KBE's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yvezz Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    9100 Sint-Niklaas, Oost Vlaanderen.
    Als men wist wat er hier allemaal al gebeurd is, zou men mijn reactie wel verstaan.
    Niet mis mee, hou ook men hart vast als er nieuwe buren zouden komen.
    Nu wonen we hier enorm rustig en hebben eigenlijk goede buren aan de ene kant, de andere kant staat leeg omdat die man in een rusthuis zit en niet wil verkopen.

Wij komen ook van een appartement en die boven ons met drugs dealen en enorm nacht lawaai.
    Dus kan volkomen begrijpen dat je bang bent, en ja de onze was een buitenlander die het niet nauw nam met de regels.
    Steam : Sync
    PSN : X_SyncBE

kay-gell's schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)
    Mentioned
    21 Post(s)
    Mijn schoonma heeft longkanker.

Ging ervoor naar ziekenhuis in Hasselt hier, enfin daar heeft ze ne scan laten doen na problemen met haar longen en willen ze haar opereren.
    Ze zagen onderaan de long weefsel en gaan dat onderste stuk volledig weghalen.
    Bovenaan zien ze ook weefsel en dat gingen ze preventief bestralen maar niet testen. Dus ze weten niet echt wat dat is.
    Heel de long preventief weghalen is niet mogelijk omdat ze te weinig capaciteit heeft.

Ik vond dat zo gek al dat ze dat bovenste niet eens testen.
    We zijn dan even bij m'n zus gaan horen, die is oncoloog in Jette.
    Dinsdag moet ze daar langs, we hebben haar alle gegevens bezorgd.
    Die snapt ook niet waarom ze dat niet testen en ze zei dat als dat weg moet ze dat perfect kunnen wegsnijden ook.
    Dat zou bestralen dan overbodig kunnen maken plus dan weet je tenminste wat het is.

Gek hoe advies en opvolging zo kan schelen voor iets levensbelangrijk.
    Een geluk dus dat we m'n zus hebben.
    Nu duimen dat alles vlot kan gaan....

Yvezz's schermafbeelding
    iTrader
    49 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
    Mijn schoonma heeft longkanker.

Ging ervoor naar ziekenhuis in Hasselt hier, enfin daar heeft ze ne scan laten doen na problemen met haar longen en willen ze haar opereren.
    Ze zagen onderaan de long weefsel en gaan dat onderste stuk volledig weghalen.
    Bovenaan zien ze ook weefsel en dat gingen ze preventief bestralen maar niet testen. Dus ze weten niet echt wat dat is.
    Heel de long preventief weghalen is niet mogelijk omdat ze te weinig capaciteit heeft.

Ik vond dat zo gek al dat ze dat bovenste niet eens testen.
    We zijn dan even bij m'n zus gaan horen, die is oncoloog in Jette.
    Dinsdag moet ze daar langs, we hebben haar alle gegevens bezorgd.
    Die snapt ook niet waarom ze dat niet testen en ze zei dat als dat weg moet ze dat perfect kunnen wegsnijden ook.
    Dat zou bestralen dan overbodig kunnen maken plus dan weet je tenminste wat het is.

Gek hoe advies en opvolging zo kan schelen voor iets levensbelangrijk.
    Een geluk dus dat we m'n zus hebben.
    Nu duimen dat alles vlot kan gaan....
    Ik zal een kaarsje laten branden.
    Corsair Graphite 780T//Antec Truepower 650W/Asus Prime Z370a/Intel I5 8600k(Delid by lestef)//Corsair H115i//Corsair 16GB DDR4 Ram/Asus ROG Strix GTX1070 8G/Soundblaster ZX/256GB C:\-/2,496TB Games/2TB Opslag//Logitech G15/Logitech G502/Logitech G25//Logitech G640//Afterglow XBOX ONE Wired//Logitech C310//TrackIR V_5//Playseat Evo White// --Foempie den toeten --Gali Balli & de 40 Gardoemas.
    Als rood groen wordt, loop je geen blauwtje, en dat staat zwart op wit.-- Ik zit wat anders in elkaar.

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    70 (100%)
    Mentioned
    11 Post(s)
    De hond heeft een terras van 18 m² ter beschikking, waar gaat hij zitten. Op dat stuk van 30 x 30 cm dat nat is van de regen Serieus, hoe kunnen beagles zo ontzettend slim en tegelijk zo ontzettend dom zijn.
    We sit on a throne, waiting for God to bend the knee.

coldplayke's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    9 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carrion Bekijk bericht
    De hond heeft een terras van 18 m² ter beschikking, waar gaat hij zitten. Op dat stuk van 30 x 30 cm dat nat is van de regen Serieus, hoe kunnen beagles zo ontzettend slim en tegelijk zo ontzettend dom zijn.
    Beagles is zo'n ras dat ik ontzettend mooi vind, maar nooit in huis zou willen (samen met husky en border collie). Ik wil niet dat mijn hond té slim is, en al zeker niet gecombineerd met koppigheid.
    We are each our own devil and we make this world our hell - Oscar Wilde <3

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coldplayke Bekijk bericht
    Beagles is zo'n ras dat ik ontzettend mooi vind, maar nooit in huis zou willen (samen met husky en border collie). Ik wil niet dat mijn hond té slim is, en al zeker niet gecombineerd met koppigheid.
    Ik heb een Golden Retriever en ik kan u dees aanraden als zijnde niet té slim. We zien hem dooddooddoodgraag maar hij is er nu vier en hij verschiet zich nog te pletter dat hij een staart heeft...
    3 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

coldplayke's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    9 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Squidward Bekijk bericht
    Ik heb een Golden Retriever en ik kan u dees aanraden als zijnde niet té slim. We zien hem dooddooddoodgraag maar hij is er nu vier en hij verschiet zich nog te pletter dat hij een staart heeft...
    Golden retrievers zijn inderdaad notoire derpy honden Grote lieverds, maar veel te goedgeloofs en vertrouwend voor hun eigen goed! Zo het type hond dat de mensheid eigenlijk niet verdient.
    We are each our own devil and we make this world our hell - Oscar Wilde <3
    3 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    70 (100%)
    Mentioned
    11 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Squidward Bekijk bericht
    Die van ons leeft nog maar zo'n 5 weken bij ons en heeft al meer keer gejankt omdat 'm in z'n eigen staart gebeten heeft dan dat ik kan tellen Maar heb zaterdag bij de Lidl zo'n speeltje gekocht waar hij op een drukknop moet drukken om z'n eten te krijgen. Dat heeft 'm dan weer op 10 seconden door

Een golden zou ik ook graag hebben, maar daar hebben we momenteel de plaats niet voor.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

MikeHunt's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Het begint een afgezaagd liedje te worden maar het is bij deze nogmaals bewezen dat moderne games op niks meer trekken, de nieuwste Trackmania slaagt serieus tegen.
    Het gebeurt al niet dikwijls dat ik uitkijk naar een nieuws spel en dat maakt de teleurstelling alleen maar groter, een greep uit het aanbod:

- geen cam3 meer maar een lullige cockpitview.
    - racen op ijs met een (soort van) F1, geniaal idee.
    - nieuwe irritante blocks zoals boosters die je in allerlei richtingen duwen en slowmotion, want dat is waar iedereen op zat te wachten in een snelle racer.
    - het uitzicht is ook al niet veel beter, elke muur is gemaakt van hout waardoor het voelt alsof je in een goedkope ikea kast rondrijdt en voor een of andere reden kan je geen andere skins meer kiezen waardoor ik verplicht met een Belgische vlag moet rondrijden.

Dan maar gewoon terug TM2 spelen zeker.

Vogroth's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yvezz Bekijk bericht
    We krijgen hier in het gebouw nieuwe huurders.
    Ik hou mijn hart al vast.
    U woont toch toevallig niet in het Fabiolapark in Sint-niklaas?

Er komen windturbines in t dorp waar ik woon, ik hoop maar dat die bezwaarschriften iets uitmaken. Ik woon in een dorp waar geeneens een autostrade doorloopt..... dus wa zijn wij nu me die gedrochten.... :')
    Xboxlive: Vogroth Steam: MrsMetalCookie Battlenet: Vogroth#2386
    The Custombeast: NZXT H440 Red/Black - i5-6600k CPU - 3,5 GHz - SYTHE Fuma tower power SCFM-1000 - MSI Z170 Gaming Pro Carbon - MSI GTX 1070 gaming x 8G - Corsair 16GB DDR4 Red 3000 mhz - Corsair RM550X - WD 1TB - SAMSUNG SSD 256GB - SAMSUNG 24 Inch monitor - CORSAIR K70 RGB Rapidfire - CORSAIR SABRE RGB - SEHNHEISER GSP350

iTrader
    70 (100%)
    Mentioned
    11 Post(s)
    Want gij hebt geen elektriciteit nodig?
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Yvezz's schermafbeelding
    iTrader
    49 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vogroth Bekijk bericht

Er komen windturbines in t dorp waar ik woon, ik hoop maar dat die bezwaarschriften iets uitmaken. Ik woon in een dorp waar geeneens een autostrade doorloopt..... dus wa zijn wij nu me die gedrochten.... :')
    God nee, als onze blok bekend is, zijn die berucht.
    Corsair Graphite 780T//Antec Truepower 650W/Asus Prime Z370a/Intel I5 8600k(Delid by lestef)//Corsair H115i//Corsair 16GB DDR4 Ram/Asus ROG Strix GTX1070 8G/Soundblaster ZX/256GB C:\-/2,496TB Games/2TB Opslag//Logitech G15/Logitech G502/Logitech G25//Logitech G640//Afterglow XBOX ONE Wired//Logitech C310//TrackIR V_5//Playseat Evo White// --Foempie den toeten --Gali Balli & de 40 Gardoemas.
    Als rood groen wordt, loop je geen blauwtje, en dat staat zwart op wit.-- Ik zit wat anders in elkaar.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)

Die komen toch in het industriepark, niet? Dus ik denk dat de gewone bewoners er normaal gezien geen last van gaan hebben.

Sylverscythe's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    9 Post(s)

Deze redenering kan ik toch ook niet volgen, tenzij jullie Amish zijn misschien.
    Time is the school in which we learn, time is the fire in which we burn.

vloet's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Iedereen is pro windmolens, maar vanaf wanneer ze zichtbaar zijn vanuit iemand z'n hof, zit het ertegen.

Regels voor berichten