derdebetalers regeling gaat?

(En easy money, meh. Niet vergeten dat er nu veel meer patiënten zijn die telefonisch vanalles en nog wat vragen, en die ze dus niet meer op consultatie krijgen (misschien zouden sommigen sowieso niet komen maar een deel normaal wel) en ze dus veel meer tijd moeten steken in zon telefonische consulten en alles daarrond. Daarnaast kunnen ze sowieso ook minder volk zien omdat ze na elk consult moeten ontsmetten (en er ook minder volk komt uit angst))

Tonerider's schermafbeelding
    iTrader
    53 (100%)
    Mentioned
    8 Post(s)
    Holy shit, die val van die fietser in de ronde van Polen. Die dat veroorzaakt heeft mogen ze aanklagen. Ik ken weinig van koers, maar dat was toch gewoon crapuleus gedrag.
    Smart enough to know I`m not smart enough.

iTrader
    15 (100%)
    Mentioned
    10 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tha_nOn Bekijk bericht
    Mogelijks staat dat er niet op omdat dat via derdebetalers regeling gaat?
    De terugbetalingen van vorig jaar staan er wel tussen, of is dat onlangs verplicht/uitgebreid?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tonerider Bekijk bericht
    Holy shit, die val van die fietser in de ronde van Polen. Die dat veroorzaakt heeft mogen ze aanklagen. Ik ken weinig van koers, maar dat was toch gewoon crapuleus gedrag.
    Ja amai, nog nooit zoiets gezien https://sporza.be/nl/matches/wielren...1572349800881/

iTrader
    0
    Mentioned
    4 Post(s)
    De terugbetalingen van vorig jaar staan er wel tussen, of is dat onlangs verplicht/uitgebreid?
    Bedoel ge dat andere terugbetalingen via derdebetalersregeling bij u wel zichtbaar zijn of dat ge terugbetalingen ziet van vorig jaar die niet via derdebetaler ging?

Anyway,de codes voor telefonische consultaties tijdens covid zijn nieuw en standaard voor iedereen via derdebetalersregeling (het zou ook wat moeilijk zijn om mensen telefonisch te laten betalen :v). Dus dat staat los van enige terugbetalingen van vroeger, maar als je vroeger ook terugbetalingen zag die wel via derdebetaler gingen (er zijn nog wel codes die zo werken, maar eerder beperkt), is dat wel wat vreemd dat ge enkel deze dan niet zou zien.

iTrader
    15 (100%)
    Mentioned
    10 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tha_nOn Bekijk bericht
    Bedoel ge dat andere terugbetalingen via derdebetalersregeling bij u wel zichtbaar zijn of dat ge terugbetalingen ziet van vorig jaar die niet via derdebetaler ging?

Anyway,de codes voor telefonische consultaties tijdens covid zijn nieuw en standaard voor iedereen via derdebetalersregeling (het zou ook wat moeilijk zijn om mensen telefonisch te laten betalen :v). Dus dat staat los van enige terugbetalingen van vroeger, maar als je vroeger ook terugbetalingen zag die wel via derdebetaler gingen (er zijn nog wel codes die zo werken, maar eerder beperkt), is dat wel wat vreemd dat ge enkel deze dan niet zou zien.
    Dat ik bij mijn huisarts nooit van de derdebetalersregeling gebruik heb gemaakt, dus ging er van uit dat dat nu ook niet zo ging zijn.

Zou dat overzicht ergens te zien zijn? Anders nogal gemakkelijk om misbruik van te maken

Nahrtent's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    11 Post(s)
    De weersverwachtingen. Belachelijk gewoon, ge zou bijna klimaatvluchteling worden en op een rubberen bootje springen richting het Noorden.

iTrader
    0
    Mentioned
    4 Post(s)
    Dat ik bij mijn huisarts nooit van de derdebetalersregeling gebruik heb gemaakt, dus ging er van uit dat dat nu ook niet zo ging zijn.

Zou dat overzicht ergens te zien zijn? Anders nogal gemakkelijk om misbruik van te maken
    Ge kunt dat wel specifiek opvragen bij uw mutualiteit als ge dat wilt, maar daarvoor moet ge bellen/mailen.

Pieterjan94's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Ads op 9lives, eentje voor airco. Hoe weten ze dat ik het warm heb, spooky... Google voelt mee...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nahrtent Bekijk bericht
    De weersverwachtingen. Belachelijk gewoon, ge zou bijna klimaatvluchteling worden en op een rubberen bootje springen richting het Noorden.
    Pfff, als dat u al afschrikt, kom maar eens klagen als ge in tropische temperaturen opgravingen moet doen in Cyprus.

Herman De Croo's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200805_96711773
    Hoe komt zo'n artikel online? Die mensen moeten dan toch zelf contact opnemen met de gazet? Typische Vlamingen: we weten dat het niet mag, maar ik beslis zelf dat de regels niet voor ons gelden
    10% korting bij alle hotels op booking.com via deze link

Regels voor berichten