JPV's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    67 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Televisiekaske Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    https://finshop.belgium.be/nl/online...mfunctie%C2%A0

Deze is nog de beste van de hoop. Als winkel is dat verboden om te verkopen, maar zij mogen het wel in beslag nemen en verkopen. Staat zo te zien ook al online van 2014, ik vermoed dat degene die dat koopt niet veel later de flikken aan z'n deur heeft.
    Niet verboden te verkopen op zich. Wel in een winkel waar ze ander materiaal voor groene plantjes verkopen
    “To bring about change, you must not be afraid to take the first step. We will fail when we fail to try.”
    Rosa Parks

Mij nodig? Tag me @JPV

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Waelvis Bekijk bericht
    Schuinoverburen al weken serieus op mijn systeem aant werken met hun lawaai.

Marginale Johnny's. Ze wonen in een rijhuis en elke keer hij thuiskomt met zijn camionette en die hier op straat parkeert blijft die nog 10 minuten met kak boenkmuziek vollen bak aan staan.
    Als hij thuis is geregeld met garagepoort open en weer die kakmuziek vollen bak.

Paar weken geleden (tijdens de lockdown) is hij meegenomen geweest door de politie omdat hij op het gezicht van zijn buurjongen geslaan heeft.
    Da gastje zijn kat was weggelopen en zat onder de marginaal zijn camionette.
    Veel lawaai een kot in de nacht, ik moest er om 4u uit.

Blijkbaar heeft em een nieuwe auto ook. Een Mazda RX-8. En niets is leuker dan in de garage constant staan revven. Auto heeft niet eens nummerplaten.

Gisteren ook volop aan het roepen vanuit zijn raam op 1e verdieping naar kameraden die beneden buiten stonden.

Nu is em vollen bak naar "Schumacher" aant luisteren met geregeld een marginale kreet (woew, oh yeah, komaan,...) erbovenop.

Jammer genoeg is hij blijkbaar slim genoeg om (meestal) om 22u ongeveer te stoppen, anders had ik zeker de politie op hem afgestuurd.

Ik moet er morgen om 4u uit om te gaan werken, en ik heb echt wel mijn slaap nodig.

Ik denk da ik morgenvroeg heel traag ga vertrekken en met m'n ruiten open even vollen bak Cannibal Corpse ga opzetten voor zijn raam. Hopelijk wordt hij er wakker van.

(sorry he, maar ik lach enkel met uw beschrijving)

straight_six's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    En tegen morgen 5u typt hij zijn ergernis met een blauw oog

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk bericht
    En de saga van Aquacare gaat verder, vandaag een brief gekregen ivm niet betaalde facturen ...
    Even alles nagekeken en de factuur van oktober 2019 waarvan sprake in de brief hebben we hier nooit gekregen, wel een andere factuur in oktober gekregen en die is gewoon betaald zoals het hoort.
    Dan staat er een factuur van april 2020 (apr/mei/jun) op en ook die heb ik betaald, alhoewel deze niet juist is, maar kon heb op geen enkele manier bereiken.
    Over de factuur van januari (jan/feb/maa), die NIET betaald is, omdat deze volledig fout was en er een nieuwe gestuurd ging worden, doe we echter nooit gekregen hebben, staat er geen woord vermeld.

Dit is toch gewoon schandalig, hebben ze daar nog wel bekwaam personeel zoals vroeger? Of hebben ze die vervangen door een stelletje debielen met het IQ van een bonobo?

(mijn excuses voor mijn woordgebruik, maar de manier waarop ze daar de laatste maanden, sinds begin dit jaar, werken trekt gewoon nergens op)
    En weer geen enkele reactie van hen.
    Opnieuw een mail gestuurd met de volledige uitleg wat sinds het begin van dit jaar allemaal gebeurd is.
    Gisteren verschillende keren zitten bellen, maar weer zoals de vorige keren geen enkele reactie van hen.
    Ook op de mail is er nog geen reactie gekomen.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JPV Bekijk bericht
    Niet verboden te verkopen op zich. Wel in een winkel waar ze ander materiaal voor groene plantjes verkopen
    Waar trekken ze dan de lijn? Want alle andere benodigdheden zijn wel los te verkrijgen in een dhz-zaak.

Er waren er enkele in Vlaanderen (specifieke winkels), maar die zijn gesloten door de federale politie (was ook hun eigen schuld, lieten zich in met foute zaken), maar in Brussel/Wallonië heb je er wel nog enkele en die laten ze met rust..

Was jij niet bezig met zo'n juridische toestanden? Ik ben best wel geïnteresseerd hoe dat hier nu net zit met die wetgeving. Want om eerlijk te zijn, zo'n dingen worden enkel gebruikt in de professionele landbouw, bij voetbalploegen en voor specifieke planten. Maar geloof het of niet, je hebt effectief een hoop volk die dat ook gebruiken voor hun speciale cactussen/magnolia's/vetplanten/... Maar die hebben dan ook wel alle andere apparatuur nodig.

Renegadexxripxx's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tonerider Bekijk bericht
    Prijzen zijn inderdaad van de pot gerukt, maar t`is niet dat mensen niet kunnen vergelijken en ergens anders kopen. `t is een webwinkel, dus vergelijken gaat makkelijk. Moest het nu over exclusieve producten of zaken die schaars zijn gaan.
    Ik heb enkele producten vergeleken en sommigen zijn redelijk van prijs, maar soms is het wel de moeite. 99€ voor een product (zonder garantie) t.o.v. 119€ nieuw in de winkel, tja dan moet ge wel zot zijn om daar te kopen. Zouden die afgaan op de fabrieksprijs (een beetje zoals Ibood doet)?

edit: en dan dit in de voorwaarden van een elektrisch product dat bijna zoveel kost als in de winkel:
    Dit artikel wordt verkocht zonder enige garantie dat het naar behoren werkt. Kwaliteitsomschrijvingen zijn informatief en te goeder trouw en binden op geen enkele wijze de verkoper.

Allez, welke idioot gaat dat nu kopen?
    Is zoals bij alles hé. Men moet daar een waarde op plakken. Dus pakt men de initiële verkoopsprijs en doet men er dan iets vanaf.
    Voor wagens etc werkt dat super. Voor PC's, dvd's etc werkt dat een pak minder goed omdat de waarde devaluatie daarvan gewoon enorm is. Je koopt initieel een dvd voor 30€ en 7 jaar later krijg je er nog 1€ voor, indien je ze effectief verkocht krijgt.

Nu bon, ik heb overlaatst langs een lucky luke bundle gegrepen, welke goed geprijst stond in deze shop. 50€ voor de volledige bundel, terwijl je er anders minstens 100€ voor geeft.

Is zoals met alles, een beetje geluk en je koopt niet wat te hoog staat. Na verloop van tijd zakt dat dan wel vanzelf of gooien ze het in een veilingversie.

JPV's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    67 Post(s)
    Waar trekken ze dan de lijn? Want alle andere benodigdheden zijn wel los te verkrijgen in een dhz-zaak.
    op basis van het ander materiaal dat illegaal is, hé. Maar wat jij zegt is niet illegaal. Anders zouden ze het ook niet verkopen.
    “To bring about change, you must not be afraid to take the first step. We will fail when we fail to try.”
    Rosa Parks

Mij nodig? Tag me @JPV

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JPV Bekijk bericht
    op basis van het ander materiaal dat illegaal is, hé. Maar wat jij zegt is niet illegaal. Anders zouden ze het ook niet verkopen.
    Zoals? Want zoals ik zei, al dat andere materiaal kun je wel perfect bij een dhz-zaak kopen. Dus alles apart verkopen mag dan wel, maar niet samen? En wat dan met diegene die effectief gewoon cactussen kweken? Want de benodigdheden voor cactussen, boterbloempjes of cannabis zijn net hetzelfde hoor.

Weeral zo'n mooi voorbeeld van hoe logisch het hier allemaal is...

kay-gell's schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)
    Mentioned
    26 Post(s)
    Dries Vanlangenhove is gaan thai boksen met schild en vriend bij een club die ik ken.
    De trainer is ne Italiaan die de Romeinse adelaar op z'n borst heeft.
    Sammy Mahdi van de CD&V noemt dat dwepen met nazisme en homofobie.
    Die pipo heeft nog geen voet in die club gezet. Loopt vol met Marokkanen, Turken,... en de trainer daar is heel erg begaan met z'n leerlingen.
    Om misselijk van te worden.

Destel's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Mentioned
    9 Post(s)
    Zoals? Want zoals ik zei, al dat andere materiaal kun je wel perfect bij een dhz-zaak kopen. Dus alles apart verkopen mag dan wel, maar niet samen? En wat dan met diegene die effectief gewoon cactussen kweken? Want de benodigdheden voor cactussen, boterbloempjes of cannabis zijn net hetzelfde hoor.

Weeral zo'n mooi voorbeeld van hoe logisch het hier allemaal is...
    Als ze dat gevonden hebben in een cannabisplantage, vind ik het redelijk logisch dat ze dat in beslag nemen. Nu kan een andere hobbyist er zijn boterbloempjes mee kweken

(of ze doen binnen een jaar een huiszoeking bij wie het gekocht heeft )
    PS4 / Xbox 360 / Wii / NES // Raspberry Pi Zero W / 3B / 3B+
    MacBook Pro 15" (2018) / iMac 27" (2017) // iPhone XR / iPad Air 2
    Projecten: frequency trainer

makila's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    6 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk bericht
    Een mail van e-lotto. Proficiat, u hebt gewonnen met euromillions! :o

*opent mail*

4 euro

Bruh!

Schrijf dan gewoon dat ik een euro verlies geleden heb he!

kay-gell's schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)
    Mentioned
    26 Post(s)
    https://m.hln.be/in-de-buurt/brussel...hool~ae4fb99c/

Want ja fuck de regels als we gaan betogen he.
    #woke

iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    29 Post(s)
    Kunnen we onderhand stoppen met dat "woke"? Ja het is weer een leuk modewoordje maar onnodig om je punt te maken.

iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eniac Bekijk bericht
    Kunnen we onderhand stoppen met dat "woke"? Ja het is weer een leuk modewoordje maar onnodig om je punt te maken.
    Duidelijk niet woke jij.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    2 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0
    Mentioned
    11 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
    Dries Vanlangenhove is gaan thai boksen met schild en vriend bij een club die ik ken.
    De trainer is ne Italiaan die de Romeinse adelaar op z'n borst heeft.
    Sammy Mahdi van de CD&V noemt dat dwepen met nazisme en homofobie.
    Die pipo heeft nog geen voet in die club gezet. Loopt vol met Marokkanen, Turken,... en de trainer daar is heel erg begaan met z'n leerlingen.
    Om misselijk van te worden.
    Onderschrift bij de foto van de kickboxles op de site van s en v:

“Droom niet gewoon van een betere toekomst voor ons volk. Zit niet gewoon te wensen dat onze generatie sterker zou zijn. Recht je rug. Doe. Train.”

Wtf moet dat betekenen misschien? Een betere toekomst voor ons volk is te vinden in kickboxing? Hoe marginaal is dat.

Regels voor berichten